Poważny problem z dialogami 1822 6

O temacie

Autor Chilly

Zaczęty 28.08.2014 roku

Wyświetleń 1822

Odpowiedzi 6

Chilly

Chilly

Użytkownicy
posty27
Propsy48
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Mam problem z tworzonymi dialogami, które podkładam pod oryginalne. Mimo że je zmieniam w plikach dialogowych to po reparsie ich treść dalej jest taka jak w oryginale, zmienia się jedynie treść opcji dialogowej do wybrania zmienonej przeze mnie. Tak samo mam z itemami. Jak podmienie je w startupie. Pisze w grze nazwa starego itemu a mam właściwości podmienionego przeze mnie.

Jedyny sposób żeby to obejść to tworzenie paczki z modem ale musiałbym nowego moda robić co każdy dialog żeby widzieć moje zmiany. Znacie na to jakiś sposób?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Spróbuj usunąć stare Gothic.Dat, ou.bin, ou.csl ( najpierw zrób kopie zapasowe ).
Potem spacerem reparse scripts..., update, save. Odpalasz zwykłego gothica.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Jedyny sposób żeby to obejść to tworzenie paczki z modem ale musiałbym nowego moda robić co każdy dialog żeby widzieć moje zmiany.
Przecież to i tak jest chyba jedyny sposób na zobaczenie zmian w dialogach, a w każdym razie najłatwiejszy.
Poza tym nie aktualizuj dialogów Spacerem, tylko Redefixem. Spacer ma swoje fochy i znacznie gorsze rzeczy potrafi zrobić, niemniej nową paczkę do zmian w dialogach wciąż musisz tworzyć.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zrób jak mówi chicken tylko odpuść sobie robienie kopi bo nie wiem po co :D

Co do paczki jeśli odpalisz Gothic`a wybierając swoją paczke z modem to będziesz miał problemy bo pobierze się z paczki mod w pierwszej kolejności. Więc odpalaj jakiegoś moda bez paczki. po prostu zrób sobie jakiś plik ini modyfikacji i paczek żadnych nie wpisuj. Wtedy pobierze sie wszystko z folderów i VDF.

Jest jeszcze jedna możliwośc być może masz plik OU.bin w jakiejś paczce .VDF wtedy nie bedzie działało bez robienia paczki. Sprawdź może masz jakiegoś .vdf modyfikacji ponieważ Gothic Stareter działa na takiej zasadzie ze przenosi paczki .mod do folderu data zmieniając rozszerzenie. Może coś ci sie kiedyś zwiesiło i ci blokuje jakaś paczka .vdf modyfikacji.

Chilly

Chilly

Użytkownicy
posty27
Propsy48
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy

Chilly

Poważny problem z dialogami
#4 2014-08-28, 22:57(Ostatnia zmiana: 2014-08-28, 23:08)
A więc tak. Zrobiłem to co polecił chicken, i dialogi rzeczywiście już sa w porządku ale nadal pozostaje problem itemów i npców choćby. Zmieniłem potwory w startupie. Po prostu podmieniłem młode wilki na te silniejsze a po reparsie w spacerze zmian brak. Tak samo mam problem z pancerzami. Zrobiłem ża dana postać daje mi jakiś pancerz i mi się wyświetla tekstura mojego aktualnego pancerza. Nie wiem kompletnie o co chodzi. Z przedmiotami nie ma takich problemów. Czy podmienianie potworów i kilku przedmiotów w startupie, wymaga już robienia paczki razem z .ZEN'em? dotąd kompilowałem tylko dialogi i skrypty.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Patrząc na potwory, to też są skrypty, więc podmiana w startup.d powinna działać ( pokaż skrypty jak to robisz ).
A jak sprawdzałeś, czy wilk się podmienił?
Najpierw załatwimy problem z potworami, a potem resztą.

Chilly

Chilly

Użytkownicy
posty27
Propsy48
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy

Chilly

Poważny problem z dialogami
#6 2014-08-29, 13:45(Ostatnia zmiana: 2014-08-29, 22:25)
A wiecie jak przywrócić wyświetlanie gildii? jak zacząłem modować to mi znikło. Nic mi w nim nie pisze, tylko puste pole.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry