Ciekawostki, mapy i bonusy 153459 367

O temacie

Autor Memorius

Zaczęty 19.04.2014 roku

Wyświetleń 153459

Odpowiedzi 367

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
mikstura akrobatyki może posłużyć graczom, którym z powodu niskiej zręczności akrobatyka się nie pojawiła do dostania się do tak niedostępnego miejsca jak to Upiornym Cieniostworem w Jarkendarze.

Ostrza służą do wyrobu mieczy na osełce do mieczy. Gorące ostrza sa potrzebne przy wyrobie Ostrzy z magicznej rudy na kowadle.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

bfkod

bfkod

Użytkownicy
posty209
Propsy54
  • Użytkownicy
Gdzie znajdę klucz do skrzyni Irwina?
 

grekoimper

grekoimper

Użytkownicy
Immortal God
posty176
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Immortal God
mikstura akrobatyki może posłużyć graczom, którym z powodu niskiej zręczności akrobatyka się nie pojawiła do dostania się do tak niedostępnego miejsca jak to Upiornym Cieniostworem w Jarkendarze.

Ostrza służą do wyrobu mieczy na osełce do mieczy. Gorące ostrza sa potrzebne przy wyrobie Ostrzy z magicznej rudy na kowadle.
no  tak tylko  co  chodzi o  tą  akrobatyke to mikstura  nie  schodzi poki nie  dokona  sie  kradzieży
np na  1 lvl da  sie tam  dostac? i  jak  wypijemy  dobije  nam  zrecznosc  do 100 wiec  teraz  wystarczy  miec  jeden  wytrych  zeby  skrzynki  otwierac

Z  tymi  mieczami  to  nie  jest  tak  ze  na  osełce  mozemy  tylko  ostrzyc miecze zardzewiałe?

I  kolejne  pytanie wiele  interakcji  uruchamiamy  jezeli  mamy  w  eq  łój kretoszczura?
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
łoj kretoszczura działa przy osełkach do mieczy i kołowrocie do winiarni .... więcej chyba nigdzie

na osełce można zrobić miecz z ostrza
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Działa też przy przełącznikach(ku) w DP. Gdzie go można nabyć poza Martinem?
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
jeden chyba jest w DP w tym miejscu gdzie stoi Torwin są drzwi i chyba tam widziałem w skrzyni....drzwi z wytrycha ale czy napewno dobrze gadam to nie wiem.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

bfkod

bfkod

Użytkownicy
posty209
Propsy54
  • Użytkownicy
Dalej nie wiem gdzie może być ten klucz do skrzynki Irwina. Jedynym interaktywnym elementem w jego domu jest ster, który wysuwa skrzynie z komody. Może jest jakieś zadanie związane z jego skrzynką? Kojarzy ktoś?

Działa też przy przełącznikach(ku) w DP. Gdzie go można nabyć poza Martinem?
Jeden jest na dachu w okolicy Smoczego Korzenia #4 z mapki.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
zadania ze skrzynią nie ma

natomiast mnie bardziej interesuje skrzynia Midlasa - z pułapka ogniową , którą otworzyłem w 1.14 a w żadnej naszej wersji nie mogę.
Chyba że trzeba mieć tu 100 zręczności.... cos mi świta....
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

grekoimper

grekoimper

Użytkownicy
Immortal God
posty176
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Immortal God
Działa też przy przełącznikach(ku) w DP. Gdzie go można nabyć poza Martinem?
powinien  być  na statku  palladynów  w  porcie
Czy spodnie xardasa  są potrzebne  do  czegoś  czy  mam  je sprzedac?
tak  samo  z  tą  księgą o  nauce  magi co  znajduje  sie przy  demonie
potrzebna  komus?komu?
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Działa też przy przełącznikach(ku) w DP. Gdzie go można nabyć poza Martinem?
powinien  być  na statku  palladynów  w  porcie
Czy spodnie xardasa  są potrzebne  do  czegoś  czy  mam  je sprzedac?
tak  samo  z  tą  księgą o  nauce  magi co  znajduje  sie przy  demonie
potrzebna  komus?komu?
Księge weźmie lutero w 2 rozdziale.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Nie Kuken , Lutero weźmie tę co miał Xardas w wieży. Księge Regeneracji przy Demonie można sprzedać.

Tak Łój jest też na statku ale tylko Złodzieje mają tam questowy dostęp. Jastrzębie nie.

Post połączony: 2014-05-09, 00:18
Cytuj
Czy spodnie xardasa  są potrzebne  do  czegoś  czy  mam  je sprzedac?
generalnie można sprzedać gdzieś w połowie 1 rozdziału - znaczenia one nie mają jako item w grze.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No tak mój błąd Memorius, w nagrodę łap księge +3 wiedzy, potrzeba przemiane w chrząszcza/owce x2, lub skradanie. Dwie zawalone chatki księga jest w lewej.  http://oi59.tinypic.com/2w50s52.jpg :lol2:
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
kurde muszę sprawdzić... ale to nie tam gdzie leży stos ognistych strzał?
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
kurde muszę sprawdzić... ale to nie tam gdzie leży stos ognistych strzał?
Nie, nie tam, tam jest łóżko księga i 1 strzała wbita w łóżko.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
ta i pewnie ze 3 wargi??? :lol2:
no nic sprawdzę, podobnie jak ten ogień w kuźni bo tego nigdy nie odkryłem
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ta i pewnie ze 3 wargi??? :lol2:
no nic sprawdzę, podobnie jak ten ogień w kuźni bo tego nigdy nie odkryłem
3 polne bestie, może dasz radę, ale lepiej zaopatrz się w jakiś grom czy cuś.  :F
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
spoko już daje radę nawet grupie chrząszczy bez większych problemów

na dachu domku gdzie handluje Garret pirat jest stara kamienna tabliczka - włazimy po beczce i przeskok

a największa ciekawostka to łodź Skipa --- ciekawe kto zgadnie jak sie ją uruchamia i dokąd płynie?? :lol:
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

grekoimper

grekoimper

Użytkownicy
Immortal God
posty176
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Immortal God
spoko już daje radę nawet grupie chrząszczy bez większych problemów

na dachu domku gdzie handluje Garret pirat jest stara kamienna tabliczka - włazimy po beczce i przeskok

a największa ciekawostka to łodź Skipa --- ciekawe kto zgadnie jak sie ją uruchamia i dokąd płynie?? :lol:
zgaduję że płynie do  khorinis a  uruchamia  się ją przez  takie  dwie  pochodnie  jak by to  cos  na  łódce na  tym jeziorze z DP
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
otóż zgadujesz dobrze ale uruchamia się to inaczej i z tym była cała historia w czasie naszych prac nad polonizacją i poprawą Globala. :lol:
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zdaję sobie sprawę, że to może być obrazą dla wielu graczy! Ale Global jest grą bez ograniczeń wiekowych, więc zdarzają się i takie pytania... (również na PW) -wrzucę więc podpowiedź...
                                                                     JARKENDAR- kolorowe tabliczki
żółta:
Spoiler
zielona:
Spoiler
niebieska:
Spoiler
Fioletowa:
Spoiler

OK, mój mały, krok po kroku, poradnik- IRDORATH:
Spoiler
Irdorath- zagadki, zapadnie i dźwignie...

Aby wyjść z kajuty, musimy znać taką kombinajcję:
LPPPPLLPLLLLP

Potem lecimy prosto, tłukąc na prawo i lewo, aż docieramy do pierwszej zawalidrogi-
przejścia zablokowanego kamiennymi zębami.
Wracamy w kierunku statku i trzymając się lewej strony, biegniemy skalistą dróżką.
Na jej końcu- przełącznik- 1:0 dla nas!

Dochodzimy do lokacji z trzema drzwiami- zamkniętymi oczywiście oraz zamkniętym przejściem do pomieszczenia z Przywódcą Orków.
Jedne z drzwi otwieramy :
LLLLPLPPLPPPPPP
Kopiemy sobie w grobie... otwierają się środkowe drzwi-
modlimy się przy posągu- otwiera się przejście do Przywódcy!

Aby ruszyć dalej, należy użyć pochodni, najpierw L, potem P i poprawić dźwignią L i P

Za smokiem Ożywieńcem mamy most- klasycznie:
Strzelamy z dystansu w przełączniki po lewej i prawej stronie wieżyczek.

Potem drzwi do Świątyni:
LPPPLL
Wchodzimy do komnat - po prawej Płatnerz a dalej ni żywego ducha-
Wracamy do wieżyczek przy moście i wchodzimy na górę! Do prawej LPPPLPLPPLLL i do lewej!
No i wszystko jasne!(przełączniki)
Teraz ukazuje się nam kolejna tajemnica!

Wracamy do ściany naprzeciwko Płatnerza i wciskamy mechanizm.
Spotykamy Archola i tłuczemy go.

Kolejne pomieszczenie niby puste.
Naciskamy pochodnię, zjeżdża nam ściana i ukazują się kolorowe dźwignie.
Zaczynamy zabawę - od lewej do prawej:
4-3-1-2-3-1
odwracamy się - droga wolna!

Teraz strzał w dźwignię z łuku/kuszy.
Wchodzimy do pomieszczenia z ożywieńcami.
Musimy otworzyć lewe drzwi LPPP i użyć przełącznika.

Pomieszczenie z zombi- przełącznik na ścianie- dźwignia- pomieszczenie z goblinami PLPŚ

Pomieszczenie z wojownikiem Cienia- strzał w chmurę
LP pochodnia - opada krata i wyjście otwarte!

Wojownicy Cienia:
ŚLPPLŚ

Pomieszczenie z zombi (szkielet cieniostwór)- drzwi
LPPPLLPLLLPLPLL

Kiedy mamy już wszystkie przełączniki do głównych wrót - wchodzimy!
W głównej sali strzelamy w dwa przełączniki na górze, otwiera się jedno pomieszczenie.
Tam wciskamy przycisk na ścianie, otwiera się siedziba Przywódcy Czarnych Magów.
Modlimy się do Beliara- otwiera się nam ostatnia już zagadka, prawie ostatnia.
W pomieszczeniu z pułapkami i interesującym nas kuferkiem, wciskamy przycisk po lewej stronie pomieszczenia
 THE END!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry