[G½] Gothic DirectX 11 #1 607176 989

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 4.09.2014 roku

Wyświetleń 607176

Odpowiedzi 989

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A Twoim zdaniem jakie tam są tekstury jak nie wysokiej rozdzielczości? :facepalm:

Tyś widział tekstury wysokiej rozdzielczości :facepalm:
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6473
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ten tylko post udowadnia, że jesteś idiotą...
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Proszę Andrzeju wytłumacz mi w jaki sposób ten post udowodnił że jestem idiotą?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
To proste. video z użytym DX11, używa tez mod L'Hiver który ma wiekszosc textur w 2048x2048, sporo ich jest nawet w 4096x4096. Gothic miał max 512. A wiec twierdzisz coś o czym nie masz pojęcia. :)  
 


Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6473
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
To proste. video z użytym DX11, używa tez mod L'Hiver który ma wiekszosc textur w 2048x2048, sporo ich jest nawet w 4096x4096. Gothic miał max 512. A wiec twierdzisz coś o czym nie masz pojęcia.   
Dziękuję Mareczku :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
PS. szkoda że nie ma wersji z dx 10

Zgadzam się. Tylko najnowsze karty obsługują Direct 11, więc nie każdy może sobie w to pograć... Szkoda  -_-

Wie ktoś czy może będą prace nad Gothic Direct 10?
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6473
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Tak, na pewno cofną się z technologią, by kilku graczy mogło sobie pograć. Błagam, skończcie juz...
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



blabla_user

blabla_user

Użytkownicy
posty99
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak, na pewno cofną się z technologią, by kilku graczy mogło sobie pograć. Błagam, skończcie juz...

"Cofną" ? przecież ten mod tworzy jedna osoba, więc wersja dx10 raczej się nie pojawi biorąc pod uwagę ile czasu powstaje obecna  :D
 

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik

GothicModer

Gothic DirectX 11
#728 2015-06-03, 13:46(Ostatnia zmiana: 2015-06-03, 14:05)
Tak, na pewno cofną się z technologią, by kilku graczy mogło sobie pograć. Błagam, skończcie juz...

No tak. Zapomniałem, że wszystko jest robione z myślą tylko o tych najbogatszych, żeby mogli sobie pograć nie myśląc o innych.  :ok: ;=(

Nie każdego stać na dobrą kartę graficzną.
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

gothic1210
  • Gość
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tak, na pewno cofną się z technologią, by kilku graczy mogło sobie pograć. Błagam, skończcie juz...

No tak. Zapomniałem, że wszystko jest robione z myślą tylko o tych najbogatszych, żeby mogli sobie pograć nie myśląc o innych.  :ok: ;=(

Nie każdego stać na dobrą kartę graficzną.
Dla ciebie karta pokroju GTX 560, czy nawet słabsze, które nie są już produkowane, a używane to wydatek maksimum 250 zł to tak dużo?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

gothic1210
  • Gość
Tu nawet nie chodzi o to @Splash. Ale po chuj się ograniczać podczas tworzenia modyfikacji nastawionej tylko na grafikę? No bezsens. 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
No dobra, ale dx 11 niby jakie dodaje bajery, czego dx10 nie mógłby mieć,hmm?  :hmmm:
 

gothic1210
  • Gość
Tesalacji. 
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sennar

Sennar

Użytkownicy
posty41
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy gtx 750 ti wystarczy do g2dx11+ lhiver ? W rozdzielczości 1920x1080 w 30fps lub w mniejszej rozdzielczości  ?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Sennar, spokojnie, chyba że masz 512mb ramu i antyk zamiast procka.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Arik

Arik

Użytkownicy
posty306
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam a karta grafy  GTX560 procek  I3 3220  i 8gb ramu  ????????
 

okociskoko

okociskoko

Użytkownicy
Screenshooter Recovery Team
posty29
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Screenshooter Recovery Team

okociskoko

Gothic DirectX 11
#738 2015-06-03, 17:20(Ostatnia zmiana: 2015-06-03, 17:32)
Na mojej specyfikacji:

Intel Core i7 920@ 4.2 GHz
GTX 680 4 GB WindForce X3
12 GB RAM DDR3 1600 MHz

1920 x 1080, DX11 X16, L'Hiver,SweetFX, wszystkie opcje na maxa - 30 - 90 FPS (rozrzut jest cholernie duży, średni fps to około 50, ale występują też spadki do 35 - 40)
Natomiast w rozdzielczości 1280 x 720 boost FPS jest ogromny - praktycznie zawsze ponad 100 FPS.

Wniosek - zmniejszenie rozdzielczości znacząco wpływa na płynności z modami w Gothicu.

@Sennar
Wątpie. Zależy jaką masz resztę podzespołów. GTX 750Ti demonem szybkości nie jest. Próbowałbym coś w okolicy 1680 x 1050, a jeżeli nie to 1280 x 720 pójdzie już na pewno.

@Arik
Słaby ten proc. Być może w rozdziałce 1280 x 720 pójdzie, jednak celowałbym w 1024 x 768.

[!]Mówię oczywiście o tych rozdzielczościach zakładając, że macie zainstalowane wszystkie mody i ustawienia graficzne wymierzone na końcową stronę prawego suwaka  :) Ponadto na tych ustawieniach będziecie mieć stałą płynnosć, którą ja sobie bardzo cenie - osobiście ranią mnie spadki poniżej 30 FPS i od razu dostaje nerwicy.
 

Sennar

Sennar

Użytkownicy
posty41
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@okociskoko Procesor to i5 3570k, ram 4gb ale dokupię żeby mieć 8.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry