Cutscenki 2539 2

O temacie

Autor Zucklov

Zaczęty 9.03.2014 roku

Wyświetleń 2539

Odpowiedzi 2

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Zastanawiałem się, gdzie wstawić ten temat xD
Czy jest tutaj w stanie ktoś wytłumaczyć, jak się tworzy cutscenki? Bardziej chodzi mi o pracę kamer niż o samo wywoływanie funkcji. Podejrzałem kamery w otwieraniu portalu do Jarkendaru i trochę się w tym pogubiłem.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Dobra, ogarnąłem jako tako te kamerki, ale mam jeszcze jedno pytanie, bo będę wywoływać tę kamerę TriggerScriptem. Czy aby wyłączyć kamerę należy napisać w funkcji np. tak?
func void Camera()
{
Wld_SendTrigger("CAMERA1");
//cała scena
Wld_SendUnTrigger("CAMERA1");
};
Bo chcę, aby kamera wyłączyła się po scence, ale nie chcę też jednocześnie pozostać w tej kamerze na wieki xD
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry