Problemy techniczne z modyfikacją Czas Zapłaty 12168 99

O temacie

Autor AIR90

Zaczęty 1.03.2014 roku

Wyświetleń 12168

Odpowiedzi 99

Splash

Splash

The Modders
And i said...
posty3342
Propsy2267
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
  • online
  • And i said...
Cytuj
W opcjach jak biorę żeby kompasu nie było to i tak jest ;)
Ale przynajmniej jest wyłączony. Po jego wyłączeniu zapisz grę i wczytaj zapis - powinien wtedy zniknąć.
 
Bardzo bym prosił o niezawracanie mi głowy na PW problemami dotyczącymi podstaw w moddingu. Nie jestem tu jedyną osobą, która potrafi pomóc.

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty150
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki, teraz gram bez żadnego zacinania gry.
 

tasiema321

tasiema321

Użytkownicy
posty9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam naszła mnie ochota na gothica i zainstalowałem czas zapłaty, niby wszystko śmiga ale co jakiś czas gra się zawiesza i muszę wyłączać przez menedżer zadań. Macie jakieś porady?
 

Kozonator

Kozonator

Użytkownicy
posty10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
mam problem z modem po uruchomieniu gra działa ale okienko windows-owe jest widoczne i przeszkadza w grze
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty4848
Propsy3155
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przez co uruchamiasz moda? Przez GothicStarter czy GothicStarter_mod? Jeśli przez to drugie to sprawdź czy nie masz zaznaczonej opcji "Window mode".

Mati9319

Mati9319

Użytkownicy
posty7
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie przytrafił mi się dość nietypowy błąd. Mianowicie:

Mimo iż mam walkę bronią dwuręczną na 68% (czyli Mistrz), sposób trzymania broni przez Ricka, ilość ataków w sekwencji oraz animacje samych ataków uwsteczniły się do poziomu jakbym miał mniej niż 30%, czyli podstawowy "dwucombosowy" atak itp. Jakby co, 68%-owa szansa na obrażenia krytyczne pozostała na szczęście nienaruszona.

Niestety, musiało to nastąpić bez żadnego ostrzeżenia i kompletnie niezauważalnie, gdyż mój ostatni (i jedyny) zapis wykonałem już po wystąpieniu tego błędu...

Orientuje się ktoś co trzeba zrobić (szperanie w plikach czy coś z tych rzeczy), żeby znów można było walczyć tak, jak wskazuje na to poziom nauki?
 

J4nek101

J4nek101

Użytkownicy
Arcymistrz Broni Dwurecznej
posty100
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Arcymistrz Broni Dwurecznej
@Mati9319  niedługo powinno sie to naprawić  idź dalej grać
 

Janatris19

Janatris19

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobry, mam problem z mgłą, taka sama jak pojawia się po wejściu do lasów. Po spaniu czasami ta mgła sie włączała na cały czas i nie chciała zniknąć, normalnie wczytywałem wcześniejszego save i było spoko, ale teraz zrobiłem misje w kopalni w Nowym Obozie, i gdy wyszedłem, to znowu była ta mgła, a nie mam już sava sprzed kopalni. Czy da sie jakoś wyłączyć ta mgłę?

Edit: Dobra, przeczytałem, że wystarczy się przespać kilka dni i że ta mgła, to zamierzony efekt, a myslałem, że cos sie zbugowało.
 

anonim123

anonim123

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hej, wróciłem sobie do gry Gothic i wybrałem sobie moda "Czas Zapłaty 1.5" wszystko sprawnie działało, ale w trakcie misji gdzie musiałem odnaleźć pewną rośline dla npc, który miał problemy z mówieniem (przyprowadzić nowych rebeliantów) gra wyłącza się.  Od tej pory w ciągu minuty gra crashuje z błędami:

Spróbowałem od nowa z innego zapisu gry i udało mi się odprowadzić tych 2 npc do wioski, ale teraz tam mi gra crashuje w ciągu minuty grania...

Mój sprzęt: laptop hp dv7, windows 7 home premium 64x, intel core i5 3210m, 4gb ram, grafika intel hd4000 i geforce 630m (gra działa na zintegrowanej)
Co próbowałem zrobić:
- granie w trybie zgodności
- usuwanie gry i od nowa
- instalowanie systempack - gra w ogóle nie działała

Jakieś pomysły na rozwiązanie problemu? Mod wydaje się ciekawy i chciałbym pograć a jestem na początku :(
Mam trzeci zapis gry daleko w tyle, ale nie mam pewności co do tego, że mi błąd znowu wyskoczy
 

kemosabe

kemosabe

Użytkownicy
posty11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam, ja z kolei mam problem w początkowej fazie gry, związany z plikiem "ITAMARROW", w trakcie pokazywania mi przez Tony'ego drogi do obozu rebeliantów:


od razu po nim wyskakuje kolejny:


I zdarza się on generalnie co chwilę, jest to strasznie wkurzające... można liczyć na czyjąś pomoc w tej sprawie?

EDIT: Już mam, odkopałem post innego użytkownika, który podał rozwiązanie: mod uruchamiany ma być tylko gothicstarterem a nie gothicstarterem_mod. Sorry za zaśmiecanie tematu.
 

Splash

Splash

The Modders
And i said...
posty3342
Propsy2267
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
  • online
  • And i said...
Nie odpalaj moda starterem przeznaczonym dla modderów.
 
Bardzo bym prosił o niezawracanie mi głowy na PW problemami dotyczącymi podstaw w moddingu. Nie jestem tu jedyną osobą, która potrafi pomóc.

kemosabe

kemosabe

Użytkownicy
posty11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No dobra, ale tego już nie znalazłem: jak naprawić to, że Rick sam, bez mojej komendy, w różnych momentach (nawet podczas dialogu) pije mikstury lecznicze, nawet kiedy ich nie potrzebuje?
 

Splash

Splash

The Modders
And i said...
posty3342
Propsy2267
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
  • online
  • And i said...
Na chwilę obecną jedynym rozwiązaniem jest przypisanie miksturom klawiszy w ustawieniach.
 
Bardzo bym prosił o niezawracanie mi głowy na PW problemami dotyczącymi podstaw w moddingu. Nie jestem tu jedyną osobą, która potrafi pomóc.

kemosabe

kemosabe

Użytkownicy
posty11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ok, dzięki.
Jeszcze jedno pytanko, jeśli to nie problem: prawie za każdym razem, gdy próbuję otworzyć skrzynię, Rick nachyla się do niej (jak powinien), po czym nagle prostuje się i nie mogę już tej skrzyni ponownie otworzyć (a nawet nic z niej nie zdążyłem zabrać, on sam nawet jej nie zdążył do końca otworzyć). Kiedy próbuję powtórzyć komendę otwarcia, skrzynia tylko się podświetla, ale Rick nie reaguje na nią. Za każdym razem trzeba zapisywać grę przed każdą skrzynią i wczytywać tak długo, aż w końcu Rickowi uda się ją otworzyć. Czy na to jest jakiś sposób (mam nadzieję, że w miarę wyraźnie opisałem problem)?
 

Splash

Splash

The Modders
And i said...
posty3342
Propsy2267
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
  • online
  • And i said...
Pierwszy raz słyszę o czymś takim.
 
Bardzo bym prosił o niezawracanie mi głowy na PW problemami dotyczącymi podstaw w moddingu. Nie jestem tu jedyną osobą, która potrafi pomóc.

kemosabe

kemosabe

Użytkownicy
posty11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No cóż, cieszę się, że mogłem podać kolejny problem, ale powiem szczerze, że to dosyć upierdliwe. Jeszcze żeby tego było mało to co rusz powtarza mi się bug z "przenikającym orężem", tzn. nie mogę nikomu (ani niczemu) zadać żadnych obrażeń czy, ba, nawet uderzyć normalnie.
 

The_Fourth_Rider

The_Fourth_Rider

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam wszystkich. Przyszła i na mnie pora by się zwrócić o pomoc do speców. Otóż gram na patchu 1.5 i wszystko było w najlepszym porządku do czasu kiedy dostałem od Magów Wody q na znalezienie ornamentu przy cytadeli orków. We wspomnianym miejscu wywaliło mnie raz, ino dobrze - teraz nie mogę wczytać żadnego z save, które mam (wszystkie po wzięciu tego questa). Przy samym końcu wczytywania wyskakuje mi Access Violation o tekście:

======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
GOTHIC 1.08k_mod, Parser Version: 50
User:  Rider,  CPUType: 586,  Mem: 2048 MB total, 2048 MB free
Startup Options:-game:czaszaplaty.ini
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:006E87F5 (0x00005F1A 0x008DCE50 0x00000000 0x008DCE08) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+501 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1369+19 byte(s)0023:0042844F (0x00000000 0x0077A8D8 0x0159354B 0x0126FEC4) GothicMod.exe, CGameManager::Menu()+2655 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Bert\oGameManager.cpp, line 1355
0023:006E91A4 (0x00005F1A 0x008DCE50 0x00000000 0x008DCE08) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:006E91A4 (0x00005F2A 0x008DCE50 0x00000000 0x008DCE08) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:006E91A4 (0x000062FF 0x008DCE50 0x00000000 0x008DCE08) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:006E91A4 (0x000086B3 0x008DCE50 0x00000000 0x008DCE08) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:006E91A4 (0x0007739E 0x008DCE08 0x008DCE60 0x007D06E8) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:006E91A4 (0x0026E160 0x00000000 0x10766984 0x00006196) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:006E9957 (0x008DCE08 0x00006196 0x007D34D4 0x12620034) GothicMod.exe, zCParser::CallFunc()+711 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1548
0023:00637F84 (0x0126FCB4 0x0360CAE4 0xFFFFFFFF 0x00000000) GothicMod.exe, oCGame::CallScriptInit()+308 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oGame.cpp, line 844
0023:0063C86F (0xFFFFFFFF 0x00000001 0x0082C4E6 0x0126FCB4) GothicMod.exe, oCGame::LoadSavegame()+1487 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oGame.cpp, line 2150
0023:00428D09 (0x00000003 0x0126FC38 0x00000000 0x0126FCB4) GothicMod.exe, CGameManager::Read_Savegame()+441 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Bert\oGameManager.cpp, line 1449
0023:0042844F (0x00000000 0x0077A8D8 0x0159354B 0x0126FEC4) GothicMod.exe, CGameManager::Menu()+2655 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Bert\oGameManager.cpp, line 1355
0023:00424EBE (0x007D1078 0x00000000 0x0003069C 0x10766984) GothicMod.exe, CGameManager::Run()+974 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Bert\oGameManager.cpp, line 683
0023:006D867B (0x0039C000 0x0000002C 0x00000003 0x00000001) GothicMod.exe, MainProg()+75 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\Phoenix.cpp, line 115
0023:004F4326 (0x00400000 0x00000000 0x0159354B 0x00000001) GothicMod.exe, HandledWinMain()+966 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 772
0023:004F3E90 (0x00400000 0x00000000 0x0159354B 0x00000001) GothicMod.exe, WinMain()+128 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 684+21 byte(s)
0023:0077A9B8 (0x0B2DE8FC 0x15FF0000 0x007D01E4 0x9DFF04A3) GothicMod.exe, WinMainCRTStartup()+224 byte(s)
0023:7589F633 (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) SHELL32.dll, SHELL32_CTransferConfirmation_CreateInstance()+259971 byte(s)

Próbowałem już reinstalacji całego G1 Mod Tools, reinstalacji gry i moda oraz dodania wyjątku w antywirze. Tryby zgodności też nie rozwiązują problemu. Ratujcie!
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty4848
Propsy3155
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A nowa gra działa ci bez problemu?

The_Fourth_Rider

The_Fourth_Rider

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Owszem.

Post połączony: 2016-12-04, 13:22
Dodam jeszcze, że czasem zamiast błędu z access jest komunikat o 'nieoczekiwanym zatrzymaniu' lub runtime error.
 

Kozonator

Kozonator

Użytkownicy
posty10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam nie moge odpalic gota mam windowsa 8 wszystko poinstalowane wyskakuje okno playerkit naciskam ikne i nic. ktos cos pomze? Dodam że gothic bez dodatku też nie chodzi
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry