Problem z pisaniem dialogu 3493 8

O temacie

Autor Arkadiusz1998

Zaczęty 7.02.2015 roku

Wyświetleń 3493

Odpowiedzi 8

Arkadiusz1998

Arkadiusz1998

Labirynt
posty71
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Labirynt

Arkadiusz1998
Labirynt

Problem z pisaniem dialogu
2015-02-07, 15:44(Ostatnia zmiana: 2015-02-07, 16:13)
Witam :)

Proszę państwa mój problem dotyczy tego iż napisałem DIALOG według Czip17 , lecz Spacer mi wykrywa błędy przy naprawianiu skryptów
Piszę mi że linia 105 czyli napis "FUNC" jest zły.. pisałem dużą i małą literą go lecz problem występuje nadal
Poniżej dołączam cały pisany dialog

//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Wiechu;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_siema   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Wiechu;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Co słychać";
};

func int DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Condition()
{
   return TRUE;
};

func int DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Info()
{
   AI_Output (other, self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_siema_15_00"); //Co słychać?
   AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_888_Wiechu_siema_55_01"); //Umieram...
   

};

//*********************************************************************
//   Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Wiechu;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Umierasz ?";
};

func int DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Condition()
{

if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Wiechu_siema))
{
   return TRUE;
};
};

func void DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Info()
{
   AI_Output (othe, self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_15_00"); //Jak to umierasz ?
   AI_Output (self ,other ,"DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_55_01"); //Umieram,bo od jakiś 10 minut nie piłem żadnego browara i nie mam wystarczająco dużo sił by dojść do tawerny,a w okolicy nie ma żadnego teszczaka czy stonki gdzie mógłbym kupić jakiegoś browca
   AI_Output (self ,other ,"DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_55_02"); //Jeżeli mógłbyś mi przynieść jakieś piwo byłbym ci dozgonnie wdzięczny

   Log_CreateTopic (TOPIC_piwko, LOG_MISSION);
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_piwko, LOG_RUNNING);
        B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Wiesław potrzebuje piwa");
};

//*********************************************************************
//   Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_browar  (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Wiechu;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Mam browara";
};

func int DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Condition()
{

if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1)
{
   return TRUE;
};


func void DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_15_00"); //Mam piwo.
   AI_Output (self ,other ,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_55_01"); //Bożesz ty mój! Chłopie ratujesz mi życie !
   AI_Output (self ,other ,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_55_02"); //Naprawdę wielkie dzięki! Weź kilka złociszy w nagrodę.
};   
        B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
        Createinvitems (self, itmi_gold, 50);
        B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 50);
        B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Dałem Wiechowi piwo");
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_piwko, LOG_SUCCESS);
};
 

Arkadiusz1998

Arkadiusz1998

Labirynt
posty71
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Labirynt
Witam :)

Jestem nowym użytkownikiem tego forum i bardzo proszę o pomoc
Dotyczy on pisania DIALOGU według Czip17

Spacer wykrywa mi błąd przy 105 linii czyli "FUNC"
poniżej umieszczam kod //*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Wiechu;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_siema   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Wiechu;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Co słychać";
};

func int DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Condition()
{
   return TRUE;
};

func int DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Info()
{
   AI_Output (other, self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_siema_15_00"); //Co słychać?
   AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_888_Wiechu_siema_55_01"); //Umieram...
   

};

//*********************************************************************
//   Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Wiechu;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Umierasz ?";
};

func int DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Condition()
{

if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Wiechu_siema))
{
   return TRUE;
};
};

func void DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Info()
{
   AI_Output (othe, self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_15_00"); //Jak to umierasz ?
   AI_Output (self ,other ,"DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_55_01"); //Umieram,bo od jakiś 10 minut nie piłem żadnego browara i nie mam wystarczająco dużo sił by dojść do tawerny,a w okolicy nie ma żadnego teszczaka czy stonki gdzie mógłbym kupić jakiegoś browca
   AI_Output (self ,other ,"DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_55_02"); //Jeżeli mógłbyś mi przynieść jakieś piwo byłbym ci dozgonnie wdzięczny

   Log_CreateTopic (TOPIC_piwko, LOG_MISSION);
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_piwko, LOG_RUNNING);
        B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Wiesław potrzebuje piwa");
};

//*********************************************************************
//   Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_browar  (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Wiechu;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Mam browara";
};

func int DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Condition()
{

if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1)
{
   return TRUE;
};


func void DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_15_00"); //Mam piwo.
   AI_Output (self ,other ,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_55_01"); //Bożesz ty mój! Chłopie ratujesz mi życie !
   AI_Output (self ,other ,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_55_02"); //Naprawdę wielkie dzięki! Weź kilka złociszy w nagrodę.
};   
        B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
        Createinvitems (self, itmi_gold, 50);
        B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 50);
        B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Dałem Wiechowi piwo");
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_piwko, LOG_SUCCESS);
};
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Spacer wykrywa mi błąd przy 105 linii czyli "FUNC"
Mam cały dzień wolny. Mogę zająć się liczeniem linijek w tym dialogu.
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Jaki błąd? "błąd" nic mi nie mówi.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
func int DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Info()
{
   AI_Output (other, self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_siema_15_00"); //Co słychać?
   AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_888_Wiechu_siema_55_01"); //Umieram...
 
};
Ta funkcja powinna mieć typ pusty ( void ), a ma int ( liczba całkowita ).

Np.
Func typ_funkcji identyfikator
w tym przypadku:
Func [color=redint[/color] DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Info

Cytuję:
Cytuj
Ta funkcja powinna mieć typ pusty ( void ), a ma int ( liczba całkowita ).
Mam nadzieję, że jasno opisałem :)

Cytuj
func void DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_15_00"); //Mam piwo.
   AI_Output (self ,other ,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_55_01"); //Bożesz ty mój! Chłopie ratujesz mi życie !
   AI_Output (self ,other ,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_55_02"); //Naprawdę wielkie dzięki! Weź kilka złociszy w nagrodę.
};   
        B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
        Createinvitems (self, itmi_gold, 50);
        B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 50);
        B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Dałem Wiechowi piwo");
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_piwko, LOG_SUCCESS);
};
Tu są źle klamry

gothic1210
  • Gość

func int DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Condition()
{

if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1)
{
   return TRUE;
};
tu powinny być dwie };
func int DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Condition()
{

if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1)
{
   return TRUE;
};
};
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

gothic1210
  • Gość
Arkadiusz1998 nie zakłada się dwóch takich samych tematów z jednym problemem. To bez sensu. 
 

Arkadiusz1998

Arkadiusz1998

Labirynt
posty71
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Labirynt
Bardzo dziękuję problem został naprawiony
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry