Crash przy zakładaniu zbroi 3290 11

O temacie

Autor Gormak

Zaczęty 27.06.2014 roku

Wyświetleń 3290

Odpowiedzi 11

Gormak

Gormak

Użytkownicy
posty52
Propsy1
  • Użytkownicy

Gormak

Crash przy zakładaniu zbroi
2014-06-27, 20:27(Ostatnia zmiana: 2014-06-27, 22:39)
Witam, otóż mam dziwny problem, mianowicie stworzyłem nową zbroję, dodałem do vdf z kilkoma innymi i bronią. Wszystko ok, wszystkie rzeczy działają, ale tylko ta zbroja przy zakładaniu wywala błąd (ten Acces) i nie wiem czym to jest spowodowane. Zbroja ma swój plik .asc i .mdm oraz teksturę, skrypt dla pewności napisałem jeszcze raz i cały czas to samo. Proszę o szybką pomoc.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Do którego VDF dałeś plik .asc?
Mógłbyś pokazać skrypt?
Dobrze wpisałeś nazwę .asc w visual_change?
Edit @down:
Nie ma nic do znaczenia. Gothic sam zdekompilował .asc na .mdm i ma oba pliki, które się nie mają prawa gryźć.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
a po kiego grzyba pakujesz plik.asc skoro jest mdm?
 

Gormak

Gormak

Użytkownicy
posty52
Propsy1
  • Użytkownicy
Do którego VDF dałeś plik .asc?
Plik dałem do nowego pliku .vdf, pracuję nad addonem ;)]
Mógłbyś pokazać skrypt?
Dobrze wpisałeś nazwę .asc w visual_change?
Proszę Bardzo:
instance ADDON_KRUKGWARDIAN(C_Item)
{
   name = "Zbroja Kruczego Gwardzisty";
   mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
   flags = 0;
   protection[PROT_EDGE] = 100;
   protection[PROT_BLUNT] = 100;
   protection[PROT_POINT] = 100;
   protection[PROT_FIRE] = 70;
   protection[PROT_MAGIC] = 70;
   value = VALUE_Itar_OreBaron_Addon;
   wear = WEAR_TORSO;
   visual = "ItAr_CHAOS_ADDON.3ds";
   visual_change = "Armor_Kruk_Gwardian.asc";
   visual_skin = 0;
   material = MAT_LEATHER;
   description = name;
   text[1] = NAME_Prot_Edge;
   count[1] = protection[PROT_EDGE];
   text[2] = NAME_Prot_Point;
   count[2] = protection[PROT_POINT];
   text[3] = "";
   count[3] = protection[PROT_FIRE];
   text[4] = "Ta zbroja noszona była przez Kruków";
   text[5] = NAME_Value;
   count[5] = value;
};
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
   visual_change = "Armor_Kruk_Gwardian.asc"
1. Sprawdź, czy nazwa jest dobrze wpisana.
2. Jaką masz pewność, że gothic ładuje Twojego VDF ??

Gormak

Gormak

Użytkownicy
posty52
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytuj
   visual_change = "Armor_Kruk_Gwardian.asc"
1. Sprawdź, czy nazwa jest dobrze wpisana.
2. Jaką masz pewność, że gothic ładuje Twojego VDF ??
Nazwa jest poprawna
Pewność mam, ponieważ inne nowe rzeczy, które znajdują się w tym VDF działają, sprawdzałem to kilka razy.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nad addonem do jakiego serwera? żal, sądząć po tym, że nawet pliku mdm spakować umiesz to coś nie pociśniesz  ciekawe co dodasz :>

Jak wychodzi Ci crash to co Ci pisze?
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przy błędach access violation warto włączyć zspy żeby sobie dokładnie zobaczyć co dany błąd powoduje.

Gormak

Gormak

Użytkownicy
posty52
Propsy1
  • Użytkownicy
 

Gormak

Gormak

Użytkownicy
posty52
Propsy1
  • Użytkownicy
Nadal czekam na jakąś odpowiedź, co zrobić...
 

gothic1210
  • Gość
Przypuszczam, że problem stoi po stronie pliku asc. No nie wiem, może źle podpięte kości, za dużo trójkątów? Tak przypuszczam...
 

Gormak

Gormak

Użytkownicy
posty52
Propsy1
  • Użytkownicy
Możliwe, ale dodam, że zbroja crashuje tylko po włożeniu w vdf, w Gothicku, w którym mam GMDK wszystko jest w porządku.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry