[G1] Content Mod 116961 243

O temacie

Autor

Zaczęty 8.11.2014 roku

Wyświetleń 116961

Odpowiedzi 243

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Cytuj
W sumie jest łatwy sposób na otwarcie tych grobowców, wystarczy na "k" wyjść poza cytadelę tak by mieć podświetlone grobowce (Otworzysz je poza cytadelą) 
To rzeczywiście, łatwy ten sposób :lol2: Wielkie dzięki jeszcze raz za pomoc, moje fanatyczne pragnienie zebrania wszystkiego w grze zostanie pomyślnie zaspokojone :cool:

Tak przy okazji w kwestii bugów w tym modzie, to sam na początku natrafiłem na następujące - przy nauce pozyskiwania trofeów u myśliwego, zdaje się Firna, nie odjęło mi PN, ale umiejętności otrzymałem, przy podobnej nauce trofeów u Draxa, przy Sadle, nie dostałem tej umiejętności pomimo utraty PN. A gdy jakiś czas temu grałem w tego moda, było to na pewno bez patcha 1.1, ale to może nie mieć znaczenia, w 3 rozdziale wszedłem do Starego Obozu tylną bramą i od razu przeszedłem na Zamek, gdzie w siedzibie Gomeza zaczepił mnie Blizna w sprawie pojedynku, a gdy później wychodziłem główną bramą z obozu, dopiero wtedy zaczepił mnie strażnik, mówiący o zamiarach Blizny, przez co odbycie tego pojedynku nie było wcale możliwe, gdyż Blizna stał po tym przed stołpem, by mnie na pojedynek dopiero wyzwać, ale już to zrobił,i z tego powodu walka z nim się blokowała. Po za tym zadanie o tym, kto okradł Bustera, nie trafiło po pomyślnym wykonaniu do wykonanych, lecz wisiało w aktualnych; pierścień Clawa można mu oddać przed dostaniem zadania o złodzieju z obozu myśliwych, przez co zadania nie można wykonać, gdyż Alexowi trzeba zraportować swoje odkrycie z jego błyskotką i Clawa; a zadanie dla bandy Quentina o przyprowadzeniu do ich obozu oddziału strażników, którzy mieli ich znaleść, nie działało mi poprawnie, to jest ruszyła za mną do wspomnianego obozu tylko część oddziału, a część została na miejscu, w zamku.

Z bugów z tej modyfikacji pamiętam tylko tyle, nie mniej i tak mod zajebisty jak rzadko, fajny do zagrania przed finalną wersją ER, także mimo drobnych potknięć i tak jestem bardzo zadowolony z gry. Super byłoby zagrać w niego jeszcze kiedyś bez żadnych bugów.

P.S:
A, jeszcze jeden bug występował w modzie, ale to chyba bug z podstawki - w 2 rozdziale możemy tak po prostu wziąć całą dostawę ziela od tych gości, co to je na bagnie hodują, przez co mamy zapas ponad 100bagiennych ziół, tak potrzebnych w alchemii.
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Odkąd wyszedł nowy GothicSoucer moja metoda jest nie potrzebna - GS 3.15 dekompiluje skrypty z ikarusem. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
P.S:
A, jeszcze jeden bug występował w modzie, ale to chyba bug z podstawki - w 2 rozdziale możemy tak po prostu wziąć całą dostawę ziela od tych gości, co to je na bagnie hodują, przez co mamy zapas ponad 100bagiennych ziół, tak potrzebnych w alchemii.

Z tego co pamietam to nie jest bug, tylko po prostu mozesz to odniesc Kalomowi za nagrode.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Habz

Habz

Użytkownicy
posty14
Propsy8
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Właśnie ogrywam sobie tego moda i zatrzymałem się na zadaniu związanego z zasadzką na strażników.
Spoiler
Otóż, zaprowadziłem Hectora i dwóch jego ziomków pod obozowisko bandy Quentina, uruchomiła się opcja dialogowa z bodajże Doylem, pojawił się zapis w dzienniku a po walce nie mam już żadnej nowej opcji dialogowej, a zadanie wciąż jest w aktualnych.
 

gothic1210
  • Gość
a zabiłeś wszystkich? nie pamiętam jak to już tam było.
 

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Habz, w tym zadaniu chodzi o to, że trzeba zabrać ze sobą Hectora i łącznie (tak mi się wydaje) czterech jego ludzi do pomocy, ale na pewno wszystkich tych strażników, którzy są obok niego i noszą lekkie zbroje. Jeśli po gadce z Hectorem idzie za tobą jedynie on i nie wszyscy wspomniani, musisz zainicjować z każdym rozmowę i z niej wyjść, wtedy ruszą tak, jak powinni. Pisałem o tym w poście na samej górze strony.

Jako, że jakiś czas temu dokładnie ograłem tego moda i pozapisywałem absolutnie wszystkie błędy, na jakie się natknąłem, pozwolę je sobie tutaj wymienić, zaznaczam jednak, że część może być z podstawki, a część mogła pojawić się dlatego, że użyłem Marvina, choć nigdy nie powodował on u mnie żadnych sensacji, więc to mało prawdopodobne.

Tak więc:
1.Przy zakupie pancerzy widzimy podane ich stare wartości ochronne, obok ceny, nie poprawione, jeśli dany pancerz ma zmienione parametry.
2.W ekwipunku jest zła kolejność ustawienia zbroi szkodnika względem innych zbroi, np. lekkiej zbroi szkodnika, po prostu średnia jest za nisko, jak na swoją klasę.
3.Bagienne ziele dla Kopaczy, to od Baala spod chaty Grahama, nie ma modelu.
4.Podawana informacja o liczbie usmażonych sztuk mięsa zawsze jest o 1 szt mniejsza, niż w rzeczywistości, ale smażymy tyle, ile mamy.
5.Można znaleźć dwa kluczyki Rączki (może to nie bug) - jeden w jego chacie, drugi na dachu, przy kominie.
6.Występuje błąd w zdaniu informującym nas o braku danej staty do możliwości użycia danego przedmiotu.
7.W 2r In Extremo się nie pojawia (a biedny Grim szaleje pod pustą sceną  :lol2: )
8.Błędny opis Trzebiciela - pisze, że to broń 1r na zręczność, a to broń 2r na siłę.
9.Silas, jak zawsze, handluje z nami jedynie raz.
10.Po pojedynku z Kharimem można walczyć z Kirgo i się o tym pochwalić Scatyemu, nawet, jeśli Diego i tak wysyła nas już do Gomeza.
11.Gdy dowiemy się od Baloro o Cipherze, ten puźniej nie będzie chciał dać nam ziela (nie tego dla Caloma), mówiąc, że chce zaliczki, mimo, iż ją wcześniej dostał.
12.Część pancerzy ma nielogiczne wartości ochronne względem swoich lżejszych wersji, głównie chodzi o ochronę przed pociskami czy ogniem.
13.Nowi kupcy nie uzupełniają towarów (może to nie bug, ale rażące zaniedbanie).
14.Gdy mamy z ludźmi Quentina odbić Opuszczoną Kopalnię, ci nie idą za nami, chyba, że zainicjujemy z nimi rozmowę.
15.Nie należąc do żadnej gildii, możemy wejść do obozu Quentina, choć teoretycznie Doyl nie powinien nam na to pozwolić (też zaniedbanie, chyba).
16.Gdy Saturas uczy nas 5 kręgu magii, w jego kwestii przedostatnia jej część nie jest przetłumaczona z niemieckiego.
17.Gdy Jan w 2r mówi o zepsutej maszynie, słyszymy "zepsuł się nam nasz rozdrabniacz", a pisze "nasza młockarnia" (gub G1).
18.W pierwszym dialogu z Guyem w karczmie w NO jest literówka, pisze "do pracy kopalni".
19.W starym dzienniku, mówiącym o Urizielu, na kartkach po lewej zamiast polskiego słowa "dzień" jest niemieckie.
20.Na spotkaniu przyjaciół w 6r Milten ma na plecach Uriziela, tego, którego wtedy my mamy w ekwipunku.
21.Diego cały czas ma łuk ze starym modelem, mimo, iż wszystkie pozostałe mają nowe.
22.Riv z karczmy z NO nie handluje z nami jedzeniem, jak obiecuje wcześniej (znowu zaniedbanie).
23.Gdy w 6r o Cor Angarze opowiada nam Lester, jest tam gdzieś błąd w pisowni - brakuje słowa "nie".
24.Notatka w dzienniku, w Info.Og. , którą dostajemy po rozmowie z Gor Bobą w świątyni Śniącego, ma nieprzetłumaczony tytuł.

Puki co to tyle, oczywiście z daleka widać, że część bugów jest z klasycznego G1, ale warto, by zostały poprawione.
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

Habz

Habz

Użytkownicy
posty14
Propsy8
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Po zabiciu strażników wróciłem się do Starego Obozu (zadanie wciąż było w aktualnych) a tam w zamku wszyscy rzucili się na strażników, którzy chyba mieli jeszcze ze mną pójść. Wróciłem się do Doyle'a i już mi questa zaliczyło ;)
Teraz mam problem z tymi spodniami kopacza, nie można ich już kupić, a te które dostałem za wykonanie jakiegoś tam zadania w obozie przed kopalnią sprzedałem. No to przywołałem sobie marvinem te spodnie, zakładam je, idę do Grahama i żadnej opcji dialogowej nie ma.
 

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam pytania, gdzie znajdę posążek bustera oraz jaka osoba może być zastępcą dla Flechtera?
I opłaca się grać magiem ognia? :D
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
W tego moda najbardziej opłaca się grać po stronie N.O. Sam raz zagrałem Magiem Ognia, i nie było aż tylu nowości, więc przerwałem grę i zacząłem od nowa jako Szkodnik. Plusy tego były takie, że raz - mogłem współpracować z Quentinem i jego bandą, dwa - że później awansowałem na Maga Wody, a ci, moim zdaniem, są świetną ekipą w Kolonii. Musisz sam zdecydować, ale jak chcesz bardzo grać Magiem Ognia, i chcesz, żeby gra nim była niezła, poczekaj na najnowszą wersję Edycji Rozszerzonej, wtedy na pewno opłaci się wstępować do Kręgu Ognia.

Co do posążka i zastępcy:
Spoiler
posążek ma na sprzedaż Fisk w S.O a zastępcą będzie ten strażnik, który siedzi w karczmie w S.O (zawalona wieża)
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

kafeja

kafeja

Użytkownicy
posty29
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
oki dzięki postanowiłem jedank klawiature  przepisać skrypty z Daedalusa na język wykonywalny pod Androidem. tylko jak to zrobić ? może ktoś mi poda jakiś rodanik lub tutorial bo ja nie mogę nić znaleźć i tak chwilową zajmuje się nad npc bezimiennego
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
 :F dam ci props
 


sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pograłem sobie kilkanaście godzin i póki co jest fajnie. Jak już wcześniej pisałem dobrze, że pojawiły się takie zadania jak Mapa dla Radforda czy Chrzest Wody. Te kwestie były już w podstawce, ale nie były traktowane jako osobne misje. Nowe zadania nie psują klimatu Gothica, tak samo jak obóz myśliwych. Chociaż mam zastrzeżenia odnośnie szukania tych worków z gwoździami. Powinna być możliwość zakupienia dowolnej liczby gwoździ u dowolnego kowala.
A jak się ma kwestia z zadaniem Przysługa za przysługę? Bo szczerze mówiąc nie przypominam sobie bym na nie kiedykolwiek natrafił, chociaż ma oryginalne kwestie. Może dlatego, że przeważnie od razu nie płaciłem Bloodwynowi? Teraz mu raz zapłaciłem i dopiero za drugim razem odmówiłem. Może to być też kwestia tego, że Jeessy ciągle smaży mięso i ciężko z nim zainicjować rozmowę.
<EDIT. Dopiero teraz przeczytałem na GothicPedii, że to zadanie nie pojawia się w oryginalnym Gothicu.>
Zresztą podobnie ma się kwestia z zadaniem Paser dla Fiska. Zawsze daję się zaprowadzić Mordragowi do NO, więc chyba jeszcze nigdy nie wykonywałem tego zadania.
Pojawiła się też kwestia Guy'a odnośnie koncertu In Extremo, ale samego zespołu nie widać. Guy mówi nam o koncercie i idzie pod scenę i klaszcze. Nic więcej się nie dzieje.
Kolejna kwestia to ta, iż np. jak chcemy kupić pancerz to wyświetlają się stare statystyki pancerza. Myślę, że można by było to poprawić.
To na razie tyle. Myślę, że gdybyś miał czas to mógłbyś te kilka rzeczy poprawić by mod był jeszcze lepszy. :)
 

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
No kolego, trochę wyżej wypisałem błędy, o których wspominasz, właśnie z In Extremo i Grimem, nie Guyem, czy tymi opisami wartości ochronnych pancerzy przy ich zakupie.
Widzisz, ten mod jest jak sam Gothic 1, ma klimat, dodaje nowe zadania, ale niektórych nowych elementów nie wykorzystuje, jak choćby tą kobitę z jaskini Gilberta (ta u góry, trzeba się wspiąć po skalnych schodkach), z którą są zadania w ER, a tu nawet słowa z nami nie zamieni. Nie dodaje też jakichś zadań klasowych, Najemnikom na pewno, znaczy, zadania Najemnik ma u Quentina, ale nie ma samych zadań tylko dla Najemnika od choćby Lee, innych Gildii pewnie też się to tyczy.
Fajnie by też było, gdyby w modzie znalazła się też ta możliwość zakupu tych gwoździ u kowali, wtedy każdy byłby zadowolony. Możliwość zdobycia Szaty Sędziego i Zbroi Gwardzisty też byłaby super, a jak. No i brakuje tutaj, jak i w części innych modów do G1, wykorzystania małego magazynu, ulokowanego tuż obok Skipa na zamku. W środku są dwie skrzynie, ale nie można się dostać do nich bez Marvina. Tylko jeden jedyny Golden Mod, zbugowany jak cholera, dawał nam możliwość wejścia do środka, i wiem, że będzie taka możliwość w LzGD, ale tutaj też mogło by się to znaleźć, nikt by się nie obraził.
Z fajniejszych rzeczy w tym modzie na pewno jest pojedynek z Blizną w 3r, tyle, że trzeba wejść do S.O główną bramą, inaczej zadanie się buguje (pisałem wyżej).
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No kolego, trochę wyżej wypisałem błędy, o których wspominasz, właśnie z In Extremo i Grimem, nie Guyem, czy tymi opisami wartości ochronnych pancerzy przy ich zakupie.
Wiem, dlatego dałem ci propsa, bo pod większością twoich uwag się podpisuję. :) No, fakt pomyliło mi się z tym Guyem.

Kolejna rzecz która rzuciła mi się w oczy to Baal Lukor stojący koło chaty Cor Kaloma wówczas kiedy wracamy z Cmentarzyska Orków, czyli kiedy Lukor de facto nie żyje.


 

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Z tym Lukorem to było u mnie tak, że skala tego buga była tak duża, że kompletnie zapomniałem o tym  :lol2:
Ale najważniejsze, że moda można ukończyć bez większych trudności i raczej bez kodów, a to bardzo dużo.
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No, bo w sumie mod dodaje takie smaczki, misje i wątki poboczne, główna struktura oryginalnego Gothica jest nienaruszona, więc nic dziwnego, że można go ukończyć. :) Choć odkąd gothic1210 pożegnał się z moddingiem to trochę wypisywanie kwestii, które można by poprawić straciło sens.
 

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Golden Mod też dodawał zawartość dodatkową, a główny wątek i tak zepsuł, więc wiesz. Ale to było co innego. Kto wie, może znajdzie się ktoś, kto za gothica1210 poprawi mody, którymi się zajmował. Pożyjemy, zobaczymy.
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiem, że gothic1210 zakończył przygodę z moddingiem, ale i tak wspomnę jeszcze o kilku kwestiach. Otóż można nauczyć się pozyskiwać sadło kretoszczura, ale gdy to zrobiłem to i tak nie mogę zebrać go z martwych kretoszczurów. Kolejną kwestią jest źle oskryptowany pojedynek z Blizną. Bo rzuca się na nas już w trakcie rozmowy, tak że nie mamy szans przejąć kontroli nad postacią nim nas pokona. Chyba tylko jedyną opcją jest F8, dzięki któremu można przerwać ten dialog i przejąć kontrolę nad Bezimiennym.
Ostatnia sprawa to zadanie związane z obozem Quentina. Skaza każe nam zdobyć spodnie kopacza i zameldować się u Grahama. Gdy to robię to nie mam żadnej dodatkowej kwestii ani z Grahamem, ani ze Skazą. Chyba sobie powoli odpuszczę tą dodatkową zawartość dodawaną poprzez Content Moda, bo coraz więcej w niej błędów. W sumie to gram by skończyć po prostu pierwszego Gothica i zobaczyć jak będzie przebiegało spotkanie przyjaciół.
 

K@T

K@T

Użytkownicy
posty152
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy ten mod jest tak samo do poprawy jak ER? Który zawiera mnie błędów?
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebogothic

Gothic Content Mod
#219 2016-03-15, 09:53(Ostatnia zmiana: 2016-03-15, 09:58)
Moda przeszedłem i jeszcze kilka uwag na szybko. Zadania Odbijanie Opuszczonej Kopalni nie mogłem wykonać, oczyściłem całą kopalnię a i tak nic się nie działo. Pewnie jakiś skrypt nie zadziałał, bo ostatni zapis w dzienniku dotyczył tego, że trzeba otworzyć drzwi do kopalni za pomocą kołowrota.
Spotkanie przyjaciół było całkiem fajne, z każdym można było chwilę pogadać i każdy dawał coś przydatnego. Ten łuk i topór są świetne, szkoda, że otrzymujemy je dopiero na samym końcu gry. Nie wiem czy to bug, czy wina moda, ale URIZIEL nie podpalał przeciwników.
No i Śniący zadaje zbyt dużo obrażeń. Wystarczała jedna jego kula ognia bym zginął. Musiałem przez to ukończyć grę z kodem nieśmiertelności, bo nie było możliwości bym otworzył tę kapliczkę bez oberwania przynajmniej jeden raz. Animacja otwierania tej kapliczki jest wolna, więc to od zawsze było związane z tym, że narażaliśmy się na kule wystrzeliwane przez Śniącego. Z tego co pamiętam to w oryginalnym Gothicu kule ognia Śniącego nie były tak potężne. Spore obrażenia zadawały, ale ich największą uciążliwością było to, iż przerywały nam przebijanie serc. Nie wiem czy to wina tego, że w modzie zostały zwiększone jego obrażenia, czy też wina obniżenia wartości pancerzy. A może jedno i drugie.


@K@T - W moich postach, jak i postach od @KUBA - 4477 możesz przeczytać o błędach, niedoróbkach i innych kwestiach w Content Modzie. Da się grać i gra się fajnie, ale czasem zdarza się jakiś mniejszy, bądź większy błąd. Porównania do ER jednak nie mam, bo nie grałem.

PS. A tak w ogóle to seria Gothic ma już 15 lat!!! #GOTHIC4EVER
PS2. Jakiś czas mnie tu nie było i widzę, że forum doczekało się liftingu. Jak dla mnie bomba. :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry