Returning 2.0 728863 1769

Ankieta

 Która gildia powinna zostać najbardziej rozbudowana?

Paladyni
81 (16.2%)
Magowie Ognia
28 (5.6%)
Magowie Wody
27 (5.4%)
Guru
28 (5.6%)
Strażnicy świątynni
43 (8.6%)
Łowcy Smoków
58 (11.6%)
Nekromanci
102 (20.4%)
Bandyci (być może jako gildia)
53 (10.6%)
Najemnicy orków (być może jako gildia)
80 (16%)

Głosów w sumie: 500

O temacie

Autor panzpis

Zaczęty 26.11.2013 roku

Wyświetleń 728863

Odpowiedzi 1769

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
No i co z tego? Ich mod, niech sobie biorą co chcą. Obrazujesz chamstwo, z którym kojarzą oni polaków i nie widzę powodu, by mieli publikować skrypty moda akurat dla Polski. Mi to zwisa, po prostu róbcie tak dalej, a żadnego Returninga nie będzie. Tyle.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Wiem, tyle, że wczoraj dałem post i do dzisiaj nie mam odpowiedzi, a bez tego nie mogę grać, bo chcę to zdobyć i lecieć do zamku.
Ale kazdego chuj to obchodzi, wypierdalaj. To jest temat od returninga a nie twoich problem z lhiverem.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

majaczek

majaczek

DreamVader
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • DreamVader
  • The Dreamer
fajnie  że wyjdzie w maju :D
(patrzy w kalendarz) ooo już czerwiec :trollface:
---------------------------------------------------------------------
a tak na serio to kiedy będzie jeśli można wiedzieć? czy jednak nie można?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Przecież ostatnio pisałem, że przeniesli na lipiec, a teraz już zmienili, że premiery mozna oczekiwać wkrótce.

Post połączony: 2015-06-03, 22:50
Wgl. miło Cię widzieć.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Żelazko

Returning 2.0
#1424 2015-06-04, 05:43(Ostatnia zmiana: 2015-06-04, 06:15)
Moje fanbojowskie propozycje:

Poprawki:
-Cornelius nie zostaje zaaresztowany i wtrącony do lochu kiedy ukradnie mu się dziennik i odda Hagenowi, jego NPC po prostu znika jeśli nie dokończymy dialogi i sam nie zwieje z miasta

Ogólnie:
-więcej NPC "z imieniem" którzy należą do gild.
  -więcej NPC, którzy należą do gildii złodziei
-wojny miedzy gildiowe obozowe;
   -Piraci vs. Bandyci (konflikt otwarty od samego początku)
   -Najemnicy Onara vs. Miasto (straż i paladyni)
   -Nekromanci vs. Magowie Ognia (konflikt otwarty od samego początku)
   -Straż miejska/paladyni vs. Obóz Bractwa
   -Orkowie i ich najemnicy vs. Paldayni/Straż (konflikt otwarty od samego początku)
-przynależność do wrogiej gildii w czasie wojny (o ile się rozpętała) sprawi że zostaniemy automatycznie zaatakowani przez wroga
-ostrzejsze systemy prawne - za morderstwo grozi kara śmierci a nie jakaś śmieszna grzywna
   -za pobicia odsiadka w pierdlu/praca na polach w klasztorze (tak jak to działa w Oblivionie, Skyrimie i Morrowindzie gdzie za każdy odsiedziany dzień traci się na swoich statach)
   -Lee z kolei będzie z nas darł łachy i wszystkie wartościowe przedmioty jeśli skończy się złoto
   -kara śmierci u najemników orków/bandytów za jakiekolwiek wykroczenie
-palenie bagiennego ziela obniża inteligencję/ ale za to (byłe) czary (Śniącego) stają się potężniejsze
-bójki między NPC na pięści a nie bronie  - wyciągniesz broń zamiast pięści to reszta cię zaatakuje (np. pojedynki najemników) i zabije tak jak to ma w przypadku walczenia z bandytami np. w ich Obozie w Jarkendarze
-Alrik też bije się na pięści
-sporadyczne zadymy na pięści w dzielnicy portowej i na farmie między najemnikami
-limity czasowe na zadania
-stopnie wojskowe dla straży miejskiej i paladynów
-rekrutuj nowych do gildii do której należysz
-karma bogów podciągnięta pod zadania
-runa Mora Ultranu więzi dusze i daje bonusy/XP w zależności od poziomu i rodzaju potowara/NPC
-możliwość czeladnikowania u Thorbena lub Matteo
-otwórz własny sklep
-moje największe złudne oczekiwanie - dajcie wątek z nowo powstałą magiczną barierą!
-Spadek z rangi Maga Ognia, Wody i Nekromanty oraz powtórne wstąpię nie do gildii

Magowie Ognia:
-Zbieraj datki na rzecz świątyni Innosa od NPC
-Rozwinięcie zadania z Poszukiwaczami
-Złamanie prawa -> awans na Mag Renegat

Magowie Wody:
-Były Mag Ognia może zostać Magiem Wody
-Zbyt wysoka karma u Innosa -> awans na Mag Renegant, w tym przypadku można zostać Magiem Ognia
-uzyskanie dostępu do świątyni Adanosa od bandytów drogą pokojową bądź sojuszem z piratami i wzarnym atakiem magów i piratów na obóz bandytów
-Zbieraj datki na rzecz świątyni Adanosa od NPC
-poważne występki przeciw naturze ludzkiej np. morderstwo, wysysanie dusz morą ultranu -> awans na Mag Renegat

Nekromanci:
-Mag Renegat MOŻE zostać Nekromantą
-Zbyt wysoka karma u Innosa -> awans na Mag Renegat -> wtedy MOŻNA zostać Magiem Wody
-gildia Nekromanty aktualnie jest mało odczuwalna dialogowo, same pozwolenie do wejścia do klasztoru wydaje mi się śmieszne dla Nekromanty
-Zdobycie Oka Innosa poprzez kradzież lub wtargnięcie dla nekromanty - innej drogi nie powinno być - może zawładnięcie nad umysłem Pedra?
-możliwość zostania Poszukiwaczem
-jako Nekromanta niszczysz Smoka-ożywieńca nie bo to wróg tylko rywal względem Beliara
-NPC w Obozie Bandytów w Jarkendarze oraz Orkowie nie powinni atakować Nekromanty; Orkowie to wyznawcy Beliara i wielu generycznych bandytów w obozie Kruka ma dialogi typu "Na Beliara teraz nigdy się nie wydostaniemy z tej przeklętej wyspy"


Straż miejska i Najemnicy:
-aresztowanie obywateli
-dojenie pobliskich farmerów ~ Lobart i Akil
-dojenie farmerów zależnych od Onara ~ Bengar i Sekob
-atak na drug dealerów - zlikwiduje obóz Bractwa i ich bagienne ziele
-patrole straży miejskiej poza miastem
-patrole najemników
-kiedy patrole na siebie nachodzą może dojść do słuczki między nimi
-gnębienie wieśniaków/szykanowanie Onarem
-Dołącz do najemników jako poplecznik Sylvia
-Możliwość odbicia Benneta z więzienia siłą
-Limity czasowe na zadania w tym limit na uwolnienia Benneta albo będzie wisiał

Paladyni/Łowcy Smoków:
-dowódź oddziałem paladynów lub strażników miejskich
-zadanie z ujawnieniem szpiegów (najemnicy orków/najemnicy Onara) wśród straży miejskiej
-Łowca Smoków to idealna gildia dla głównego bohatera bo jej członkowie są niezależni indywidualnie od samych siebie ja bym tylko dodał ich więcej tj. nowych NPC z tą gildią 

Bandyci i Najemnicy Orków
-gildia bandyty poprzez zostaniem porwanym przez bandytów; startuje się jako niewolnik a awansuje się na bandytę
-gildia skazańca/najemnika orków poprzez przymusowy wysył do koloni karnej jako zbiegły więzień
-startuje się jako skazaniec i awansuje się na Najemnika Orków
-dodać "mobilnych" poszukiwaczy przygód np. widujemy gościa bez gildii a później do jakiej gildii dołącza/wchodzi nam w drogę lub pomaga itp.
-mobilny poszukiwacz przygód np. kiedy Bezimienny jest niewolnikiem Kruka zbiera ornamenty i otwiera portal/szpieguje bandytów
-możliwość eradykacji obozu piratów
-mobilny poszukiwacz przygód zostaje wysłany przez Hagen do Górnieczej Doliny zamiast Beziego ~ bo ten został wysłany jako zbiegły skazaniec
-Lothar, Pablo, Canthar to dobry wybór NPC, którzy by się nadawali do questa gdzie Bezi zostaje zapuszkowany i wysłany z konwojem do koloni karnej

Bractwo
-rozprowadzanie bagiennego ziela w mieście i na farmach
-menelowanie obywateli Khorinis i wieśniaków zielem
-jakiś miernik uzależnienia od bagiennego ziela i efekty uboczne

Piraci:
-budowa statku lub uprowadzenie drakara orków lub galery paladynów
-eliminacja obozu bandytów
-może transport i handel kontrabany między gildią kupiecką a piratami?

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Przyznaj, że przeczytałeś tylko pierwszy post....
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



kosa89

kosa89

Użytkownicy
posty33
Propsy15
Profesjabrak
  • Użytkownicy

kosa89

Returning 2.0
#1426 2015-06-04, 11:30(Ostatnia zmiana: 2015-06-04, 14:21)
Spoiler
Moje fanbojowskie propozycje:

Poprawki:
-Cornelius nie zostaje zaaresztowany i wtrącony do lochu kiedy ukradnie mu się dziennik i odda Hagenowi, jego NPC po prostu znika jeśli nie dokończymy dialogi i sam nie zwieje z miasta

Ogólnie:
-więcej NPC "z imieniem" którzy należą do gild.
  -więcej NPC, którzy należą do gildii złodziei
-wojny miedzy gildiowe obozowe;
   -Piraci vs. Bandyci (konflikt otwarty od samego początku)
   -Najemnicy Onara vs. Miasto (straż i paladyni)
   -Nekromanci vs. Magowie Ognia (konflikt otwarty od samego początku)
   -Straż miejska/paladyni vs. Obóz Bractwa
   -Orkowie i ich najemnicy vs. Paldayni/Straż (konflikt otwarty od samego początku)
-przynależność do wrogiej gildii w czasie wojny (o ile się rozpętała) sprawi że zostaniemy automatycznie zaatakowani przez wroga
-ostrzejsze systemy prawne - za morderstwo grozi kara śmierci a nie jakaś śmieszna grzywna
   -za pobicia odsiadka w pierdlu/praca na polach w klasztorze (tak jak to działa w Oblivionie, Skyrimie i Morrowindzie gdzie za każdy odsiedziany dzień traci się na swoich statach)
   -Lee z kolei będzie z nas darł łachy i wszystkie wartościowe przedmioty jeśli skończy się złoto
   -kara śmierci u najemników orków/bandytów za jakiekolwiek wykroczenie
-palenie bagiennego ziela obniża inteligencję/ ale za to (byłe) czary (Śniącego) stają się potężniejsze
-bójki między NPC na pięści a nie bronie  - wyciągniesz broń zamiast pięści to reszta cię zaatakuje (np. pojedynki najemników) i zabije tak jak to ma w przypadku walczenia z bandytami np. w ich Obozie w Jarkendarze
-Alrik też bije się na pięści
-sporadyczne zadymy na pięści w dzielnicy portowej i na farmie między najemnikami
-limity czasowe na zadania
-stopnie wojskowe dla straży miejskiej i paladynów
-rekrutuj nowych do gildii do której należysz
-karma bogów podciągnięta pod zadania
-runa Mora Ultranu więzi dusze i daje bonusy/XP w zależności od poziomu i rodzaju potowara/NPC
-możliwość czeladnikowania u Thorbena lub Matteo
-otwórz własny sklep
-moje największe złudne oczekiwanie - dajcie wątek z nowo powstałą magiczną barierą!
-Spadek z rangi Maga Ognia, Wody i Nekromanty oraz powtórne wstąpię nie do gildii

Magowie Ognia:
-Zbieraj datki na rzecz świątyni Innosa od NPC
-Rozwinięcie zadania z Poszukiwaczami
-Złamanie prawa -> awans na Mag Renegat

Magowie Wody:
-Były Mag Ognia może zostać Magiem Wody
-Zbyt wysoka karma u Innosa -> awans na Mag Renegant, w tym przypadku można zostać Magiem Ognia
-uzyskanie dostępu do świątyni Adanosa od bandytów drogą pokojową bądź sojuszem z piratami i wzarnym atakiem magów i piratów na obóz bandytów
-Zbieraj datki na rzecz świątyni Adanosa od NPC
-poważne występki przeciw naturze ludzkiej np. morderstwo, wysysanie dusz morą ultranu -> awans na Mag Renegat

Nekromanci:
-Mag Renegat MOŻE zostać Nekromantą
-Zbyt wysoka karma u Innosa -> awans na Mag Renegat -> wtedy MOŻNA zostać Magiem Wody
-gildia Nekromanty aktualnie jest mało odczuwalna dialogowo, same pozwolenie do wejścia do klasztoru wydaje mi się śmieszne dla Nekromanty
-Zdobycie Oka Innosa poprzez kradzież lub wtargnięcie dla nekromanty - innej drogi nie powinno być - może zawładnięcie nad umysłem Pedra?
-możliwość zostania Poszukiwaczem
-jako Nekromanta niszczysz Smoka-ożywieńca nie bo to wróg tylko rywal względem Beliara
-NPC w Obozie Bandytów w Jarkendarze oraz Orkowie nie powinni atakować Nekromanty; Orkowie to wyznawcy Beliara i wielu generycznych bandytów w obozie Kruka ma dialogi typu "Na Beliara teraz nigdy się nie wydostaniemy z tej przeklętej wyspy"


Straż miejska i Najemnicy:
-aresztowanie obywateli
-dojenie pobliskich farmerów ~ Lobart i Akil
-dojenie farmerów zależnych od Onara ~ Bengar i Sekob
-atak na drug dealerów - zlikwiduje obóz Bractwa i ich bagienne ziele
-patrole straży miejskiej poza miastem
-patrole najemników
-kiedy patrole na siebie nachodzą może dojść do słuczki między nimi
-gnębienie wieśniaków/szykanowanie Onarem
-Dołącz do najemników jako poplecznik Sylvia
-Możliwość odbicia Benneta z więzienia siłą
-Limity czasowe na zadania w tym limit na uwolnienia Benneta albo będzie wisiał

Paladyni/Łowcy Smoków:
-dowódź oddziałem paladynów lub strażników miejskich
-zadanie z ujawnieniem szpiegów (najemnicy orków/najemnicy Onara) wśród straży miejskiej
-Łowca Smoków to idealna gildia dla głównego bohatera bo jej członkowie są niezależni indywidualnie od samych siebie ja bym tylko dodał ich więcej tj. nowych NPC z tą gildią 

Bandyci i Najemnicy Orków
-gildia bandyty poprzez zostaniem porwanym przez bandytów; startuje się jako niewolnik a awansuje się na bandytę
-gildia skazańca/najemnika orków poprzez przymusowy wysył do koloni karnej jako zbiegły więzień
-startuje się jako skazaniec i awansuje się na Najemnika Orków
-dodać "mobilnych" poszukiwaczy przygód np. widujemy gościa bez gildii a później do jakiej gildii dołącza/wchodzi nam w drogę lub pomaga itp.
-mobilny poszukiwacz przygód np. kiedy Bezimienny jest niewolnikiem Kruka zbiera ornamenty i otwiera portal/szpieguje bandytów
-możliwość eradykacji obozu piratów
-mobilny poszukiwacz przygód zostaje wysłany przez Hagen do Górnieczej Doliny zamiast Beziego ~ bo ten został wysłany jako zbiegły skazaniec
-Lothar, Pablo, Canthar to dobry wybór NPC, którzy by się nadawali do questa gdzie Bezi zostaje zapuszkowany i wysłany z konwojem do koloni karnej

Bractwo
-rozprowadzanie bagiennego ziela w mieście i na farmach
-menelowanie obywateli Khorinis i wieśniaków zielem
-jakiś miernik uzależnienia od bagiennego ziela i efekty uboczne

Piraci:
-budowa statku lub uprowadzenie drakara orków lub galery paladynów
-eliminacja obozu bandytów
-może transport i handel kontrabany między gildią kupiecką a piratami?
Może frytki do tego?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
A może skończycie temat zanim kolejną burzę wywołacie? :facepalm:
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
A w tłumaczeniu zrobicie 2 pliki ini? tzn Jeden z wytrzymałością a drugi bez? ;p
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Skąd masz takie pomysły, że to można wyłączyć w pliku INI? I nie, nie będziemy nic takiego zrobić.

PROSZĘ SKOŃCZYĆ Z PYTANIAMI ODNOŚNIE SPOLSZCZENIA SUGERUJĄCYMI, ŻE MAMY COŚ ZMIENIĆ W ROZGRYWCE.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
@Żelazko niektóre propozycje sa fajne lecz... returning jest prawie skończony, głupotą by było gdyby pruli grę by dodawać cokolwiek :P Najprawdopodobniej retuning jest skończony a teraz testują i poprawiają błędy.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Nie, teraz wprowadzają innowacje jakie zapewnia im AST.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Aaa ok, czyli prace stoją na tym. Dobrze wiedzieć.
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Skąd masz takie pomysły, że to można wyłączyć w pliku INI? I nie, nie będziemy nic takiego zrobić.

PROSZĘ SKOŃCZYĆ Z PYTANIAMI ODNOŚNIE SPOLSZCZENIA SUGERUJĄCYMI, ŻE MAMY COŚ ZMIENIĆ W ROZGRYWCE.

Nieee. Nie, o to chodzi. Wiem, że w ini nie da się edytować ale w skryptach zrobić. Np MT Easy, Normal, Hard. (były 3 ini do innych skryptów).
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
To jak to jest Twoim zdaniem coś innego, jak mieszanie w rozgrywce to gratuluję :ok:
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Returning 2.0
#1435 2015-06-05, 08:47(Ostatnia zmiana: 2015-06-05, 09:14)
Cytuj
Cytat: Narkan w Wczoraj o 15:38@Żelazko niektóre propozycje sa fajne lecz... returning jest prawie skończony, głupotą by było gdyby pruli grę by dodawać cokolwiek Najprawdopodobniej retuning jest skończony a teraz testują i poprawiają błędy.
@Narkan - gdyby ludzie od skyrima zaczeli robić mody to takby returning wyglądał.
Gdyby ludzie od Skyrima zaczeli robic mody do Gothica to bylaby gra stulecia, wystarczy spojrzec na nexusa co tam sie dzieje.

Post połączony: 2015-06-05, 09:11
A tak poza tym żelazko z dupy masz propozycje. Czemu paladyni/straz miejska mialaby walczyć z obozem bractwa skoro są w stałej wymianie handlowej. Jacy nekromanci vs magowie ognia skoro nekromantów jest dwóch (w przypadku w którym my dołączamy trzech) i nie wadzą nikomu?

Cytuj
-za pobicia odsiadka w pierdlu/praca na polach w klasztorze (tak jak to działa w Oblivionie, Skyrimie i Morrowindzie gdzie za każdy odsiedziany dzień traci się na swoich statach)
I serio myslisz, ze da sie cos takiego zrobic w gothicu, żeby było to warte pierdolenia sie? :lol2:

Post połączony: 2015-06-05, 09:14
Cytuj
-bójki między NPC na pięści a nie bronie  - wyciągniesz broń zamiast pięści to reszta cię zaatakuje (np. pojedynki najemników) i zabije tak jak to ma w przypadku walczenia z bandytami np. w ich Obozie w Jarkendarze
-Alrik też bije się na pięści
I po chuj skoro to sa walki na broń aby sprawdzic, kto sie lepiej nią posluguje? :F Jebać logike!


Cytuj
-stopnie wojskowe dla straży miejskiej i paladynów
-rekrutuj nowych do gildii do której należysz
:facepalm: co jeszcze? Głód? Pragnienie? Sikanie? Zróbmy z tego simsy!

Reszty nie czytam, bo są tak głupie, że aż łeb boli.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
@Werewolf - nie wiem, ale według mnie świat powinien mieć ostrzejsze podejście do Nekromantów - powinni mieć ograniczone serwis i wstępy. To dlaczego jedynych dwóch w grze nekromantów jest na uchodźstwie?
Wojny pomiędzy obozowe były fajne nawet Gothiczek jedynka raczkował z wojną obozową. Minimum dwa zgrzyty - najemnicy Onara vs. Miasto, Piraci vs. Bandyci - tym dwóch nie można podważać. Do buntu chłopskiego można się tyci przyczepić, ale w 3 rozdziale aż wżeje konflikt stoi na krawędzi. Zresztą łowca smoków Feoros (jakoś tak się nazywał, ten co zgubił miecz) w 4 rozdziale mówi o buntach chłopskich w całym królestwie, które są tłumione bez litości, więc akredytacja tego konfliktu w wojenkę nie jest jakimś wybujałym pomysłem.
Simsy nie simsy, ty nie lubisz spoko, ja lubie takie "ograniczenia" i tak z tego nic nie wyjdzie więc spuść parę i nabierz dystans.

Wonsz

Wonsz

Użytkownicy
posty838
Propsy114
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
@Werewolf - nie wiem, ale według mnie świat powinien mieć ostrzejsze podejście do Nekromantów - powinni mieć ograniczone serwis i wstępy. To dlaczego jedynych dwóch w grze nekromantów jest na uchodźstwie?
Wojny pomiędzy obozowe były fajne nawet Gothiczek jedynka raczkował z wojną obozową. Minimum dwa zgrzyty - najemnicy Onara vs. Miasto, Piraci vs. Bandyci - tym dwóch nie można podważać. Do buntu chłopskiego można się tyci przyczepić, ale w 3 rozdziale aż wżeje konflikt stoi na krawędzi. Zresztą łowca smoków Feoros (jakoś tak się nazywał, ten co zgubił miecz) w 4 rozdziale mówi o buntach chłopskich w całym królestwie, które są tłumione bez litości, więc akredytacja tego konfliktu w wojenkę nie jest jakimś wybujałym pomysłem.
Simsy nie simsy, ty nie lubisz spoko, ja lubie takie "ograniczenia" i tak z tego nic nie wyjdzie więc spuść parę i nabierz dystans.
Nekromanci są na uboczu,bo nie marnują czasu na pierdoły tylko starają się zwiększyć swoją potęgę dzięki wiedzy zawartej w księgach,a poza tym jak to sobie wyobrażasz takiego Nekromantę mieszkającego w mieście i żyjącego jak zwyczajny Obywatel? To jest klimat tej gildii,samotnicy odizolowani od społeczeństwa,tajemniczy aczkolwiek niezwykle potężni.
 

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Mam nadzieję, że tłumaczenie będzie lepsze niż Returna pierwszego. Mnóstwo błędów ze spacjami przy znakach interpunkcyjnych(albo jest niepotrzebna, albo jej brak).
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Każdy, kto grał w mody od nas uzna za logiczne, że tłumaczenie będzie lepsze.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry