Dyskusja ogólna 449337 819

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 3.10.2014 roku

Wyświetleń 449337

Odpowiedzi 819

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Może xd

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Jak to może? Musicie kontynuować ten wątek xD
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Panie, Polska wolny kraj, nic nie musim :P. Spokojnie panowie, wszystkiego dowiecie się w grze, ja tam Heńka dopadłem już w pierwszej więc u mnie wątek ten się zakończył xD. 
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
???
O czymś nie wiem?
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Nie, ja poszedłem ścieżką rozboju i powybijałem wszystkich piratów przed bitwą :cool:. Nikt mi nie umknął., 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie, ja poszedłem ścieżką rozboju i powybijałem wszystkich piratów przed bitwą :cool:. Nikt mi nie umknął.,
Hanibal nie miał ustawionych flags = 2? Czytaj, nie był nieśmiertelny?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
U mnie zginął.
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
A jak potem bitwa wyglądała? Sami magowie byli?
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Wczytałem :D

Post połączony: 2015-05-07, 21:55
Ale skończmy już ten bezsensowny spam który zresztą sam zapoczątkowałem  :cool:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Dyskusja ogólna
#269 2015-05-07, 21:57(Ostatnia zmiana: 2015-05-07, 22:30)
Jakoś nie przeszkadzało ci robienie spamu w DK -__-

@KubaCzaker Ja niczego nie usuwałem.
Pretensje miej do innych.

Zresztą walić to.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota

Kuba
Złote Wrota

Dyskusja ogólna
#270 2015-05-07, 21:59(Ostatnia zmiana: 2015-05-07, 22:19)
A ty i tak je usuwałeś, nawet te nie moje i te co spamem nie były.

@Mac Dun nie żebym ci wierzył, ale nie mam zamiaru prowadzić z tobą kolejnej drętwej dyskusji.
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Hannibala nie da się zabić, bo ma ustawioną nieśmiertelność, chyba że wystąpił jakiś bug.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Hannibala nie da się zabić, bo ma ustawioną nieśmiertelność, chyba że wystąpił jakiś bug.
Zgaduję że ten bug to edit focus.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)

Glaca

Dyskusja ogólna
#273 2015-05-08, 22:16(Ostatnia zmiana: 2015-05-08, 22:22)
A może do wątku dać coś nowego np. Śmierć Diega lub Lestera lub kogoś tam bliskiego, a moze nawet Bezimienny(w zakończeniach jak będzie kilka lub 2). Nie muszą być zawsze happy endy. A może 2 zakończenia? :D. A może misja pobicia kogoś i zmuszenia do mówienia prawdy?
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Jeśli komuś będzie dane zginać to dowiecie się w grze ;) Skąd wziąłeś Bezimiennego i Diego? Co do misji, na pewno będą jakieś które będą mogły zakończyć się dobrze czy nie, również i te poboczne. Pobicie i zmuszenie do mówienia prawdy? To już nie raz i nie dwa w Gothicu i innych modach było, pewnie coś takiego przewinie się i u nas, ale spokojnie, przekonacie się o wszystkim w grze. ;) 
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
No i nie jedno zakończenie ;p. A Bezi podobnież będzie. Hmm.. Przydało by się trochę dramy żeby zginął ktoś bliski.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Widzę że ludzie wam się wpierdalają do fabuły, to może i ja rzucę propozycją, ale odnośnie optymalizacji. 
Zaniechajcie zmiany statystyk potworów. Wychodząc z obozu w pierwszej części szybko napotkałem zombie i szkielety, moim pierwszym odruchem na poziomie szóstym była ucieczka, w oryginale zadawałbym im bardzo małe obrażenia, podczas gdy przeciwnicy szybko by mnie załatwili. Jednak wkrótce gdy wróciłem do obozu i wykonałem zadanie dzięki któremu Diego ze mną poszedł do piratów, okazało się że co prawda te potwory nadal mają mnie na jedno lub dwa uderzenia, ale i ja mam je na niewiele więcej, więc walka była dość prosta. Z kolei ścierwojady nawet w małej grupie stanowiły problem i musiałem polegać głównie na Diego by je sprzątnął, samemu po prostu robiąc uniki. Generalnie nie twierdzę że modyfikacja była trudna, jednak w niektórych sytuacjach nie uwzględniliście możliwości że ktoś może próbować iść bez np. Diega oraz zmieniając statystki potworów utrudniliście graczom oszacowanie własnych sił. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Widzę że ludzie wam się wpierdalają do fabuły.

Według mnie jak chcą to mogą dawać pomysły, propozycje, oby nie robili tylko tak jak feodaron, no i jak ktoś chce dawać pomysły fabularne to niech najpierw się zastanowi czy ma to sens i czy nie pisze po raz kolejny tego samego, lub całkowitych  bzdur.
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
@Sawik
W ZW1 statystyki były celowo zwiększone, aby gracz odczuł, że kraina jest nawiedzona przez plagę Beliara, ta plaga musiała być uciążliwa i nieprzyjemna inaczej nie byłaby plagą;) Przejście do obozu piratów było celowo maksymalnie utrudnione aby gracz skorzystał z pomocy Diego lub Lio (który przeprowadzał nas gdy przyłączyliśmy do obozu paladynów i nie szliśmy z Diego). Można oczywiście próbować przebić się samemu, wtedy to straszna katorga, ale właśnie na tym polega swoboda wyboru :D A uwierz mi, że wszystko było dokładnie przemyślane :)

BTW Jutro będzie I rocznica premiery ZW :P

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Widzę że ludzie wam się wpierdalają do fabuły, to może i ja rzucę propozycją, ale odnośnie optymalizacji.
Zaniechajcie zmiany statystyk potworów. Wychodząc z obozu w pierwszej części szybko napotkałem zombie i szkielety, moim pierwszym odruchem na poziomie szóstym była ucieczka, w oryginale zadawałbym im bardzo małe obrażenia, podczas gdy przeciwnicy szybko by mnie załatwili. Jednak wkrótce gdy wróciłem do obozu i wykonałem zadanie dzięki któremu Diego ze mną poszedł do piratów, okazało się że co prawda te potwory nadal mają mnie na jedno lub dwa uderzenia, ale i ja mam je na niewiele więcej, więc walka była dość prosta. Z kolei ścierwojady nawet w małej grupie stanowiły problem i musiałem polegać głównie na Diego by je sprzątnął, samemu po prostu robiąc uniki. Generalnie nie twierdzę że modyfikacja była trudna, jednak w niektórych sytuacjach nie uwzględniliście możliwości że ktoś może próbować iść bez np. Diega oraz zmieniając statystki potworów utrudniliście graczom oszacowanie własnych sił.

Ja daje propo fabuły. A nie rozkazuje im.  :ayfkm:

Może nie hejtuj mnie pod każdym postem co?
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry