Modding innych gier > Twórczość modderska

TESV: Gothic mod

<< < (2/7) > >>

gothic1210:

--- Cytuj ---Mój drugi post na tym forum. 
--- Koniec cytatu ---

--- Cytuj ---ale tutaj rację mam JA.
--- Koniec cytatu ---
Fajnie sobie opinię wyrabiasz, nowicjuszu. ; p O porównaniu Returninga i MT nie będę nawet pisał, bo po pierwsze G1 ma mniejsze możliwości niż G2, a po drugie to temat rzeka. 

Splash:
Nie ma sensu porównywanie Mrocznych Tajemnic z Returningiem. To mody do różnych Gothiców. Poza tym, Mroczne Tajemnice wyszły w 2006 roku, gdzie modding Gothica dopiero się zaczynał, a zwłaszcza w Polsce. Mroczne Tajemnice jak na rok, w którym zostały wydane, zostały zrobione bardzo dobrze. Dopiero wtedy ludzie rzucili się na modding Gothica w dość poważnym stopniu.

ŚwistakMachinima:
Splashu. Dziękuję za tą konstruktywną uwagę. Outlander. Jestem spacerzystą z ponad dwuletnim stażem. Pracuję nad modem do dwójeczki gothica o nazwie Przyczułek. Nie będę za wiele zdradzał, ale powiem, że coś easy dialog maker ma buga i zgłoszę go do tematu z tym programem.

Miamian:
Hej, to mój pierwszy post na tej stronie więc wypada się przywitać :)

Nazywam się Damian i zacząłem interesować się szeroko rozumianym moddingiem, chociaż głównie dotyczy on gier z serii TES. Zająłem się stworzeniem moda, o którym tutaj mowa, czyli Remake Gothic I na silniku Skyrima.

Stworzony wcześniej świat przejąłem za pozwoleniem rosyjskiej grupy GothicBrothersTeam, która zaczęła robić tę modyfikację, ale po stworzeniu lokacji porzuciła go i próbuję zrobić ją na silniku CryEngine3.

Ja ze swojej strony przetłumaczyłem na polski wszystko co zrobili poprzednicy, oraz dodałem już ok. 100 nowych NPC, każdy z dialogami żywcem wyjętymi z Gothica, z czego na tą chwilę około połowa ma również podłożony oryginalny dubbing.

Kilka pierwszych misji jest już skończone (Receptura Bractwa, Miecz Świstaka, Zaginiony Strażnik, Kurier Magów), chciałbym w niedługim czasie umożliwić dołączenie do Starego Obozu.

Ciekawi mnie, czy nadal ktoś jest zainteresowany zagraniem w taką modyfikację?

Patrząc bardzo daleko w przyszłość, jeśli z  tym by mi się udało (a wiem, że przede mną jeszcze ogrom pracy, zdaję sobie z tego sprawę), można by było kontynuować z Gothikiem II i 3, tak by stworzyć jedną modyfikację łączącą całą trylogię.

Ale chyba za bardzo wyszedłem w przyszłość... Także ciekawi mnie bardzo, co sądzicie o tym pomyśle?

Jakub91:

--- Cytat: Miamian w 2017-08-09, 21:27 ---Hej, to mój pierwszy post na tej stronie więc wypada się przywitać :)

Nazywam się Damian i zacząłem interesować się szeroko rozumianym moddingiem, chociaż głównie dotyczy on gier z serii TES. Zająłem się stworzeniem moda, o którym tutaj mowa, czyli Remake Gothic I na silniku Skyrima.

Stworzony wcześniej świat przejąłem za pozwoleniem rosyjskiej grupy GothicBrothersTeam, która zaczęła robić tę modyfikację, ale po stworzeniu lokacji porzuciła go i próbuję zrobić ją na silniku CryEngine3.

Ja ze swojej strony przetłumaczyłem na polski wszystko co zrobili poprzednicy, oraz dodałem już ok. 100 nowych NPC, każdy z dialogami żywcem wyjętymi z Gothica, z czego na tą chwilę około połowa ma również podłożony oryginalny dubbing.

Kilka pierwszych misji jest już skończone (Receptura Bractwa, Miecz Świstaka, Zaginiony Strażnik, Kurier Magów), chciałbym w niedługim czasie umożliwić dołączenie do Starego Obozu.

Ciekawi mnie, czy nadal ktoś jest zainteresowany zagraniem w taką modyfikację?

Patrząc bardzo daleko w przyszłość, jeśli z  tym by mi się udało (a wiem, że przede mną jeszcze ogrom pracy, zdaję sobie z tego sprawę), można by było kontynuować z Gothikiem II i 3, tak by stworzyć jedną modyfikację łączącą całą trylogię.

Ale chyba za bardzo wyszedłem w przyszłość... Także ciekawi mnie bardzo, co sądzicie o tym pomyśle?

--- Koniec cytatu ---

Piranha wyśle do Ciebie maila i każę zakończyć projekt. Wątpię by pozwolili Ci przedstawić "Gotica" na innym silniku graficznym. Było już kilka takich projektów i padły.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej