Przebieg prac nad wersją Global Mod PL 402121 1660

O temacie

Autor Memorius

Zaczęty 10.12.2013 roku

Wyświetleń 402121

Odpowiedzi 1660

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Nad Dark Saga pracowała znaczna część ekipy robiacej w Rosji Global Mod. Także scenarzyści po części.
Zadania są trudne czasem, zawikłane, wymagają czytania dialogów i i analizowania wpisów.
Jak ktoś lubi wG2 NK rzeczy typu Zabójstwo Estebana to tu znajdzie podobnych znacznie więcej.
Trzeba tez będzie też czasem pomyśleć czy naprawdę warto coś SPRZEDAĆ.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Mylne pojecie trudności, dla was takie coś jest trudne gdzie cała trudność to tylko i wyłącznie kwestia logicznego myślenia skoro npc podczas zlecenia questa daje wszelkie info na temat tego co będzie nam potrzebne gdzie mamy zacząć itp trochę skupienie + logiczne myślenie = powiązane fakty i quest done

To nie jest trudne tylko ze ponad połowa graczy nie potrafi logicznie myśleć za dużo grali w coda i Bf-a

Dla mnie trudność to system walki z przeciwnikiem na każdego jak i wowie na bossa jest sposób trzeba go odkryć a potem umiejętnie wykorzystać potrafisz to wyłapać to potrafisz przewidywanie ruchu wroga i wygrywasz to jest dla mnie prawdziwa trudno sek w tym ze tu ponad 80% graczy tego nie potrafi bo kto gra i skupia się na walce lepiej przyjść dopakowana postaci i zabić później trzeba iść na pale do next Rozdziału jakże mylne podejście 

Zeby nie było to dla mnie Return nie jest najtrudniejszy najtrudniejszy z tej perspektywy jest Risen :P gdyż tam niema stałego schematu walki przeciwnik zawsze nas może zaskoczyć :P

Nie chce mi się z wami kłócić na temat losowość bo dalej tego nie rozumiecie prosty przykład z góry wiem ze nikt nie jest wstanie mi odpowiedzieć na to pytanie bo przez losowość to nie możliwe  jaki mogę mieć max lvl na r1 ile mogę miec max siły przy rozwoju postaci ukierunkowanej na 1 atrybut itp itd

Tylko w global modzie na te pytanie odpowiedz nigdy nikt nie udzieli
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
W returning nie ma trudnych walk z przeciwnikami. Wystarczy dopakować postać. W DarkSadze za to już tak. W pierwszych rozdziałach, musisz
walczyć z przeciwnikiem, który ma cię na hita, a ty go na 30. I tu
trzeba znać taktykę walki. Np założyć miecz z mniejszym dmg, ale który
jest dłuższy i szybszy. W DarkSadze, nie ma tyle expa, by zrobić pro
postać, dlatego zawsze będą trudne walki. Np na końcowa. Ja tam wybiłem
wszystko do nogi, zrobiłem wszystkie questy i miałem 180 ileś siły, z
jakąś biżuterią, mistrza w jednoręce nie pamiętam ile procent, tarcze, i
 1-2 zdolności myśliwskie. Zręczności miałem mniej niż 16. Dwuręcznej
kusz itp zero.O zapomniałem, nauczyłem się magi na bryłę lodu. Taktyka z
 zamrożeniem. I nie miałem koksa postaci, bo zbrakło pd. I to na
najłatwiejszym poziomie. Później przeszedłem ta wyższych.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
A czy ja mowie ze w returnie są trudne nie bo znam mechanikę znam ruchy przeciwnika z wyprzedzeniem w DS grałem, ukończyłem, tam tez podobnie gdy ktoś mnie mila na hita to od razu miałem banana na gębie bo takie coś od razu sprawdza czy gracze umie wygrać walkę bez straty hp to jest trudne do oponowanie ale gdy taka podstawę wyniesiesz z nk to już leci z górki

Wystarczy dopakować postać niekonieczne mechanika nk pozwala nam zadawać obrażenia zawsze wiec nie muszą dopakowywać postać żeby wygrać tu trudność to stamina która nas ogranicza w robieniu takiej akacji :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
No ofc tizgar, chcialbym zobaczyc jak ta twoja ,,mechanika'' rozwalasz cieniostwora albo smoczego zebacza na niskim lvl xd
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
a co to za problem szarża unik unik kontra powtarzać aż do skutku unik razy dwa bo czasem po szarzy próbuje dogrysc nie da się tego przewidzieć ale dla pewności można odskoczyć zasięg nawet dla 1h po 2 unikach będzie wystarczający na kontrę przykład opisany dla zębacza i smoczego zębacza 
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Pamiętam tą akcję w darksadze, jak wchodzę z bardzo cienką postacią, zadowolony i wesoły, do jaskini a tam dwa ogniste cieniostwory XD.  Długo się głowiłem, jak wykurzyć je pojedyńczo. Mac Dun w DarkSadze przekonałem, się, że mechanika walki to podstawa.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Global jest skonstruowany że wymusza określony poziom siły na początku rozgrywki.
Bronie zręczościowe zabijaja innych NPC jak wiadomo w Global po prostu nie można sobie pozwolić na to zeby zginął ktoś , kto nie powinien zginąć . To KARDYNALNA zasada i czesem śmierć jakiegoś NPC w 2 czy 1 rozdziale całkowicie zmienia rozgrywkę w 4czy 5 lub niekiedy nawet uniemożliwia jej ukończenie według pewnych scenariuszy
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Przy odpowiedniej taktyce smoczy zębacz i cieniostwór nie stanowią problemu nawet w 1 rozdziale. Co innego w Globalu, jak napotka się potwory zarażone wścieklizną, ale tu już pozostawiam niespodziankę graczom. przemek, cech wspólnych z Dark Sagą może w Globalu być całkiem sporo, jest to w końcu mod który wydał Magic Team przed Dark Sagą :)
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Dlatego ściągam moda od razu jak wyjdzie. :)
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nawiązując Tizgar do #722 to powiem Ci tylko, skoro porównania tak lubisz, że Gothic1 pewnie trudny nie był dla mnóstwa graczy a jaką zdobył popularność!? Global chyba trochę przypomina ten rodzaj zawodów. Bardziej fabuła i klimat a pkt i przeciwnicy- to miły dodatek.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Wścieklizna czy nie bez różnicy zasada tam sama potwor nie trafia ja nie tracę hp i nie mam wścieklizny tego nie zmienisz :P

Tituf
Moze dla ciebie dla mnie jak i wielu innych najważniejszym pkt rpg jest dobrze zaplanowany rozwoj postaci system jaki został zaimplementowany w tym aspekcie w gothicu jest mega prosty i przyjemny przez co każdy bez problemów jest w stanie w ta grę grac :P

Dla mnie ważne ze jest on dobrze opisany rozumiem czego się uczy i jaki ma to wpływ na moja postać jak i dalsza cześć mojej przygody w grze jakie niesie to ze sobą korzyści i straty

Do czego bije to chyba oczywiste ze losowość wpływa na jakże ważny element rozwoju postaci i to wpływa w sposób ostro negatywny

 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
W Skyrim jest uproszczony system rozwoju. Tylko HP, mana, wytrzymałość. Dmg zwiększa się poprzez naukę walki bronią
 

Rumby

Rumby

Użytkownicy
posty96
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co kto lubi w takim razie - są gry, w których głównie koncentruje się na fabule, a są gry, w których główny nacisk kładzie się na rozwój postaci i mechanikę. W tym wypadku Global Mod będzie tym pierwszym. Chociażbyś nie wiem jak próbował, to raczej tego nie zmienisz ^^ Jeśli grasz dla mechaniki, to zamiast wywodzić się niepotrzebnie, po prostu zajmij się czymś innym :D

@Mały edit: Tizgar, ciągle zdarza Ci się pisać "ja, jak i wielu innych", jednak tych "innych" narzekających póki co nie widzę.
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No cóż, wszyscy chętni i zainteresowani wiedzą przynajmniej co ich czeka- losowość. A czy spróbują grać- zobaczymy. Sam jestem ciekaw ilości niezadowolonych graczy.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Skoro ja niemego to inni tez nic nie zmienia to nie piszą

Dla was to jest normalne ze 10 graczy robi dokładnie to samo w grze i każdy zasadniczo ma inny wynik dla mnie to jest niedorzeczne i niedopuszczalne proste dalsza dyskusja niema sensu możemy do niej wrócić jak sami dojdziecie w modzie do etapu w którym to wam nie będzie pasować lub to zaakceptujecie bo przejdziecie moda kończąc fabuły i cya tyle z gry :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skoro ja niemego to inni tez nic nie zmienia to nie piszą

Dla was to jest normalne ze 10 graczy robi dokładnie to samo w grze i każdy zasadniczo ma inny wynik dla mnie to jest niedorzeczne i niedopuszczalne proste dalsza dyskusja niema sensu możemy do niej wrócić jak sami dojdziecie w modzie do etapu w którym to wam nie będzie pasować lub to zaakceptujecie bo przejdziecie moda kończąc fabuły i cya tyle z gry :P

Niestety takie jest życie, przyzwyczajaj się Tizgar
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Dzisiaj ostatecznie zamykamy testy scenariuszowe wersji 1.6.9 PL, które po ciężkich bojach zakończyły się pomyślnie. Niestety testerzy spoza teamu, na których pomoc bardzo liczyliśmy po raz kolejny zawiedli i testy spoczęły na barkach moich, Tituf, Ahnbael814 i Taliasan.
Ja po prostu widzę, że tu do testów to nie m poważnych ludzi.
Ponieważ nie wszystko udało się dokładnie sprawdzić jest możliwe, że jakieś bugi pozostały ale to zbyt długi i obszerny mod aby tak wąskie grono osób wyłapujących je zdołało wszystko wychwycić.
Dziś i jutro pewne ostateczne polerowanie i szlifowanie i terminu przedstawionego w temacie zamierzamy dotrzymać.
Liczymy, że w trakcie rozgrywki gracze wniosą swoje uwagi , pozwalające na wprowadzenie poprawek gdyby taka konieczność zaistniała. Zdajemy sobie oczywiście sprawę, ze hejterzy będą się czepiać każdej zbędnej spacji czy przecinka , mamy nadzieję jednak że reszta graczy wniesie swoje konstruktywne uwagi, aby po ewentualnych poprawkach grało się bezproblemowo i komfortowo.
Gdy mod zostanie przedstawiony wprowadzimy kilka klasycznych tematów dotyczących problemów technicznych, bugów i błedów oraz szczegółowych w zalezności od potrzeb i zainteresowań graczy.
Istniejący temat Sugestie na poprawę modyfikacji także mam nadzieję będzie cieszył się zainteresowaniem.
Kilku rzeczy z pewnych powodów nie udało się nam niestety zrealizować, kilka innych zostało odrzuconych po gorących dyskusjach.
Finalna wersja 1.7 GLOBAL MOD PL powinna być gotowa w niedzielę a w poniedziałek upubliczniona.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

After

After

Użytkownicy
Kuglarz
posty236
Propsy79
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Kuglarz
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry