ArcaniA Unpacker 15739 42

O temacie

Autor Glaca

Zaczęty 21.03.2015 roku

Wyświetleń 15739

Odpowiedzi 42

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
!!!Mod nie jest mojego Autorstwa!!! Nie znalazłem wątku z tym więc go tutaj zrobiłem. Znalazłem program do Modowania Arcanii.

Pozwala wszystko wyciągać z Arcanii. Exportować, Importować i podmianiać pliki takie jak: Tekstury.. itp.

http://www.arcaniamodding.co.uk/?p=236&lang=pl

Myślę, że wam się przyda w modowaniu. :).

PS: Marzy mi się taki Content Mod jak do Gothic 3,  tylko do Arcanii ^^.





 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Problemem Gothica 3 było to, że był niedokończony i robiony na szybko, ale miał klimat i grało się w niego przyjemnie, zwłaszcza po załataniu błędów
Problemem Arcanii jest to, że jest spierdolona od początku, do końca i nic jej nie pomoże.
Wątpię, że ktoś będzie marnował swój cenny czas, aby ruszać kijem to gówno.
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Ale przynajmniej Content modzik. Zmienić niemke bohatera na normalną dziewczyne itp..
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
W który miejscu Gothic 3 miał klimat? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Jak szedłeś łąką i leciał vista point <3 Albo w Vengardzie jak płakałeś czemu taki potencjał tak spierdolony mechaniką walki i drętwymi dialogami. <3 Ach, wspaniała gra. 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jak dla mnie chyba najlepiej Nordmar im wyszedł. W myrtanie za to po prostu było zbyt dużo miast, i wszystkie były podobne i słabe. Żadne miasto w g3 pod względem designu nie dorównało khorinis.

Jak szedłeś łąką i leciał vista point <3 Albo w Vengardzie jak płakałeś czemu taki potencjał tak spierdolony mechaniką walki i drętwymi dialogami. <3 Ach, wspaniała gra.
I nie możliwość skontrowania przez jednego wilka  :trollface:
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
No Fajna muzyka z Varrantu. To miasto w którym jest Diego nawet fajna muzyka. (Ale trochę odchodzimy od tematu)
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Nie rozumiem dlaczego wy się czapiacie tej arcanii ... Fabuła trochę naciągana (z tym Adanosem) ale nie odpychała jakoś bardzo.
Świat gry ciekawy, tajemniczy (mimo ,ze częściowo pozamykany)Graficznie też nie ma się do czego przyczepić (o ile ma się dobrego kompa.)
Wiadomo ,że jest dużo niedoskonałości ale ogólnie ta gra została niesprawiadliwie oceniona przez wzgląd na gothic'a.
Jedyne co strasznie mnie odpychało to powtarzające się mordy... 

 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Można wyciągnąć pancerze z Arcanii używając tego?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Nie rozumiem dlaczego wy się czapiacie tej arcanii ... Fabuła trochę naciągana (z tym Adanosem) ale nie odpychała jakoś bardzo.
Świat gry ciekawy, tajemniczy (mimo ,ze częściowo pozamykany)Graficznie też nie ma się do czego przyczepić (o ile ma się dobrego kompa.)
Wiadomo ,że jest dużo niedoskonałości ale ogólnie ta gra została niesprawiadliwie oceniona przez wzgląd na gothic'a.
Jedyne co strasznie mnie odpychało to powtarzające się mordy... 


Ja zawsze powtarzalem: Arcania i Gothic 3 to dobre gry. Po prostu - dobre. Nie mają klimatu Gothica i nie nadają sie na "następczynie" Gothiczków, ale to nadal Gothici i jako po prostu gry są dobre.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Można wyciągnąć pancerze z Arcanii używając tego?

Wszystko tak opisane jest.

Post połączony: 2015-03-22, 16:49
No i Polacy jako pierwsi mają szanse się popisać, że zrobili pierwszego moda do Arcanii. (Fajny Content Mod byłby do Arcanii).
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
ale to nadal Gothic
Z pewnego punktu widzenia Gothic 3 zmierzch bogów i Arcania to spinoffy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
ArcaniA Jest nawet dobra np. są kretoszczury których zabrakło w Gothic 3...
Offtop: Ten bohater(Pasterz) ma tego samego Dubbingera co udzielał Lee w pierwszych 3 Częściach.

Pytanie: Może ktoś się skusi Modować Arcanie? :D.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

ArcaniA Unpacker
#13 2015-03-22, 19:21(Ostatnia zmiana: 2015-03-22, 19:27)
Przecież fabuła g3 zmierz bugów była totalnie spierdolona, jeśli fabuła arcani i gra ma taki sam poziom kiczu co g3;zb to dla mnie nie byłyba to dobra gra  :hmmm:
Już nawet g3, przy g3;zb to niebo i ziemia  :ayfkm:
Fabuła trochę naciągana (z tym Adanosem) 
Trochę?  :|
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tylko że to jest ten sam problem co przy G3 - nic ciekawego się z tym nie zrobi. Można dodać parę itemów, pozmieniać trochę dialogów, ale tak naprawdę to ingerencja w świat jest poza granicami moddingu. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przecież fabuła g3 zmierz bugów była totalnie spierdolona, jeśli fabuła arcani i gra ma taki sam poziom kiczu co g3;zb to dla mnie nie byłyba to dobra gra  :hmmm:
Już nawet g3, przy g3;zb to niebo i ziemia  :ayfkm:
Fabuła trochę naciągana (z tym Adanosem) 
Trochę?  :|

no g 3zb miało fabułę do kitu (brak Diego i Lestera w grze...), ale z patchami to było nawet dobra gra, grywalna. Serio, grałem w ZB z patchami, i przez całą grę miałem tylko jednego buga, system walki był o niebo lepszy, niż w g3. Mi w g3 zb się przyjemnie grało, za to g3 przeszedłem tylko dlatego, że to gothic, a po raz kolejny przysiądę się jak wyjdzie community story project, o ile w ogóle.
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
no g 3zb miało fabułę do kitu (brak Diego i Lestera w grze...)

Diego został najbogatszym człowiekiem świata, więc będzie siędział w Mora Sul.
A Lester ma swoją plantacje ziela, więc po co ma iść do Myrtany?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
no g 3zb miało fabułę do kitu
(brak Diego i Lestera w grze...),
:ayfkm:
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Można wyciągnąć pancerze z Arcanii używając tego?

Wszystko tak opisane jest.

Post połączony: 2015-03-22, 16:49
No i Polacy jako pierwsi mają szanse się popisać, że zrobili pierwszego moda do Arcanii. (Fajny Content Mod byłby do Arcanii).

Jesteś pewien? Pierwsi są Rosjanie i ich ArcaniA Ressurection.
http://worldofplayers.ru/threads/36973/
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: JohnSnaf (Glaca) w Wczoraj o 16:47Cytat: Nefario w Wczoraj o 09:23Można wyciągnąć pancerze z Arcanii używając tego?
Wszystko tak opisane jest.
Post połączony: Wczoraj o 16:49No i Polacy jako pierwsi mają szanse się popisać, że zrobili pierwszego moda do Arcanii. (Fajny Content Mod byłby do Arcanii).
Jesteś pewien? Pierwsi są Rosjanie i ich ArcaniA Ressurection.
http://worldofplayers.ru/threads/36973/
Może spolszczycie? :cool:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Moda możnaby zrobić, choćby podmianę tych textur twarzy aby NPC nie wyglądali jednakowo.
Tylko czy to w ogóle działa ? Nie ma żadnych aktualizacji od 2012 roku... 
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
No i Polacy jako pierwsi mają szanse się popisać, że zrobili pierwszego moda do Arcanii.
Podejrzewam, że kilka dni przed premierą ruskie się do tego dorwały
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
No i Polacy jako pierwsi mają szanse się popisać, że zrobili pierwszego moda do Arcanii.
Podejrzewam, że kilka dni przed premierą ruskie się do tego dorwały

Niee..
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

MrBenson1703

MrBenson1703

Użytkownicy
posty44
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy ktoś ma arcanie i używa tego moda? Potrzebuję teksturę szaty maga ognia z tej gry bo chciałem ją podmienić pod szatę arcymistrza magów ognia z gothic 2 i zobaczyć jak wyjdzie. No chyba, że jakiś grafik mógłby narysować teksture tej szaty bo ja nie mam aż takich umiejętnosci, ale myślę, że prościej byłoby wyciągnąć teksturę z gry. Pomoże ktoś?
 

MrBenson1703

MrBenson1703

Użytkownicy
posty44
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
a i jeszcze teksture tej szaty co nosi Milten bo skapłem się, że troszkę inaczej wygląda niż zwykła szata.
 

MrBenson1703

MrBenson1703

Użytkownicy
posty44
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chodzi mi o te szaty, tak one wyglądają:



Wiem, że obrazki są ciemne ale nie ja je robiłem, bo nie mam Arcanii

Spytam jeszcze raz, pomoże ktoś? Bo jak na razie widzę, że jakoś nikogo to nie interesuje...
 

MrBenson1703

MrBenson1703

Użytkownicy
posty44
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ktoś coś?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Jak widzisz ze nikogo to nie interesuje,  to nie spam tyle...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Może jak znajdę płytę z Arcanią, to spróbuje to zrobić.
 

MrBenson1703

MrBenson1703

Użytkownicy
posty44
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak widzisz ze nikogo to nie interesuje,  to nie spam tyle...

Sorki, po prostu myślałem, że nikt nie zauważył, więc dopisywałem coś by post pojawił się w aktualnościach.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@MrBenson1703

Po prostu tutaj nikt za modowanie arcani się nie brał, więc nie wie nikt jak ci pomoc. Ja radze ci poszukac w innym forum po prostu. :)
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Spróbowałem to zrobić ale coś nie wychodzi. Udało się zdekompilować jeden .pak ale reszta jest albo pusta, albo nie ma w niej nic sensownego. Data0.pak też próbowałem, nawet z tym DataDump i nic.
 

MrBenson1703

MrBenson1703

Użytkownicy
posty44
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No szkoda ale dzięki za chęci :)
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Spoiler

Jest jeszcze jakaś wersja tego unpackera, albo coś, co pozwala wyciągać modele z Arcanii? Podpierdzieliłbym sobie parę modeli z tej gry. :P
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Też się dołączam do pytania kolegi @up :D.

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

ArcaniA Unpacker
#35 2017-02-04, 13:00(Ostatnia zmiana: 2017-02-04, 13:11)
Jak nie ma narzędzi do wypakowania modeli do przetwarzalnych formatów  zawsze pozostaje NinjaRipper - praktycznie z każdej gry idzie wyciągnąć każdy model+tekstury. Ja do tej pory z Risen'a 3 i Dark Souls 1 wyciągałem i przetwarzałem modele bez żadnych problemów. Co do Arcanii niedługo będę pobirać ją (marzą mi się węże błotne w G3 z G4)jak jakiś inny sposób bezpośrednio z plików znajdę to dam znać. j

PS Taaki Risenek 3 czy Arcania nadają się jedynie do wyciągania modeli/tekstur, panowie, nie próżnójta lol

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Mam dziwny problem, otóż wypakowałem wszystko jak trzabyło, ale po zaimportowaniu do Blendera (mam wtyczkę) żaden model się nie ukazuje.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Mam dziwny problem, otóż wypakowałem wszystko jak trzabyło, ale po zaimportowaniu do Blendera (mam wtyczkę) żaden model się nie ukazuje.

Po NinjaRipperze czy tym Unpackerze?

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Znaczy się, wypakowałem te modele i tekstury, mam je w formacie .rip, ale po zaimportowaniu do blendera nic nie ma, tak jakbym importował pusty plik, pomimo tego, że pliki nie są puste (niektóre mają 1 kb, a niektóre ponad 100 kb).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

ArcaniA Unpacker
#39 2017-02-04, 20:45(Ostatnia zmiana: 2017-02-04, 20:53)
@Bogdan Zwei

Może spróbuj programikiem "Neosis". Ja tylko śmigam Neosisem z pluginem Ninjarippera, innych metod nie próbowałem. Zawsze dużo będziesz miał czegoś w stylu "pustych" plików i również zwróć uwagę na to, że modele będą porozbijane na kilka "części" - musisz je sobie znaleźć i złożyć do kupy. Ale zazwyczaj numeracją są jeden przy drugim, ważą nieco więcej także z tym problemu aż tak wielkiego ni ma.

W ninjaripperze powinieneś mieć pliczek "fmt_ninjaripper_rip.py". Kopiujesz go do neosisa plugins/python i tyle - nic nie musisz ustawiać, już powinieneś mógł otwierać i podglądać pliczki .rip.
Prawy klik->export i exportujesz jak se chcesz. Gdybyś miał problemy z materialsami, nakładaniem się tekstur czy czymś w tym stylu, przed exportem spróbuj zaznaczyć opcję "flip UV".

Exportuję przykładowo do wavefront obj i w gmaxie wszystko śmiga :)

Chyba że Arcania coś odpierdala i modele się nie zapisują, nie wiem, neosisa ci spróbować nie zaszkodzi  :)

Wrzucam ci pliczki

Neosis
http://www.mediafire.com/file/f3308k431kb3ne4/noesisv4212.zip

Plugin ninjarippera (jakbyś go czasem nie miał albo cuś  :P)
http://www.mediafire.com/file/apd8bc4pulbteju/fmt_ninjaripper_rip.py

Aha w Ninjaripperze do Risen'a 3 i Dark Souls 1 mam opcje - "Intruder Inject" i "Forced DX dlls load (experimental)" jak coś. Chuj wie o co się rozchodzi (nie wnikałem) ale ważne że działa  :P

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
O, dziękuję. Samo skopiowanie tego plkiku fmt_ninjaripper_rip.py" pomogło. Chyba mam coś nie tego z blenderem albo coś popsułem. Dzięki za pomoc!
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
O, dziękuję. Samo skopiowanie tego plkiku fmt_ninjaripper_rip.py" pomogło. Chyba mam coś nie tego z blenderem albo coś popsułem. Dzięki za pomoc!

Cieszę się :ok:

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Znalazłem kopię tego programu na dysku, może komuś się przyda:
http://www.mediafire.com/file/imnnnmecns1o9m8/ArcaniA_Unpacker_v0.3.zip
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry