Niedopracowana animacja rąbania drewna 2456 2

O temacie

Autor nocnymocny

Zaczęty 25.02.2014 roku

Wyświetleń 2456

Odpowiedzi 2

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siągnąłem animację rąbania drewna:
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=823&cat=1&page=3&order=0
Animacja dobrze chodzi w grze, jednak kiedy nasz bohater kończy pracę, znika jego siekiera, którą rąbał drzewo. 
Również w jego ekwipunku nie ma drewna, które urąbał, a jedynie vob - drewko z wbitą w nie siekierą. Jest to trochę nielogiczne, bo w jego ekwipunku powinny być oddzielnie siekiera i drewno. Stworzyłem skrypt drewna (itmi_drewno_opalowe), próbowałem usunąć drewno z siekierą (łącznie) i dać (oddzielnie) siekerę i drewno, jednak nadpisanie pliku HumanS.d kończyło się tym, że gra nie chciała się uruchomić. Co miałbym nadpisać, aby było ok?

Cytuj
ani ("t_HolzSpalten_Stand_2_S0"   1 "s_HolzSpalten_S0" 0.1   0.0   M. "Hum_TREASURE_A01.asc" F   0   75)
      
      {
         *eventTag (0 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "ItMw_HolzAxt")
         *eventPFX   (44      1   "CPFX_IAI_STONE"   "ZS_RIGHTHAND"   )
         *eventSFX   (44         "pickore"   R:1000   EMPTY_SLOT)
         
      }
      
      ani ("s_HolzSpalten_S0" 1 "s_HolzSpalten_S0" 0.1 0.0 M. "Hum_TREASURE_A01.asc" F 44 75)      
      
      {
         *eventTag (44 "DEF_EXCHANGE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "ItMw_HolzAxt_h")
      }
      
      
      
      ani ("t_HolzSpalten_S0_2_Stand" 1 "" 0.1 0.4 M. "Hum_TREASURE_A01.asc" F 75 75)      
      {
         *eventTag (75 "DEF_REMOVE_ITEM" )
      }
      ani ("t_HolzSpalten_S0_2_S1" 1 "s_HolzSpalten_S1" 0.1 0.0 M. "Hum_TREASURE_A01.asc" F 75 75)
      
      ani ("s_HolzSpalten_S1"   1 "s_HolzSpalten_S1" 0.0 0.1 M. "Hum_TREASURE_A01.ASC" F 15 75)
      
      {   
         
         *eventPFX   (44      1   "CPFX_IAI_STONE"   "ZS_RIGHTHAND"   )
         *eventSFX   (44         "pickore"   R:1000   EMPTY_SLOT)
      }
      
      
      
      ani ("t_HolzSpalten_S1_2_S0" 1 "s_HolzSpalten_S0" 0.1 0.0 M. "Hum_TREASURE_A01.asc" F 0 0)



2. Pytanie. Ściągnąłem animację sarkofagu orków:
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=857&cat=1&page=2&order=0
Wstawiłem ją do gry przez oCMobContainer, postać kiedy podchodzi do sakrofagu wykonuje swoją animację: klęka na kolano i wykonuje ruch rękoma, jakby ponosiła wieko, ale nie pojawia się animacja przedmiotu. Po raz kolejny, co źle zrobiłem? ;D
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
sam jestem tym zainteresowany, udało ci się to zrobić?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Po 1. Znika siekiera bo tak jest w mdsie ustawione. W mdsie jest również tworzenie siekiery w ręce bohatera.
*eventTag (0 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "ItMw_HolzAxt")
*eventTag (75 "DEF_REMOVE_ITEM" )
Po 2. Jaką masz pewność, że nie powinno tak być? Może jest to zamierzone?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry