To ja poproszę wersje bez większych zmian poza
- Mikstury powinny leczyć procentowo a nie punktowo
- podniesienie cene skupu skór i innych trofea myśliwskie u handlarzy (pomijając zostanie czeladnikiem u bospera) gdyż 1 sztuka złota za wilczą i 12 za cieniostwora to rozbój w biały dzień
bo tak poza tym to ja bym w L'hiver nic broń bożę nie ruszał mimo, że czasem ma sie ochotę wy****ć monitor za okno gdy zatłuką cie dwa czarne gobliny
Też uważam za chorą sytuacje gdy 2 kawalki miesa przywracają znacznie więcej życia niż mikstrury, ale ciezko to jakos ogarnąć zeby system byl spojny - najlepiej byloby albo wszystko zamienic na % albo na punkty, jednak kazde rozwiazanie ma swoje zalety i wady; myslalem nad usunięciem punktów i powiększeniem ilosci HP za mieso ale obawiam się że nauka umiejetnosci patroszenia bylaby wtedy nieoplacalna; ogolnie procenty na wszystko wydają się lepszym pomysłem, ale pojawia się znowu kwestia realizmu, balansu itd.
Co do cen to też uważam, że gdzieniegdzie są cholernie zaniżone, tutaj czekam jednak na Wasze propozycje jak je zmienić (ile razy podnieś +-) gdyz nigdy nie grywam lowca.
EDYCJA: Wymyslilem mniej wiecej jak rozwiazac sprawe jedzenia - wszystko bedzie przywracalo w punktach zycia, nie procentach; mieso bedzie przywracalo 25-40 punktów, za to umiejetnosc patroszenia bedzie kosztowala tylko 2PN; planuje tez zwiekszyc liczbe osob jej uczacych np Cavalorn