Propozycje 12841 33

O temacie

Autor tuldor88

Zaczęty 6.02.2015 roku

Wyświetleń 12841

Odpowiedzi 33

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty186
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Na początek chcę jeszcze raz napisać, ze modyfikacja bardzo mi się podoba i w klimat gry idealnie wpasowuje. Niemniej - jak to ja - muszę pomarudzić, a czemu by nie pomarudzić konstruktywnie? Mam nadzieję, że któryś z pomysłow przypadnie ci  Offline Outlanderze do gustu i moze w patchu przyszłym zagości :trollface:

A teraz do rzeczy:
1) Dołączanie do obozów - w 1.41 dodałeś już info z ostrzeżeniem iż udanie się do starej kopalni uniemożliwia nam dołączenie do starego obozu 'klasyczną' drogą... Proponowałbym pójść o krok dalej - oryginalnie mozemy robić (niemal) wszelkie zadania dotyczące dołączenia do konkretnych obozów i przerwaniem tego jest jasna deklaracja o dołączeniu skierowana czy to do Cor Kaloma, Gomeza czy Laresa... tu można by zastosować manewr podobny - do chwili gdy nie pogadamy z Janem powinniśmy mieć możliwość zmiany decyzji. Analogicznie piętnowanie bezimiennego za wypytanie Draxa o obóz bandytów jest lekką przesadą - "widziano cie z bandytami" no ok... a) kto widział, para ścierwojadów? b) rozmowa z jednym z nich to chyba nic aż tak strasznego, dopiero gdy stajemy się jednym z bandy Quentina powinniśmy być traktowani z "nieufnością" o jakiej mowa :)

2) Przepisy alchemiczne - dźwiganie tych wszystkich ksiąg sprawia, ze człowiek pół goddziny szuka jakiejś notatki którą właśnie znalazł. Nie mógłbyś zastosować manewru takiego jak z np "księgą: krwiopijcy"? Użycie = nauczenie przepisu + wpis w dzienniku (zakładka informacje - "Znane mikstury") wtedy mielibyśmy tam krótko i bez rozpisywania się:
-mikstura leczenia: x tego + y tego
-wzmocnienie mikstury: z tego + mikstura taka i taka
itd

3) Zdolnosci łowieckie - myśle ze przeniesienie ich analogicznie do informacji w dzienniku będzie dobrym pomysłem, ta lista niby ciekawie wygląda ale wciaż służy jako zapychacz ekwipunku :)

4) Praca/questy "na godziny" - spotykamy wpisy iż np z danym NPC mamy spotkać się "o 16" albo o innej godzinie żeby zrobic to i to... jako że w Gothicu nie mamy zegarka jest to upierdliwe bo ja np nigdy nie wiem czy mamy juz 16 czy nadal 15 i stoję obok patrząc sie na tego i owego jak ciele na malowane wrota. Pozbyłbym się tak sztywnych ram czasowych "około południa" (czyli 'południe' które mozemy wybrać używajac łóżka +h w obie strony (11-13) itp byłyby bardziej przyjazne graczowi.) Zresztą unikałbym tego jak sie da - ot zamiast Rufusowego "porozmawiamy o tym o północy" moze być "porozmawiajmy o tym w nocy" i tada, jak gracz przyjdzie o 23 albo o 1 będzie mógł dalej questa zrobić bez irytacji :)

5) Nieśmiertelni NPC (Mil i jemu podobni) - nigdy tego nie lubiłem, moze zamiast nieśmiertelnosci starczy zredukować mu zapas bryłek w ekwipunku? Obecnie ma kilkadziesiat tysięcy o ile dobrze pamiętam... starczy 500-600 i wszytsko wróci do normy ;)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
1) Dołączanie do obozów - w 1.41 dodałeś już info z ostrzeżeniem iż udanie się do starej kopalni uniemożliwia nam dołączenie do starego obozu 'klasyczną' drogą... Proponowałbym pójść o krok dalej - oryginalnie mozemy robić (niemal) wszelkie zadania dotyczące dołączenia do konkretnych obozów i przerwaniem tego jest jasna deklaracja o dołączeniu skierowana czy to do Cor Kaloma, Gomeza czy Laresa... tu można by zastosować manewr podobny - do chwili gdy nie pogadamy z Janem powinniśmy mieć możliwość zmiany decyzji. Analogicznie piętnowanie bezimiennego za wypytanie Draxa o obóz bandytów jest lekką przesadą - "widziano cie z bandytami" no ok... a) kto widział, para ścierwojadów? b) rozmowa z jednym z nich to chyba nic aż tak strasznego, dopiero gdy stajemy się jednym z bandy Quentina powinniśmy być traktowani z "nieufnością" o jakiej mowa

Z tym sie zgadzam w zupelnosci, juz kiedys to proponowalem choć nie w tak otwartej formie. Dobrze to ujales!

Cytuj
2) Przepisy alchemiczne - dźwiganie tych wszystkich ksiąg sprawia, ze człowiek pół goddziny szuka jakiejś notatki którą właśnie znalazł. Nie mógłbyś zastosować manewru takiego jak z np "księgą: krwiopijcy"? Użycie = nauczenie przepisu + wpis w dzienniku (zakładka informacje - "Znane mikstury") wtedy mielibyśmy tam krótko i bez rozpisywania się:
-mikstura leczenia: x tego + y tego
-wzmocnienie mikstury: z tego + mikstura taka i taka
itd

To takze sie zgadzam!

Cytuj
4) Praca/questy "na godziny" - spotykamy wpisy iż np z danym NPC mamy spotkać się "o 16" albo o innej godzinie żeby zrobic to i to... jako że w Gothicu nie mamy zegarka jest to upierdliwe bo ja np nigdy nie wiem czy mamy juz 16 czy nadal 15 i stoję obok patrząc sie na tego i owego jak ciele na malowane wrota. Pozbyłbym się tak sztywnych ram czasowych "około południa" (czyli 'południe' które mozemy wybrać używajac łóżka +h w obie strony (11-13) itp byłyby bardziej przyjazne graczowi.) Zresztą unikałbym tego jak sie da - ot zamiast Rufusowego "porozmawiamy o tym o północy" moze być "porozmawiajmy o tym w nocy" i tada, jak gracz przyjdzie o 23 albo o 1 będzie mógł dalej questa zrobić bez irytacj

Toż zegarek jest w dzienniku pod klawiszem N (domyslnie). Do tego w konsoli mozna wpisac chyba Toggle Time (jezeli dobrze pamietam, a moze niekoniecznie) i zegarek mamy w lewym, gornym rogu ekranu.

Cytuj
5) Nieśmiertelni NPC (Mil i jemu podobni) - nigdy tego nie lubiłem, moze zamiast nieśmiertelnosci starczy zredukować mu zapas bryłek w ekwipunku? Obecnie ma kilkadziesiat tysięcy o ile dobrze pamiętam... starczy 500-600 i wszytsko wróci do normy ;)

Niesmiertelni są w wiekszosci NPC z wlasną bronią (jak Blizna, Arto) a jest to zrobione po to, aby nie mozna bylo ich ubić w pierwszych trzech rozdzialach (dalej juz można). A czemu mamy ich nie bić? Po to, że Blizna jest przekomicznym przeciwnikiem do pokonania a ma najlepsza broń jednoręczną w grze - ubić go możnabylo w 1 rozdziale (w oryginalnym Gothicu) i balans poszedl sie kochac.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

gothic1210
  • Gość
Jeśli wersja 1.4.1 powstanie to uwzględnię twoje propozycje, bo w łatce to raczej nie. 
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty186
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Toż zegarek jest w dzienniku pod klawiszem N (domyslnie). Do tego w konsoli mozna wpisac chyba Toggle Time (jezeli dobrze pamietam, a moze niekoniecznie) i zegarek mamy w lewym, gornym rogu ekranu.
Nie korzystam z konsoli, stąd nie wiedziałem, że można coś takiego uruchomić... zresztą nawet jeśli to po co sie w kody bawić :) O zegarku w dzienniku zapomniałem, acz nadal sądzę że większy 'godzinowy rozstrzał' byłby korzystniejszy :)

Cytuj
5) Nieśmiertelni NPC (Mil i jemu podobni) (...)
Cytuj
Niesmiertelni są w wiekszosci NPC z wlasną bronią (jak Blizna, Arto) a jest to zrobione po to, aby nie mozna bylo ich ubić w pierwszych trzech rozdzialach (dalej juz można). A czemu mamy ich nie bić? Po to, że Blizna jest przekomicznym przeciwnikiem do pokonania a ma najlepsza broń jednoręczną w grze - ubić go możnabylo w 1 rozdziale (w oryginalnym Gothicu) i balans poszedl sie kochac.
Lee ma jedną z najlepszych broni w całej grze a i tak go w 2 rozdziale ubiłem. Lares również ma niczego sobie toporek a w pierwszym dostał w papę... niemniej o ile Arto i inni mieszkańcy zamku w wewnętrznym pierścieniu są dla mnie rozumiali o tyle Mil (chyba) nie ma aż tak zacnej broni (jak pisałem konsoli nie używam, dlatego nie wcielałem się w niego i mogę tylko gdybać) a jego nieśmiertelność wynika z posiadania setek tysięcy bryłek rudy ^^

Spoko Outlanderze, dzięki za wzięcie pod uwagę ;)
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
@Outlander - A może nadałbyś funkcję niepotrzebnym śmieciom w eQ? Choćby fajnie wyglądająca fajka, którą możemy znaleźć np koło jaszczurów po drodzę do OS. Dałbyś jej funkcję, żeby można ją było nabić tytoniem :)
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Zwiększyć poziom trudności i będzie git.
 

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Czekam na G2NK Edycja Rozszerzona XD
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
A teraz do rzeczy:
1) Dołączanie do obozów - w 1.41 dodałeś już info z ostrzeżeniem iż udanie się do starej kopalni uniemożliwia nam dołączenie do starego obozu 'klasyczną' drogą... Proponowałbym pójść o krok dalej - oryginalnie mozemy robić (niemal) wszelkie zadania dotyczące dołączenia do konkretnych obozów i przerwaniem tego jest jasna deklaracja o dołączeniu skierowana czy to do Cor Kaloma, Gomeza czy Laresa... tu można by zastosować manewr podobny - do chwili gdy nie pogadamy z Janem powinniśmy mieć możliwość zmiany decyzji. Analogicznie piętnowanie bezimiennego za wypytanie Draxa o obóz bandytów jest lekką przesadą - "widziano cie z bandytami" no ok... a) kto widział, para ścierwojadów? b) rozmowa z jednym z nich to chyba nic aż tak strasznego, dopiero gdy stajemy się jednym z bandy Quentina powinniśmy być traktowani z "nieufnością" o jakiej mowa :)

2) Przepisy alchemiczne - dźwiganie tych wszystkich ksiąg sprawia, ze człowiek pół goddziny szuka jakiejś notatki którą właśnie znalazł. Nie mógłbyś zastosować manewru takiego jak z np "księgą: krwiopijcy"? Użycie = nauczenie przepisu + wpis w dzienniku (zakładka informacje - "Znane mikstury") wtedy mielibyśmy tam krótko i bez rozpisywania się:
-mikstura leczenia: x tego + y tego
-wzmocnienie mikstury: z tego + mikstura taka i taka
itd

3) Zdolnosci łowieckie - myśle ze przeniesienie ich analogicznie do informacji w dzienniku będzie dobrym pomysłem, ta lista niby ciekawie wygląda ale wciaż służy jako zapychacz ekwipunku :)

4) Praca/questy "na godziny" - spotykamy wpisy iż np z danym NPC mamy spotkać się "o 16" albo o innej godzinie żeby zrobic to i to... jako że w Gothicu nie mamy zegarka jest to upierdliwe bo ja np nigdy nie wiem czy mamy juz 16 czy nadal 15 i stoję obok patrząc sie na tego i owego jak ciele na malowane wrota. Pozbyłbym się tak sztywnych ram czasowych "około południa" (czyli 'południe' które mozemy wybrać używajac łóżka +h w obie strony (11-13) itp byłyby bardziej przyjazne graczowi.) Zresztą unikałbym tego jak sie da - ot zamiast Rufusowego "porozmawiamy o tym o północy" moze być "porozmawiajmy o tym w nocy" i tada, jak gracz przyjdzie o 23 albo o 1 będzie mógł dalej questa zrobić bez irytacji :)

5) Nieśmiertelni NPC (Mil i jemu podobni) - nigdy tego nie lubiłem, moze zamiast nieśmiertelnosci starczy zredukować mu zapas bryłek w ekwipunku? Obecnie ma kilkadziesiat tysięcy o ile dobrze pamiętam... starczy 500-600 i wszytsko wróci do normy ;)

1. Dodanie możliwości zostania Kopaczem lub Kretem na samym początku gry sprawiło, że w ogóle ominęłem to rozwiązanie stwierdzając, iż mogę zostać przyblokowany w dołączeniu do innego obozu. Akurat kwestia gildii jest dla mnie problematyczna. Generalnie powinniśmy mieć możliwość wykonania wszystkich zadań na każdą gildię (by zostać Cieniem/Szkodnikiem/Nowicjuszem/Bandytą), ale z kolei dołączenie od razu do Kopaczy wskazuje na wymuszenie, że będziesz odrazu związany z SO albo do Kretów, że będziesz zaklepany dla NO i musisz się do nich dołączyć w "nieklasyczny" sposób, a przecież każdy chce XP za wszystkie zadania prawda?
Ja zajmuję następujące zdanie w tej kwestii:
Kret i Kopacz powinni być dodatkowymi gildiami (tak jak np. piraci, bandyci, gildia złodzei w G2NK), należenie do jednej wyklucza należenie do drugiej. Kret i Kopacz mają dodatkowe zadania w obrębie swojej "gildii", ale wciąż musimy wykonać klasyczne zadania na przyłączenie do 3 głównych gildii + bandyci.

2. Zgadzam się, gdy uczysz się przepisu z książki powinno się wyświetlać jak przy nauczeniu się każdej umiejętności normalnie "Nowy wpis w dzienniku. Nauczenie: np. Warzenie mikstury siły". Z kolei w informacjach w dzienniku powinno być zawarte, że umiem warzyć taka miksturę i aby ją uwarzyć potrzeba np. 2x woda, 1x ogniocierń.

3. Również się zgadzam. Powinny być zawarte w dzienniku w informacjach w formie np. "Teraz umiem: - ściągać futra ze zwierząt, - usuwać kły zwierząt, - ... itd".

4. Chodzi ci o zadanie od Cyrusa, jak dla mnie mogłoby być poprostu zadaniem dziennym tak jak cięcie drewna u myśliwych (wykonujesz o której godz. ci pasuje)

5. Pięknie usuwamy nieśmiertelność z postaci, idziemy posiekać Gomeza w 1 rozdziale i mamy wspaniały Gniew Innosa 110 obrażeń... Postacie posiadające potężne bronie lub postacie kluczowe dla fabuły powinny być nieśmiertelne (Cor Angar, Cor Kalom, Y'Berion, Lester, Gorn, Milten, Diego, Thorus, Gomez, Stone, Lares, Lee, Saturas, Corristo, Quentin itd...) i oczywiście mogą stracić tą nieśmiertelność gdy fabuła tego wymaga np. zabójstwo Gomeza ;)

To tyle odemnie, pozdrawiam.
 

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Własnie możliwość dołaczenia do gildi jest troche beznadziejna :>
W Mrocznych Tajemnicach jest taka możliwość, więc większego problemu chyba nie będzie :>
 

K@T

K@T

Użytkownicy
posty152
Profesjabrak
  • Użytkownicy
5. Pięknie usuwamy nieśmiertelność z postaci, idziemy posiekać Gomeza w 1 rozdziale i mamy wspaniały Gniew Innosa 110 obrażeń... Postacie posiadające potężne bronie lub postacie kluczowe dla fabuły powinny być nieśmiertelne (Cor Angar, Cor Kalom, Y'Berion, Lester, Gorn, Milten, Diego, Thorus, Gomez, Stone, Lares, Lee, Saturas, Corristo, Quentin itd...) i oczywiście mogą stracić tą nieśmiertelność gdy fabuła tego wymaga np. zabójstwo Gomeza ;)

To tyle odemnie, pozdrawiam.

Brak niesmiertelności? Gra bardziej realna. Można by 'zwolnić' rozwój głównego bohatera, kluczowym NPC dodać dużo  HP, porządne zbroje i świetną walkę lub łucznictwo, tak zeb ystanowili problem aż do końcowych rozdziałów. A jak ktoś zabije fabularnego NPC, dodać informacje "Niemożność ukończenia gry, ale możesz błąkać się bez celu".
 

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Brak niesmiertelności? Gra bardziej realna. Można by 'zwolnić' rozwój głównego bohatera, kluczowym NPC dodać dużo  HP, porządne zbroje i świetną walkę lub łucznictwo, tak zeb ystanowili problem aż do końcowych rozdziałów. A jak ktoś zabije fabularnego NPC, dodać informacje "Niemożność ukończenia gry, ale możesz błąkać się bez celu".


Ojj nie jest to dobry pomysł. Już lepiej aby właśnie NPC pojawiający się w następnych częściach gry byli nieśmiertelni przez całą gre. Z pewnością byłoby bardziej "kanonicznie że tak powiem".(lore :lol:)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Spierdalajcie,  Wielkie O. skończył G:ER, dajcie mu w końcu spokój. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
A bez przekleństw się postu nie da napisać ?

To są jedynie ich propozycje. Co z tym zrobi Outlander, to już jego sprawa.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Da się, ale "Wulgaryzmy czynią wypowiedź bardziej dosadną. All of it". 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
W modzie LP Balance (czy jakoś tak) też to było, ale skrypt nie działał z tego co pamiętam. Zapewne tu będzie to samo. 
 

Slither

Slither

Użytkownicy
Vocare Ad Regnum
posty33
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Vocare Ad Regnum
Było już wcześniej pisane, ale:
1). Możliwość wykonywania questów "dołączeniowych" we wszystkich obozach a potem dopiero wybranie ostatecznego obozu. 
2). Usunięcie Gamala lub Kosy bądź zastąpienie ich w jakiś inny sposób, trochę to tak z gruszki nie z pietruszki zaczepia nas NPC i mówi że  o tym całym dołączeniu do Kopaczy/Kretów i nas prowadzi. Lepiej gdyby to było zaimplementowane w jakimś dialogu z NPC np. u Diego gdy pytamy go o obozy, wtedy pojawia się stosowny wpis w dzienniku o możliwości opcjonalnego dołączenia.
3). Więcej questów jako Guru, np. opieka nad Bractwem, nauka Nowicjuszy, mini fabuła związana z wyjawienie tajemnicy że Śniący to demon itd. (czego nie zdążył zrobić sam Yberion)
 

Maarten vaan Thomm

Maarten vaan Thomm

Użytkownicy
posty72
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
Usunięcie Gamala lub Kosy bądź zastąpienie ich w jakiś inny sposób, trochę to tak z gruszki nie z pietruszki zaczepia nas NPC i mówi że  o tym całym dołączeniu do Kopaczy/Kretów i nas prowadzi. Lepiej gdyby to było zaimplementowane w jakimś dialogu z NPC np. u Diego gdy pytamy go o obozy, wtedy pojawia się stosowny wpis w dzienniku o możliwości opcjonalnego dołączenia.
To jest całkiem niezły pomysł. Np. Diego mówi, że zanim zaczniemy zdobywać zaufanie w Obozie musimy iść popracować  do Starej Kopalni. Dopiero jak wrócimy z Kopalni zostają odblokowane standardowe questy przyłączeniowe do Starego Obozu. Analogicznie w Nowym. I git by było, jakby się zadania dołączeniowe do innych obozów nie anulowały po dołączeniu do gildii Kopaczy/Kretów.

Od siebie:
1. Ceny/Ekonomia w grze. 
Tak. Na początku jest trudno o rudę. Musiałem kombinować na wszystkie strony, żeby nazbierać na byle jaką zbroję. Ale już potem jak zaczynamy bić przeciwników i lootować wszystko dookoła to wszystko siada i mam 7 poziom i 4k hajsu. Moim zdaniem trzeba by było obniżyć ceny sprzedawanych rzeczy i podwyższyć ceny broni, pancerzy i magicznych przedmiotów. Dążyć do tego, by gracz, by zarobić na pancerz musiał częściej polować, handlować zielem, bić się na arenie itd.

2. Ilość napojów PŻ.
To jest moim zdaniem w ogóle skopane, bo na liczniku mam 15,5h, a napojów ok.40. I żadnego nie kupowałem. Moim zdaniem kiepska sytuacja, ciekawiej by było zmusić gracza, do szukania ziół, polowania w celu uzyskania mięsa, gotowania i przede wszystkim nauki alchemii. 

3. Przywróciłbym możliwość zostania magnatem. Plus jakieś questy z Krukiem z do tego. Np. Kruk namawia nas do współpracy z Nowym Obozem, bo chce zdobyć jak najwięcej informacji o starożytnym zwoju (który pozwala na teleportację do Jharkendaru), który jest w rękach Magów Wody - to w międzyczasie szukania kamieni ogniskujących. A potem (po oddaniu ostatniego kamienia ogniskującego) odkrywa, że współpracowaliśmy z nimi też na innych frontach i za zdradę zostajemy wygnani ze Starego Obozu + okazuje się, że zwędziliśmy Magom Wody fałszywy zwój i Kruk łapie takiego wkurwu, że osobiście zamierza nas zajebać. Południowa Brama niech będzie zaryglowana, a przy północnej ustawić zamiast Fletchera Kruka, niech ten strzeli gadkę i odejdzie do Obozu, a po chwili strażnik zamyka bramę i rzucają się na nas ziomeczki Kruka. To byle jaki pomysł, napewno dałoby się lepiej to wymyślić. Ale ten smaczek z ucieczką Kruka do Jharkendaru byłby super.

Albo też jakieś zadania jako magnat, żeby rozpracować Bandytów albo coś.

4. Źle to wygląda, gdy bronie wymagają więcej siły niż zadają obrażeń. Niech to będzie te maks 5-10, ale na plusie.
 

gothic1210
  • Gość
1. 2. Zwrócę na to uwagę.
3. Nie.
4. W G2 też tak jest. Tylko bardzo dobre i drogie bronie powinny mieć mniejsze wymagania siły od obrażeń. 
 

Maarten vaan Thomm

Maarten vaan Thomm

Użytkownicy
posty72
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A. Blizna na sumieniu.
Koleś ma przy sobie dwa płaszczyki ze skóry białego wilka. Bug, albo nie bug. Ja bym mu dał pancerz magnata i ten płaszcz, a po pokonaniu go, żeby można było sobie wziąć płaszcz. Staty ma gorsze niż średni pancerz najemnika, który o tej porze już można mieć, więc żadne ułatwienie, a napewno wielu by się delektowało walorami estetycznymi ;P I druga sprawa do tego zadania, że Kosa go ściąga na 3 hity i nie ma szans w ogóle, żeby jakiegokolwiek expa dostać za zabicie go.
B. Varrag-Hosh Potężny i skrypt z Baal Lukorem w głównej sali na Cmentarzysku Orków.
Robię rozpierdol z orkowymi szkieletami i szamanem, który ma mnie na hita, a Baal Lukor: 1 - nie regauje na nich w ogóle, 2 - uruchamia się skrypt, że zaczepia nas w tej głównej sali i pierdoli o tym manuskrypcie podczas gdy napierdala mnie 8 orkowych szkieletów i sam szaman. Komicznie to wyglądało, ale proponowałbym to poprawić ;p 
C. Żeby sprzedając ziele u handlarzy można było dostać za skręta maks. 5 bryłek rudy. Niech ludzie handlują tym, a nie wjebać wszystko jednemu handlarzowi i heja.
 

gothic1210
  • Gość
A. To zadanie już zostało całkowicie przerobione. Ale co do starej wersji to Kosa miał gościa mieć na hita z dobiciem. To nie miała być walka w środku obozu tylko ciche zabójstwo. No, ale to gothic więc wyszło jak wyszło. Dwa pancerze w eq blizny też nie były zamierzone. 
B. Jakby ja mógł kontrolować takie sytuacje to by było spoko :lol2: AI orków jest zjevane. Dziwnie to wszystko na siebie reaguje, ale spróbuję coś ze @Splash em wykombinować. 
C. A tu nie wiem o co chodzi. 
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
AI orków jest zjevane. Dziwnie to wszystko na siebie reaguje, ale spróbuję coś ze @Splash em wykombinować.
Gdybym tylko wiedział od czego zacząć. Skrypty G1 wciąż są dla mnie tajemnicze :F
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maarten vaan Thomm

Maarten vaan Thomm

Użytkownicy
posty72
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No, i jak byłem w mieście orków, i wyciągnąłem broń (ulu mulu) to orkowie się zaczęli napierdalać miedzy sobą ;p
 

HaXbOx

HaXbOx

Użytkownicy
posty16
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Zmieniłbym tekstury domków u bandytów.

Tak przy okazji mam fajną ikonkę do Gothic Startera
Tu przesyłam teksturę i ikonę - może się przyda.
http://przeklej.org/file/2nY0yX/ER.OD.HAXBOXA.zip
 

gothic1210
  • Gość
Ma wyglądać tak:
https://www.youtube.com/watch?v=Zu91AishEM0

Zreszta ciesz się, ze chociaz masz drewno. U mnie są liście. Spierdolona gra
http://www.gg.pl/dysk/449c7oW2ffat4o9c7oW-YB8/ssss.jpg
 

HaXbOx

HaXbOx

Użytkownicy
posty16
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Noo fakt faktem u cb to chujnia po całości :F
 

gothic1210
  • Gość
Jak waszym zdaniem powinien wyglądać bunt zbieraczy? Czekam na jakieś opinie. 
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Profesjabrak
  • Użytkownicy
strajk generalny !!! XD A tak na serio, po pierwsze akceptacja ze strony najemników na takie przewrót, ukryta i dostarczona broń, może pomoc jakiegoś wynajętego npc. W buncie nie powinni brać udział wszyscy większość raczej będzie cicho liczyła na sukces ale do walki nie będzie miała ochoty. Znalezienie nowego nadzorcy. W sensie takim, że nowy obóz raczej nie zaakceptował by nikogo ze zbieraczy. Za niski status. Może przekonanie jakiegoś najemnika albo kogoś z zewnątrz, w ostateczności ten silny unikający walki zbieracz ryżu (Horacy ? ) ale trzeba by mu pomóc w by najemnicy go zaakceptowali. Ten pomysł z dywersją i alkoholem jest ok można by jeszcze coś wymyślić jako dodatkowe szkody dla lewusa i kumpli. Można dodać jeszcze paru szkodników którzy są w jego bandzie. Ważny też aspekt ogólnie szkodników. Lares na pewno dostawał działkę ze sprzedaży ryżu więc zbieracze muszą uzyskać zgodę od niego i gwarancję że nie wtrącą się do walki inni szkodnicy + uzgodnienie nowego kontraktu i prowizji dla laresa ze sprzedaży ryżu. Można by jeszcze dodać, że lares nie chce zmian i trzeba by znaleźć dowód że lewus i książe go kantują. W ostateczności zbieracze nie chcieli by zacząć buntu bez błogosławieństwa bogów ;p więt trzeba by im załatwić i to. Do tego pewnie książę słabo ich karmi więc na samym początku trzeba by zorganizować mięso albo jakieś gulasze w końcu o pustym żołądku o rewolucji się nie myśli. Ukryte szkolenie w walce gdzieś po drugiej stronie jeziora itp. 

To chyba tyle, oczywiście to co już było w edycji czyli sprawdzanie kto za buntem kto przeciw powinno zostać, można najwyżej to rozwinąć dodatkowymi warunkami zbieraczy.
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty186
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Hmm... Co do buntu zbieraczy to ogólnie nie jest xle, acz nieco zbyt 'huzia na juzia' - po ubiciu ryżowego biegniemy na zewnątrz a tam tona chłopa naparza biednego lewusa i przyjaciół w efekcie czego ciężko sie nawet do nich dopchać :D

Jak pisał Jakub91 mniej zbieraczy powinno machać łopatami, poza tym to rzucenie się na wszystkich na raz wygląda jak regularna bitwa a raczej powinniśmy zrobić coś by wcześniej część szkodników odciągnąć i ubić po cichu.

EDIT:
Z kolei pomysł Necro z postu poniżej niezbyt mnie przekonuje - może jeszcze zróbmy ze zbieraczy komando śmierci, dajmy im cięzkie zbroje najemników wykradzione spod łózka Lee i zestaw run jakie w gaciach chował Corristo :lol2: ... bez przesady, to żadni zabijacy a ich 'szkolenie' zajęłoby ciut wiecej niz nockę...
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Można by dodać też, że Zbieracze raczej by się bali w bliskim starciu z oprychami. Łuk i kusza załatwiła by sprawę, w końcu kto nie zesrałby się w portki jakby z czegoś takiego ktoś celował z ODLEGŁOŚCI do kogoś? Więc zbieracze by się uczyli posługiwania się wyłącznie tą bronią dystansową, Horacy by udzielał im jakieś treningi na siłę ażeby oni mogli unieść taką broń i tu się pojawia wątek z jedzeniem dla nich, z pustym żołądkiem i wygłodzonymi zbieraczami nic się nie wskóra. Dlatego Horacy może zlecić Bezimiennemu ustukania żywności, której nie brakuję w obozach. Do tego można by przekonać Skorpiona żeby on ich uczył jak i Cavalorn. I tu pojawia mi się pomysł aby to zadanie było w 4 rozdziale, w końcu Skorpion już nie pracuję dla Gomeza i ukrywa się z Cavalornem w chacie. W innym przypadku strażnicy mogliby o coś podejrzewać Skorpiona gdzie on się włóczy po nocach. W końcu jest wojna z NO.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Można by dodać też, że Zbieracze raczej by się bali w bliskim starciu z oprychami. Łuk i kusza załatwiła by sprawę, w końcu kto nie zesrałby się w portki jakby z czegoś takiego ktoś celował z ODLEGŁOŚCI do kogoś?   :lol2:
:pokerface:
Zanim zbieracze by nauczyli się strzelać łukami albo kuszami to minął by ruski rok, a i tak mają za mało zręczności aby kogoś ustrzelić.

Generalnie, pomysł z cichymi akcjami/partyzantką, typu osłabienie szkodników, dając im trutkę, i przemytem mieczy dla zbieraczy, jest o wiele ciekawszym pomysłem, niż typowa bitka. :)
Pomysły jakuba np są bardo dobre  :ok:
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Ciekawe gdzie zbieracz schowa taki miecz.... Chyba, że chodzi o sztylet to się mogę zgodzić. W nocy kiedy Szkodnicy śpią to poderżnąć im gardła i po problemie.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

maxoku

maxoku

Użytkownicy
zapath
posty27
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • zapath
- Wypadałoby trochę magię wzmocnić, bo teraz to można co najwyżej na ścierwojady nią zapolować :lol:, chyba, że ją planujecie wgl wywalić.
- Czemu prawie wszystkie szaty mają 5 odporności na strzały? Każda lepsza szata powinna dawać po 5 punktów więcej, nie widzę sensu, żeby nie mieć prawie żadnej odporności na strzały. I odporność na magię też mogły by mieć trochę większą, w końcu co ma dawać lepszą odporność na magię, jak nie magiczna szata? Pancerz łowców orków? :facepalm: (nawiasem mówiąc, strasznie brzydki).
- Wypadałoby zaokrąglać niektóre wartości ochronne, żeby to miało jakieś ręce i nogi :P.
- Można by dać jakąś nagrodę za przerobienie chromanina, może runę grom, którą wywaliliście z gry :D.
- Dalibyście katanę, co zręczności będzie wymagać (koniecznie z czarną rękojęścią ;p).
- Przydałyby się odpowiedniki niektórych szat w innych kolorach (czarny, granatowy albo ciemnoszary).
- Niektórzy łowcy orków mogliby nosić czarną ciężką zbroję strażnika jak w MT (fajnie wyglądały).
- Przydałoby się więcej kapturów w różnych kolorach, żeby pasowały do różnych pancerzy.
- W trzecim rozdziale pojawia się kąsacz co ma full ekwipunku jakiegoś sprzedawcy. Myślałem, że kogoś połknął i może jakiś quest będzie z tym związany :D.
- Dren mógłby zlecać całą masę zadań i dawać za to rzadkie runy, których nigdzie indziej się nie znajdzie.
- Moglibyście wreszcie zmienić model runy tchnienie śmierci, bo nie wypada, żeby ciągle wyglądała jak bryła lodu :wstyd:.
- Moglibyście zmienić nazwę runy sopel lodu na jakąś inną?
- Jeśli szczególne bronie mają więcej obrażeń niż wymagają siły to czemu np. miecz blizny, albo wrzask berserkera tak nie mają? Moglibyście popoprawiać niektóre bronie pod tym względem.
- Każdy z magów mógłby zlecać jakąś misję do wykonania, np. może Mixir by wziął te tabliczki z bagien, jak tamten ich nie chciał :lol:.
- Nefarius mógłby zlecić jakąś misję po której jeśli jest się najemnikiem pozwalał na zostanie magiem wody w trzecim rozdziale.
- Moglibyście ograniczyć naukę kręgów magii do rozdziałów, np. 4-ty krąg dopiero w 3-cim rozdziale.
- zwierzęta przy każdym rozdziale mogłyby się respawnować w grupach, a nie tak pojedyńczo, bo to woła o pomstę do nieba, że tak solo stoją. Jak duże grupy by to mogły być zależałyby od rozdziału, np. po 2 w drugim rozdziale, po 3 w trzecim itd. (albo zacząć od 4 czy 5 w 2-gim rozdziale itd.). Moglibyście też respawnować ziemne trolle.
- Wzmocnilibyście brzytwy, bo chyba zapomnieliście o tym i okazują się być równe zębaczom, a powinny być twardsze.
- Akrobatyka mogłaby mieć jakieś wymagania co do zręczności.
- Moglibyście się pokusić o naprawę akrobatyki.
- Ciekaw jestem czemu jeden z najemników ma na imię Robert? I jest totalnie zwykły jak każdy inny najemnik. Jest z nim jakieś zadanie związane? Może powinien zamiast Jarvisa poleźć pilnować pól ryżowych ^^.
- Dlaczego wyrzuciliście kowalstwo? Jest w dwójce i trójce, więc powinno też być tutaj. Fajnie by było przekuć Uriziela i wsadzać mu inne runy, żeby dawał inne efekty.
 

gothic1210
  • Gość
Ten temat szkodzi zdrowiu. Zamykam. 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry