Moje fanbojowskie propozycje:
Poprawki:
-Cornelius nie zostaje zaaresztowany i wtrącony do lochu kiedy ukradnie mu się dziennik i odda Hagenowi, jego NPC po prostu znika jeśli nie dokończymy dialogi i sam nie zwieje z miasta
Ogólnie:
-więcej NPC "z imieniem" którzy należą do gild.
-więcej NPC, którzy należą do gildii złodziei
-wojny miedzy gildiowe obozowe;
-Piraci vs. Bandyci (konflikt otwarty od samego początku)
-Najemnicy Onara vs. Miasto (straż i paladyni)
-Nekromanci vs. Magowie Ognia (konflikt otwarty od samego początku)
-Straż miejska/paladyni vs. Obóz Bractwa
-Orkowie i ich najemnicy vs. Paldayni/Straż (konflikt otwarty od samego początku)
-przynależność do wrogiej gildii w czasie wojny (o ile się rozpętała) sprawi że zostaniemy automatycznie zaatakowani przez wroga
-ostrzejsze systemy prawne - za morderstwo grozi kara śmierci a nie jakaś śmieszna grzywna
-za pobicia odsiadka w pierdlu/praca na polach w klasztorze (tak jak to działa w Oblivionie, Skyrimie i Morrowindzie gdzie za każdy odsiedziany dzień traci się na swoich statach)
-Lee z kolei będzie z nas darł łachy i wszystkie wartościowe przedmioty jeśli skończy się złoto
-kara śmierci u najemników orków/bandytów za jakiekolwiek wykroczenie
-palenie bagiennego ziela obniża inteligencję/ ale za to (byłe) czary (Śniącego) stają się potężniejsze
-bójki między NPC na pięści a nie bronie - wyciągniesz broń zamiast pięści to reszta cię zaatakuje (np. pojedynki najemników) i zabije tak jak to ma w przypadku walczenia z bandytami np. w ich Obozie w Jarkendarze
-Alrik też bije się na pięści
-sporadyczne zadymy na pięści w dzielnicy portowej i na farmie między najemnikami
-limity czasowe na zadania
-stopnie wojskowe dla straży miejskiej i paladynów
-rekrutuj nowych do gildii do której należysz
-karma bogów podciągnięta pod zadania
-runa Mora Ultranu więzi dusze i daje bonusy/XP w zależności od poziomu i rodzaju potowara/NPC
-możliwość czeladnikowania u Thorbena lub Matteo
-otwórz własny sklep
-moje największe złudne oczekiwanie - dajcie wątek z nowo powstałą magiczną barierą!
-Spadek z rangi Maga Ognia, Wody i Nekromanty oraz powtórne wstąpię nie do gildii
Magowie Ognia:
-Zbieraj datki na rzecz świątyni Innosa od NPC
-Rozwinięcie zadania z Poszukiwaczami
-Złamanie prawa -> awans na Mag Renegat
Magowie Wody:
-Były Mag Ognia może zostać Magiem Wody
-Zbyt wysoka karma u Innosa -> awans na Mag Renegant, w tym przypadku można zostać Magiem Ognia
-uzyskanie dostępu do świątyni Adanosa od bandytów drogą pokojową bądź sojuszem z piratami i wzarnym atakiem magów i piratów na obóz bandytów
-Zbieraj datki na rzecz świątyni Adanosa od NPC
-poważne występki przeciw naturze ludzkiej np. morderstwo, wysysanie dusz morą ultranu -> awans na Mag Renegat
Nekromanci:
-Mag Renegat MOŻE zostać Nekromantą
-Zbyt wysoka karma u Innosa -> awans na Mag Renegat -> wtedy MOŻNA zostać Magiem Wody
-gildia Nekromanty aktualnie jest mało odczuwalna dialogowo, same pozwolenie do wejścia do klasztoru wydaje mi się śmieszne dla Nekromanty
-Zdobycie Oka Innosa poprzez kradzież lub wtargnięcie dla nekromanty - innej drogi nie powinno być - może zawładnięcie nad umysłem Pedra?
-możliwość zostania Poszukiwaczem
-jako Nekromanta niszczysz Smoka-ożywieńca nie bo to wróg tylko rywal względem Beliara
-NPC w Obozie Bandytów w Jarkendarze oraz Orkowie nie powinni atakować Nekromanty; Orkowie to wyznawcy Beliara i wielu generycznych bandytów w obozie Kruka ma dialogi typu "Na Beliara teraz nigdy się nie wydostaniemy z tej przeklętej wyspy"
Straż miejska i Najemnicy:
-aresztowanie obywateli
-dojenie pobliskich farmerów ~ Lobart i Akil
-dojenie farmerów zależnych od Onara ~ Bengar i Sekob
-atak na drug dealerów - zlikwiduje obóz Bractwa i ich bagienne ziele
-patrole straży miejskiej poza miastem
-patrole najemników
-kiedy patrole na siebie nachodzą może dojść do słuczki między nimi
-gnębienie wieśniaków/szykanowanie Onarem
-Dołącz do najemników jako poplecznik Sylvia
-Możliwość odbicia Benneta z więzienia siłą
-Limity czasowe na zadania w tym limit na uwolnienia Benneta albo będzie wisiał
Paladyni/Łowcy Smoków:
-dowódź oddziałem paladynów lub strażników miejskich
-zadanie z ujawnieniem szpiegów (najemnicy orków/najemnicy Onara) wśród straży miejskiej
-Łowca Smoków to idealna gildia dla głównego bohatera bo jej członkowie są niezależni indywidualnie od samych siebie ja bym tylko dodał ich więcej tj. nowych NPC z tą gildią
Bandyci i Najemnicy Orków
-gildia bandyty poprzez zostaniem porwanym przez bandytów; startuje się jako niewolnik a awansuje się na bandytę
-gildia skazańca/najemnika orków poprzez przymusowy wysył do koloni karnej jako zbiegły więzień
-startuje się jako skazaniec i awansuje się na Najemnika Orków
-dodać "mobilnych" poszukiwaczy przygód np. widujemy gościa bez gildii a później do jakiej gildii dołącza/wchodzi nam w drogę lub pomaga itp.
-mobilny poszukiwacz przygód np. kiedy Bezimienny jest niewolnikiem Kruka zbiera ornamenty i otwiera portal/szpieguje bandytów
-możliwość eradykacji obozu piratów
-mobilny poszukiwacz przygód zostaje wysłany przez Hagen do Górnieczej Doliny zamiast Beziego ~ bo ten został wysłany jako zbiegły skazaniec
-Lothar, Pablo, Canthar to dobry wybór NPC, którzy by się nadawali do questa gdzie Bezi zostaje zapuszkowany i wysłany z konwojem do koloni karnej
Bractwo
-rozprowadzanie bagiennego ziela w mieście i na farmach
-menelowanie obywateli Khorinis i wieśniaków zielem
-jakiś miernik uzależnienia od bagiennego ziela i efekty uboczne
Piraci:
-budowa statku lub uprowadzenie drakara orków lub galery paladynów
-eliminacja obozu bandytów
-może transport i handel kontrabany między gildią kupiecką a piratami?