[G1] Carnage Graphics Patch 66324 158

O temacie

Autor Mark56

Zaczęty 2.08.2014 roku

Wyświetleń 66324

Odpowiedzi 158

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Props dla autora za poprawną polszczyznę. :ok: Oczywiście mod również zapowiada się całkiem nieźle.
Ten props skieruj na najbliższy post Outlandera, który zawsze chętnie robi korektę .  :)  :ok:
 


batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Props dla autora za poprawną polszczyznę. :ok: Oczywiście mod również zapowiada się całkiem nieźle.
Ten props skieruj na najbliższy post Outlandera, który zawsze chętnie robi korektę .  :)  :ok:

Tak swoją drogą zamierzasz zrobić podobny mod/patch do Gothic 2?
Drugie pytanie, jak ty tak dobrze piszesz po polsku? Jakiś program, czy sam się nauczyłeś? Pytam, bo przez niektórych polski język jest zaliczany do jednych z najtrudniejszych na świecie.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
^ I nie bez powodu, szczególnie gdy chodzi o pisanie. Poczytajcie sobie kiedyś o cytatach, a w szczególności o stawianiu kropek, a będziecie zachwyceni logiką ich działania. Ktoś nieźle trolluje wymyślając te zasady. :F
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Cytuj
Tak swoją drogą zamierzasz zrobić podobny mod/patch do Gothic 2? 
Nie jestem teraz w pełni świadom różnic w modelach. G2 ma na pewno parę modeli z G1 a wiec można zrobić wersje pod G2, ale na pewno jest sporo nowych modeli. Powiem tak, najpierw chce zrobić jak najwięcej pod G1 a jak zostanie czas/chęć to jest to możliwe.
Cytuj
Drugie pytanie, jak ty tak dobrze piszesz po polsku? Jakiś program, czy sam się nauczyłeś? Pytam, bo przez niektórych polski język jest zaliczany do jednych z najtrudniejszych na świecie.
Akurat pisać uczyłem sie sam. Jak znajdziesz jakąś starsza wypowiedz to... :lol2: Ogólnie to coś tam połapałem czytaniem forum + autokorekta przeglądarki 
 


Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A ja mam pytanie jedno. Avallach pisał o poprawie zbroi. Miałbyś pomysł jak one mogłyby wyglądać?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

[G1] Carnage Graphics Patch
#85 2014-08-18, 22:39(Ostatnia zmiana: 2014-08-21, 13:54)
Jak bym kiedykolwiek miał ochoty je przerabiać to pewnie była by to taka realna? interpretacja tych pancerzy.
1. Analiza modelu i textur (patrze i próbuję zgadnąć z czego one są i czy to realne albo po prostu zmyślone ).
2. Poszukanie dostatecznego mnóstwa referencji.
3. Model na podstawie realnych pancerzy który jest bardzo podobny do oryginału jak i textury.
A wiec był by to proces bardzo wolny i trudny z wielka szansa nie trafienia się w oczekiwania graczy

Edit: Mod chyba idzie w dobrej stronie  :joy:
 


Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Mniejsza aktualizacja.
Prace idą powoli do przodu. Przerobione zostały także niektóre modele które nie są użyte w originale  :)
Jak będzie więcej zrobione to dodam jakieś screeny.
 
 


Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Wszystko pięknie pasuje. No może poza monetą, która z tą kwadratową dziurą przypomina chińską monetę :F
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Riv

Riv

Użytkownicy
posty91
Propsy28
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Riv

[G1] Carnage Graphics Patch
#88 2014-09-03, 01:00(Ostatnia zmiana: 2014-09-03, 01:06)
Ładne modele, zachowują klimat starego gothica. A co do strzały to wg mnie numer 6 jest najlepszy (mały grot, opływowy kształt). Mam zastrzeżenia jedynie do monety, zrobiłbym ją bardziej w klimatach azteków/majów/inków (podobnie jak budowle Jarkendaru i Ci starożytni strażnicy z G2NK). Te monety zawsze mi przypominały te klimaty starożytnych ludów o których mowa w G2NK.

Chodzi mi o coś takiego:
Spoiler


 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Edit: Mod chyba idzie w dobrej stronie  :joy:


No nieźle :ok: I jak? Dojdzie do współpracy? :P

Mniejsza aktualizacja.
Prace idą powoli do przodu. Przerobione zostały także niektóre modele które nie są użyte w originale  :)
Jak będzie więcej zrobione to dodam jakieś screeny.
 
Spoiler

Moim zdaniem wszystko wygląda pięknie i pasuje, prócz tej monety z dziurką. Wiem, że oryginalna tekstura jest dosyć kiepska i trudno się zorientować co jest na niej przedstawione jednak nigdy do tej pory nie pomyślałem nawet, że ta ciemna kreska na jej środku to ma być dziura. Azteckie ( :trollface: ) monety moim zdaniem odpadają. Nie ten klimat. Monety Khorinis wyglądały tak:



A więc przypominają typowe złote dukaty ze średniowiecza i okresów późniejszych, więc proponuję zrobić coś podobnego tyle, że wykonanego powiedzmy z miedzi?

btw. Będziesz także poprawiać stół alchemiczny?

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
No, moneta z dziurą dziwnie wygląda  :D
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Mi tam moneta z dziurą pasuje, za to to żółte t jest siarka czy łój kretoszczura? jeżeli siarkaokej, jeżeli łój... nie chciałbym tego w woreczku przechowywać. Also uchwyt brzytwy troszkę się wyróżnia i to nie na dobre, odstaje od reszty - jest jakby rozmazany, a talerze wyglądają jak z kamienia trochę.
Reszta jak najbardziej na propsie.
 
makin' bacon

Riv

Riv

Użytkownicy
posty91
Propsy28
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Azteckie ( :trollface: ) monety moim zdaniem odpadają. Nie ten klimat.

Cały NK opierał się na tym klimacie, więc to jest raczej klimat gothicowy. Tak poza tym te zwykłe dukaty Khorinis to też niezły pomysł, chińska moneta nie za bardzo pasuje.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Mniejsza aktualizacja.
Prace idą powoli do przodu. Przerobione zostały także niektóre modele które nie są użyte w originale 
Jak będzie więcej zrobione to dodam jakieś screeny.
 

Kurwa, napisalbym, że zajebste, ale przyjdzie fabiosek i zacznie gadać, że lize dupe...


Jebać go. Zajebista praca mark! Czekam z niecierpliwoscia na Twego moda i licze, ze rozwiniesz jeszcze wiele aspektow graficznych w starym gothiczku.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Tak patrzę na to porównanie i się zastanawiam jak trudno musiało być zgadnąć "co autor miał na myśli" :D
 
makin' bacon

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

[G1] Carnage Graphics Patch
#95 2014-09-03, 17:28(Ostatnia zmiana: 2014-09-03, 18:41)
Azteckie ( :trollface: ) monety moim zdaniem odpadają. Nie ten klimat.
Cały NK opierał się na tym klimacie, więc to jest raczej klimat gothicowy. Tak poza tym te zwykłe dukaty Khorinis to też niezły pomysł, chińska moneta nie za bardzo pasuje.
Właśnie, NK, a nie org gothic 2. Też jestem przeciwny wszelkim nawiązaniu do klimatu NK

@DOWN - No wiem że tak, tylko że kiedyś mówiłem że NK psuje klimat gothica 2 na gorszy, i wciąż jestem tego samego zdania  ;=( POZA TYM TO JEST DO G1 A NIE G2 NK  :facepalm:
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Sakujo w Dzisiaj o 15:45Cytat: bgb w Dzisiaj o 09:12Azteckie ( ) monety moim zdaniem odpadają. Nie ten klimat.
Cały NK opierał się na tym klimacie, więc to jest raczej klimat gothicowy. Tak poza tym te zwykłe dukaty Khorinis to też niezły pomysł, chińska moneta nie za bardzo pasuje.
Właśnie, NK, a nie org gothic 2. Też jestem przeciwny wszelkim nawiązaniu do klimatu NK
:facepalm:

A NK jest czescia serii, nawiazania do niej są praktycznie wszedzie (Gothic 3, chyba nawet cos w Arcanii było jesli dobrze pamietam) poza tym do oryginalnego Gothica 2 nawet moda nie zrobisz :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

[G1] Carnage Graphics Patch
#97 2014-09-03, 20:27(Ostatnia zmiana: 2014-09-03, 20:41)
Spokojnie. Już nie róbcie burdel.
A wiec tak. Monetę jeszcze przerobie  na coś nudniejsze. :F
Raczej nie interesuje mnie co będzie na tej monecie bo kolonia jest dość stara no i za te lata kto wie jak się zmieniły monety. Mnie ten konkretny item nie obchodzi bo w Gothicu nie ma żadnego użycia. Zabiera tylko miejsce w EQ. Ale jak was to tak bardzo jara to mogę zrobić ankietę czy ma zostać albo zrobić inna.

@Faren : tak to siarka , łój kretoszczura będzie w drewnianej missce. Siarkę dałem do woreczka/sakiewki jak sól (jak dla mnie lepsze rozwiązanie ) . Talerze jeszcze poprawie. Brzytwa chyba zostanie ewentualnie troszkę poprawie. Jak widać zmieniłem rozmiary niektórych itemów bo były za male (talerz i patelnia ) albo za wielkie  (brzytwa) . Brzytwa jest w ekwipunku pokazana pod nie dobrym kątem  a wiec prawie nie widać detale  ;=( 

Tak patrzę na to porównanie i się zastanawiam jak trudno musiało być zgadnąć "co autor miał na myśli" :D
Czasami jest dość trudno. W takim wypadku patrze na nazwę modelu i nazwę itemu w skryptach.
 


Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Naprawdę zajebiste modele, oby tak dalej :D
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
poza tym do oryginalnego Gothica 2 nawet moda nie zrobisz :lol2:
Chcesz się, założyć?
Stawiam 200 funtów (ok. 1000zł) że zrobię i uruchomię modyfikację na czystym G2.
Po prostu będę musiał żyć bez ModStartera, o matko, o zgrozo... i tak go nie używam :lol2:
-reparsescripts
-game NAZWA_MODA.ini
i jedziesz.


EDIT: W sumie z GothicVDFS możliwy jest jeszcze prostszy sposób na modyfikację - modyfikacja graficzna.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry