Project Gothic 4.0 - skyrim creation engine total conversion 135593 391

Ankieta

Czy chcesz aby w grze/modzie Project Gothic 0.4 pojawił się dodatkowy wątek fabularny związany ze smokami?

Tak
35 (71.4%)
Nie
14 (28.6%)

Głosów w sumie: 48

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 30.04.2014 roku

Wyświetleń 135593

Odpowiedzi 391

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Cragann - bardzo fajna zbroja, jednak o to czy będę mógł jej użyć w PG zależy tylko od autora moda, zobaczymy zapytam go.         

Post połączony: 2014-09-08, 22:41
Zdradze wam ze dzisiaj dostalem bardzo miły prezent od zagranicznej ekipy GothicBrothersTeam :-)  . Dzieki temu mozna uznac takie potwory jak : kretoszczur, olbrzymi szczur, warg juz za gotowe ;-)))
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Uwaga - mam dla was coś specjalnego :joy:

Film przedstawia... a właściwie sami lepiej zobaczcie co przedstawia :D

Chciałbym podziękować Seredze Lezhnevich oraz całemu GothicBrothersTeam za modele i pomoc przy skinningu.

Video 1

https://www.youtube.com/watch?v=SoljnBnAATw


Video 2

https://www.youtube.com/watch?v=jk8q10IabfE

 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
Wielkie nice, coś czuję że jak fabularnie będzie jeszcze wymiatać, to będzie w to grało SPORO osób :fuckyeah:
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Generalnie praca wre i jadę dalej. Postępów jest tak dużo, że nie pamiętam wszystkiego aby tu wymienić. Z najważniejszych rzeczy wymienię stworzenie wbijanej w ziemie pochodni poprzez połączenie modelu stojącej pochodni z Risen z animowanym modelem pochodni wiszącej na ścianie ze Skyrim - wygląda świetnie :P.
 
Warto wspomnieć o tym, że pomyślnie zaimportowałem model łuku z Gothic 3 ( ciesze się jak małe dziecko !!! )  a to dzięki świetnemu narzędziu zwanemu Mesh Rigger.
Przy pomocy Mesh Riggera przeniosłem też model potwora z Arcanii - rezultaty były bardzo dobre, dodałem też tarcze z w.wymienionej gry - jest ich około 20 rodzajów. 

Poza tym dużo licznych, małych zmian dotyczących ukształtowania i detalowania terenu; biorę i urządzam obszar za obszarem; tj. roślinki, kamyczki, drzewa itp, mebelki, pochodnie, barierki, itp...

Pzdr

Tutaj mały sparing w kamiennym kręgu











Otoczenie zaczyna nabierać sensownych kształtów  :)   - a dojdzie do tego jeszcze trawa.






 


 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Wygląda dość fajnie. Mam natomiast zastrzeżenie odnośnie tekstur na kamiennym kręgu... popraw to bo wygląda fatalnie.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
To nie tekstura, tylko jakiś aliasing / moira. Jak na razie mam wyłączone opcje usuwania artefaktów i wygładzania w ustawieniach karty graficznej jak i w menu gry - jak już urządze teren i przygotuje moda jako tako, będę mieć pojęcie co do optymalizacji - wtedy wszystko ustawie na max ( o ile sprzęt pozwoli ) , na razie ma być jak najpłynniej. Pzdr
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Skoro tak, to w takim przypadku nie mam zastrzeżeń.

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Jak wszyscy dobrze wiemy Skyrim ma obrzydliwą mapę świata w menu. Planujesz ją podmienić na papierową? Klimacik byłby i w ogóle.
 

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1119
Propsy593
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Da się w tym SCE dodać dubbingowane opcje dialogowe bohaterowi i jakąś lepsza obsługę kamery podczas dialogu? Żeby łapała jakieś lepsze ujęcia a nie była ciągle statyczna. I może jakieś zabarwienia tekstów w oknie wyboru, chyba dałoby się odróżnić opcję rozpoczęcia rozmowy o jakimś głównym wątku od całkowicie pobocznego czegoś.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Żeby łapała jakieś lepsze ujęcia a nie była ciągle statyczna. I może jakieś zabarwienia tekstów w oknie wyboru, chyba dałoby się odróżnić opcję rozpoczęcia rozmowy o jakimś głównym wątku od całkowicie pobocznego czegoś.

Po co?  :pokerface:
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Jak wszyscy dobrze wiemy Skyrim ma obrzydliwą mapę świata w menu. Planujesz ją podmienić na papierową? Klimacik byłby i w ogóle.

Będzie nowa, papierowa   :cool:

Ventrue napisał:

"Da się w tym SCE dodać dubbingowane opcje dialogowe bohaterowi i jakąś lepsza obsługę kamery podczas dialogu? Żeby łapała jakieś lepsze ujęcia a nie była ciągle statyczna. I może jakieś zabarwienia tekstów w oknie wyboru, chyba dałoby się odróżnić opcję rozpoczęcia rozmowy o jakimś głównym wątku od całkowicie pobocznego czegoś."

Co do głosu bohatera - nie wiem, co do obsługi kamery - też nie wiem.

Na razie bardziej myślę o całkowicie statycznej kamerze bohatera w widoku z trzeciej osoby w trakcie normalnej gry - taka była w Gothicach i Risenie 1 i chyba była najlepsza.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Risen 3 ma ma bardzo przyjemną kamerę. Ogólnie Risen 3 bardzo fajny jest, kilka rzeczy można pożyczyć JEŚLI to możliwe :P

Jeszcze mnie interesuje HUD. Ten z Risena 1 jest świetny, wierzę, że uda Ci się coś podobnego sklepać :)
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
TadekKanalarz - nie lubię czegoś takiego jak free camera.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wygląda świetnie. Proszę przydzielić temu panu sztab grafików.
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Walka nadal trwa - w ruch poszły myszki, klawiatury i hektolitry kawy, którą pompuje do żył. Celem mojej bezkreatywnej kreatywności stały się kolejne tereny mapy, nowe voby i broń ( chciałbym podziękować użytkownikowi Mark56 za przepiękne modele ) oraz pewna oldschoolowa lokacja, o której już niedługo.

Miksturki z Gothic 1 / 2 :D









Nareszcie jedyny słuszny dwuręczny kilof ( wcześniej był 1H ) - ale strasznie wkurwia mnie pozycja broni na plecach, cóż taka uroda Skyrim, chyba będzie trzeba się przyzwyczaić...



Z cyklu "nie zadzieraj z facetem który trzyma 20sto kilowy kilof w ręku".




 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Nie żeby coś ale jak dla mnie to te miksturki kompletnie nie pasują do Skyrima, jakieś takie są za bardzo "bajkowe" i mało realistyczne. To oczywiście tylko moja sugestia więc bez obrazy. :)
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
To nie Skyrim Panie, to będzie kolejny "Gothic" :)

Aha i jeszcze jedno: już na tym etapie mogę zapewnić was, że w grze nie pojawi się żadna zasrana opcja "autolevelowania" przeciwników do poziomu bohatera. Co to znaczy ? To, że wyskoczysz na drugim poziomie na Cieniostwora - masz problem... W vanillijnym skyrimie nawet najpotężniejsze potwory były skalowane względem poziomu bohatera czyli będąc na powiedzmy pierwszym poziomie można było zabić Trolla, tutaj to nie będzie miało miejsca i zobaczymy klasyczny, znany z Gothiców schemat typu "od zera do bohatera".
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

bezi50

bezi50

Użytkownicy
posty53
Propsy5
  • Użytkownicy
1.Kiedy możemy spodziewać się screenów/filmików przedstawiających kolejne potwory?
2.Czy za pomocą tego mesh riggera o którym wspomniałeś kilka postów wcześniej można także przenosić pancerze.
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
1. Nie jestem w stanie odpowiedzieć Ci na to pytanie. Rozpoczęcie prac nad wdrażaniem potworów szacowane było na okres 01.12.2014 ( potwory będą wprowadzane równocześnie z bronią i przedmiotami, jednak to itemy mają pierwszeństwo ), jako następny etap po wykonaniu terenu i jego wypełnieniu, nie da się jednak wykluczyć opóźnień w tym temacie. 
2. Jak najbardziej, jednak model wymaga wcześniej dokładnego przygotowania ( przerobienia w 3ds Maxie ) w celu jego exportu.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Rejmen

Rejmen

Użytkownicy
(Gordon)
posty66
Propsy16
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • (Gordon)
Troszkę bym przyciemnił tekstury miksturek i będzie fajnie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry