Bloodborne 6094 28

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 13.06.2014 roku

Wyświetleń 6094

Odpowiedzi 28

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Bloodborne
#20 2015-03-24, 13:59(Ostatnia zmiana: 2015-03-24, 14:36)
https://www.youtube.com/watch?v=NJxi_w6jwRg

Co nieco o mechanice Bloodborne :D
Hype +10.

edit. duch soulsów nie umarł :lol2:
https://www.youtube.com/watch?v=edKWQUxZIb4
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Przypomina mi to mrocznego Fablesa.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Nieźle mnie zaskoczyły aż tak wysokie oceny dla Bloodborna  xD

A tu dość ciekawa, obszerniejsza recenzja.

Co tu dużo mówić, wygląda zajebiście. Mi to pachnie ulepszoną jedynką DS z bronią palną bardziej dynamicznym systemem walki, który wymaga tym razem większej agresywności i refleksu. Jedyne co mi sie nie podoba to bronie palne(w tego typu grach mi nie podchodzą ;c). Na plus jak dla mnie też duży nerf dla tarcz, skończy się przechodzenie całej stojąc za tarczą i parując nią wszystko. Do tego teoretycznie większy poziom trudności ze względu na większą agresywność i sile przeciwników. Miodzio :3 Gdyby nad tym wszystkim pieczy nie miało Sony, to byłaby chociaż cicha nadzieja na kolejny "świetny" pecetowy port.. ;c






Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Amazon się chwalił ze Pc wersja będzie ale to doszło do sony i teoria legła w gruzach tak jako ciekawostkę to mowie :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Nieźle mnie zaskoczyły aż tak wysokie oceny dla Bloodborna xD

A tu dość ciekawa, obszerniejsza recenzja.
Kisiel w majtkach, panowie, kisiel w majtkach.
Ocenami nie jestem zaskoczony w ogóle, tak prawdę mówiąc :lol2: To zasługa tego, że nie poszli dalej w tym kierunku co Dark Souls 2 i skupili bardziej na "hardcorowosci" Dark Souls/Demon's Souls :3

Co do Bloodborne na PC to od początku nie robiłem sobie żadnych nadziei. Mam po prostu nadzieję dorwać jakiegoś znajomego, który będzie łaskawy pożyczyć PS4 :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jakoś tak nagle naszła mnie ochota na Dark Souls =| 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
No ciekawe jak długo wytrzymasz :F

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No ciekawe jak długo wytrzymasz :F
Pobrałem i gram, pewnie dopóki nie skończę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=gLsc-U8b4E8


:lol2: Nakręciłem się strasznie, ale raczej nie dane mi będzie zagrać ;-; 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry