Błąd przy parsowaniu skryptu dialogu u nowego NPC 6449 22

O temacie

Autor Irdorath

Zaczęty 12.11.2014 roku

Wyświetleń 6449

Odpowiedzi 22

gothic1210
  • Gość
Nie masz, bo na czystym Gothicu tekstury i inne pliki są pobierane z paczki VDF (folder Data). Aby je mieć w formie zdekompilowanej musiałbyś rozpakować tego vdfsa. 
Jeśli chcesz tylko wgrać miecz z WOga to utwórz po prostu te foldery i przekopiuj do niego pobrane tekstury. Nic więcej nie trzeba. 
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Wypowiadaj się dokładnie, nie wiadomo co masz a czego nie masz. Jeżeli chodzi ci o to, że zrobisz pusty folder to nie musisz się o to martwić; możesz tam wrzucać swoje tekstury bez rozpakowywania paczki vdf (choć z pewnością byłoby wygodniej). Gothic podczas uruchamiania najpierw czyta te paczki, a potem podfoldery w _Work/Data.
Jak się GothicVDFS'em zdecydujesz na rozpakowanie paczki to zmień rozszerzenie pliku z .vdf na .disabled, bo gra podczas uruchamiania nadal będzie czytać te tekstury i nadpisywać twoje z folderów, jeżeli będziesz jakieś podmieniał.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Irdorath

Irdorath

Użytkownicy
posty23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Utworzyłem folder "Textures" w work>data i wrzuciłem tam teksture broni w formacie tga. Podczas wstawiania broni w spacerze nie miała odpowiedniej tekstury tylko była jakby była koloru błota. Potem usunęłem ten folder, rozpakowałem "textures.vdf" VDF'S'em i wrzuciłem teksture do podfolderu "items" i ten sam problem. A folder Textures który mi się utworzył w work>tools>GothicVDFS>_work>data przeniosłem do folderu work>data. Co zrobiłem źle ?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry