LeGo Gothic 1 33593 64

O temacie

Autor chicken

Zaczęty 12.11.2014 roku

Wyświetleń 33593

Odpowiedzi 64

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

LeGo Gothic 1
2014-11-12, 13:48(Ostatnia zmiana: 2015-08-29, 10:11)
Tutaj jest link
Ostatnia aktualizacja: 05.05.15
https://www.dropbox.com/s/gyhu0bjpc6b684a/LeGo_G1.rar?dl=0


Inicjowanie:
Kolejność parsowania ( Gothic.src ):
_INTERN\Ikarus_Const_G1.d
_INTERN\EngineClasses_G1\*.d
_INTERN\Ikarus.d
_INTERN\Float.d
_INTERN\LeGo_G1\LeGo_G1.src
W startup.d w Init_World:
Lego_Init(LeGo_All);
Brakujące fjuczery to:
  • Plamy krwi - plam nie będzie, bo to syf
Tutaj jest wiki od twórców LeGo z G2:
http://lego.worldofplayers.de/?

Zachęcam do rozprzestrzeniania.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Gothic 1 - nowy pasek + ( funkcje z LeGo )
#1 2014-11-22, 21:31(Ostatnia zmiana: 2014-11-23, 23:32)
@Refresh
Przetestowałem i działa ( Ikarus 1.2 ), FrameFunctions też.


Będę miał wincej czasu, to pójdzie całe lego

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
@Update 25.11.2014
- Dodano wsparcie dla klas zCList i zCListSort
- Dodano funkcje Anim8
- Dodano funkcje Interface - czyli kolorowe i płynnie ruszające się teksty! ( bez AI_Print )
- Inne drobne poprawki


chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Gothic 1 - nowy pasek + ( funkcje z LeGo )
#3 2014-11-26, 21:07(Ostatnia zmiana: 2014-11-27, 21:16)
Link zaktualizowany.
UWAGA:
  • - Zapisywanie nie działa z GothicStarter_Mod, używaj GothicStartera.
  • - Nie zapisywać podczas dialogu!
- Zrób to zanim użyjesz LeGo w swoim modzie:
Cytuj
1. Wywołaj Exp Bar w Init_World.
2. Zrób paczke z modem i odpal go przez GothicStartera.
3. Włącz gre, zrób save i wyjdź z gry ( Exp Bar ma być aktywny cały czas ).
4. Potem znów odpal moda przez GothicStartera.
5. Wczytaj save, który zrobiłeś w punkcie 3.
6. Jeśli pasek wciąż działa, nie zniknął i nie miałeś crashy przy zapisie lub wczytaniu, to LeGo funkcjonuje poprawnie.
Zachęcam do udzielania się, zadawania pytań i te inne :P

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

LeGo Gothic 1
#4 2014-11-27, 21:49(Ostatnia zmiana: 2015-02-08, 18:39)
Informuję, że prace zostały skończone pomyślnie.
Enjoy.
Można tu pisać w razie problemów.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Dobra... ktoś chętny sprawdzić, czy to działa?
Ja u siebie testowałem i wszystko chodziło.
Chcę po prostu wiedzieć, czy tylko ja nie mam z LeGo problemów.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dobra... ktoś chętny sprawdzić, czy to działa?
Ja u siebie testowałem i wszystko chodziło.
Chcę po prostu wiedzieć, czy tylko ja nie mam z LeGo problemów.
ja tylko moge powiedzieć za siebie, że Ikarus 1.2 u mnie nieco laguje. Szczególnie w miejscu gdzie jest sporo NPC, np.w obozie. Postać w trkacie biegu przskakuje o 1m. Sprawdzałem alternatywnie na drugim kompie i bez tej wersji Ikarusa liczba fps była średnio o 8-10 większa. Limit fps-ów podczas testu był zniesiony.Zapytaj Lehony czy ktos tez maił podobne spostrzeżenia.

Do niektórych z tych funkcji nie trzeba Ikarusa 1.2. Wiem, bo jjuz je wcześniej miałem.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Sorry, ja nie odczuwam żadnej różnicy oprócz po zniesieniu limitu fps.
Do LeGo dodałem tą funkcję, więc po wywołaniu LeGo_Init(LeGo_All);   fpsy są nieograniczone, gra chodzi płynniej niż wolniej.
Zresztą stwórz moda z tym LeGo_Init w Init_world i paskiem expa ( na próbę ), odpal moda przez GothicStarter i spróbuj zapisać.
Jeśli nie dostałeś crasha, to zresetuj grę i wczytaj zapis, jak pasek dalej widać, to LeGo działa poprawnie.

Szmyk

Szmyk

Użytkownicy
posty64
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mi wszystko działa dobrze, limit fps już wcześniej miałem zniesiony. Dobra robota chicken:ok:
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Sorry, ja nie odczuwam żadnej różnicy oprócz po zniesieniu limitu fps.
Do LeGo dodałem tą funkcję, więc po wywołaniu LeGo_Init(LeGo_All);   fpsy są nieograniczone, gra chodzi płynniej niż wolniej.
Zresztą stwórz moda z tym LeGo_Init w Init_world i paskiem expa ( na próbę ), odpal moda przez GothicStarter i spróbuj zapisać.
Jeśli nie dostałeś crasha, to zresetuj grę i wczytaj zapis, jak pasek dalej widać, to LeGo działa poprawnie.
po aktualizacji jest duzo lepiej.
czy np. trialogi i pozostałe niewykorzystane opcje LEGO będą w przyszłości w pełni zaimplementowane?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Trialog to rzecz, której nie mogę odpuścić, ale też nie wiem, czy są wykonywalne.
Nie mogłem znaleźć jednej stałej, która nigdzie nie jest zdefiniowana nawet w g2 i g1, ale w g2 nie stwarza ona problemu. Siedzi pewnie gdzieś w silniku.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

LeGo Gothic 1
#11 2014-12-06, 22:35(Ostatnia zmiana: 2014-12-07, 09:22)
kolejny problem (jak dla mnie). text wyświeltany za pomocą printscreena nakłada się w jednej linii, jeżeli chcemy w tym miejscu wyświetlić inny text. pierwotnie w G1 tak nie było! Sprawdzałem!
Poświęciłem trochę czasu i nerwów, aby znależć bug! Ta funkcja generuje błąd, jej usunićie przywraca stary ład!

//========================================
// Text löschen
//========================================
func void Print_DeleteText(var int hndl) {
    if (!Hlp_IsValidHandle(hndl)) { return; };
    var zCView v; v = MEM_PtrToInst(MEM_Game.array_view[0]);
    var int list; list = _@(v.textLines_data);
    var int offs; offs = List_Contains(list, getPtr(hndl));
    if(offs > 1) {
        List_Delete(list, offs);
    }
    else {
        MEM_Error(ConcatStrings(IntToString(offs), ". Print not found?!"));
    };
    delete(hndl);
};
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nie...
PrintScreen zawsze się nakładał, Print się nie nakłada.

gothic1210
  • Gość
Pawbuj, tobie crashuje przy zapisie czy masz spokój? 
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie...
PrintScreen zawsze się nakładał, Print się nie nakłada.
aleś uparty! teraz działa! spróbuj sam bez tej funkcji. z resztą u mnie tera jest wszystko OK.Savy mi chodzą i nie crashują.

Outlander, wątek Lego jest w złym miejscu, powinno byc tam gdzie Ikarus(pakiet skryptów).
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nie propsuj, gdy nie masz powodu.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie propsuj, gdy nie masz powodu.
powodów jest duzo dla Ciebie.
Pomyśl jak można zmienić kolor czcionki dialogów hero bądź osoby drugiej.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Pomyśl jak można zmienić kolor czcionki dialogów hero bądź osoby drugiej.
Sorry, ale że co kurwa?
To chyba Ty masz myśleć, a on może Ci ewentualnie pomóc. Płacisz mu hajsy że ma dla Ciebie mużynić?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Sawik, dla niego zainicjowanie Focusnames było mega problematyczne, a ty mu o czymś takim mu mówisz :lol2:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

LeGo Gothic 1
#19 2014-12-08, 08:23(Ostatnia zmiana: 2014-12-08, 08:33)
Sawik, dla niego zainicjowanie Focusnames było mega problematyczne, a ty mu o czymś takim mu mówisz :lol2:
tu chodziło o adres (był akurat w CZ!), nie inicjację :facepalm:
Co do płacenia, chciałem mu wysłać raz alkohol, nie chciał, bo trenował.Nieważne,  to nie miejsce na takie dyskusje.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry