Jak chcesz się bawić w edycję Khorinis to może spróbuj też kiedyś przerobić świat, bo w niektórych miejscach jest on zbyt kanciasty. Z optymalizacją raczej nie ma czego się bać. Świat był robiony tak aby ponad dziesięcioletnie komputery dawały sobie z nim radę.
Właśnie trzeba bać się żeby nie było zbyt dużo poly, bo wtedy silnik nie wyrabia i fpsy spadają, jakieś drobne poprawki można wprowadzić ale jakieś duże zmiany w meshach raczej nie, ponieważ i tak miasto ma już od chuja faces jak na ten zengin i na widoczności 300% są spadki fpsów. Za miastem owszem, poprzerabia się świat na mniej kanciasty ale w mieście to kiepsko będzie. Jedynie można by było przerobić świat na szczegółowy ale wtedy trzeba by było grać z widocznością 100% ;D
Post połączony: 2014-06-07, 17:23
Nowe SSy:

Poprawione tekstury oraz mapowanie

Pozdrawiam
