Gothic Rozszerzenie 65769 137

O temacie

Autor RKM

Zaczęty 14.10.2014 roku

Wyświetleń 65769

Odpowiedzi 137

Marchus

Marchus

Użytkownicy
Królewski Palladyn
posty9
Propsy2
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Królewski Palladyn
Teutonic team Bonne6
Spoiler
patrz post 38
 
”Est Solarus Oth Mithas”
      „Mój honor to moje Życie”
========================
Chętnie użyczę głosu pod dubbing.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Gothic Rozszerzenie
#81 2015-01-04, 14:44(Ostatnia zmiana: 2015-01-04, 17:07)
Wystarczy w sumie solidny texture pack + Gengine, który powoduje że sterowanie jest z g2, + dodatkowo system pack na zmiejszenie ograniczeń z poly i już mamy to samo co w g2.  :ok:

Nie możesz Packa z GEngine. Jedno albo drugie.

No nie  ;(
 

gothic1210
  • Gość
Nie możesz Packa z GEngine. Jedno albo drugie.
 

RKM

RKM

Użytkownicy
posty77
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Mam problem z monologami. Skrypt pisałem według poradnika, w spacerze błędów nie wyświetlało, a podczas gry po podejściu np. do stołu alchemicznego poza opcjami alchemii, mam też opcje spania.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Ten poradnik był na 99% do G2, gdzie jest więcej niż jeden monolog. W G1 jest tylko jeden - właśnie spania i nie było potrzeby rozróżniania ich za pomocą jakiejś zmiennej (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION nazywa się ona w dwójce). Podejrzyj jakiś monolog z G2, na samym początku będziesz to miał.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RKM

RKM

Użytkownicy
posty77
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

RKM

Gothic Rozszerzenie
#85 2015-07-14, 11:00(Ostatnia zmiana: 2015-07-15, 08:13)
Ten poradnik był na 100% do G1: a to mój skrypt:
Spoiler
func void alchemiamod_s1()
{
 MONOLOG=M_alchemia;
 var C_Npc him;
 var C_Npc rocker;
 him = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
 rocker = Hlp_GetNpc(PC_Rockefeller);
 //***ALT** if (Hlp_GetInstanceID (self)== Hlp_GetInstanceID (Hero)) // MH: geändert, damit kontrollierte NSCs nicht schlafen können!
 if((Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(him)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(rocker)))
 {
  self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = TRUE;
  AI_ProcessInfos(him);
 };
};
INSTANCE PC_Noalchemia (c_Info)
{
 npc    = PC_Hero;
 nr    = 999;
 condition  = PC_Noalchemia_Condition;
 information  = PC_Noalchemia_Info;
 important  = 0;
 permanent  = 1;
 description  = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT PC_Noalchemia_Condition()
}
 if (MONOLOG == M_alchemia)
 { 
  return 1;
 };
};
func VOID PC_Noalchemia_Info()
{
 AI_StopProcessInfos (self);
 MONOLOG=0;
 self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
 
};
//========================================
//-----------------> MIKSTURYL
//========================================
INSTANCE MIKSTURYL (C_INFO)
{
   npc          = PC_HERO;
   nr           = 1;
   condition    = MIKSTURYL_Condition;
   information  = MIKSTURYL_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "Mikstury lecznicze.";
};
FUNC INT MIKSTURYL_Condition()
{
 if (MONOLOG == M_alchemia)
 {
             return TRUE;
 };
};
FUNC VOID MIKSTURYL_Info()
{
    Info_ClearChoices  (MIKSTURYL);
    Info_AddChoice  (MIKSTURYL, "Esencja lecznicza.", MIKSTURYL_ML01);
    Info_AddChoice  (MIKSTURYL, "Wyciąg lecznicza.", MIKSTURYL_ML02);
    Info_AddChoice  (MIKSTURYL, "Eliksir leczniczy.", MIKSTURYL_ML03);
    Info_AddChoice  (MIKSTURYL, "[WRÓĆ]", MIKSTURYL_BACK);
};
FUNC VOID MIKSTURYL_ML01()
{
 if (Npc_HasItems (hero, ItMiFlask) >=1) && (Npc_HasItems (hero, ItFo_Plants_Herb_01) >=2)
 {
  Npc_RemoveInvItems(hero,ItFo_Plants_Herb_01,2);
  Npc_RemoveInvItems(hero,ItMiFlask,1);
  CreateInvItems(hero,ItFo_Potion_Health_01,1);
  PrintScreen("Uwarzyłeś miksturę!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
  MONOLOG=0;
  AI_StopProcessInfos (self);
 }
 else
 {
 PrintScreen("Nie masz potrzebnych składników!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
 };
};
FUNC VOID MIKSTURYL_ML02()
{
 if (Npc_HasItems (hero, ItMiFlask) >=1) && (Npc_HasItems (hero, ItFo_Plants_Herb_01) >=3)
 {
  Npc_RemoveInvItems(hero,ItFo_Plants_Herb_01,3);
  Npc_RemoveInvItems(hero,ItMiFlask,1);
  CreateInvItems(hero,ItFo_Potion_Health_02,1);
  PrintScreen("Uwarzyłeś miksturę!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
  MONOLOG=0;
  AI_StopProcessInfos (self);
 }
 else
 {
 PrintScreen("Nie masz potrzebnych składników!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
 };
};
FUNC VOID MIKSTURYL_ML03()
{
 if (Npc_HasItems (hero, ItMiFlask) >=1) && (Npc_HasItems (hero, ItFo_Plants_Herb_01) >=5)
 {
  Npc_RemoveInvItems(hero,ItFo_Plants_Herb_01,5);
  Npc_RemoveInvItems(hero,ItMiFlask,1);
  CreateInvItems(hero,ItFo_Potion_Health_03,1);
  PrintScreen("Uwarzyłeś miksturę!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
  MONOLOG=0;
  AI_StopProcessInfos (self);
 }
 else
 {
 PrintScreen("Nie masz potrzebnych składników!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
 };
};
FUNC VOID MIKSTURYL_BACK()
{
    Info_ClearChoices (MIKSTURYL);
};
//========================================
//-----------------> MIKSTURYM
//========================================
INSTANCE MIKSTURYM (C_INFO)
{
   npc          = PC_HERO;
   nr           = 1;
   condition    = MIKSTURYM_Condition;
   information  = MIKSTURYM_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "Mikstury lecznicze.";
};
FUNC INT MIKSTURYM_Condition()
{
 if (MONOLOG == M_alchemia)
 {
             return TRUE;
 };
};
FUNC VOID MIKSTURYM_Info()
{
    Info_ClearChoices  (MIKSTURYM);
    Info_AddChoice  (MIKSTURYM, "Esencja magicznej energii.", MIKSTURYM_MM01);
    Info_AddChoice  (MIKSTURYM, "Wyciąg magicznej energii.", MIKSTURYM_MM02);
    Info_AddChoice  (MIKSTURYM, "Eliksir magicznej energii.", MIKSTURYM_MM03);
    Info_AddChoice  (MIKSTURYM, "[WRÓĆ]", MIKSTURYM_BACK);
};
FUNC VOID MIKSTURYM_MM01()
{
 if (Npc_HasItems (hero, ItMiFlask) >=1) && (Npc_HasItems (hero, ItFo_Plants_Stoneroot_02) >=2)
 {
  Npc_RemoveInvItems(hero,ItFo_Plants_Stoneroot_02,2);
  Npc_RemoveInvItems(hero,ItMiFlask,1);
  CreateInvItems(hero,ItFo_Potion_Mana_01,1);
  PrintScreen("Uwarzyłeś miksturę!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
  MONOLOG=0;
  AI_StopProcessInfos (self);
 }
 else
 {
 PrintScreen("Nie masz potrzebnych składników!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
 };
};
FUNC VOID MIKSTURYM_MM02()
{
 if (Npc_HasItems (hero, ItMiFlask) >=1) && (Npc_HasItems (hero, ItFo_Plants_Stoneroot_02) >=3)
 {
  Npc_RemoveInvItems(hero,ItFo_Plants_Stoneroot_02,3);
  Npc_RemoveInvItems(hero,ItMiFlask,1);
  CreateInvItems(hero,ItFo_Potion_Mana_02,1);
  PrintScreen("Uwarzyłeś miksturę!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
  MONOLOG=0;
  AI_StopProcessInfos (self);
 }
 else
 {
 PrintScreen("Nie masz potrzebnych składników!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
 };
};
FUNC VOID MIKSTURYM_MM03()
{
 if (Npc_HasItems (hero, ItMiFlask) >=1) && (Npc_HasItems (hero, ItFo_Plants_Stoneroot_02) >=5)
 {
  Npc_RemoveInvItems(hero,ItFo_Plants_Stoneroot_02,5);
  Npc_RemoveInvItems(hero,ItMiFlask,1);
  CreateInvItems(hero,ItFo_Potion_Mana_03,1);
  PrintScreen("Uwarzyłeś miksturę!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
  MONOLOG=0;
  AI_StopProcessInfos (self);
 }
 else
 {
 PrintScreen("Nie masz potrzebnych składników!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
 };
};
FUNC VOID MIKSTURYM_BACK()
{
    Info_ClearChoices (MIKSTURYM);
};
//========================================
//-----------------> MIKSTURYS
//========================================
INSTANCE MIKSTURYS (C_INFO)
{
   npc          = PC_HERO;
   nr           = 1;
   condition    = MIKSTURYS_Condition;
   information  = MIKSTURYS_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "Mikstury szybkości.";
};
FUNC INT MIKSTURYS_Condition()
{
 if (MONOLOG == M_alchemia)
 {
             return TRUE;
 };
};
FUNC VOID MIKSTURYS_Info()
{
    Info_ClearChoices  (MIKSTURYS);
    Info_AddChoice  (MIKSTURYS, "Napój lekkości.", MIKSTURYS_MS01);
    Info_AddChoice  (MIKSTURYS, "Napój szybkości.", MIKSTURYS_MS02);
    Info_AddChoice  (MIKSTURYS, "Napój przyspieszenia.", MIKSTURYS_MS03);
    Info_AddChoice  (MIKSTURYS, "[WRÓĆ]", MIKSTURYS_BACK);
};
FUNC VOID MIKSTURYS_MS01()
{
 if (Npc_HasItems (hero, ItMiFlask) >=1) && (Npc_HasItems (hero, ZIELE_ZEBATE) >=2)
 {
  Npc_RemoveInvItems(hero,ZIELE_ZEBATE,2);
  Npc_RemoveInvItems(hero,ItMiFlask,1);
  CreateInvItems(hero,ItFo_Potion_Haste_01,1);
  PrintScreen("Uwarzyłeś miksturę!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
  MONOLOG=0;
  AI_StopProcessInfos (self);
 }
 else
 {
 PrintScreen("Nie masz potrzebnych składników!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
 };
};
FUNC VOID MIKSTURYS_MS02()
{
 if (Npc_HasItems (hero, ItMiFlask) >=1) && (Npc_HasItems (hero, ZIELE_ZEBATE) >=3)
 {
  Npc_RemoveInvItems(hero,ZIELE_ZEBATE,3);
  Npc_RemoveInvItems(hero,ItMiFlask,1);
  CreateInvItems(hero,ItFo_Potion_Haste_02,1);
  PrintScreen("Uwarzyłeś miksturę!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
  MONOLOG=0;
  AI_StopProcessInfos (self);
 }
 else
 {
 PrintScreen("Nie masz potrzebnych składników!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
 };
};
FUNC VOID MIKSTURYS_MS03()
{
 if (Npc_HasItems (hero, ItMiFlask) >=1) && (Npc_HasItems (hero, ZIELE_ZEBATE) >=5)
 {
  Npc_RemoveInvItems(hero,ZIELE_ZEBATE,5);
  Npc_RemoveInvItems(hero,ItMiFlask,1);
  CreateInvItems(hero,ItFo_Potion_Haste_03,1);
  PrintScreen("Uwarzyłeś miksturę!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
  MONOLOG=0;
  AI_StopProcessInfos (self);
 }
 else
 {
 PrintScreen("Nie masz potrzebnych składników!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
 };
};
FUNC VOID MIKSTURYS_BACK()
{
    Info_ClearChoices (MIKSTURYS);
};
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Daj do spoilera.
 

RKM

RKM

Użytkownicy
posty77
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Rozszerzenie - to modyfikacja, która ma na celu wydłużenie głównego wątku oraz dodanie wątków pobocznych, zagospodarowanie dostępnych w Gothicu obszarów celem jeszcze większego urealnienia środowiska gry, nowe gildie główne i poboczne, utworzyć nowe umiejętności dla bohatera gry, postawienie na odkrywanie nowych itemów, ponad 100 NPC-ów, przeciwników.

NOWE GILDIE:
a) główne
   Bandyci - gildia skazańców, która tak jak Stary Obóz nie wyraża chęci, aby się wydostać z kolonii otoczonej magiczną barierą, choć tak jak Nowy Obóz nie przejmuje się zbytnio przestrzeganiem zasad prowadząc bardziej łupieżczy tryb życia a także myśliwski. Na czele bandy stoi Quentin, członków gildii poza ich obozem znajdującym się niedaleko Kanionu Trolli spotkać można będzie także w terenie.
   Łowcy - niewielka gildia najwybitniejszych myśliwych wewnątrz bariery, jej obóz znajduje się na terytorium Orków, nie skupiają się oni na tępieniu Orków, lecz na polowaniu na groźniejszą zwierzynę, która występuje na tych obszarach.                                                                                                         Gildia ta jest bardzo elitarną grupą, więc przyłączyć się do niej można dopiero w IV rozdziale gry.
b) poboczne
   Wieśniacy - rdzenni mieszkańcy doliny, mający swą wioskę niedaleko Starej Kopalni. Są to ludzie trzymający się na uboczu, ponieważ boją się o swe życie, oczywiście będzie można nawiązać z nimi znajomości.
   Rybacy - kolejni tutejsi, którzy ucierpieli na skutek utworzenia bariery, rybakami są już tylko z nazwy, ponieważ bariera nie pozwala na dalekie eksploracje w celu wypłynięcia na połów ryb, Ich wioska znajduje się niedaleko wieży mgieł.
   Drwale - gildia ludzi trudniąca się wyrębem drewna, chłopaki lubiące sobie wypić.
   Paladyni - pierwotne rozmiary bariery nie pozwoliłyby na to by znaleźli się oni w magicznym więzieniu z największymi oprychami tego świata. Mieli oni pilnować tylko by nikt niepowołany nie znalazł się w rejonie pracy magów, (chociaż powinni poinformować o tym rdzennych mieszkańców). Są oni niewielką grupką, więc raczej nie wychylają się przebywając w ukryciu.
   Bandziory - gildia wrogo nastawiona do każdego, kryjąca się w jaskiniach oraz lasach.
NOWE UMIEJĘTNOŚCI:
1. Kowalstwo
   -tworzenie mieczy
   -złotnictwo
   -płatnerstwo
2. Alchemia
   -ważenie mikstur leczniczych, many i szybkości
   -mikstury stałe
   -produkcja alkoholu
   -produkcja ziela
3. Ostrzenie broni
4. Gotowanie
5. Górnictwo (ruda, żelazo, złoto, siarka i węgiel)
6.  Hutnictwo
7. Garbarstwo
8. Tworzenie run
9. Tworzenie zwoi magicznych
10.Umiejętność walki tarczą
MINIGRY
- walka na pięści
NOWE ITEMY
- schematy przedmiotów do wykonania
- zbroje na modelach z G1 i G2
- nowe bronie
- hełmy
- tarcze
- i inne
Spoiler
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_01.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_02.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_03.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_04.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_05.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_06.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_07.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_08.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_09.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_10.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_11.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_12.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_13.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_14.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_15.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_16.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_17.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_18.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_19.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_20.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_21.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_22.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_23.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_24.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_25.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_26.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_27.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_28.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_29.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_30.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_31.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_32.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_33.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_34.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_35.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_36.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_37.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_38.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_39.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_40.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_41.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_42.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_43.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_44.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_45.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_46.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_47.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_48.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_49.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_50.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_51.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_52.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_53.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_54.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_55.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_56.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_57.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_58.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_59.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_60.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_61.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_62.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_63.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_64.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_65.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_66.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_67.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/10/04/Gothic_Rozszerzenie_68.jpg
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Podoba mi sie. Gildie są przemyslane, nie wrzucone na siłe. Level design podoba mi sie, poza wioską rybaków - ona wyglada niezbyt. Za to te wioski, farmy, karczmy - naprawde, fajne, szczegolny klimat mają karczmy. Tarcze i inne nowinki - tez bardzo przydatne i ciekawe, tym bardziej, że korzystamy z tego nie tylko my (jak było np. w Dark Sadze) ale także i inni.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Ja jestem odmiennego zdania, szkoda, że korzystasz cały czas z tych samych modeli i tylko texturę zmieniasz, może pokazałbyś nam jakieś zadania?
 

RKM

RKM

Użytkownicy
posty77
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
mrdragothic Zadania  zostaną zaprezentowane w następny weekend.
 

gothic1210
  • Gość
Wskazówka ode mnie: nie wygenerowałeś mipmap na niektórych teksturach :) 
 

RKM

RKM

Użytkownicy
posty77
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Dzięki za pozytywny komentarz.
Podoba mi sie. Gildie są przemyslane, nie wrzucone na siłe. Level design podoba mi sie, poza wioską rybaków - ona wyglada niezbyt. Za to te wioski, farmy, karczmy - naprawde, fajne, szczegolny klimat mają karczmy. Tarcze i inne nowinki - tez bardzo przydatne i ciekawe, tym bardziej, że korzystamy z tego nie tylko my (jak było np. w Dark Sadze) ale także i inni.

Post połączony: 2015-10-04, 19:15
A co do rady Outlandera to się do niej zastosuje. :ok:
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ogólnie duży plus za pracę włożoną w projekt. Nowe tekstury gryzą się ze starymi, Poprawa starych lub ich wymiana na ładniejsze wydaje się ważnym punktem, który znacznie by poprawił odbiór twej modyfikacji. Boję się, że świat jest trochę za mały na tą ilość gildii jaka planujesz ale życzę powodzenia w dalszej pracy.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Dam propsa, jak na pierwszy mod to całkiem w miarę to wygląda na SS  :ok:
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Props za samą jakość SS, nareszcie ktoś od dawna w tym poddziale nauczył się co to jest perspektywa :ok:
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
Bardzo, ale bardzo dobra robota. 

Rada ode mnie: Zmień tą tarczę paladyna :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
I teraz dylemat... G1: ER, czy G1: R :/
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
I teraz dylemat... G1: ER, czy G1: R
Żadnego kurwa dylematu. Mody i modderzy, szczegolnie Polscy, powinni ze sobą wspolpracowac a nie kurwa konkurować. Obydwa mody, a nie czy ten czy ten. W rosji jakoś kurwa nikt nie ma tego problemu i autorzy Dark Sagi z miłą chęcią użyczyli animacji, modelów i skryptów z Dark Sagi do Returninga 2, tylko w Polsce trzeba sobie nawzajem jebać kłody pod nogi i porównywać czy też konkurować.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Ale ja mówię o tym, co wybrać. Bo te dwa projekty mnie kuszą, lecz nwm który wybrać :/
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry