[G1] Carnage Graphics Patch 94015 158

O temacie

Autor Mark56

Zaczęty 2.08.2014 roku

Wyświetleń 94015

Odpowiedzi 158

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Grubo :D nie wyobrażałem sobie że tak może wyglądać G1.Mark wykorzystasz animacje w patchu które widziałem na twoim kanale? Czy raczej patcha robisz tylko na zasadzie texturepacka ?

Jest to patch graficzny, zmieniam modele, textury , modele animowane , ale animacje nie będę zmieniał bo one maja bardzo duży wpływ na gameplay.

Co do strzał to ankietę zostawię jeszcze chwile. Zobaczymy która wygra  :)
 


kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A tekstury potworków? Będziesz zmieniał?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Mam nadzieje, ze Twoj patch da sie odpalić z innymi modami, bo przechodzic ponownie Gothica dla tekstur... nieee....
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam nadzieje, ze Twoj patch da sie odpalić z innymi modami, bo przechodzic ponownie Gothica dla tekstur... nieee....

Dla prawdziwego fana to nic. Ja przechodziłem Gothica od nowa pod pretekstem posiedzenia na ławce 40 minut dziennie z nudów  :lol:
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Mam nadzieje, ze Twoj patch da sie odpalić z innymi modami, bo przechodzic ponownie Gothica dla tekstur... nieee....
Chyba zapomniałem napisać tak wprost. Jest to Graphic Patch - Zmienia tylko grafike i nic inne a wiec po instalacji będą efekty we wszystkich modach.

A tekstury potworków? Będziesz zmieniał?
Nie, nie  zmieniam textur samych w sobie . Albo robię cały model z texturami albo nic. A do tego sie wypowiadałem, pancerze , ciała i potworki nie są w planie 
 


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Dopiero teraz zauważyłem moda i powiem, że dość ciekawie to wszystko wygląda ale przypadkiem nie przesadziłeś z ilością trisów?

Mógłbyś pokazać i na pisać ile face mają te klucze:?
Spoiler

Ja lekko zwiększyłem face kluczyków na silniku G2 i zaczęły zanikać. A tutaj to jest jakaś masakra, chyba w żadnej grze klucze nie są tak szczegółowe a co dopiero w Gothicu 1. :lol2:

Przecież klucze to miniaturki których prawie nie widać więc na chuj tyle face? :facepalm:

Może pokazał byś to w Gothicu bo ciekaw jestem.

Ciekaw jestem również mikstur ile tri mają.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Dopiero teraz zauważyłem moda i powiem, że dość ciekawie to wszystko wygląda ale przypadkiem nie przesadziłeś z ilością trisów?
Okej zrozumiałem, ja czepiam się twojego grzyba to ty czepiasz się mojego czegokolwiek. Wiem ze o temacie wiesz od samego początku. Widziałem ze oglądałeś ten temat zaraz jak zrobiłem zapowiedz i bodajże czekałem czy coś napiszesz ale nie, no i potem nastał problem z domena i na forum nie wkraczałeś
Tak jestem sobie świadomy ilości tris na tych kluczach. Jest sporo jak na takie male modele ale uwzględniłem fakt ze klucze w gothicu występują głownie w skrzyniach a wiec obciążają gothic tylko podczas zabierania ich/ przeglądania ekwipunku. W gothicu nie postrzegłem żadnego problemu, wyrzuciłem je na ziemie patrzyłem jak się zachowują a wiedz ze żadnego znikania ani lodu nie doświadczyłem.
Cytuj
Przecież klucze to miniaturki których prawie nie widać więc na chuj tyle face? :facepalm:
Jak wspomniałem wcześniej + chciałem utrzymać level grafiki jak sie spojrzy do ekwipunku

Cytuj
Może pokazał byś to w Gothicu bo ciekaw jestem.
Nie ma problemu wieczorem ci zrobię screeny
 


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Spoiler
Dopiero teraz zauważyłem moda i powiem, że dość ciekawie to wszystko wygląda ale przypadkiem nie przesadziłeś z ilością trisów?
Okej zrozumiałem, ja czepiam się twojego grzyba to ty czepiasz się mojego czegokolwiek. Wiem ze o temacie wiesz od samego początku. Widziałem ze oglądałeś ten temat zaraz jak zrobiłem zapowiedz i bodajże czekałem czy coś napiszesz ale nie, no i potem nastał problem z domena i na forum nie wkraczałeś
Tak jestem sobie świadomy ilości tris na tych kluczach. Jest sporo jak na takie male modele ale uwzględniłem fakt ze klucze w gothicu występują głownie w skrzyniach a wiec obciążają gothic tylko podczas zabierania ich/ przeglądania ekwipunku. W gothicu nie postrzegłem żadnego problemu, wyrzuciłem je na ziemie patrzyłem jak się zachowują a wiedz ze żadnego znikania ani lodu nie doświadczyłem.
Cytuj
Przecież klucze to miniaturki których prawie nie widać więc na chuj tyle face? :facepalm:
Jak wspomniałem wcześniej + chciałem utrzymać level grafiki jak sie spojrzy do ekwipunku

Cytuj
Może pokazał byś to w Gothicu bo ciekaw jestem.
Nie ma problemu wieczorem ci zrobię screeny
Uwierz mi, że dopiero teraz przeglądałem tematy i zauważyłem te klucze. :pokerface: Wcześniej zerknąłem tylko okiem i forum się zjebało więc nie miałem czasu przeczytać tematu.
Poruszyłeś temat z dużą ilością tri i mnie pouczasz a sam nie trzymasz się zasad. :pokerface:

Do tego łżesz jak chuj bo silnik gothica jest wrażliwy na ilość tri na przedmiotach i przy dużej ich ilości przedmioty zanikają. Może, MOŻE się mylę bo robisz to na silniku g1 a ja testowałem to na g2 więc możliwe że jest jakaś różnica w traktowaniu przedmiotów ale trochę wątpie w to.
Wyrzuciłeś na ziemie ale z jakiej odległości patrzyłeś na nie? Również bądź świadom, że gdy otwieramy ekwipunek, to te klucze są wyświetlane, co na pewno też obciąża silnik. W G1 nie grałem już w chuj czasu i nie pamiętam jak tam wszystko działa chyba przedmioty są wyświetlane jak w G2 podobnie. Może i trzyma to level grafiki ale i tak to jest przesadzone w chuj, w żadnej grze, ŻADNEJ (a grałem w prawie wszystkie najnowsze tytuły) nie widziałem kluczy z taką ilością poly.

Czekam na screeny.
A i pokazałbyś siatkę i ile tri mają?
Jeszcze do tego chciałbym zobaczyć również siatki mikstur. Tu się nie wyprzesz - mikstury i napitki są bardzo często i w dużych ilościach widziane - NPC trzymają je w dłoniach, leżą na stołach, na ziemi itp. a z tego co widzę to również mają dużo tri. Jestem ciekaw jak jest z fpsami w starym obozie.

A w sumie kiedy premiera moda? Bo z chęcią bym przetestował te rzeczy i sprawdził czy bardzo obciąża to silnik. :)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
W G1 nie grałem już w chuj czasu i nie pamiętam jak tam wszystko działa chyba przedmioty są wyświetlane jak w G2 podobnie.

W g1 jest mniej przedmiotów wyświetlanych dlatego że ekwipunek jest podzielony na kategorie i widać tylko część przedmiotów naraz na ekranie.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Cytuj
Uwierz mi, że dopiero teraz przeglądałem tematy i zauważyłem te klucze. Wcześniej zerknąłem tylko okiem i forum się zjebało więc nie miałem czasu przeczytać tematu.
Ok.
Cytuj
Do tego łżesz jak chuj bo silnik gothica jest wrażliwy na ilość tri na przedmiotach i przy dużej ich ilości przedmioty zanikają.
Wybacz ale pokaz mi gdzie łże. Nigdzie nie napisałem ze Gothic nie jest wrażliwy na ilość tris. A właściwie napisałem ze jestem sobie świadomy mojego powiększania ilości tris na przedmiotach i tez napisałem dlaczego na kluczach zrobiłem inaczej.
Cytuj
Wyrzuciłeś na ziemie ale z jakiej odległości patrzyłeś na nie?
W poprzedniej odpowiedzi napisałem ze żadnego LODu ani problemu nie doświadczyłem a wiec oddaliłem kamerę bardzo daleko i patrzyłem czy nie ma widocznego problemu.
Cytuj
Czekam na screeny.
A i pokazałbyś siatkę i ile tri mają?
Tak do wieczorem przygotuje ci wszystko
Cytuj
Jeszcze do tego chciałbym zobaczyć również siatki mikstur. Tu się nie wyprzesz - mikstury i napitki są bardzo często i w dużych ilościach widziane - NPC trzymają je w dłoniach, leżą na stołach, na ziemi itp. a z tego co widzę to również mają dużo tri. Jestem ciekaw jak jest z fpsami w starym obozie.
Co do wydajnosci patrz tutaj
Cytuj
A w sumie kiedy premiera moda? Bo z chęcią bym przetestował te rzeczy i sprawdził czy bardzo obciąża to silnik. :)
Jak wyżej
 


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
W G1 nie grałem już w chuj czasu i nie pamiętam jak tam wszystko działa chyba przedmioty są wyświetlane jak w G2 podobnie.

W g1 jest mniej przedmiotów wyświetlanych dlatego że ekwipunek jest podzielony na kategorie i widać tylko część przedmiotów naraz na ekranie.
Aha, dzięki że mi przypomniałeś. :)
Co nie znaczy również, że nie obciąża to gothica, bo stawiam że jeden taki klucz ma minimum z 500 face (pewnie więcej). Powiedzmy ze na ekranie wyświetlane jest 10 takich kluczy to jest 5k face, a dla Gothica to dość dużo.

Spoiler
Cytuj
Uwierz mi, że dopiero teraz przeglądałem tematy i zauważyłem te klucze. Wcześniej zerknąłem tylko okiem i forum się zjebało więc nie miałem czasu przeczytać tematu.
Ok.
Cytuj
Do tego łżesz jak chuj bo silnik gothica jest wrażliwy na ilość tri na przedmiotach i przy dużej ich ilości przedmioty zanikają.
Wybacz ale pokaz mi gdzie łże. Nigdzie nie napisałem ze Gothic nie jest wrażliwy na ilość tris. A właściwie napisałem ze jestem sobie świadomy mojego powiększania ilości tris na przedmiotach i tez napisałem dlaczego na kluczach zrobiłem inaczej.
Cytuj
Wyrzuciłeś na ziemie ale z jakiej odległości patrzyłeś na nie?
W poprzedniej odpowiedzi napisałem ze żadnego LODu ani problemu nie doświadczyłem a wiec oddaliłem kamerę bardzo daleko i patrzyłem czy nie ma widocznego problemu.
Cytuj
Czekam na screeny.
A i pokazałbyś siatkę i ile tri mają?
Tak do wieczorem przygotuje ci wszystko
Cytuj
Jeszcze do tego chciałbym zobaczyć również siatki mikstur. Tu się nie wyprzesz - mikstury i napitki są bardzo często i w dużych ilościach widziane - NPC trzymają je w dłoniach, leżą na stołach, na ziemi itp. a z tego co widzę to również mają dużo tri. Jestem ciekaw jak jest z fpsami w starym obozie.
Co do wydajnosci patrz tutaj
Cytuj
A w sumie kiedy premiera moda? Bo z chęcią bym przetestował te rzeczy i sprawdził czy bardzo obciąża to silnik. :)
Jak wyżej
Dobrze no to czekam i idę zagrywać w Skyrima  ^^
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Wybacz halk ale jestem zajety, screeny zrobie w nocy
 


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Wybacz halk ale jestem zajety, screeny zrobie w nocy
Spoko, będę do pierwszej w nocy więc mam czas. :)


EDIT:
Już jest prawie pierwsza w nocy a screenów jak nie ma tak nie ma. :ayfkm:
Mam nadzieję że jutro będą. Chyba że próbujesz się wymigać. ^^ :fuckyeah:
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Tylko dla ciebie latałem po gothicu i zrobiłem screeny , 60 FPS niezależnie od miejsca. Mod to MT 
galeria

A tak dla wszystkich to ogłaszam ze wygrywa grot numer 6 :)
 


Dennerks

Dennerks

Użytkownicy
posty37
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W sumie szkoda, że nie zrobisz również pancerzy, postaci i fauny Doliny, będą przez to odbiegać od reszty zacnych tekstur i modeli i trochę dziwnie będzie się grało, ale cóż... Może ktoś inny podejmie się tego zadania. 
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Tylko dla ciebie latałem po gothicu i zrobiłem screeny , 60 FPS niezależnie od miejsca. Mod to MT 
galeria

A tak dla wszystkich to ogłaszam ze wygrywa grot numer 6

Wyglada wszystko przekozacko :ok:

Cytuj
W sumie szkoda, że nie zrobisz również pancerzy, postaci i fauny Doliny, będą przez to odbiegać od reszty zacnych tekstur i modeli i trochę dziwnie będzie się grało, ale cóż... Może ktoś inny podejmie się tego zadania. 

Przeciez napisal, że jesli starczy czasu (a, że w to wątpi, to juz jest druga sprawa) to byc moze sie tym zajmie. Ale masz racje - dziwnie bedzie wygladac słabo wygladajaca broń, pancerze a reszta taka zajebista :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tylko dla ciebie latałem po gothicu i zrobiłem screeny , 60 FPS niezależnie od miejsca. Mod to MT
galeria
would bang
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Tylko dla ciebie latałem po gothicu i zrobiłem screeny , 60 FPS niezależnie od miejsca. Mod to MT
galeria

A tak dla wszystkich to ogłaszam ze wygrywa grot numer 6 :)
Dobra zwracam honor, wszystko wygląda ok. Tylko jakoś klucze na renderach wydawały się bardziej wygładzone. :P A i mówiłem wcześniej, że w żadnej grze nie są tak szczegółowe klucze - pierdoliłem w chuj bo w Skyrimie czy w innej grze przyjrzałem się kluczom i wyglądają jednak dużo lepiej ale chuj z tym.
Jeśli chodzi o miksturki to troszkę rażą mnie te mocne kolory, jakoś troszkę cukierkowo jest ale może mi tylko się wydaje. Jeszcze musiałbyś poprzerabiać voby na którym stoją te przedmioty bo kontrast między teksturami jest w chuj duży i razi to w oczy. :D

Pozdro  :)
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Akurat Mark chyba całkiem je stonował w porównaniu do oryginalnych, może tylko z wyjątkiem zielonych i niebieskich buteleczek, ale i tak ujdzie. Jest słitaśnie Mark, śliiiczne kolorki. ; ***** xoxo
 

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Props dla autora za poprawną polszczyznę. :ok: Oczywiście mod również zapowiada się całkiem nieźle. 
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry