Project Gothic 4.0 - skyrim creation engine total conversion 135579 391

Ankieta

Czy chcesz aby w grze/modzie Project Gothic 0.4 pojawił się dodatkowy wątek fabularny związany ze smokami?

Tak
35 (71.4%)
Nie
14 (28.6%)

Głosów w sumie: 48

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 30.04.2014 roku

Wyświetleń 135579

Odpowiedzi 391

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1119
Propsy593
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Fajne, nawet bardzo fajne. Ale czy te dźwięki nie są jakby opóźnione? Wiem, że to wczesna wersja ale lepiej na zimne dmuchać.
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Ventrue - dzieki kolego, ale o ktore dzwieki konkretnie Ci chodzi ?. Osobiscie dotychczas nie modyfikowalem jeszcze zadnych odglosow wiec troche dziwi mnie to co mowisz, podczas testowania nie zauwazylem tez zadnych roznic w synchronizacji dzwieku - byc moze w filmiku slychac cos czego nie zlapalem ale moze wynikac to jedynie z jakiegos  opoznienia w bandicamie.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Są dwie nowe rzeczy, które bardzo mnie cieszą; po pierwsze nagrałem i zmontowałem już prezentację, teraz pozostaje tylko to wrzucić...

W mojej sytuacji to niełatwe zadanie ( nie mam w domu stałego łącza, tylko plus lte ) , ale nie ma rzeczy niemożliwych. Zostaje jeszcze łącze w pracy, które po pierwsze nie ma zawrotnej szybkości - ok 0,5mbit/s ale nie mogę go zablokować na cały dzień ( filmów jest 3gb ) bo mnie zabiją haha. Spróbuje rzucić część prezentacji dzisiaj w nocy korzystając z limitu 50gb lte między 1.00 w nocy a 7.00 rano. Całą nadzieję jednak pokładam w nowej umowie plus power lte ( skończyła mi się właśnie obecna umowa z plusem i mogę przedłużyć ją na nowych warunkach, chcę wziąć power lte i już z piątku na sobotę ( wtedy wchodzi mi nowy okres rozliczeniowy ) będę mógł surfować i wrzucać filmy przez 24h/7  nie bojąc się o limity ). Tak więc video-dema spodziewajcie się raczej w sobotę.

Druga sprawa: udało mi się pomyślnie wprowadzić efekt "oszołomienia" NPC ( i opcjonalnie bohatera ) przy trafieniu z łuku :P ( z tym "pomyślnie" to bym się lekko wstrzymał do końca testów ). Duża zasługa tu dwóch miłych modderów z darkcreations.org, którzy podpowiedzieli mi co i jak. Kiedy już skończę testy skopiuje zawartość i wrzucę jako "standalone" mod do Skyrim, a tutaj podeślę link dla chętnych. Na razie wszystko działa jak trzeba, ale zobaczymy.
 
Pzdr
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Pół megabita na sekundę.....aż współczucie bierze. A ten Twój lte w plusie aż taki wolny jest, czy aż taki mały limit masz?
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Pół megabita/s mam w pracy, lte u mnie w domu ma 10-12mb/s , ale za to z ograniczonym transferem, dopóki nie ruszy mi nowa umowa.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
W takich chwilach jak te, cieszę się że mam nielimitowany internet,
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
3gb filmow to troche duzo. Czyli rozumiem, ze sa one w "surowym" formacie, bez kompresji?

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Pliki są juz po kompresji do 25% , po prostu prezentacja trwa 20minut. Mowilem wam ze obszarowo mapa jest dosyc duza a i tak nie pokazuje wszystkiego bo tak jak wczesniej ustalilismy, reszta bedzie uzupelniana po premierze pierwszego rozdzialu.

Post połączony: 2014-09-03, 07:32
Aha, no i kolejna wiadomość: backup plików moda powędrował na chmurkę, więc nie dam wam szans do żartów o spalonym dysku :)

Edit:
Hehe jednak po sprawdzeniu okazuje się, że w pracy mam większą prędkość neta; całe 1.97 mbit/s download... i 0.22 mbit/s upload haha
( speedtest.net )

Post połączony: 2014-09-03, 19:04
Nie chce zapeszyć ale istnieje duża szansa że demo uda mi się wrzucić już jutro :).
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
******************************
README

No i nadejszla ta wiekopomna chwila, w której muszę wziąć głęboki oddech. Przedstawiam wam efekt trzech miesięcy mojej ciężkiej pracy - czwartego miesiąca nie liczę, jako że straciłem go na przepychanki z Creation Kitem, na ustawienie się na odpowiedni tor twórczy - czyli stworzenie odpowiedniej koncepcji, oraz na naprawianie zauważonych po czasie "niezgodnośći" w plikach moda.

Z jednej strony pragnę pokazać wam efekt moich prac, z drugiej natomiast boje się abyście nie zrazili się do projektu ponieważ jest on jeszcze w mocno "surowym" stadium, średnio nadaje się do pokazywania, a całokształt może wywoływać mieszane uczucia ( od skrajnej euforii aż po pesymizm ), jednak wrzucam bo być może poniższe demo zainteresuje i kogoś kto zechce mi pomóc przy pracach. Dlatego chciałbym abyście podeszli do tej prezentacji z wyrozumiałością, ponieważ na razie przypomina to bardziej Skyrima niż Gothica, jednak wraz z upływem czasu i prac - będzie coraz bardziej na odwrót.

Ale skoro słowo się rzekło, to słowa dotrzymam i oto przedstawiam wam demo demonstrujące tereny, które zwiedzimy podczas przechodzenia pierwszego rozdziału gry. Video pokazuje jednak tylko około 50% terenów które opracowałem, reszta została odłożona na później i będzie doszlifowywana już po premierze I-wszego rozdziału w formie comiesięcznych aktualizacji zawartości gry. Muszę nadmienić, że jest jeszcze ok 10% terenu, którego nie prezentuje podczas tego gejplaju, a który zostanie pokazany przy następnym "apdejcie" .

Duża ilość terenu z filmów może sprawiać wrażenie pustych, niedorobionych przestrzeni - i tak jest w istocie, jednak w chwili gdy publikuje moda sporo terenów ( min. kopalnia i ziemie niczyje ) zostało poprawionych, zyskały nowe detale, przedmioty i wystrój, tekstury lepiej spasowane, a teren został ręcznie przemodelowany, tak więc prace nad modem nieustannie trwają, a "content" cały czas się zmienia i poprawia.

Kończąc przydługawą przedmowę zapraszam do oglądania, pozdro :)


[ dla jasnośći - muzyka z gothic 1 została podłożona w postprodukcji video, jednak już na chwilę obecną przeprowadziłem próby dodania muzyki do gry, aby odtwarzała się ona podczas eksploracji terenów - i udało się ]
 
Part 1 z 3

https://www.youtube.com/watch?v=4vNrhGIe830



Part 2 z 3

https://www.youtube.com/watch?v=Z8m-iaBMVFo



Part 3 z 3

https://www.youtube.com/watch?v=STqj8_Ufa0w




Oraz  demonstracja systemu walki z modem Combat Evolved


https://www.youtube.com/watch?v=iKd-K5Ykzbw




 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobrze jest! :ok: chyba idzie wszystko w dobrą stronę!
*Edit/ Powiedz tylko, czy to projekt 4.0 czy 0.4?? Gdzieś mały błąd jest!

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Tituf - cieszę się że sie podoba, dzięki kolego :-)

A co do nazwy - hehe sam nie wiem jak ma być, chyba lepiej pasuje nazwa 0.4 jako że nie jest to gothic 4, ani gothic 0 czyli protoplasta całej serii Gothic. Tak czy inaczej to ciągle robocza nazwa - muszę wymyślić jakąś fajną nazwę dla moda/gry ale nic nie przychodzi mi do głowy.  :/
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Zagłoba czy dałbyś radę zrobić żeby uczyć się jak w gothicu przy nauczycielach, i np tylko przy kowadle można było kuć miecz?
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Mac Dun - tak chcę coś takiego osiągnąć, na razie nauka u nauczycieli jest to mało zagłębiany temat ale sądzę, że do osiągnięcia.
Więcej trudności będzie z wprowadzeniem skrytpu wykorzystującego punkty nauki np. na siłę czy ilość many, ale jeżeli chodzi np. o levelowanie w Skyrim to w chwili obecnej z każdym poziomem otrzymuje się możliwość ulokowania punktu ( czy nawet dwóch, nie pamiętam ? ) w wybranej umiejętności tj perku i można robić to z poziomu okna postaci. Zacząłbym od tego że po wzroście lvlu i uzyskaniu dajmy na to dwóch Punktów Nauki jedyny sposób w jaki będzie można podnieść umiejętność ( nauczyć się jej ) to pójść do nauczyciela i zapłacić aby nauczył nas wybranych skilli, wykorzystując te PN na umiejętności, później ewentualnie można skrypt modyfikować i zmieniać to wg. pomysłu/ potrzeby
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podoba mi się. Właściwie mamy tu górzystą krainę z kilkoma ciekawymi kopalniami i "ładnymi" wąwozami. Dzięki temu nie powinno być problemu ze
 płynnością gry i wymaganiami. Po za jak dla, miejscami z nie naturalnie
 stromymi zejściami (które są ścieżką) świat jest bardzo dobry. Trochę
kanciastości jest ale to głównie skały i powinno się to dać zamaskować
roślinnością. 

Mam jednak duże obawy czy poradzisz sobie w pojedynkę z zagospodarowaniem tego terenu. Jest olbrzymi jak na jeden
rozdział aby go przejść i pokazać po łebkach potrzebowałeś 30 minut. A
były miejsca takie jak kopalnie, że normalny gracz by się zgubił i
błądził przez 1 godzinę, by wyjść. Ty przeszedłeś ją w 5 minut. Nie
mówiąc, że terenu nie eksplorowałeś co sprawia że gracz który chciałby
przejść go, pozabijać potworki i pozbierać roślinki musiałby poświęcić
około 5 godzin. Do tego dwa obozy z wiekszą ilością NPC. Nie ganie za
wielkość świata bo jest on chyba wielkościowo podobny do świata z Dark
Sagi martwi mnie tylko, że stracisz zapał w czasie pracy gdy zdasz sobie
 sprawę z jej ogromu. Jednak liczę, że mod wyjdzie i będę miał powód do
zakupu Skyrima.

Na koniec to co mi się nie podoba. Pierwsza rzecz. Brak animacji dla położenia się do łóżka lub na posłanie, kopania
 kilofem, otwierania skrzyni, animacji przeszukania i jedzenia. Bez
kogoś kto zna się na animacjach pewnie tego nie zrobisz ale przydałoby
się.Bez tego jakoś nie czuje, że to Gothic.. Druga to możliwość
"czekania w miejscu". Spore ułatwienie, które mi się nie podoba wcale
;/  Wiem, że jest dość logiczne ale jak się grało w pierwsze gothici
(miało się naście lat) i kończył się dzień,  zaczynała noc  a my akurat
byliśmy w w ciemnym lesie albo górniczej dolinie to albo byliśmy
weteranami i nam nic już nie było straszne albo dawaliśmy nogę do
najbliższej przyjaznej okolicy, gdzie było w miarę jasno i cieszyliśmy
się, że nie dostaniemy zawału jak wyskoczy na nas jakiś zwierzak lub
ork. Będąc dzieckiem czuło się nutkę strachu a dzięki możliwości
czekania młode pokolenie nie będzie mogło doznać tego wspaniałego
uczucia  XD
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Jakubie91 - pozwól że wyjaśnię twoje wątpliwości. Po pierwsze z natury bardzo lubię układać, detalować, stroić - jest to dużo ciekawsze od zwykłego importowania terenu i nie sądzę abym tak zaraz stracił zapał do pracy. Brak animacji dla położenia się do łóżka - tego nie ma ale spróbujemy wprowadzić, dalej; animacja kopania kilofem: jest ( nieco gorzej wygląda niż ta z Gothica ale jest ) po prostu 5 minut przed nagraniem video grzebałem w gotowych pakietach skryptów i coś spieprzyłem że akurat nie zadziałała, dalej; brak animacji otwierania skrzyń - nie ma, też mnie to boli i spróbuje/my ją wprowadzić, animacja przeszukania i jedzenia - tak samo i to samo dotyczy picia mikstur. Chciałbym też ograniczyć możliwość picia mikstur podczas zatrzymania gry ( np. max 1dna ) i wprowadzić animacje dla picia mikstur.     

Jakub91 napisał:

"Druga to możliwość
"czekania w miejscu". Spore ułatwienie, które mi się nie podoba wcale
;/  Wiem, że jest dość logiczne ale jak się grało w pierwsze gothici
(miało się naście lat) i kończył się dzień,  zaczynała noc  a my akurat
byliśmy w w ciemnym lesie albo górniczej dolinie to albo byliśmy
weteranami i nam nic już nie było straszne albo dawaliśmy nogę do
najbliższej przyjaznej okolicy, gdzie było w miarę jasno i cieszyliśmy
się, że nie dostaniemy zawału jak wyskoczy na nas jakiś zwierzak lub
ork. Będąc dzieckiem czuło się nutkę strachu a dzięki możliwości
czekania młode pokolenie nie będzie mogło doznać tego wspaniałego
uczucia  XD "

Jestem dokładnie tego samego zdania co Ty - czekanie wylatuje i nie bedzie takiej możliwości w grywalnej wersji.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Zagłoba czy dałbyś radę zrobić żeby uczyć się jak w gothicu przy nauczycielach, i np tylko przy kowadle można było kuć miecz?
Wspominałem wcześniej, da się. Mod Nehrim do Obliviona(wyszedł, można grać) i Enderal do Skyrima(kontynuacja Nehrima, w produkcji). Tworzony przez Niemców, więc tak troszkę Gothicowo to robią :D

Nie wiem w sumie czy nie lepiej wykorzystać Risena do tego moda, modkit wyszedł w sumie, byłoby na pewno uproszczenie z tymi nauczycielami i podobnymi. No ale w końcu to nie mój mod :P
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Możesz również wykorzystać tego moda: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/20618/?
dodaje m.in pancerz paladyna i różne jego wariacje.
 

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Korzystając z over9000 innych modów to wyjdzie modpack raczej :|
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W przypadku braku przeniesionych pancerzy, to jest alternatywa do przynajmniej pokazywania postępu prac, odcinając się od klimatu skyrima.

Poza tym prawdopodobnie nie zdajesz sobie sprawy ile zajmuje prawidłowe przeniesienie modeli z Genoma na Skyrimowy silnik, przy wchujtrocheczasu pracy, nawet to jest dobre.
 

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Zawsze można wymodelować własne na bazie gotikowych.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry