Generalnie praca wre i jadę dalej. Postępów jest tak dużo, że nie pamiętam wszystkiego aby tu wymienić. Z najważniejszych rzeczy wymienię stworzenie wbijanej w ziemie pochodni poprzez połączenie modelu stojącej pochodni z Risen z animowanym modelem pochodni wiszącej na ścianie ze Skyrim - wygląda świetnie
.
Warto wspomnieć o tym, że pomyślnie zaimportowałem model łuku z Gothic 3 ( ciesze się jak małe dziecko !!! ) a to dzięki świetnemu narzędziu zwanemu Mesh Rigger.
Przy pomocy Mesh Riggera przeniosłem też model potwora z Arcanii - rezultaty były bardzo dobre, dodałem też tarcze z w.wymienionej gry - jest ich około 20 rodzajów.
Poza tym dużo licznych, małych zmian dotyczących ukształtowania i detalowania terenu; biorę i urządzam obszar za obszarem; tj. roślinki, kamyczki, drzewa itp, mebelki, pochodnie, barierki, itp...
Pzdr
Tutaj mały sparing w kamiennym kręgu
Otoczenie zaczyna nabierać sensownych kształtów
- a dojdzie do tego jeszcze trawa.