[G½] Gothic DirectX 11 #1 548530 989

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 4.09.2014 roku

Wyświetleń 548530

Odpowiedzi 989

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
DX11 z tego co wiem już na WIN XP nie chodzi, nie? Chyba na DX9 skończyli supportować pod XP
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nope. Musisz mieć Windows 7 lub nowszy. No i oczywiście kartę obsługującą DX11. Sam DX10 wyszedł 6 lat po premierze Windowsa XP.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie no, jeszcze ma Vistę do wyboru. :lol2:

Jak ktoś ma jakieś pomysły, to swoje punkty z listy życzeń może wpisywać tutaj. Oczywiście, nick z WoGa wpisywać.

Te screeny mają kilka dni, ale nikt ich jeszcze nie wrzucił, więc...
Spoiler


 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Nie no, jeszcze ma Vistę do wyboru.
Prędzej bym się zabił, niż miałbym grać na tym systemie :F
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

chesterking

chesterking

Użytkownicy
posty60
Propsy31
  • Użytkownicy
No, no robi się z tego całkiem inna gra. Za pół roku może nawet pogramy w grywalną wersję Gothica z dx11.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Juz ta jest grywalna :)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Wie ktoś może jak uzyskać Antyaliasing na tym DX11? Bez AA gra wygląda dość tragicznie. Na GTXie wystarczyło w sterownikach wymusić i działało a teraz gdy mam Radka to ustawienie w sterownikach nic nie daje.
Ma ktoś jakiś pomysł?
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nawet na NVidii nie da się wymusić AA z tym modem. :/
Degenerated najpierw zaimplementuje SMAA - takie sobie. Potem jak przepisze jakieś efekty, to zabierze się dopiero za MSAA, które by obecnie z czymśtam kolidowało.
Z implementacją SSAA mówił, że by nie miał problemu, ale rzekomo zabija to frame rate.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

Gothic DirectX 11
#328 2015-03-08, 19:04(Ostatnia zmiana: 2015-03-08, 19:39)
Nawet na NVidii nie da się wymusić AA z tym modem. :/
Degenerated najpierw zaimplementuje SMAA - takie sobie. Potem jak przepisze jakieś efekty, to zabierze się dopiero za MSAA, które by obecnie z czymśtam kolidowało.
Z implementacją SSAA mówił, że by nie miał problemu, ale rzekomo zabija to frame rate.

z hdr zapewne obecnie koliduje

Tutaj galeria z wersji x11 + lhiver zrobiona przeze mnie:

https://imageshack.us/a/VDHz/1

gra ani razu nie scrashowała podczas robienia tych screenów więc jest to już dosyć grywalne obstawiam

@Gwynbleidd

co do aa to lepsze imho byłoby dlaa lub nfaa byłoby spoko ;p co prawda są to postprocessowe czyli taki fxaa ale znacznie lepsze
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ten wygrał :D

 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To słońce wygląda trochę jak jajko :P

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Gwynbleidd

Gothic DirectX 11
#331 2015-03-08, 20:52(Ostatnia zmiana: 2015-03-08, 20:59)
Właśnie, że nie z HDR'em, tylko z czymś innym. Jakby kolidowało z HDR'em, to bym nie pisał, że musi najpierw zmienić pewien efekt. Gdyby tylko HDR stał na przeszkodzie, to MSAA byłoby pierwsze w kolejce.
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Wincyj polygonów!


Więcej takich screenów z potworami pls. To jest zajebiste!
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Bez przesady, lekko tylko poprawili model  :lol2: W grze nawet nie będzie się widać różnicy.  :F
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Ta zielona górnicza jest trochę dziwna. Opieram się o screeny Jurigag'a. Może to by było okej  gdybym nie widział wersji z oryginalnego gothica 2. Ta trawa powinna być jednak spalona, wiadomo o co chodzi.:D Oczywiście chodzi mi o lhivera. Co do połączenia DX11 i Lhivera to jest to rzeźnia, gothic wygląda naprawdę ładnie.:)
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Bez przesady, lekko tylko poprawili model  :lol2: W grze nawet nie będzie się widać różnicy.  :F
Nikt niczego nie poprawiał. To jest właśnie zaleta DX11. Karta graficzna sama dodaje polygony modelowi 3D zależnie od odległości dzięki czemu grafik nie musi się wysilać przy tworzeniu modelu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytuj
Nie no, jeszcze ma Vistę do wyboru.
Prędzej bym się zabił, niż miałbym grać na tym systemie :F
Nigdy bym nie zainstalował tego gówna na swoim pc nawet, żeby później tylko to odinstalować dla przyjemności myśląc - "Wreszcie zrobiłem coś dobrego dla siebie i świata". Po prostu nigdy.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Z tymi polygonami wygląda to tak :

Tak, to tesselacja :x
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ta zielona górnicza jest trochę dziwna. Opieram się o screeny Jurigag'a. Może to by było okej  gdybym nie widział wersji z oryginalnego gothica 2. Ta trawa powinna być jednak spalona, wiadomo o co chodzi.:D Oczywiście chodzi mi o lhivera. Co do połączenia DX11 i Lhivera to jest to rzeźnia, gothic wygląda naprawdę ładnie.:)

tak tak, to jest lhiver ta zielona górnicza dolina, kto jak woli w sumie - mi się ta odnowiona górnicza dolina podoba, trochę życia tam jest przynajmniej i bardziej kolorowo, obstawiam że po prostu skoro w khorinis jest taka roślinność i przesyt tego to już chciał(czy tam chcieli) w górniczej dolinie też podobny styl graficzny wprowadzić

jak będzie mi się chciało to porobię też screeny z vurtsem
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ogólnie normal mapy są robione pod l'hiver?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry