Dolina Przodków 126233 224

O temacie

Autor Tituf

Zaczęty 19.04.2014 roku

Wyświetleń 126233

Odpowiedzi 224

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Cytuj
Gdzie znaleźć klucz do skrzyni w bibliotece w wieży starca?
też tego nie wiem

tak zabicie tego co tam jest na dole plus szkielety na zewnątrz plus demony to wszystko
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przypuszczam, że początkowo ten klucz własnie obok posągu miał służyc do otwierania tej skrzyni, ale magic team coś pomieszał.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
No właśnie też nigdy nie znalazłem tego klucza. Wypadałoby dodać w 1.8.
 

Wisnia

Wisnia

Użytkownicy
posty41
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A gdzie znajduje sie ta rzecz ktora wduszamy przelacznik w wiezy starca na parterze za skrzyniami ?
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A gdzie znajduje sie ta rzecz ktora wduszamy przelacznik w wiezy starca na parterze za skrzyniami ?

Za 1 razem jak olałem demony i tam poszedłem to nie miałem przedmiotu, później pokonałem demony przeszukałem wszystkie skrzynie i przedmioty za kraty, i magicznym sposobem miałem już ten przedmiot  :lol2: Chociaż tam niczego takiego konkretnego nie ma. Teleport nic ciekawego nie daje wywala nas bez sensu na 2 koniec mapy, a przedmiot to któryś z tych koło demonów.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Jeśli ktoś zrobi screenshota z tą wierzą starca to spróbuje odnaleźć ten klucz.

Wisnia

Wisnia

Użytkownicy
posty41
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A gdzie znajduje sie ta rzecz ktora wduszamy przelacznik w wiezy starca na parterze za skrzyniami ?

Za 1 razem jak olałem demony i tam poszedłem to nie miałem przedmiotu, później pokonałem demony przeszukałem wszystkie skrzynie i przedmioty za kraty, i magicznym sposobem miałem już ten przedmiot  :lol2: Chociaż tam niczego takiego konkretnego nie ma. Teleport nic ciekawego nie daje wywala nas bez sensu na 2 koniec mapy, a przedmiot to któryś z tych koło demonów.

Tak tylko ze ja ta wieze cala z 5 razy juz przeszukalem i nic :p
 

grekoimper

grekoimper

Użytkownicy
Immortal God
posty176
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Immortal God
co  chodzi  o  DP to  powinniscie zmienic  nazwe "pancerz łowcy  nieumarłych " na "szata łowcy  nieumarłych " bo  to  jest  szata...
albo  zmienic  teksture  na  jakic  pancerz .
Rozumiecie  o  co  mi  chodzi
goblinne  jagody są z lewej  strony mostu  tego  z  ktorego  schodzimy  idąc do  mysliwych
i  dlaczego  niektore  skarby  jak  sie  wykopie  to  nic  nie  ma
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
co  chodzi  o  DP to  powinniscie zmienic  nazwe "pancerz łowcy  nieumarłych " na "szata łowcy  nieumarłych " bo  to  jest  szata...
albo  zmienic  teksture  na  jakic  pancerz .
Rozumiecie  o  co  mi  chodzi
goblinne  jagody są z lewej  strony mostu  tego  z  ktorego  schodzimy  idąc do  mysliwych
i  dlaczego  niektore  skarby  jak  sie  wykopie  to  nic  nie  ma
Co do pancerza popieram, gdzie są te jagody dokładniej, jakiego mostu??
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po prostu nie byłeś tam pierwszym, który kopał :P
To nie most tylko to kamienne zejście do Doliny

grekoimper

grekoimper

Użytkownicy
Immortal God
posty176
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Immortal God
a własnie  te  kraty  w  tej  wiezy to  chodzi  o  to zeby  szybko  zebrac  wszystko  zanim  sie  zamkną?
na tej  wiezy jak  sie  wyskoczy  na podest  na  niej  to  znajdziemy   płyty  pełzacza
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów

Memorius
Moderator działu

Dolina Przodków
#71 2014-05-06, 19:04(Ostatnia zmiana: 2014-05-07, 17:17)
tak , bo się stamtąd potem nie da wyleźć w żaden sposób z tej pułapki

Post połączony: 2014-05-07, 17:17
w DP warto od 2 rozdziału rozejrzeć się za Goblińskimi Szamanami. Czarownicy z nich nijacy ale każdy ma przy sobie 1 Goblinie Jagody.
Jeden taki goblin jest w obozowisku w tym kanione na lewo jak się idzie do Obozu bandytów uwolnić Ariel.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Jakub91

Dolina Przodków
#72 2014-05-08, 01:11(Ostatnia zmiana: 2014-05-08, 14:04)
Wydawało mi się że żeby wejść do obszaru z wieżami mgieł trzeba przejść przez zamknięte drzwi z niebieska poświatą ale przypadkiem zrobiłem to inaczej. Jestem w 2 rozdziale. Wróciłem do obozu na szczycie by sprawdzić czy coś nowego się pojawiło na końcu półki skalnej z obozem spojrzałem w dół i zobaczyłem całkiem nisko kolejną półkę postanowiłem się ześlizgnąć i mając 360 HP jakoś przeżyłem upadek. znalazłem kamienną tabliczkę potem idąc wzdłuż ściany dostałem się na płaskowyż poniżej ze stadkiem zębaczy i wyjściem z z drewnianej windy która uruchamiamy kołowrotem. Schodząc cały czas  po drewnianym mostku dochodzimy do jeziora i wież Mgieł. Pochodziłem sobie po okolicy,(tak miało być że 3 smocze zębacze ukrywają się w wodzie ? ) Oczywiście zabiłem tylko cześć zwierzątek, znalazłem księgę wiedzy dająca 5 punktów nauki. W pewnym miejscu szkielety cieniostwory walczyły ze smoczymi zębaczami. Dzięki sporemu zapasowi strzał do łuku wygnania wszedłem gdzieś do połowy wieży, na dalsza część zabrakło amunicji.  No i ujrzałem największe stado ognistych jaszczurów w życiu XD No i pytanie czy tak ma być czy to niedoróbka twórców przy tworzeniu świata Doliny Przodków ?

Udało mi się uruchomić windę przełącznikiem z góry i po prostu zjechałem na dół. I Znalazłem się w okolicach domu Irwina. Więc wyjść się da.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
to akurat jest niedoróbka jak sądzę , bo zauważ że nie ma sposobu na uruchomienie kołowrota w rejonie rozlewiska za domem Irwina.
Obawiam się ,że się zablokowałeś bo nie ma wyjścia normalną drogą.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
o ile nie było
dom z Harpią w herbie na uboczu można otworzyć dźwignia działa jak się na Łoj Kretoszczura , przy czym ja też miałem wszystkie możliwe klucze i Kamień Wiedzy.
w środku
Spoiler
stół alchemiczny , dwie skrzynie z mało ważną zawartością (jedna bryłka magicznej) można też poczytać Łowy i Zwierzyna o ognistych jaszczurach i cieniostworach , coś tam jeszcze z drobiazgów leży
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Arthas19

Arthas19

Użytkownicy
posty31
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak się można dostaci do latarni morskiej bo kołowrót koło drzwi ich nie otwiera.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
wejdź z tyłu po drabinie na dach , tam na ścianie przy skrzynce jest przycisk - drzwi na dole się otworzą
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

grekoimper

grekoimper

Użytkownicy
Immortal God
posty176
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Immortal God
Akurat sam na to wpadłem.

Teraz mam problem z wieżą. Otóż tak :

Wbijam przez drabinę, przypadkowo znajduje klucz, otwieram jedne z drzwi wytrychem, spadam na mordę w dół,gdzie są 3 demony :F, odkrywszy, że nie mogę im zadać dmg, a oni mnie mają na hita, uciekam do góry z powrotem. :wstyd: Od nowa kręcę wytrychem, tym razem normalnie drzwi się otwierają, jest tam tylko skrzynia, której nie mogę otworzyć, cóż problemik ;o, schodzę na sam dół, a tam stado szkieletów, myślałem, że już po mnie :blink:, lecz kostur działa obszarowo i na 4 hity wszystko padło. Tam znajduję piedestał, którego nie mogę użyć bo nie mam przedmiotu, więc wracam szczęśliwy na górę ;D, lecz demony zastawiają przejście, bo nie mogą się w drzwiach zmieścić, cóż daje czar strach i wchodzę do środka. Opróżniam wszystko, przekręcam lampy, biorę wszystko zza kraty, znikąd pojawiają się 2 demony, które dołączają do tych co uciekają, lecz drzwi ich blokują, o dziwo są śmiertelni, więc ich zabijam, zabieram z ich organizmów miksturki, schodzę w dół i o dziwo mam przedmiot do piedestału (dziwne bo  nie znalazłem nic takiego). Uruchamia się teleport, z uśmiechem wchodzę do środka, a tam latarnia, którą już kiedyś oczyściłem(bugiem przeszedłem przez kraty). Klikam myszką, i patrze nagle napis jesteś za daleko, więc podchodzę bliżej i nacisłem na coś na ścianie (Bóg wie na co). Wracam do wieży. I nie mam pomysłu co teraz zrobić. Te 3 demony są nieśmiertelne.  :wstyd:

Pomoże ktoś ?
pytanie dlaczego  ja  nigdzie  nie  spadam  na  morde
u  mnie  to  wygla  tak
wchodze  przez  drabiny i.najpierw  ide  do  powieszczenia gdzie  jest  skrzynka  ktorej  nie  da  sie  otworzyc.
potem  schodze do tego  pomieszczenia  gdzie  sa  3  demony  i  je  zabijam.zbieram  co jest  do  zebrania  i  schodze  nizej. wybijam  szkielety i nie   wiem  co  dalej nie  wiem  dlaczego  kraty  nie  chca  sie podniesc.
jest  przycisk  na  ktorym  sa  jacys sylwetki  ale  nie  moge  go  nacisnac  bo tak  jak  bym  nie  mial  odpowiedniego  przedmiotu
ogolnie  gora  wracam  do  starca  i  mam  zaliczone  zadanie.ale  krat nie  moge  otworzyc  no  i ja  nigdzie  niewidze  tam  tych  zwyklych  demonow wiec  o  co  chodzi?
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
odpowiem tyle
Warunkiem zadania jest zabicie tego co tam się zagnieździło i dlatego zadanie jest zaliczone.
Krata się nie otwiera bo najprawdopodobniej nie musi gdy wracamy albo tą sama drogą albo przez teleport.
Na ten niby piedestał do teleportera nie potrzeba żadnych przedmiotów - bo to w zasadzie powinno być podpisane "przycisk" i ten teleport działa tak samo jak ten przy domku Irwina tylko że warunkiem uruchomienia jest coś co się robi w Wieży.
przemek pisał o nieśmiertelności demonów dlatego, że był z nimi bug w tej wersji w którą on grał - teraz a Patchem są podatne na Kostur Starca i można je zabić.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

PawelekZDR

PawelekZDR

Użytkownicy
posty27
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
mam nadzieje, ze ktos mi pomoze bez zbednych kolejnych zagadek :D mianowicie chodzi mi o ta kaplice czy co to jest budowniczych Jarkendarskich. nie moge znalezc mlotu czy tam gniewu adanosa. jak sciagnac ta skrzynie na dol, a szpon beliara juz mam, wiec nie wiem co robic dalej :/
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry