Siągnąłem animację rąbania drewna:
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=823&cat=1&page=3&order=0Animacja dobrze chodzi w grze, jednak kiedy nasz bohater kończy pracę, znika jego siekiera, którą rąbał drzewo.
Również w jego ekwipunku nie ma drewna, które urąbał, a jedynie vob - drewko z wbitą w nie siekierą. Jest to trochę nielogiczne, bo w jego ekwipunku powinny być oddzielnie siekiera i drewno. Stworzyłem skrypt drewna (itmi_drewno_opalowe), próbowałem usunąć drewno z siekierą (łącznie) i dać (oddzielnie) siekerę i drewno, jednak nadpisanie pliku HumanS.d kończyło się tym, że gra nie chciała się uruchomić. Co miałbym nadpisać, aby było ok?
ani ("t_HolzSpalten_Stand_2_S0" 1 "s_HolzSpalten_S0" 0.1 0.0 M. "Hum_TREASURE_A01.asc" F 0 75)
{
*eventTag (0 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "ItMw_HolzAxt")
*eventPFX (44 1 "CPFX_IAI_STONE" "ZS_RIGHTHAND" )
*eventSFX (44 "pickore" R:1000 EMPTY_SLOT)
}
ani ("s_HolzSpalten_S0" 1 "s_HolzSpalten_S0" 0.1 0.0 M. "Hum_TREASURE_A01.asc" F 44 75)
{
*eventTag (44 "DEF_EXCHANGE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "ItMw_HolzAxt_h")
}
ani ("t_HolzSpalten_S0_2_Stand" 1 "" 0.1 0.4 M. "Hum_TREASURE_A01.asc" F 75 75)
{
*eventTag (75 "DEF_REMOVE_ITEM" )
}
ani ("t_HolzSpalten_S0_2_S1" 1 "s_HolzSpalten_S1" 0.1 0.0 M. "Hum_TREASURE_A01.asc" F 75 75)
ani ("s_HolzSpalten_S1" 1 "s_HolzSpalten_S1" 0.0 0.1 M. "Hum_TREASURE_A01.ASC" F 15 75)
{
*eventPFX (44 1 "CPFX_IAI_STONE" "ZS_RIGHTHAND" )
*eventSFX (44 "pickore" R:1000 EMPTY_SLOT)
}
ani ("t_HolzSpalten_S1_2_S0" 1 "s_HolzSpalten_S0" 0.1 0.0 M. "Hum_TREASURE_A01.asc" F 0 0)
2. Pytanie. Ściągnąłem animację sarkofagu orków:
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=857&cat=1&page=2&order=0Wstawiłem ją do gry przez oCMobContainer, postać kiedy podchodzi do sakrofagu wykonuje swoją animację: klęka na kolano i wykonuje ruch rękoma, jakby ponosiła wieko, ale nie pojawia się animacja przedmiotu. Po raz kolejny, co źle zrobiłem? ;D