Gothic II - Dziedzictwo [Wstęp do wątku fabularnego] 16865 26

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 14.01.2014 roku

Wyświetleń 16865

Odpowiedzi 26

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Gothic II - Dziedzictwo [Wstęp do wątku fabularnego]
2014-01-14, 01:01(Ostatnia zmiana: 2015-02-20, 10:21)
Panie i Panowie, długi czas oczekiwania na uchylenie choć rąbka tajemnicy dotyczącej fabuły modyfikacji Dziedzictwo, razem z ukazaniem się tego postu - jako pierwszego gdziekolwiek w internetach - dobiegł końca. Ci wytrwalsi i ciekawscy, zapewne dotrwają do końca długiej i dość nietypowej strony fabuły Dziedzictwa.
Razem z tym postem ukazuje się pierwsza, nieoficjalna data premiery modyfikacji do jakże starej, a jednak dalej ubóstwianej przez wielu, drugiej części sagi Gothic.


Gothic II - Dziedzictwo [Wstęp do wątku fabularnego]
"Długie lata oczekiwania na kogoś, kto w stanie będzie wyzwolić ludzkość Khorinis z władzy okrutnego tyrana, którego rządów końca nie widać, dały swój obfity plon... Na długi czas po tym, kiedy droga do koloni więziennej została na nowo otwarta a smoki, które nękały krainę przepędzone, oczom wielu już, jak się okazało zbyt wcześnie spokojnych o przyszłość swoją i swoich dziedziców ludzi, ukazało się zagrożenie, które przed laty zostało zbagatelizowane na tyle, żeby w tym właśnie momencie uderzyć ze swoją największą możliwą siłą...
Kilka tygodni po wypłynięciu statku z portowego miasta Khorinis, zwanego Esmeraldą, orkowie pyszni w swój honor i pewni zwycięstwa, dokonali tego na co długo było im czekać.
Stopniowe przejęcia mniejszych i większych wiosek z czasem doprowadziły do upadku miasta, które zdawało się przez długie lata być fortecą, jaką wielu śmiałków zbyt pochopnie porównywało do Gothy. Miasto portowe wybito prawie do nogi, a razem z nim dzielne oddziały paladynów, najemników, magów ognia i wielu innych, którzy w obliczu zagrożenia stanęli ramię w ramię, by do ostatniej kropli krwi walczyć o długo upragnioną wolność.
Orkowie stopniowo, na swój własny sposób zaczęli odbudowywać szczątki miasta i werbować tych, którzy nie mieli już siły by walczyć... W zamian za darowanie życia, nowo zwerbowani oddali swe dusze bogu ciemności, który zawładnął dzięki swoim wyznawcom walczącym w jego imieniu, całą wyspą.
Nielicznym udało się zhańbić honor godła królewskiego i przysiąg nadawanych przed samym królem Rohbarem II, i zbiec w najciemniejsze, możliwie najmniej odwiedzane przez orków i ich nowych braci broni miejsca, by czekać na moment ostatecznej bitwy o wolność lub zgubę własną i reszty ocalałych."

Mieszkańcy Khorinis długo czekali na kogoś, kto wyzwoli ich spod władzy okrutnego tyrana. Na długi czas po tym, jak droga do kolonii więziennej została na nowo otwarta, a smoki przepędzone raz na zawsze, oczom wielu, jak się później okazało zbyt wcześnie spokojnych o swą przyszłość, ukazało się nowe, zbagatelizowane przed laty zagrożenie...
Kilka tygodni po wypłynięciu z portowego miasta Khorinis statku, zwanego Esmeraldą doszło do ataku ze strony orków. Pyszni, walczący o honor i ziemie zielonoskórzy wojownicy dokonali tego, na co tak długo czekali. Przejęcie miasta było tylko kwestią czasu. Gdy upadły gospodarstwa  i myśliwskie obozy, los Khorinis był już przesądzony. Zapasy nie mogły wystarczyć na długo, a broń i amunicja szybko się zużywały. Śmierć spadła na mieszkańców Khorinis. Orkowie nie oszczędzali nikogo. Ludzkie podziały i kasty nagle przestały się liczyć. Życie pasterzy, sprzątaczy, sędziów czy rycerzy znaczyło dla orków zawsze tyle samo – nic... Nawet walczący ramię w ramię Najemnicy, Magowie Ognia i Paladyni nie byli w stanie oprzeć się przeważającej sile najeźdźcy.
Wkrótce, po zniszczeniu miasta orkowie rozpoczęli jego przebudowę. Wśród niedobitków poszukiwali rekrutów, dla których od honoru ważniejszy był spokój i stabilizacja. W zamian za darowanie życia, nowo zwerbowani oddali swe dusze bogu ciemności, który każdego dnia rósł w siłę, dzięki swojemu powiększającemu się gronu wyznawców. Nie wszyscy jednak ulegli ciemiężycielom. Część wojowników nie utraciła wiary w przywrócenie świetności i spokoju. Musieli oni jednak zdusić swoją dumę i ukryć się na jakiś czas cierpliwie czekając na ostateczne starcie.


Przygodę rozpoczynamy na wyspie Tazos, oddalonej od Khorinis o kilkadziesiąt mil morskich, jako młodzieniec imieniem Astos, który aż do osiągnięcia wieku męskiego wychowuje się w rodzinnym majątku ziemskim. Już na początku, niczego niepodejrzewający gracz zostaje rzucony w wir wydarzeń i od powodzenia jego pierwszej misji zależy życie setek istnień na Tazos. 
Oto wstęp do wątku fabularnego Dziedzictwa, który z grubsza, w pewien sposób rozjaśni wam sam początek rozgrywki w Dziedzictwie.

Przewidywana data premiery na dzień 14.01.2014 to koniec grudnia 2014 roku.

TROCHĘ EDIT BY Outlander  :D
19.02.2015
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
zawładnął dzięki swoim wyznawcą
:|
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
ludzkość Khorinis
Cytuj
młodzieniaszek
Cytuj
sami skazują wyrok
Po niektórych zdaniach stwierdzam też, że Yoda byłby z ciebie dumny :D
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie no, tego się czytać nie da. Przechodzi od wątku do wątku w jednym zdaniu, nic z tego nie wiadomo. Słabo :I
Fabuła dosyć przeciętna, obyście chociaż to jakoś fajnie rozwiązali.

Cytuj
od kołyski do miasta
  :lol2:
 

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
mnie tam się podoba
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Cytat: kaczka
Niestety, dla głównego bohatera, zaraz po rozpoczęciu gry, niczego niepodejrzewający gracz rozpoczyna wyścig z czasem, którego wynik przesądzi czy do kolejnego dnia dożyje wiele istnień na Tazos.

Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się to z kolejnym lalusiowatym bohaterem, który z cioty zrobi się mężny,waleczny etc (coś jak bezio) co akurat jak dla mnie jest minusem. Nazwa bohatera też lipna ale to tylko moja opinia :D Krótko mówiąc jest przeciętnie.

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Generalnie to tylko początek a ciotą jako taką będzie i tak xD
Gramatyka ewidentnie do poprawy, za dużo popiłem :C
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Przeczytaj wszystko jeszcze raz i popraw bo to ładu i składu nie ma.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Cytat: kaczka
Gramatyka ewidentnie do poprawy, za dużo popiłem :C

Ta jasne najlepiej zwalić na coś (spalony dysk etc) :D Tak na serio to do poprawy i to widać bo czytając to.. no wiesz :D Korekta musi być.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Całość kuleje, ale grunt, że da się coś z tego zrozumieć :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Korekta wprowadzona :ok: Czasami sądzę, że dobrze tu działa wasze przyczepianie się do takich rzeczy XD
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Cytuj
Korekta wprowadzona
GDZIE??? :lol2:
na pewno nie w tym tekście, no szkoda że tak późno przeczytałem ...bylłbym weselszy o "jeden dzień dłużej"

i kur... nie kasuj tego jak ostatnim razem moje uwagi na temat rozwoju postaci , bo taki jesteś niby do przodu i luzak kaczka a jak ci się napisało parę słów prawdy o koncepcji twojego moda "Dziewictwo" to żeś zaraz skasował po kilku minutach żeby nikt tego nie zobaczył.
Tekst wprowadzający godny co najwyżej poziomu Zulu Gula , na mam nadzieję że sam mod będzie lepszy, o ile wyjdzie kiedykolwiek , rzecz jasna.
nara
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Chyba poczułeś się lekko urażony, bo usunąłem twój spam XD
Przykro mi, że cie to boli. Usunąłęm raptem twoje dwie wiadomości, bo zwyczajnie już nazbyt mocno odchodziły od tematu. Tyle.
Mod wyjdzie, o to się nie bój.
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Wyruszając ze swoim przyjacielem do miasta, z misją oczyszczenia swojego przybranego jak się później okazuje ojca, nieświadomi tego co oboje
robią, sami skazują wyrok na niewielką wyspę, na której się wychowali.
Co jak co ale tego to nie musiałeś już pisać
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Cytuj
swojego przybranego jak się później okazuje ojca,
nie , dlaczego?
akurat wątki zaczerpnięte z Mody na Sukces, Klanu, Plebanii i tasiemców południowoamerykańskich są jak najbardziej na miejscu i Autor słusznie uchylił rąbka tajemnicy że takowe wykorzystuje
+1 rzecz jasna :lol:
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Cytat: Shadow Assasin
Co jak co ale tego to nie musiałeś już pisać
Akurat to wyjdzie na jaw po pięciu minutach gry XD
 

Evgarr

Evgarr

Użytkownicy
posty62
Propsy36
Profesjabrak
  • Zbanowany
Cytuj
Kilka tygodni po wypłynięciu statku z portowego miasta Khorinis, zwanego Esmeraldą
Miasto Khorinis nazywa się Esmeralda??? statku przesunąć za Khorinis

Cytuj
Miasto portowe wybito prawie do nogi, a razem z nim dzielne oddziały paladynów, najemników, magów ognia i wielu innych, którzy w obliczu zagrożenia stanęli ramię w ramię, by do ostatniej kropli krwi walczyć o długo upragnioną wolność.
Miasto chyba można co najwyżej spalić...

Dawno nie pisano w tym wątku, wiem, ale chyba nie powinien tak szybko wygasnąć. Wielka szkoda, że budujecie grę na chwiejnej podstawie... A może jest już jakiś update?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Miasto chyba można co najwyżej spalić...
To idź powiedz dla orków że nie mogą po prostu wszystkich wymordować, muszą ich spalić.

I to nie jest tak że z fabuły mamy tylko tyle rozpisane. Po prostu Kaczka nie potrafi takich rzeczy prezentować i spoilerowałby jak cholera, to  raz. A dwa, zakończenie też podać?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Niektórzy nie są po prostu w stanie pojąć znaczenia fantasy a wiele aspektów napisanych z przymrużeniem oka jest dla nich zbyt dosłowne  :facepalm:
 

Evgarr

Evgarr

Użytkownicy
posty62
Propsy36
Profesjabrak
  • Zbanowany
A ile jest fantasy w zniszczeniu miasta? Co to ma do tego, o co zapytałem? Nie odwołuję się do gatunku, tylko do przejrzystości zdania.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Nigdy nie zrozumiem o co ludzie mogą się jeszcze przyczepić. Poprawione.
 

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A co mi tam! Robię odkop.
Cytuj
Stopniowe przejęcia mniejszych i większych wiosek z czasem doprowadziły do upadku miasta, które zdawało się przez długie lata być fortecą, jaką wielu śmiałków zbyt pochopnie porównywało do Gothy
Na Khorinis nie ma ani jednej wioski.
Cytuj
(...) dzielne oddziały paladynów, najemników, magów ognia i wielu innych, którzy w obliczu zagrożenia stanęli ramię w ramię, by do ostatniej kropli krwi walczyć o długo upragnioną wolność.
Nie przypominam sobie, żeby w/w byli zniewoleni.
Cytuj
Orkowie stopniowo, na swój własny sposób zaczęli odbudowywać szczątki miasta
Jak można odbudowywać szczątki?

Część napisana kursywą już jest w miarę w porządku, ale interpunkcja nadal kuleje.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Witam, 
W RaveN Studio cieszymy się gdy osoby oczekujące na modyfikację okazują zainteresowanie i starają się wspomóc, chociażby radą, rozwój modyfikacji. 
Akcja Dziedzictwa odbywa się w przyszłości, po przegranej wojnie na Khorinis, stąd niektóre rzeczy mogą wydawać się niezgodne fabularnie. Jednak bez obaw, wszystko będzie wytłumaczone w dialogach oraz  dokumentach możliwych do znalezienia w trakcie gry. Mamy tutaj całkiem niezłe pole do popisu ponieważ Piranha Bytes nie opisywały tych wydarzeń zbyt dokładnie, właściwie poprzestali na paru wspominkach; jak na przykład rozmowa z Thorusem w trzeciej odsłonie serii. 
Określenie wiosek, zostało tutaj użyte jako skrót myślowy. Mowa tutaj o farmach Akila, Bengara, Sekoba oraz Onara, 

Szczątki miasta odbudowuje się wykorzystując fundamenty oraz materiały użyte w oryginalnej budowie miasta. 

Mam nadzieję że rozwiewa to Twoje wątpliwości oraz zastrzeżenia, w przeciwnym wypadku, zapraszam do dyskusji, ja oraz pozostali członkowie RaveN Studio, chętnie odpowiemy na wszelkie pytania. 
Pozdrawiam, 
Sawik

PS. Chciałbym jeszcze zwrócić uwagę, że podczas układania fabuły do modyfikacji uwzględnione zostały wyłącznie historie z ręki Piranha Bytes.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Chciałbym jeszcze zwrócić uwagę, że podczas układania fabuły do modyfikacji uwzględnione zostały wyłącznie historie z ręki Piranha Bytes.
Dopiero pod takowe zostały podpinane, tudzież wmieszane te, które wymyślili fani oczekujący moda lub my, jak np dokładniejszy opis historii upadku Khorinis, o którym w g3 była tylko wzmianka, jak już wcześniej Sawik napisał.
 

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
1. Farma/gospodarstwo a wioska to różnica. Gdyby te wszystkie domki farmerów były w bliskim sąsiedztwie, można byłoby mówić o wiosce.
2. Nie odbudowuje się szczątek miast, odbudowuje się miasto.
3. W poprzednim poście zauważyłem jeszcze jedno uchybienie, które nie zostało skomentowane.

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
2. Nie odbudowuje się szczątek miast, odbudowuje się miasto.
Masz rację. Odbudowuje się miasto. Ze szczątek można zrobić rekonstrukcję miasta i raczej o to mi chodziło.
 

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
2. Nie odbudowuje się szczątek miast, odbudowuje się miasto.
Masz rację. Odbudowuje się miasto. Ze szczątek można zrobić rekonstrukcję miasta i raczej o to mi chodziło.
Rekonstrukcja Khorinis à la Ur-Shak?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry