Dopasowanie nowego pancerza. 1133 0

O temacie

Autor Abubaker

Zaczęty 4.01.2014 roku

Wyświetleń 1133

Odpowiedzi 0

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Abubaker

Dopasowanie nowego pancerza.
2014-01-04, 19:59(Ostatnia zmiana: 2014-01-04, 21:04)
Witam.
Nie byłem pewien czy to temat do tego działu, ale w końcu to problematyczna kwestia.

Stworzyłem nowy model pancerza ( o skrypty się nie martwcie już są). Połączyłem go z zaimportowanym Hum_BodyNaked0, aby dopasować poszczególne jego elementy do animacji w grze (przypisać poszczególne vertexy do bipedów). Reparsuje i odpalam Gothica 2. Po założeniu pancerza, w czasie ruchu niektóre elementy zaczepiają się o siebie i rozciągają (np. dłoń pociąga za sobą nogawkę spodni).

I tu pojawia się pierwsze pytanie: Czy jest to przyczyna złego połączenia z bipedami, oraz jeśli tak to jak je zedytować (3dsmax9)?

Próbowałem to robić przy użyciu funkcji Edit Envelopes i zmieniając Abs.Effect. Jednak efektu w grze nie zauważyłem.

Oraz pytanie nr 2.:

Podczas jednej z prób pancerz miał w Gothic'u 2 (tylko w nim, nie w 3dsmax) dziury przez które widać było na wylot, co mogło być ich przyczyną?


Niecierpliwie wyczekuję odpowiedzi.
Z góry dziękuję za pomoc.

Edit: Udało mi się rozwiązać problem z tym pancerzem, robiąc wszystko od początku. Jednak nadal chciałbym znać odpowiedzi na te pytania. Na przyszłość i na wszelki wypadek.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry