Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 498955 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 498955

Odpowiedzi 1517

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
Więc pokaż je z programu :P
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#461 2014-06-26, 00:05(Ostatnia zmiana: 2014-06-26, 00:11)
Więc pokaż je z programu :P
Jak skończę całość to pokażę :D

Zresztą pokażę tylko z grubsza, nie będę ujawniał tajnych skrytek/zakamarków, kto wie co tam będzie ukryte :P
Oczywiście jeśli chcecie, żeby takie były :)
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
3D ripperem (DX) możesz prosto z gry siatke pokazać.
 

Volfer

Volfer

Użytkownicy
Ten ktoś ?
posty78
Propsy10
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Ten ktoś ?

Volfer

Gothic 2 Reworked Mod
#463 2014-06-26, 09:40(Ostatnia zmiana: 2014-06-26, 09:48)
No to czyli będzie to teren górzysty z lasami :D Jak Nordmar w Gothic 3 ! Jeszcze jakieś małe osady, dodać nową gildię poboczną i będzie super.
ps. Jak zapierdalasz ! Chłopie oby tak dalej i musisz znaleźć sobie jakiegoś skryptera bo sam tego wszystkiego nie zrobisz :)


Post połączony: 2014-06-26, 09:48
Całość wygląda mniej więcej tak:


Ja proponuję umiejscowienie lokacji w terenach górzystych - pół terenu zalesionego, pół górzystego - do tego śnieg..

i no właśnie jak ktoś grał w Gothic 4 (więc że większość osób tej gry do serii nie uznaje ale i tak się liczy do serii :/) to widział na początku gry mapę świata i tu widać, że większość terenów wschodnich Khorinis jest nie znana... zapewne są tam same góry i lasy więc to jest dobry pomysł by w modzie był tam teren górzysty. :)
 
****:::*******
****||*******
****||*******
***©°©****
        To dla Was ...Weterani

       {łał sztuka współczesna :O}
                    /
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿  « Weterani

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Gothic 2 Reworked Mod
#464 2014-06-26, 09:59(Ostatnia zmiana: 2014-06-26, 10:31)
i no właśnie jak ktoś grał w Gothic 4 (więc że większość osób tej gry do serii nie uznaje ale i tak się liczy

Nie, nie liczy się. Nie dość że wycięli w arcani rzeczy charakterystyczne dla Gothica, to fabuła arcani to jest śmiech na sali. Przecież to studio nawet nie znało fabuły poprzednich części nawet.  :facepalm:

Zobacz sobą tą mapę świata którą pokazałeś, i porównaj sobie tą mapę od bgb. Na twojej mapie khorinis jest za małe, i jarkendaru nie ma. Więc sugerowanie się arcanią to  :facepalm:  :facepalm:

Co do świata to faktycznie tereny górzyste będą chyba najlepsze do świata, i chyba będzie to najlepszy wybór :P

@down Spoko  :ok:
 

Volfer

Volfer

Użytkownicy
Ten ktoś ?
posty78
Propsy10
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Ten ktoś ?
i no właśnie jak ktoś grał w Gothic 4 (więc że większość osób tej gry do serii nie uznaje ale i tak się liczy

Nie, nie liczy się. Nie dość że wycięli w arcani rzeczy charakterystyczne dla Gothica, to fabuła arcani to jest śmiech na sali. Przecież to studio nawet nie znało fabuły poprzednich części nawet.  :facepalm:

Zobacz sobą tą mapę świata którą pokazałeś, i porównaj sobie tą mapę od bgb. Na twojej mapie khorinis jest za małe, i jarkendaru nie ma. Więc sugerowanie się arcanią to  :facepalm:  :facepalm:

Co do świata to faktycznie tereny górzyste będą chyba najlepsze do świata, i chyba będzie to najlepszy wybór :P
a TY myślisz że Ja to gówno szanuje i uznaje(no coś tam może i uznaje) ? :lol2: NIE! Ja tylko stwierdzam fakt ! Że Arcania jest częścią Gothic'a i niestety wszystko co jest zawarte w TYM GÓWNIE jest czymś oficjalnym. Ta pierwsza mapka jest nie oficjalna a ta co ja pokazałem jest więc ... popatrz na nią na południu tak GD, na zachodzie Miasto Khorinis a na północnym wschodzie Jarkendar i zostaje nam mały obszar górzysty  :lol2: no i masz racje że:

,,Nie, nie liczy się. Nie dość że wycięli w arcani rzeczy charakterystyczne dla Gothica, to fabuła arcani to jest śmiech na sali. Przecież to studio nawet nie znało fabuły poprzednich części nawet.  :facepalm:''
I ja się z tym zgadzam bo wciąż żałuje tych 12 euro za które dałem za to gówno w wersji pudełkowej w Niemczech.
 
****:::*******
****||*******
****||*******
***©°©****
        To dla Was ...Weterani

       {łał sztuka współczesna :O}
                    /
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿  « Weterani

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Gothic z tego co pamietam mial opcje wyswietlania siatki, jak bede w domu poszukam i ewentualnie podesle :ok:


Volfer - Gothic 4 jest przez PB uznawany za spin off. A arcania taka zla gra nie jest, to po prostu nie gothic.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Bosheeeee Mac Dun :facepalm: Akurat Spellbound dobrze znało fabułę Gothica, szczególnie dwóch pierwszych części, bo się do nich głównie odnosili. To, że zmienili styl gry na hack'n'slashowy i pozmieniali parę rzeczy nie znaczy, że nie znali fabuły....
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale to kształtem przypomina same Khorinis bez Jarkendaru, a nawet bez GD.... Także nie kierowałbym się tą mapą z Arcanii.

Volfer

Volfer

Użytkownicy
Ten ktoś ?
posty78
Propsy10
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Ten ktoś ?
Gothic z tego co pamietam mial opcje wyswietlania siatki, jak bede w domu poszukam i ewentualnie podesle :ok:


Volfer - Gothic 4 jest przez PB uznawany za spin off. A arcania taka zla gra nie jest, to po prostu nie gothic.

No i ja się z tym wszystkim zgadzam bo Arcania jest złym Gothic'iem ale jest przeciętnym RPG (świadczy o tym fakt że w Ameryce ma lepsze oceny niż u nas,dlatego że oni nie znają poprzednich części Gothic'a a to wszystko przez Atari które było dystrybutorem w Ameryce części PB  :lol2:)
 
****:::*******
****||*******
****||*******
***©°©****
        To dla Was ...Weterani

       {łał sztuka współczesna :O}
                    /
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿  « Weterani

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#470 2014-06-26, 10:51(Ostatnia zmiana: 2014-06-26, 11:05)
3D ripperem (DX) możesz prosto z gry siatke pokazać.
Nie będę pokazywał siatki, gdyż zdradzi to tajne, ukryte miejsca  :)

Zapomniałem napisać, że dodam w chuj nowych broni, zbroi, roślin, żarcia i chuj wie jeszcze tam czego, oczywiście każda rzecz będzie miała inny model. :)

A teraz zabieram się do roboty, kto wie czy dzisiaj nie skończę całego samego mesha :)
 

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
A czy swoje prace (jedzenie, zbroje) udostępnisz do wykorzystania czy nie bardzo? 
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
A czy swoje prace (jedzenie, zbroje) udostępnisz do wykorzystania czy nie bardzo?
A zobaczę, zobaczę   :P
 

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
Luzik, nikt Cie nie zmusza do dzielenia się swoją ciężką pracą :cool:
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#474 2014-06-26, 12:48(Ostatnia zmiana: 2014-06-26, 13:38)
Mógłby ktoś sprawdzić o co biega z tym material i blokowaniem kamery? Mam prośbę, niech ktoś stworzy całkowicie nowy materiał, da nową teksturę i nałoży na model. I potem tyłem się trzeba obrócić do tego mesha i sprawdzić czy kamera się przybliża czy przenika przez obiekt. Z góry dzięki, byłbym bardzo wdzięczny. :) Pirahna na razie nie odpisuje. :D

Ogólnie wszystko jest zajebiście, portale i wszystko działa pięknie, aż jestem podjarany :lol: ale te jebane materiały nie działają tak jak trzeba. :huh:

Pozdrawiam


EDIT:
Nowy screen:
Spoiler

Widzicie może coś?  :P
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ale to kształtem przypomina same Khorinis bez Jarkendaru, a nawet bez GD.... Także nie kierowałbym się tą mapą z Arcanii.
Najwieksze gówno jakie slyszalem, niestety nie tylko od Ciebie.
Skoro przez dlugi czas Jarkendar byl nie odkryty, wystarczy ze mapa zostala narysowa przed akcja z G2:NK, nikt nie mówil ze to jest aktualna mapa.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Nowy screen:
Spoiler

Widzicie może coś?  :P

No widzę jakąś dużą drewnianą platformę i Beziego stojącego na belce.
:D
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Nowy screen:
Spoiler

Widzicie może coś?  :P

No widzę jakąś dużą drewnianą platformę i Beziego stojącego na belce.
:D
Aha, no to coś przegapiłeś ale nie ważne  :D

Wracając do tej sprawy z materiałami i kamerą, pomoże ktoś? :)
 

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
No jest tam jakaś dziura :lol:
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
No jest tam jakaś dziura :lol:
Będzie niespodzianka :lol:
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry