Mroczne Tajemnice Reworked - soundtrack do oceny 2947 1

O temacie

Autor Khvaser

Zaczęty 31.10.2014 roku

Wyświetleń 2947

Odpowiedzi 1

Khvaser

Khvaser

Użytkownicy
posty1
ProfesjaKompozytor
  • Użytkownicy
Witam,
jako że piszę na tym forum po raz pierwszy, chciałbym się przedstawić - jestem Khvaser; kiedyś reżyser machinimy, aktualnie zajmuję się muzyką Dark Ambient.
Piszę tu, ponieważ Ward polecił mi tutaj szukać opinii na temat utworów, jakie robię do najnowszej wersji Mrocznych Tajemnic. Jestem jeszcze początkujący.
Mod ma klimat, więc postanowiłem zgłosić się do Warda z wykonaniem kilku darkambientowych ścieżek do mroczniejszych lokacji z moda.
Wykonałem do tej pory trzy utwory. Wrzucam je na profil soundcloud mojego projektu muzycznego skupionego na takich właśnie klimatach.
https://soundcloud.com/somberdawn/01-grobowiec-paladynow-mroczne-tajemnice-mod-soundtrack - pierwszy i prawdopodobnie najlepszy z moich utworów.
http://www.tunescoop.com/play/333132313437/02-wyspa-uriziela-wita-mp3 - ten ma być do przybycia Bezimiennego na wyspę Uriziela, do jaskini, w której gracz znajduje się na początku. Chciałem zachować klimat tajemnicy, ale też, żeby pasował do walki z czarnym magiem. Przyznaję, że jest to ten gorszy soundtrack, strasznie prosty.
https://soundcloud.com/somberdawn/pradawni-gothic-mroczne-tajemnice-reworked-mod-soundtrack - ten zrobiłem do siedziby pradawnych i sądzę, że jest trochę zbyt mroczny jak na tę lokację.

Zakładam ten temat, aby poznać opinie, krytyczne i merytoryczne. Nadmieniam, że Dark Ambient to gatunek skupiony na kreowaniu klimatu poprzez mroczne odgłosy. Nie ma tu melodii (choć i tak bywa). Utwory nie są wyraziste, postaram się jednak to zmienić w przyszłości, komponując pozostałe. To moja uwaga.
Z góry dziękuję za krytykę.

Ver

Ver

Użytkownicy
Mistrz :D
posty8
Propsy2
ProfesjaKompozytor
  • Użytkownicy
  • Mistrz :D