G2NK Odyssee - im Auftrag des Königs / Odyseja - w imieniu króla PL 56331 129

O temacie

Autor Abaddon

Zaczęty 3.03.2015 roku

Wyświetleń 56331

Odpowiedzi 129

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy

Fabuła modyfikacji:
Akcja Odysei rozpoczyna się od chwili, gdy bezimienny bohater opuszcza Khorinis i udaje się na Myrtanę. W międzyczasie Roland przebywa w twierdzy paladynów na Athanos. Wojna z orkami omijała z daleka tę wyspę, lecz mimo tego nasz bohater postanawia zostać paladynem i walczyć dzielnie ze sługami Beliara. W tym celu decyduje się na opuszczenie wyspy, ale nie wszystko jest takie proste, jakby się na początku wydawało.

Do realizacji swoich celów musi przeżyć wiele ekscytujących i niełatwych przygód. Zna metody walki i cele najeźdźców, którzy chcą zniewolić, jeśli nie wybić, rasę ludzką. Tym samym zdaje sobie szybko sprawę, że paladyn to nie tylko opłacalna posada, a misja której się musi poświęcić. Toteż czyni i staje do walki z wrogami królestwa, by uwolnić Myrtanę z okowów niewoli.

Cechy wersji 1.3:
- porywająca, ogromna historia;
- świetnie wykonane NPC i ich dialogi;
- co najmniej 150 godzin rozgrywki;
- ponad 430 questów;
- ponad 1000 NPC;
- 11 pięknie zaprojektowanych światów z różnymi klimatami;
- wiele ciekawych miejsc np. lochy;
- możliwość spotkania starych znajomych z Gothica II oraz postaci z innych znanych modyfikacji;
- pełny niemiecki dubbing;
- trzy poziomy trudności do wyboru;
- liczne nowe animacje m.in. ostrzenie broni, picie z beczek, produkcja zwojów;
- trumny i groby, które można przeszukać;
- możliwość stworzenia strzał z trucizną, ognistych strzał i magicznych strzał;
- wydobywanie rudy żelaza, siarki, srebra, węgla;
- nowe zwierzęta i potwory jak żółwie czy ogry;
- nowe tekstury dla potworów;
- rozległy system respawnu potworów;
- bossowie niebezpieczni do samego końca;
- potężni magowie, którzy mogą się leczyć;
- wiele nowych zbroi;
- wiele nowych gildii i frakcji, np. najemnicy orków, zabójcy z Nordmaru, Nordmarczycy;
- wiele nowych interaktywnych przedmiotów, np. pudełka, które można otwierać;
- nauka pływania i nurkowania;
I wiele więcej...

Wstępne wymagania:
Do zagrania w modyfikację potrzebujesz gry Gothic 2: Noc Kruka w wersji raportowej (2.6.0.0) oraz najnowszego GothicStartera. Opcjonalnie można dodać SystemPack autorstwa MaGotha, sprawiający że gra stanie się płynniejsza.  SystemPack można pobrać dla podstawowej wersji G2, dla G2NK lub też specjalną wersję dla modyfikacji Odyseja.

Instalacja:
- Wersja raportowa 2.6.0.0
- PlayerKit 2.6f (zaktualizowany GothicStarter)
- ODYSSEY-1.1.exe (modyfikacja bez dubbingu)
- Odyssee_Speech.exe (opcjonalny dubbing)
Ważne: Dubbing musi być zainstalowany dokładnie tam, gdzie mamy zainstalowanego Gothica 2.
Opcjonalnie: Gothic 2 SystemPack dla podstawowej wersji gry, z dodatkiem lub wydanie specjalne dla Odysei
"g2odyssey System Pack-1.1.exe";

Zrzuty ekranu:
Spoiler























img]http://i.imgur.com/4QoqmX4.jpg[/img]







Prezentacja światów:
https://www.youtube.com/watch?v=aNmfas0046g


https://www.youtube.com/watch?v=3vn9kLzeVEw


https://www.youtube.com/watch?v=02gGBPvqNrY


https://www.youtube.com/watch?v=KM12Dl-BIKA


https://www.youtube.com/watch?v=Y9g5QYtsUZk


https://www.youtube.com/watch?v=Io-Ro3l0IVo


https://www.youtube.com/watch?v=5lVR90R9q6k


https://www.youtube.com/watch?v=0SYn-We6vV8





Download wersji niemieckiej:
http://www.worldofgothic.de/dl/download_522.htm
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kompletny dubbing - zaznacz że niemiecki/ruski/japoński czy jaki tam jest, bo teraz napisane jakoby to był polski dubbing. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Dubbing jedynie niemiecki, ale poprawię. 
 

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Dubbing jedynie niemiecki, ale poprawię.

Te linki z plikami nie działają  :/ . Lepiej wstaw po prostu jeden link do tematu, a wymagane pliki zostaw.
 

gothic1210
  • Gość
Polskie logo modyfikacji:
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Wydaje mi się, że gdyby Piranha postanowiła zrobić Gothica 3 w tym stylu, dopracowała wszystko (widać, że nie które rzeczy są tu niedopracowane), poprawiła silnik graficzny, to byłby to Gothic lepszy od tego, którego mamy teraz.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Łał powiedziałeś tyle oczywistych rzeczy, a w dodatku tak bardzo w temacie. :ok:
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Wydaje mi się, że gdyby Piranha postanowiła zrobić Gothica 3 w tym stylu, dopracowała wszystko (widać, że nie które rzeczy są tu niedopracowane), poprawiła silnik graficzny, to byłby to Gothic lepszy od tego, którego mamy teraz.

Cóż, kto co lubi. Mi tam Gothic 3 z kilkoma modami, a mianowicie : QP, Consequences, Content Mod oraz z Community Patchem się podoba. Nowy komputer, więc w sumie ścinek nie ma, a cała fabuła.. No cóż, zawsze to jakaś odskocznia, coś innego. Do tych co narzekają na "prostą" i "łatwą" grę polegającą na klikaniu LPM LPM LPM... Polecam (wraz z w/w modami) ustawić poziom trudności na "trudny" oraz włączyć "alternatywną S.I.". W takiej konfiguracji ciężko już jest w Ardei  :lol: .

Jednak, żeby nie było, że offtop. Fajne logo  :ok: . Nawiązując jeszcze do poprzedniej wypowiedzi. Coś czuję, że ten mod w pewnym sensie może być takim "Gothic 2,5". Tylko trochę mnie ciekawi, jak to ma wyglądać, że Bezimienny opuścił już Khorinis by udać się do Myrtany.. Wszystko fajnie, ale w pewnym momencie Roland też tam dociera, na dodatek idzie do Nordmaru i do Varantu. Gdzie się podziewa Bezimienny w tym czasie? Podróż statkiem tyle czasu mu zajmuje? Niby jakieś wyjaśnienie jest, ale takie trochę naciągane.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Niby jakieś wyjaśnienie jest, ale takie trochę naciągane.
Bezi był jeszcze na Irdorath.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Bezimienny występuje w modyfikacji, są nawet pewne zadania z tym związane. Nie jest on na Irdorath, gdzie w pewnym czasie także dociera Roland :)
 

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Niby jakieś wyjaśnienie jest, ale takie trochę naciągane.
Bezi był jeszcze na Irdorath.

Hmm.. Istotnie najpierw popłynął na Irdorath, potem na Myrtanę. Tylko w opisie mamy podane, jak już on na tą Myrtanę płynie  :trollface: .

Dzięki Ahn za małe info.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Bardziej mi chodziło o samo wyjaśnienie umiejscowienia modyfikacji w czasie uniwersum. 
Nie mamy podanych dokładnych odległości Khorinis - > Irdorath, ani Irdorath - >Myrtana, nie mamy też podanych żadnych informacji o prędkości Esmeraldy, ani czy nigdzie po drodze nie zahaczała, co byłoby całkowicie uzasadnione, chociażby uzupełnianiem zapasów. Sam rozważałem te i jeszcze parę innych warunków zanim stwierdziłem że Bezimenny mógł dotrzeć na Myrtanę dopiero po dwóch latach od wypłynięcia z Khorinis. Oczywiście, patrząc na moje przemyślenia można nawet napisać że było to 20 lat, jednak Bezimenny nadal posiada swój skarb co jednak sprawiło że stwierdziłem że starał się dotrzeć na Myrtanę w miarę prędko, ALE na jakiejś wyspie się zatrzymał, to więcej niż pewne - gdzie jest Girion? Wyrzucony za burtę? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Wszystko fajnie, ale w pewnym momencie Roland też tam dociera, na dodatek idzie do Nordmaru i do Varantu. Gdzie się podziewa Bezimienny w tym czasie? Podróż statkiem tyle czasu mu zajmuje? Niby jakieś wyjaśnienie jest, ale takie trochę naciągane.
Myrtana to dosyć duży kontynent, być może po prostu się mijają ze sobą ;)
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dobra, ja już Wam odpowiem na męczące Was pytania ;d:
Spoiler
Otóż grając w Nordmarze i Varańcie, czy też Myrthanie w Odysei nie jesteśmy w tych samych miejscach co był Bezimienny, tylko w innych. Przykładowo Varant w Odysei to są rozległe pustynie za terenami Ishtar, z kilkoma miastami (Amarna, Ugar, Aschdod), wielką świątynią (niestety bez artefaktu Adanosa) itp. Z kolei Nordmar to tereny z wieżą Xardasa i za nimi (stąd klan Rudy, jako czwarty klan). Jedynie delikatnie tutaj zgadza się Vengard, ale prawdopodobieństwo spotkania Bezimiennego przy takich podróżach zarówno Rolanda, jak i Bezimiennego jest chyba bardzo mała.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Zgadza się. Tak to mniej więcej wygląda. Z drugiej strony kontynent jaki mamy do dyspozycji w tym modzie bardziej odpowiada naszym wyobrażeniom z wcześniejszych Gothiców. Przykładowo w książce "Bitwa o Varant" jest mowa o porcie w Varancie, a grając w G3 żadnego portu nie napotkaliśmy. W tym modzie natomiast port jest. Była też mowa o bagnie, lecz tu akurat nie mam pewności. Lokacja jest tak obszerna, że nie udało mi się odkryć jej w całości.
Sytuacja ma się podobnie odnośnie farm w Myrtanie, w okolicach stolicy. W G3 było ich mało, a tutaj są liczne - wszystkie zajęte przez orków,. Ponadto w Vengardzie jest port.
Po prostu świat Odysei odzwierciedla kontynent  tak, jak sobie wyobrażaliśmy przed zagraniem w G3.
 

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Zgadza się. Tak to mniej więcej wygląda. Z drugiej strony kontynent jaki mamy do dyspozycji w tym modzie bardziej odpowiada naszym wyobrażeniom z wcześniejszych Gothiców. Przykładowo w książce "Bitwa o Varant" jest mowa o porcie w Varancie, a grając w G3 żadnego portu nie napotkaliśmy. W tym modzie natomiast port jest. Była też mowa o bagnie, lecz tu akurat nie mam pewności. Lokacja jest tak obszerna, że nie udało mi się odkryć jej w całości.
Sytuacja ma się podobnie odnośnie farm w Myrtanie, w okolicach stolicy. W G3 było ich mało, a tutaj są liczne - wszystkie zajęte przez orków,. Ponadto w Vengardzie jest port.
Po prostu świat Odysei odzwierciedla kontynent  tak, jak sobie wyobrażaliśmy przed zagraniem w G3.

Tak się nad tym zastanawiam.. Lubię pograć w G3 (ofc ze wszystkimi patchami i modami) i lubię tamte lokacje. Zobaczymy co tutaj będzie.
 

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
no nic tylko czekać i odpłynąć na długie godziny w modyfikacji.
Zostało tylko czekać to tak jakby G1+G2+G3 na silniku G2 mega mod.
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nie porównywał bym tego moda do G3 na silniku G2, wiele brakuje, zacząwszy od pancerzy skończywszy na animacjach itd.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Ten mod nie jest żadnym G3. To zwyczajny spin off rozgrywający się równolegle z wydarzeniami z G3. Tak jak akcja Czasu Zapłaty dzieje w trakcie pobytu Bezimiennego w Kolonii, tu jest tak samo równolegle do pogromu Beziego na Myrtanie. 
 

ProjektPierscien

ProjektPierscien

Użytkownicy
posty59
Propsy116
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja powiem tyle że coraz bardziej nie umiem doczekać się ten Odyseji ! Łapcie kolejny film prezentujący światy w tej modyfikacji.

Prezentacja Vengardu i okolic.
https://www.youtube.com/watch?v=02gGBPvqNrY

 
Zapraszam na swój kanał o nazwie ProjektPierscien !
-Krótkie recenzje modów wraz z prawidłową instalacją
-Zagrajmy w różne mody
-Kanał nastawiony głównie na gothica


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry