„Buzująca” woda 3975 8

O temacie

Autor Reed

Zaczęty 2.08.2014 roku

Wyświetleń 3975

Odpowiedzi 8

Reed

Reed

Użytkownicy
posty16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam serdecznie,
To już drugi temat założony przeze mnie. Bawiłem się mapą Kolnii Karnej na singlu. Modderem żadnym tam nie jestem, aczkolwiek staram się robić mapę. Otóż mój problem polega głównie na "buzującej" wodzie.

Screen:


Może tego na SSie za dobrze nie widać, ale woda faluje niezbyt realnie. Za szybko i w ogóle. Dodam, iż mapę przerabiam na pliku .ZEN, a nie meshes (nie znam się na tym za bardzo). Czy jest ktoś w stanie mi pomóc rozwiązać problem? Zastosowałem się do tego poradnika, ale mi coś nie wychodzi. Nawet nie wiem dlaczego (http://themodders.org/index.php?topic=49.0). Tutaj dodaję jeszcze zdjęcie, w których woda "buzuje":

Screen:


Jak widać jest ich wiele. Wspomnę jeszcze, że usunąłem jedynie bramę w Wolnej Kopalnii oraz dodałem skrypty powodujące odtwarzanie muzyki na mapie. Zamieszczę jeszcze download zmodyfikowanej mapy:

http://www.mediafire.com/download/d9s43ilbyzbga3a/COLONY.ZEN

Mam nadzieję, że ktoś mi jest w stanie pomóc. Z góry dziękuję.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Wszystko jasne, zajebałeś mapę z GMP :D colony.zen.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Musisz w meshu zmienic wode na ta z g2 :ok:
 

Reed

Reed

Użytkownicy
posty16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zmienić w meshu? Nie jestem w tym zbyt obeznany. Ale odkryłem opcję jak zrobić mesh, tyle, że po przemianie go zostaje mi pusty świat. Nie wiem dlaczego. Jakim programem najlepiej odtworzyć plik mesh?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Musisz mieć surface.3ds z Gothica 1. Otwierasz go Spacerem i ustawiasz właściwe parametry wody. Parametry znajdziesz w tym poradniku : http://themodders.org/index.php?topic=49.0
Jak ci się to uda, zapisujesz mesh, następnie otwierasz świat, wybierasz opcję Compile world > outdoor. Jeśli masz zaznaczoną opcję for mesh operations, odznacz ją, następnie klikasz compile, a potem zapisujesz świat.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Reed

Reed

Użytkownicy
posty16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki. Teraz rozumiem jak to zrobić, jednakże potrzebuję pliku surface.3ds z Gothic'a 1. Nie wiem skąd go mogę wziąć. Przeszukałem Ethernet, ale nic nie znalazłem (może źle szukałem). Rozmyślałem nad ściągnięciem gry z Ethernet'u, ale nie jestem piratem. Byłbym naprawdę wdzięczny za owy plik.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Sciagnij po prostu GDMK do g1  :ok:
 

Reed

Reed

Użytkownicy
posty16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Reed

„Buzująca” woda
#7 2014-08-03, 22:14(Ostatnia zmiana: 2014-08-04, 11:27)
Dzięki. Wasze porady mi się naprawdę przydały. Teoria niby prosta, aczkolwiek w praktyce wygląda to nieco inaczej. Mam nadzieję, że w końcu dowiodę swego celu i ta woda będzie wyglądała nareszcie naturalnie.Skoro o tym już mowa, chciałbym zapytać co za przycisk chodzi po głowie autora w jednym z komentarzy, gdyż zdjęcie wygasło i nie jestem w stanie tego zbytnio wykonać. Jeżeli też można, to prosiłbym o dokładniejsze wytłumaczenie mi posta numer dwa oraz trzy z poniższego poradnika.

Poradnik:
http://themodders.org/index.php?topic=49.0 ; post drugi oraz trzeci.
 

Reed

Reed

Użytkownicy
posty16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Temat można zamknąć. Problem z wodą rozwiązałem - wystarczyło zmienić w opcjach gry falowanie na "NIE".
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry