[G½] Gothic DirectX 11 #1 548595 989

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 4.09.2014 roku

Wyświetleń 548595

Odpowiedzi 989

Joshin

Joshin

Użytkownicy
posty55
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
zmiany do X15

  • Fixed Savegame-Thumbnails being black
  • Fixed world-geometry being able to overlay items in the inventory
  • Ability to replace the Collision-Mesh with the loaded custom-worldmesh
  • VisualFX-DrawDistance can now go up to 10
 

okociskoko

okociskoko

Użytkownicy
Screenshooter Recovery Team
posty29
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Screenshooter Recovery Team

okociskoko

Gothic DirectX 11
#521 2015-04-14, 14:45(Ostatnia zmiana: 2015-04-14, 14:53)
Witam wszystkich!

Posiadam Gothic 2 Noc Kruka z najnowszą wersją moda DX11 oraz pakietem zmieniającym tekstury L'Hiver. Czy istnieją jakieś mody, które są kompatybilne z tymi modami graficznymi? Ponadto mam do Was pytanie odnośnie innych modów. Dopiero zaczynam z nimi przygodę i ściągnąłem sobie mały mod "Zdarzenie na morzu". Gdy włączyłem go przez GothicStarter i wybrałem w zakładce tego właśnie moda, to moim oczom ukazał się zwykły, niezmodowany start gry, który był identyczny jak po włączeniu Gothic 2 NK, czyli - L'Hiver Edition w związku ze wgranymi modami na ulepszenie oprawy graficznej. Gdy wcisnąłem start to mapa się wczytała, były 2 statki, jednak nie było na nich żadnych NPC. Gdy odpaliłem tego moda poprzez GothicStarter_mod i zaznaczałem na rózne sposoby convert data, convert textures, convert all to zawsze pojawiał się błąd i gra wywalała. O co chodzi? Dodam jeszcze, że podstawowa wersja Gothic 2 Noc Kruka z modami graficznymi działa bez zarzutu.

Z góry dziękuje za pomoc :)
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Mimo iż to nie jest temat przeznaczony do twojego problemu, zdradzę ci tajemnicę, która jest wałkowana od wielu lat. Ustaw Gothicowi oraz GothicStarterowi tryb zgodności z Windowsem XP i uruchamiane jako administrator.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

okociskoko

okociskoko

Użytkownicy
Screenshooter Recovery Team
posty29
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Screenshooter Recovery Team
Splash - Niestety nic to nie dało. Ustawiłem Gothic 2, GothicStarter oraz GothicStarter_mod w trybie zgodności z Windowsem XP oraz ustawiłem żeby zawsze wszystkie otwierały się jako administrator. Sytuacja nie uległa zmianie. Wciąż moim oczom ukazuję się statek bez NPC, na którym jest Bezi, a nie tak jak w modzie - paladyn.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Spróbuj z system packiem: http://themodders.org/index.php?topic=20751.msg1099563#msg1099563
Najpierw instalujesz:
Cytuj
Dla gry 'Gothic 2 - Noc Kruka': wersja raportowa 2.6.0.0-rev2 (fix), Gothic2_PlayerKit-2.6f.exe
Dopiero potem system pack.

Jak to nie pomoże, to problem może stanowić system. Ja mam Windowsa 7 Ultimate i Gothic jak i mody działają bez żadnych problemów.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

okociskoko

okociskoko

Użytkownicy
Screenshooter Recovery Team
posty29
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Screenshooter Recovery Team
Splash dzięki za pomoc. Zainstalowałem Gothica od początku i wykonałem całą instalację w takiej kolejności jak napisałeś (wcześniej też tak zainstalowałem bez Twojej porady  :) ). Nie instalowałem DX11 ani L'Hivera i zainstalowałem Zdarzenie na morzu. Mod działał, przeszedłem go. Później zainstalowałem mod na DX11 i L'hivera. Zdarzenie na morzu przestało działać. Wynika z tego, że nie można grać w tego moda z DX11 i podmienionymi teksturami.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tylko nie fapajcie :x
Spoiler

 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Najs, tylko jeszcze niech ktoś ogarnie high poly model świata gry, postaci i reszte śmieci i żaden remake niepotrzebny
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
high poly model świata gry, postaci i reszte śmieci

i żaden remake niepotrzebny
i żaden remake niepotrzebny
i żaden remake niepotrzebny
i żaden remake niepotrzebny
i żaden remake niepotrzebny
i żaden remake niepotrzebny
faktycznie :I
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
drugi screen wygląda niesamowicie.
 
makin' bacon

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Ta kostka brukowa na trzecim screenie wygląda lepiej niż w wielu nowszych grach. 
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@RoMek
Czy ja wiem... Ząbkowanie tessalacyjne jest dość wyraźnie widoczne, a te kamienie wystają tak, że wozem by się po tym jeździć nie dało. Ja bym raczej pomyślał nad zrobieniem tego displacement mappingiem niż tessalacją.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
I te dachówki takie szalone :F
 
makin' bacon

Joshin

Joshin

Użytkownicy
posty55
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
na githubie jest juz zaladowana aktualna wersja, razem z god rayami i innymi bajerami

X15

  • Fixed Savegame-Thumbnails being black
  • Fixed world-geometry being able to overlay items in the inventory
  • Ability to replace the Collision-Mesh with the loaded custom-worldmesh
  • VisualFX-DrawDistance can now go up to 10
  • Fixed original light-beams
  • Implemented GodRays (Screenspace, like Risen)
  • Not drawing shadows for water surfaces anymore. Water has been made darker because of that
  • mplemented Alpha-Test for UI-Views (Fixes blackscreen issues with returning)
  • The game shouldn't crash anymore for windows 7 users opening the settings-dialog without the proper updates installed
  • Vobs are now lit according to their underlaying polygon as well (Fixes too bright objects in interiors)
  • Shadowposition is now updated more often, making the steps the shadows move smaller
  • Fixed voices being played at a low volume when the camera is inside a building/cave
  • Added very subtle rim-lighting to pixels in shadow to make the world look more crisp in the darker parts or in shadows
GITHUB

pobieramy zipa i budujemy solucje w visual studio a jak ktos tego nie ogarnia to wystarczy ze pobierze sobie plik .dll z folderu release i podmieni w folderze z gra :)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ja nie jestem gimbusem (i nigdy nie bylem, lol, gdy ja chodzilem do gimnazjum to nie mowiono na to gimbaza) a z githubem czy jak to tam nie mialem stycznosci, takze podejrzewam, że zajeloby mi to chwile czasu.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Sorka za spam, ale jeżeli chodzi o mody graficzne, jestem kompletnie zielony. W jakiej kolejności, jak i skąd pobrać najnowszy DX ? Czy działa on również na gothica 1 ? I czy muszę koniecznie odinstalowyac inne mody , (Returning, jeżeli DX działa na G1, to też mroczne tajemnice),  czy też starczy przez gothicstarter odpalić zwykłego gothica ?
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Sorka za spam, ale jeżeli chodzi o mody graficzne, jestem kompletnie zielony. W jakiej kolejności, jak i skąd pobrać najnowszy DX ? Czy działa on również na gothica 1 ? I czy muszę koniecznie odinstalowyac inne mody , (Returning, jeżeli DX działa na G1, to też mroczne tajemnice),  czy też starczy przez gothicstarter odpalić zwykłego gothica ?

przez gothic startera odpalasz zwykłego gothica/moda whatever co tam chcesz i tyle, to są tylko pliki dll które wklejasz do folderu z grą(system) i tyle. wersja gothic 1 jest dostępna na githubie
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Joshin

Joshin

Użytkownicy
posty55
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Siemka. zainstalowałem sobie sam DX, Jednak gra w zwykłego gothica, jak i Returning jest niemożliwa. Powodem  baaardzo niski poziom fps... niestety gra tak się tnie, że aż trzeba wyłączyć grę za pośrednictwem menadżera zadań.
Proszę, powiedzcie, że to nie wina kompa..
Intel core i3-3110M CPU
2,40Ghz, 4.00GB RAM, Intel HD Graphics 4000
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry