Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 385814 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 385814

Odpowiedzi 1517

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič


to chyba żart ? przecież po texturze nawet nie da się powiedzieć z czego to jest.  :huh:
Całość ma 12 textur ? trochę przesada co nie ?
 


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Co do stołu alchemicznego, wykonanie jest bardzo staranne i to widać. Całość jest jednak uboga może dodaj kilka kolb, palnik, moździerz do ubijania coś do wyciskania soku, podest na książkę, waga szalkowa. Lilka grafik :
1,2,3,4,5,6 - 6 najlepsze ale za dyżo było by pracy ;p Powodzenia
Zrobiłbym z chęcią ale wtedy by było za dużo poly, i tak już jest na skraju bo 2.5k :pokerface:


Popracuj nad drewnem w stole alchemicznym i łóżkiem bo zlewa się wszystko.
I co z tego że się zlewa, specjalnie tak zrobiłem. A w oryginalnym Gothicu nic się nie zlewa? Jak dla mnie wszystko jest ok i zmiany już nie będzie.



to chyba żart ? przecież po texturze nawet nie da się powiedzieć z czego to jest.  :huh:
Całość ma 12 textur ? trochę przesada co nie ?
Z drewna, starego, zzieleniałęgo drewna... zawsze coś nie pasuje...
19 tekstury, czemu przesada? Wszystko jest ok. Zmian w teksturach już nie będzie.

Ludzie ogarnijcie się z tymi grymasami, pracuję sam i nie jestem w stanie wszystkiego zrobić tak jak Wy byście chcieli, moim zdaniem i tak jest kozacko  :pokerface: :ayfkm:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zostałem poproszony by napisać że stół alchemiczny wygląda jak gówno... co prawda tak bym tego nie ujął, ale zgadzam się - tekstura jest po prostu brzydka. 

Rozumiem, zmiany już nie będzie, jednak to mi się po prostu nie podoba. Udostępniając coś do wglądu publicznego niestety musisz się liczyć z tym że niektóre rzeczy zwyczajnie ludziom się nie spodobają. 

Najgorsze jest właśnie to drewno. Obecnie wygląda to jakby... było to drzewo które urosło w kształt stołu alchemicznego. Nie przekonuje mnie to. 
Jak wyglądałaby produkcja takiego stołu? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Zostałem poproszony by napisać że stół alchemiczny wygląda jak gówno... co prawda tak bym tego nie ujął, ale zgadzam się - tekstura jest po prostu brzydka.

Rozumiem, zmiany już nie będzie, jednak to mi się po prostu nie podoba. Udostępniając coś do wglądu publicznego niestety musisz się liczyć z tym że niektóre rzeczy zwyczajnie ludziom się nie spodobają.

Najgorsze jest właśnie to drewno. Obecnie wygląda to jakby... było to drzewo które urosło w kształt stołu alchemicznego. Nie przekonuje mnie to.
Jak wyglądałaby produkcja takiego stołu?
Ok rozumiem nie podoba się ok. Ale moim zdaniem tekstura jest dość ładna i klimatyczna a nie "plastikowa" jak niektóre oryginalne z Gothica.

Oto jak wygląda tekstura:
Spoiler

A po rozjaśnieniu:
Spoiler


Jak widać jest to po prostu - ZWYCZAJNE drewno. Render z 3ds maxa wygląda tak chujowo. W Gothicu jest całkiem inaczej.


A oprócz tej tekstury co jeszcze Ci się nie podoba?


A swoją drogą nie rozumiem troszkę takiego wybrzydzania. Powinniście się cieszyć, że w ogóle chciało mi się tracić te 4-5h na tworzenie tego stołu, bo równie dobrze mógłbym jebnąć oryginalny z G2 i po temacie, przynajmniej nie było by marudzeń. Może i tekstura jest gówniana ale na pewno lepsza od oryginalnej. :pokerface:


Ogólnie to zastanawiam się czy jest sens tworzyć tego moda, zaczyna być to troszkę nudne i irytujące. :pokerface:
 

Nardo

Nardo

Użytkownicy
posty17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Najlepiej by było jakbyś zapowiadał co robisz i wysyłają ci propozycję, zdjęcia, razem z nami wybierasz teksturę. Jeżeli chodzi o stół to wolałbym zobaczyć coś w nowym stylu coś jak w Grzesznicy(Tam stół jest nawet ładny tylko jakieś zajebiste tekstury i poprawić pare rzeczy).

I tak wiem że nie chcesz zmiany ale to troszkę też twój błąd bo nie zapowiadasz nic tylko zrobisz a potem musisz zmieniać jak głupi(za przeproszeniem).:pokerface:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Proste, bo to nie my marnujemy czas - dlatego wybrzydzamy. 

Jednak stwierdzenie że powinniśmy to lubić tylko dlatego że spędziłeś nad tym X czasu, brzmi... źle? 
Jeśli spędzę cztery godziny, przygotowując najgorsze danie świata, będzie Ci smakowało tylko dlatego że spędziłem nad nim dużo czasu? 

Mówiłem - najgorsza jest ta tekstura, reszta w sumie chyba ok, ale render jest zbyt ciemny by powiedzieć jednoznacznie. Spójrz na tą teksturę, to jest kora, co sprowadza nas do "drzewa które urosło w stół alchemiczny". 

W Gothic niektóre tekstury wyglądały na "plastikowe", dobra zgodzę się (chociaż nie jestem pewien czy wiem o czym mówisz) - jednak pamiętaj że grafika jako całość prezentowała się spójnie i schludnie. 

Nardo, nie musi, może zostawić stół który się nam nie podoba - jego wola, po prostu w grze będziemy na niego krzywo patrzeć dopóki się nie przyzwyczaimy. Pomysł byśmy pomagali mu wszystko wybierać też jest w sumie poroniony, wiesz jakby to wydłużyło czas produkcji i ile sporów na forum by powstało? Jednak Halk mógłbyś to pokazywać paru osobom poza forum w trakcie pracy, na GG czy nawet i na forum przez PW, uwierz mi feedback bardzo dużo pomaga.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Nie narzekaj, krytykę dostajesz od nas konstruktywną, a nie pierdolenie, że jest chujowe i tyle. Weź ją sobie do serca, modyfikacja może na tym tylko zyskać.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Nie lepiej było by zrobić stół alchemiczny z kamienia? (to tylko sugestia jakby co :F )
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Gimme screens, feed me.

chesterking

chesterking

Użytkownicy
posty60
Propsy31
  • Użytkownicy
Ogólnie to zastanawiam się czy jest sens tworzyć tego moda, zaczyna być to troszkę nudne i irytujące. :pokerface:
Zrobiło się coś cicho.  O_O Ty myślałeś, że będzie łatwo i milutko? To może faktycznie daj sobie spokój.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ogólnie to zastanawiam się czy jest sens tworzyć tego moda, zaczyna być to troszkę nudne i irytujące. :pokerface:
Zrobiło się coś cicho.  O_O Ty myślałeś, że będzie łatwo i milutko? To może faktycznie daj sobie spokój.
Cicho bo zrobiłem sobie przerwę, nie myślałem że będzie łatwo i milutko. W sumie chyba dalej będę kontynuował pracę tylko martwi mnie trochę to, że prawie nikt nie docenia mojej pracy. :pokerface:
Ale chuj tam.
Potrzebuję kogoś żeby mi pomógł z:
- waypointami
- rutynami
- skryptami postaci

Kto chce pomóc to pisać na PW. :)
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Powyższy post już nie aktualny bo pomoc mam. :P

Co do modyfikacji to ze zbrojami i broniami będzie prawdopodobnie coś takiego:
W świecie będą porozrzucane książki uczące ulepszania przedmiotów. Będzie prawdopodobnie takich pięć. Każda uczy jednego poziomu. Jeśli przeczytamy pierwszą to nauczymy się 1 poziomu ulepszania przedmiotów i na specjalnym kowadle będziemy mogli ulepszyć broń/zbroję. :)
Etapy ulepszania:

0 - Przedmiot Zwykły
1 - Przedmiot Wzmocniony
2 - Przedmiot Rzadki
3 - Przedmiot Unikatowy
4 - Przedmiot Epicki
5 - Przedmiot Legendarny

Do każdego upragde trzeba mieć specjalne przedmioty, możliwe do wyprodukowania, znalezienia lub kupienia. :)
Chyba dobry pomysł na takie coś? :P
Mogę przyjąć krytykę. :ok:
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
0 - Przedmiot Zwykły
1 - Przedmiot Wzmocniony
2 - Przedmiot Rzadki
3 - Przedmiot Unikatowy
4 - Przedmiot Epicki
5 - Przedmiot Legendarny

Jesteś pewien że dasz radę coś takiego zrobić? Jest to bardzo żmudne i czasochłonne. Dla każdej broni czy pancerza będziesz musiał stworzyć 5 wariantów.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
0 - Przedmiot Zwykły
1 - Przedmiot Wzmocniony
2 - Przedmiot Rzadki
3 - Przedmiot Unikatowy
4 - Przedmiot Epicki
5 - Przedmiot Legendarny

Jesteś pewien że dasz radę coś takiego zrobić? Jest to bardzo żmudne i czasochłonne. Dla każdej broni czy pancerza będziesz musiał stworzyć 5 wariantów.
Tak jestem, pewien. I tak, każda broń i pancerz będzie miał/a 5 wariantów.  :)
Takie coś widziałem w Returningu tylko, że z tego co wiem tam były tylko dwa warianty pancerzy a ulepszanie było jako +1, +2 itd.

Zerżnięcie pomysłu to raczej nie jest ale jeśli nawet to co z tego. :)
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
w returningu były tylko pancerze do przekucia maksymalnie x5
 

SparrowJacek

SparrowJacek

Użytkownicy
Why is the rum gone?
posty368
Propsy78
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Why is the rum gone?
Ludzie mówią o zrzynaniu cały czas, że Return zerżnął wszystko z innych modów/gier itp, ale prawda jest taka, że to właśnie jest mod, on ma cieszyć, więc jeśli zbiera się te lepsze cechy z innych produkcji, które tam gracze zachwalali to moim zdaniem nie ma żadnego problemu, bo to tylko Twojego moda uatrakcyjni. :)

Tylko jeśli będą księgi, to dobrze by było, gdyby inne były od zbroi a inne od broni, poza tym zastanów się, czy KAŻDA zbroja/broń ma mieć takie ulepszenia, bo może wyjść, że będę walczył Epickim Kilofem ubrany w Legendarne Wieśniacze Ubranie :D
 
Zapamiętajcie dzień, w którym nie schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Tak jestem, pewien. I tak, każda broń i pancerz będzie miał/a 5 wariantów.  :)
Nie porywaj się z motyką na słońce, nie zapominaj, że ulepszenie każdego wariantu każdej broni trzeba będzie dodać do monologu kowalstwa, jeżeli wiesz co to jest.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ludzie mówią o zrzynaniu cały czas, że Return zerżnął wszystko z innych modów/gier itp, ale prawda jest taka, że to właśnie jest mod, on ma cieszyć, więc jeśli zbiera się te lepsze cechy z innych produkcji, które tam gracze zachwalali to moim zdaniem nie ma żadnego problemu, bo to tylko Twojego moda uatrakcyjni. :)

Tylko jeśli będą księgi, to dobrze by było, gdyby inne były od zbroi a inne od broni, poza tym zastanów się, czy KAŻDA zbroja/broń ma mieć takie ulepszenia, bo może wyjść, że będę walczył Epickim Kilofem ubrany w Legendarne Wieśniacze Ubranie :D
Nie każda broń/zbroja będzie miała dostępne wszystkie ulepszenia. Dla przykładu np. kilof (jeśli będzie) to będzie miał max ulepszenie do +1 czyli wzmocniony. :)

Tak jestem, pewien. I tak, każda broń i pancerz będzie miał/a 5 wariantów.  :)
Nie porywaj się z motyką na słońce, nie zapominaj, że ulepszenie każdego wariantu każdej broni trzeba będzie dodać do monologu kowalstwa, jeżeli wiesz co to jest.
Wiem, nie musisz mi tłumaczyć. Jakoś to wszystko powoli się porobi. :)

Tymczasem wygląd ksiąg do ulepszania:
Spoiler
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
0 - Przedmiot Zwykły
1 - Przedmiot Wzmocniony
2 - Przedmiot Rzadki
3 - Przedmiot Unikatowy
4 - Przedmiot Epicki
5 - Przedmiot Legendarny
Jeśli masz zainicjowanego Ikarusa i LeGo, poszukaj w temacie LeGo funkcji, która pozwala kolorować nazwy przedmiotów w ekwipunku. Jeśli będziesz miał z tym problemy to mogę ci z tym pomóc. Kolorowanie nazwy przedmioty, gdy patrzysz na przedmiot leżący na ziemi, można uzyskać z pakietu FocusNames :ok:
Za chwilę wstawię screena aby pokazać jak to wygląda :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
0 - Przedmiot Zwykły
1 - Przedmiot Wzmocniony
2 - Przedmiot Rzadki
3 - Przedmiot Unikatowy
4 - Przedmiot Epicki
5 - Przedmiot Legendarny
Jeśli masz zainicjowanego Ikarusa i LeGo, poszukaj w temacie LeGo funkcji, która pozwala kolorować nazwy przedmiotów w ekwipunku. Jeśli będziesz miał z tym problemy to mogę ci z tym pomóc. Kolorowanie nazwy przedmioty, gdy patrzysz na przedmiot leżący na ziemi, można uzyskać z pakietu FocusNames :ok:
Za chwilę wstawię screena aby pokazać jak to wygląda :ok:

Na próbę już mam:
Spoiler
Ale jeszcze jest lipa. :P
Z chickenem powinniśmy sobie poradzić ale jak coś to pomoc się przyda. :)
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry