Od roku w domu mi się nudziło, tak samo jak w robocie, dlatego zapowiadam wyniki mojej nudy. Mod to typowy zapychacz powtarzający utarte schematy, nie wprowadzający żadnych nowości, które nie zostałyby już wymyślone, do tego dość nisko poziomowy merytorycznie. Oto lista wpakowanych bzdet:
- Gotowanie - nie chciało mi się edytować piecy w grze, dlatego zrobiłem list, który odpala gotowanie, znajdzie się kilka przepisów, do których trzeba będzie się poduczyć u npc
- Wydobywanie rudy - przyda się do ulepszenia niektórych dodanych broni tudzież pancerzy, a w pozostałych przypadkach może zostać wykorzystana jako źródło zarobku
- +- 22 zadania
- +- 10 postaci
- Parę przerobionych czarów i pancerzy
- Opcjonalna regeneracja życia i many
- Opcjonalne przedmioty i statystyki startowe(z tymi przedmiotami łączy się wydobycie rudy)
- Opcjonalne zwiększenie ilości punktów nauki co poziom
- Wyłączona konsola kodów, aczkolwiek możliwe, że wydam również wersję z włączoną konsolą(Dzięki @chicken )
- Usunięto zdobycie akrobatyki po osiągnięciu 90 zręczności - teraz trzeba się jej nauczyć u starego znajomego z KK
- Zmienione statystki potworów - niektóre słabsze, niektóre silniejsze
- Z tego co pamiętam usunąłem przemianę w smoczego zębacza - koniec z łatwiejszym expieniem

- Przerobiona szata magów wody(statystyki)jako nagroda za oddanie Szponu Beliara Saturasowi
- Sprzedaż srebrnych i złotych kosztowności za mniej-więcej połowę ich realnej wartości, których nie skupuje Halvor(więcej kasy niż przy sprzedaży bezpośrednio u handlarza)
- Broń, która działaniem jest zrzynką z Mrocznych Tajemnic
- Bardzo możliwe, że będzie również czar, który także jest zrzynką z Mrocznych Tajemnic
- Jedno z 22 zadań jest zadaniem ukrytym - odblokowuje się po spełnieniu pewnego warunku w Khorinis(dotyczy pana o imieniu zaczynającym się na C)
- Nieotwieralny kufer z zamku GD jest już otworzony(w sumie nie wiem, po co twórcy go zamykali, skoro jest tam bardzo mierny loot)
- Ułatwiona kradzież kieszonkowa(napisana ilość zręczności do udanej kradzieży, baaaaardzo duże ułatwienie)
- Usunięto bonusy przy nauce walki bronią(czyli już nie zdobywamy % do posługiwania się drugą bronią np. ucząc się broni 1-ręcznej nie dostaniemy bonusu do broni 2-ręcznej)
- Do wydobywania rudy i złota potrzebne jest wyuczenie się zdolności
- Usunięto postacie pomocnicze poza Rockefellerem(i tak dotyczyć będzie tylko ew. wersji z aktywną konsolą kodów)
- Zmienione koszty nauki atrybutów i zdolności(dokładniej się zastanowię nad ich ilością po skończeniu całego moda)
- Kilka przepisów alchemicznych
- Odblokowana 1 postać pozostawiona w skryptach(4 teksty)
- Małe zmiany w wyświetlaniu stopnia zaawansowania zdolności w menu statystyk
- Bonus za wypalenie konkretnego zioła
- Obrażenia kusz skalują się już z siłą(działają na zasadzie "obrażenia broni+siła postaci -pancerz/2")
- Miecze wymagające zręczności skalują się ze zręcznością(działają na zasadzie "obrażenia broni+zręczność postaci -pancerz/2")
- Za każdą sprzedaną lagę otrzymujemy 5 sztuk złota(oczywiście, u odpowiedniej postaci)
To by było na tyle, gdybym coś jeszcze wymyślił to dopiszę. Żeby nie było - modyfikacja korzysta z zasobów Wastelanda. Screeny, że wgl coś powstało:
http://imgur.com/1sBqrM2http://imgur.com/2BllzSBhttp://imgur.com/EHLuxz9http://imgur.com/bDvaichhttp://imgur.com/gN8cVz4Czekam na hejty :3
Edit: Na dobrą sprawę do ukończenia moda zostało mi napisanie 2 zadań i ewentualne zmiany w statystykach przedmiotów(cena, obrażenia itp).