Dyskusja ogólna 320613 815

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 3.10.2014 roku

Wyświetleń 320613

Odpowiedzi 815

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
GothicxRisen na Prawilnym silniku Genome. :D
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Dlatego ja nie uznaję nic po Gothicu 2 Nocy Kruka.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Troche off top siè zrobil :D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@Sawik wypedzenie bogow odbywa sie w g3, gdy podazymy sciezka Adanosa, i ta jest kanoniczna co sugeruje kilka poszlak.

ZB to wojna thorusa i gorna, i nie ma NIC zwiazanego z wypedzieniem.  :pokerface:
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
ZB to wojna thorusa i gorna
Ja z nikim nie walcze
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Panowie ! i panie ! pokażmy że chcemy i i że musi Bohater być jeden jedyny czyli !    BEZIMIENNY !
Szczerze mówiąc to Bezimienny jest już zbyt oklepany...
Ja wolałbym innego bohatera, ale każdy może mieć swoje własne zdanie  :)
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Wypadałoby dać Bezimiennemu w końcu święty spokój, gościu chyba zapracował sobie na imprezowanie w Czerwonej Latarni. Po co się ograniczać w kółko do jednego bohatera jak można przejść alternatywną historię  :ok:
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Proszę zamknijmy już ten temat, jeśli chodzi o Beziego bohaterowanie w 2 części. Bo przynajmniej ja zaczynam się tym już nużyć a znając życie i tak zaraz ktoś wyskoczy z tekstem a Bezi będzie głównym bohaterem? -_-
 

abi

abi

Użytkownicy
posty42
Propsy5
  • Użytkownicy
Troszkę dziwne kilka questów z zw1 mieliśmy dokończyć zw2, tak przynajmniej pisało w poradniku.
no właśnie to chyba jakaś zmyłka, napisane jest że dokończenie jakiegoś tam zadanie będzie możliwe w drugiej częsci :D. Dlatego wydawało mi się że dwójeczka będzie kontynuacją albo połączone w jedną całość. Może warto zedytować ten poradnik bo mam wrażenie że wprowadza nieco zamieszania
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Chodzi wam chyba jak mniemam o walkę z Varekiem, który miał być pokonany dopiero w II części. Faktycznie, jak na moje to błąd i niedopatrzenie, gdyż dało się go pokonać w końcowym etapie (przynajmniej ja mogłem dopiero pod koniec) oraz były odpowiednie do tego dialogi.

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
No możliwe. W kolejnej części takie rzeczy się nie trafią :D 
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Jeszcze była misja z zepsutym portalem do Khorinis z tego co pamiętam.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Tak ta misja akurat została potraktowana troszkę po macoszemu bo ostatecznie się nie rozwiązała. Musicie się dokładnie wypytać Sentariona, ale domyślam się, że początkowo nikt nowego bohatera nie zakładał ;). 
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Jeżeli by to było zgodne z fabułą, to moglibyście po wydaniu ZW2 zrobić jakiś mały 1 - godzinny modzik, nazwać go jakoś w stylu ,,Powrót do Khorinis", i w nim właśnie sterowalibyśmy bezim i moglibyśmy dokończyć te zadania.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jeżeli by to było zgodne z fabułą, to moglibyście po wydaniu ZW2 zrobić jakiś mały 1 - godzinny modzik, nazwać go jakoś w stylu ,,Powrót do Khorinis", i w nim właśnie sterowalibyśmy bezim i moglibyśmy dokończyć te zadania.

Tak, tak, bo ktoś ma czas na takie duperele...

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Albo w ZW2 powrót do Jarkendaru i możliwość wykonania tych zadań nowym bohaterem. 
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Generalnie pomysł zrobienia moda który uzupełnił by historię Bezia i pozwalał wyjaśnić wszystkie sekrety nie jest zły według mnie i wart zastanowienia. Na razie jednak nie myślimy nad tym tylko skupiamy się na ZW2 a później własna gra. 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Sawik, wypędzenie bogów odbywa się w G3, jest kilka dialogów na to wskazujących. Nawet w ZB Bezi mówi, że wypędził bogów kilka lat wcześniej. Po prostu nazwa taka niefortunna.
Bogowie nie zostali wypędzeni, zostali pozbawieni mocy by prowadzić swoją wojnę na ziemi. Nigdy nie dokończyłem ZB dlatego myślałem że to wielkie "Wypędzanie bogów" tam się odbywało.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Bogowie nie zostali wypędzeni, zostali pozbawieni mocy by prowadzić swoją wojnę na ziemi. 
Dla mnie jedno, wiąże się z drugim.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cytuj
Bogowie nie zostali wypędzeni, zostali pozbawieni mocy by prowadzić swoją wojnę na ziemi.
Dla mnie jedno, wiąże się z drugim.
No właśnie to nie jest jedno i to samo.
Odpowiedz sobie na pytanie, skąd te cząstki mocny wzięły się w Myrthanie? Z przypowieści i zapisków wiemy że zostały one ZESŁANE przez Bogów. Co ich powstrzymuje od zrobienia tego ponownie? Xardas mówi wyraźnie, są osłabieni po utracie swoich cząstek mocy. Ich spór nie został zakończony, po prostu są zmuszeni do rewitalizacji, przez co nie mogą jej (wojny) prowadzić za obecnego pokolenia, a możliwie że i długo po tym jak to pokolenie wymrze nie będą w stanie - po prostu nie wiemy jak bardzo osłabli, ani ile czasu potrzebują na ponowne zebranie sił.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry