Returning 2.0 640528 1769

Ankieta

 Która gildia powinna zostać najbardziej rozbudowana?

Paladyni
81 (16.2%)
Magowie Ognia
28 (5.6%)
Magowie Wody
27 (5.4%)
Guru
28 (5.6%)
Strażnicy świątynni
43 (8.6%)
Łowcy Smoków
58 (11.6%)
Nekromanci
102 (20.4%)
Bandyci (być może jako gildia)
53 (10.6%)
Najemnicy orków (być może jako gildia)
80 (16%)

Głosów w sumie: 500

O temacie

Autor panzpis

Zaczęty 26.11.2013 roku

Wyświetleń 640528

Odpowiedzi 1769

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
To jest kwestia dyskusyjna. DS ładnie przetłumaczy, ale mam nadzieję, że nie dodadzą jakiś gównianych zadań itp...
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Krętacz

Krętacz

Użytkownicy
posty34
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Krętacz

Returning 2.0
#861 2014-10-14, 23:31(Ostatnia zmiana: 2014-10-14, 23:56)
gothicman
Gdybyś wcześniej nie zamienił się z byle gimbusem na mózgi, szybko byś zauważył, że posiadanie naszego u ruskich pozwoliłoby nam podawać własne propozycje zmian.

O polonizowaniu moda już wyraziłem opinię post wcześniej.

Zapytam cię jeszcze, ile razy Radex napomknął o tym, że posiada skrypty??
Nawet nie odpowiadaj; tej informacji po prostu nie dało się nie zauważyć.

A co do facepalma, pokazałem ci tylko co o tobie myślę, i twoich żałosnych próbach zmieszania mnie z błotem.

Powtórzę ci to po raz drugi; może tym razem to do ciebie  dotrze:
ZASTANÓW SIĘ, ZANIM POSTANOWISZ SIĘ ODEZWAĆ

Tizgar
DS niech po prostu robią co robią. Mój kolega z RR Software zna rosyjski na blachę. Może uda mi się go przekonać do współpracy.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Spieprzyli Globala to jest fakt dokonany, po prostu ani ja ani nikt inny chyba nie chce aby to samo było z returnem
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
gothicman
Gdybyś wcześniej nie zamienił się z byle gimbusem na mózgi, szybko byś zauważył, że posiadanie naszego u ruskich pozwoliłoby nam podawać własne propozycje zmian.

Wiesz, że ja to zrobiłem?

 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



krzysiek666

krzysiek666

Użytkownicy
posty123
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Im więcej nowości w tych Returningach/Globalach, tym mniej w nich Gothica. No i wszędzie musi być ten denerwujący wątek jakiś nadnaturalnych i wszechpotężnych istot, decydujących o naszym losie, które zawsze wszystko wiedzą. Pradawni w MT, tych 10 których nazwy już nie pamiętam z Returna, w Globalu tyle ile pograłem w pierwszym rozdziale to też coś było o kimś takim. Wszyscy ci twórcy modów się na to uparli czy co? A może jedna osoba z brakiem weny im pisze fabułę? Czy tylko mnie drażnią takie wydumane historię a już szczególnie mnie drażni gadka typu "nieważne co wybierzesz, my już i tak wiemy co będzie" albo "twoje losy są już przypieczętowane". Kurwa jasnowidze jebani w dupę. Już sam pomysł tworzenia kolejnej wielkiej modyfikacji zmieniającej poczciwe G2:NK jest dla mnie chory i bezsensu. Zamiast każdy tworzyć swoją wersję, nie lepiej połączyć pomysły w 1 moda? Co z tego że jest np 150 nowych zadań jak jest też 150 starych do wykonania po raz kolejny, kolejny raz te same smoki do zabicia, znowu podróż  na Irdorath itd.? I tak z kilka razy razy bo Returning, Global mod i jeszcze z 2-3 mniejsze mody rozszerzające podstawkę G2. Nie lepiej jakoś to połączyć i mieć jeden mod z 150 podstawowymi zadaniami i powiedzmy 500 nowymi? Albo skoro i tak tworzą nowe światy to nie lepiej stworzyć nową fabułę, w nowym świecie, z nowym bohaterem? A nie kolejny raz wałkować to samo, w tych samych lokacja i znowu kurwa zaczynając gadką Xardasa którą już każdy chyba zna na pamięć i najlepiej by wyciął w chuj? pominę już bezsensy typu wchodzenie do Świątyni Śniącego, Starej czy Opuszczonej kopalni, czyli zawalonych, a jednak cudem odkopanych lokacji. A jak już tworzą coś w starym świecie to najlepiej w stylu Velayi czy Czasu zapłaty, czyli wydarzenia po lub równoległe z oryginałami. Może jakiś mod o tym co stało się z Khorinis po odpłynięciu Bezimiennego? Albo o Kolonii sprzed pojawienia się Bariery? Albo przedstawić własną wersje tworzenia bariery?Np trafiamy do Kolonii, najpierw łupie skały w Starej lub Opuszczonej Kopalni jeszcze przed jej zawaleniem, pomagamy kopaczom, później strażnikom, w końcu czymś zasługujemy na ułaskawienie, pracujemy trochę dla gubernatora lub magnatów, potem sami zostajemy magnatami, przynosimy różne śmieci magom, pomagając im stworzyć "magicznego kondoma". Żeby nawiązać do wydarzeń z G1 można np udać się z jednym z magnatów na polowanie na orków, trafiamy do krypty i tak dowiadujemy się skąd wziął się Nadzorca. po wyjściu z krypty zauważamy że Bariera troszku się magom rozrosła, więc czym prędzej pędzimy do Zamku w GD, tam widzimy strażników walczących z więźniami, idziemy do siedziby magnatów, widzimy jak Gomez&S-ka zabijają aktualnych panów tegoż zamku i jeszcze jakiś dramatyczna i nierówna solówa z nieśmiertelnym Gomezem, którą oczywiście przegramy (a co, musi być zawsze happy end?). W miejsce Obozu Bractwa jakaś wioska rybaków np bo to nad morzem, zamiast NO miasteczko w którym siedzibę mają magowie wody (jakoś w Khorinis poza kapliczką Vatrasa nie ma miejsca które mogłoby być ich siedzibą, a skoro magowie ognia mieli swój klasztor to można założyć że siedziba magów wody była w GD. Zamisst obozu Quentina jacyś myśliwi bo GD była świetnym terenem łowieckim, do tego odnowić Górską Twierdzę jako siedzibę jakiegoś królewskiego namiestnika, Opuszczoną Kopalnię sprzed jej zawalenia, a część znanych nam złodziei (albo i innych więźniów) ulokować na wolności, to byłby fajny materiał na rozbudowę Gildii Złodziei w Khorinis. Lares (nie wiem czy był w Khorinis dłużej niż trwa przesiadka z lochu w koszarach do GD), Diego (po jego wyjściu z Doliny mówi nam że khorinis zeszło na psy i powinniśmy je zobaczyć kilka lat temu, więc można z tego wywnioskować że o ile z niego nie pochodził, to kilka ładnych lat tam spędził), Rączka, Klin. W Klasztorze Zmiennokształtnych nadal ktoś mógłby być, moglibyśmy też poznać maga z Wieży Mgieł no i Xardas jako "bogobojny wyznawca Innosa" też byłby super. Tyle wymyśliłem w jakieś 20 minut pisania tego posta, a w kilka tygodni jakiś doświadczony scenarzysta na pewno by to obrobił i dodał szczegóły, zadania i wątki poboczne itp. Nawet sam bym to zrealizował, ale w sprawach typu programowanie, skrypty, grafikaitp jestem dupa do sześcianu :D
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Im więcej nowości w tych Returningach/Globalach, tym mniej w nich Gothica. No i wszędzie musi być ten denerwujący wątek jakiś nadnaturalnych i wszechpotężnych istot, decydujących o naszym losie, które zawsze wszystko wiedzą. Pradawni w MT, tych 10 których nazwy już nie pamiętam z Returna, w Globalu tyle ile pograłem w pierwszym rozdziale to też coś było o kimś takim. Wszyscy ci twórcy modów się na to uparli czy co? A może jedna osoba z brakiem weny im pisze fabułę? Czy tylko mnie drażnią takie wydumane historię a już szczególnie mnie drażni gadka typu "nieważne co wybierzesz, my już i tak wiemy co będzie" albo "twoje losy są już przypieczętowane". Kurwa jasnowidze jebani w dupę. Już sam pomysł tworzenia kolejnej wielkiej modyfikacji zmieniającej poczciwe G2:NK jest dla mnie chory i bezsensu. Zamiast każdy tworzyć swoją wersję, nie lepiej połączyć pomysły w 1 moda? Co z tego że jest np 150 nowych zadań jak jest też 150 starych do wykonania po raz kolejny, kolejny raz te same smoki do zabicia, znowu podróż  na Irdorath itd.? I tak z kilka razy razy bo Returning, Global mod i jeszcze z 2-3 mniejsze mody rozszerzające podstawkę G2. Nie lepiej jakoś to połączyć i mieć jeden mod z 150 podstawowymi zadaniami i powiedzmy 500 nowymi? Albo skoro i tak tworzą nowe światy to nie lepiej stworzyć nową fabułę, w nowym świecie, z nowym bohaterem? A nie kolejny raz wałkować to samo, w tych samych lokacja i znowu kurwa zaczynając gadką Xardasa którą już każdy chyba zna na pamięć i najlepiej by wyciął w chuj? pominę już bezsensy typu wchodzenie do Świątyni Śniącego, Starej czy Opuszczonej kopalni, czyli zawalonych, a jednak cudem odkopanych lokacji. A jak już tworzą coś w starym świecie to najlepiej w stylu Velayi czy Czasu zapłaty, czyli wydarzenia po lub równoległe z oryginałami. Może jakiś mod o tym co stało się z Khorinis po odpłynięciu Bezimiennego? Albo o Kolonii sprzed pojawienia się Bariery? Albo przedstawić własną wersje tworzenia bariery?Np trafiamy do Kolonii, najpierw łupie skały w Starej lub Opuszczonej Kopalni jeszcze przed jej zawaleniem, pomagamy kopaczom, później strażnikom, w końcu czymś zasługujemy na ułaskawienie, pracujemy trochę dla gubernatora lub magnatów, potem sami zostajemy magnatami, przynosimy różne śmieci magom, pomagając im stworzyć "magicznego kondoma". Żeby nawiązać do wydarzeń z G1 można np udać się z jednym z magnatów na polowanie na orków, trafiamy do krypty i tak dowiadujemy się skąd wziął się Nadzorca. po wyjściu z krypty zauważamy że Bariera troszku się magom rozrosła, więc czym prędzej pędzimy do Zamku w GD, tam widzimy strażników walczących z więźniami, idziemy do siedziby magnatów, widzimy jak Gomez&S-ka zabijają aktualnych panów tegoż zamku i jeszcze jakiś dramatyczna i nierówna solówa z nieśmiertelnym Gomezem, którą oczywiście przegramy (a co, musi być zawsze happy end?). W miejsce Obozu Bractwa jakaś wioska rybaków np bo to nad morzem, zamiast NO miasteczko w którym siedzibę mają magowie wody (jakoś w Khorinis poza kapliczką Vatrasa nie ma miejsca które mogłoby być ich siedzibą, a skoro magowie ognia mieli swój klasztor to można założyć że siedziba magów wody była w GD. Zamisst obozu Quentina jacyś myśliwi bo GD była świetnym terenem łowieckim, do tego odnowić Górską Twierdzę jako siedzibę jakiegoś królewskiego namiestnika, Opuszczoną Kopalnię sprzed jej zawalenia, a część znanych nam złodziei (albo i innych więźniów) ulokować na wolności, to byłby fajny materiał na rozbudowę Gildii Złodziei w Khorinis. Lares (nie wiem czy był w Khorinis dłużej niż trwa przesiadka z lochu w koszarach do GD), Diego (po jego wyjściu z Doliny mówi nam że khorinis zeszło na psy i powinniśmy je zobaczyć kilka lat temu, więc można z tego wywnioskować że o ile z niego nie pochodził, to kilka ładnych lat tam spędził), Rączka, Klin. W Klasztorze Zmiennokształtnych nadal ktoś mógłby być, moglibyśmy też poznać maga z Wieży Mgieł no i Xardas jako "bogobojny wyznawca Innosa" też byłby super. Tyle wymyśliłem w jakieś 20 minut pisania tego posta, a w kilka tygodni jakiś doświadczony scenarzysta na pewno by to obrobił i dodał szczegóły, zadania i wątki poboczne itp. Nawet sam bym to zrealizował, ale w sprawach typu programowanie, skrypty, grafikaitp jestem dupa do sześcianu :D
Ciężko się czyta tą ściane tekstu ale masz racje. Mody serwują nam mase jakichś niepotrzebnych dodatków, które  nie powinny się znaleźć w Gothicu.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Wszystko fajnie pięknie, tylko przed powstaniem bariery w GD był tylko Stary Obóz. Sekta i Najemnicy powstali ciut później.
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Zdarzenia przed powstaniem bariery są a właściwie będą ukazane w Dziejach Khorinis.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Wszystko fajnie pięknie, tylko przed powstaniem bariery w GD był tylko Stary Obóz. Sekta i Najemnicy powstali ciut później.
Przed powstaniem bariery nie było Starego Obozu (chyba). Wszyscy więźniowie byli trzymani w lochach. Stary Obóz powstał dopiero po buncie więźniów.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Mody z definicji są modami, jak ktoś nie chce tych milionów zbędnych rzeczy to nie gra w moda, kurwa ta ciężko to pojąc mod ma oferować w pizdu rzeczy zwłaszcza jak jest rozszerzeniem fabuły nie każdy będzie przechodził jeszcze raz grę dla 1 sworda czy nowych textur które lepiej wyglądają.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

krzysiek666

krzysiek666

Użytkownicy
posty123
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
(...)zbędnych rzeczy(...)
To jest właśnie słowo klucz, zbędne. Dodatków może być nawet 2 miliony, ale niech czemuś służą. Jakieś rozszerzenia fabularne albo poważne aspekty gry. A nie gówna które są po to tylko żeby być i przez całą grę użyjesz i 1-2 razy i koniec. Można by dodać np konieczność jedzenia i picia jak w "Gods: Kraina Nieskończoności", tylko po co? Co by to zmieniło? Albo konieczność wydalania, model kibla już jest, w Nightmare był jeśli się nie mylę. Może atak sraczki w czasie walki z hordą orków, czemu by nie? Tylko jaki to ma sens? Każdy taki syf to kolejne mb do pobrania, kolejna zużyta pamięć i kolejne linijki kodu do napisania, a więc jeszcze więcej rzeczy do spieprzenia/zbugowania. Lepiej dać mniej dodatków, ale lepszych jakościowo, niż mnóstwo bezbarwnych, nieprzydatnych lub zbugowanych. No i ważne żeby te dodatki pasowały do klimatu gry.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Lepiej dać mniej dodatków, ale lepszych jakościowo,
Tak, a potem będą narzekania typu: "Nie będę pobierał tego moda tylko dlatego, że dodaje on kilka zadań".
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Wolalbym z 3 duze,  ciekawe zadania aby mod dodawal niz 20 zadan,  aka g3 przynies,  zabij,  znajdz.
 

krzysiek666

krzysiek666

Użytkownicy
posty123
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przede wszystkim przydałoby się rozbudować fabularnie podstawowe gildie. Np straż, Andre mówi że po założeniu munduru nie będziemy mogli tak po prostu odrzucić go w kąt, a to właśnie możemy zrobić, bez żadnych konsekwencji. Dodać po 5-6 zadań dla każdej grywalnej gildii co rozdział. Zrobić tak jak w G3, że wybierając stronę, wspomagamy ją cały czas. Chcesz lepszą zbroję? Zasłuż się, wykonaj parę zadań. Chcesz się zobaczyć z szefem albo wejść do głównej kwatery? Pokaż że możemy ci zaufać. A nie że pierwszy lepszy ledwo przyjęty strażnik wbija do Hagena jak do siebie Tak żeby po przyjęciu do głównej gildii (straż, najemnicy, bractwo, magowie ognia) naprawdę jesteśmy jej częścią, a nie że dołączenie to tylko pretekst że dostać zbrojkę i pchnąć fabułę.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Zrobić tak jak w G3, że wybierając stronę, wspomagamy ją cały czas.
HAHAHAHA Syneczku lepiej nie opowiadaj o rzeczach, o których nie masz pojęcia.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: krzysiek666 w Wczoraj o 22:18 Zrobić tak jak w G3, że wybierając stronę, wspomagamy ją cały czas. HAHAHAHA Syneczku lepiej nie opowiadaj o rzeczach, o których nie masz pojęcia.

Cytuj
Syneczku


HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAH JEBŁEM I NIE WSTAJE :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

krzysiek666

krzysiek666

Użytkownicy
posty123
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy

HAHAHAHA Syneczku lepiej nie opowiadaj o rzeczach, o których nie masz pojęcia.
Co ci nie pasuje w tym że będziemy wspierać daną stronę przez całą grę? Zawsze możesz olać te zadania. Teraz dołączenie do jakiejś gildii to parę zdań, zamiast tego powinniśmy ich wspierać całą grę, jak w 3. Żeby kupić lepszy pancerz nie wystarczy tylko forsa, trzeba się zasłużyć. Nawet w g1 nie kupowałeś pancerza kiedy chciałeś, tylko musiałeś pierw zapracować. Na spotkanie z Hagenem powinniśmy zasłużyć. Najwyżej najemnicy mogą nas ot tak wysłać bo Lee nas zna. Ale magowie czy straż? Dopiero co dołączamy i już możemy robić co chcemy. Nikt nas nie zna a pozwalają nam wejść do najważniejszego człowieka na wyspie bez żadnego zezwolenia czy czegoś. Powinno być więcej zadań dla głównych gildii. Dla straży jakieś walki z najemnikami, śledztwa w mieście, walka z bandytami, ochrona farm wiernych królowi i nachodzenie tych po stronie Onara, jako najemnik moglibyśmy częściej zbierać kasę, przeganiać straż, też chronić farmerów przez agresywną fauną, może jakieś przeszpiegi w mieście, mag to wiadomo, moglibyśmy pomagać innym magom w badaniach i eksperymentach, zaopatrzenie dla klasztoru czy coś. Nekromanci i Obóz Bractwa też coś dać. Lepiej rozbudować wątki tych gildii co są niż stawiać kolejne obozu z 5-10 imiennymi NPC i 5-10 zadaniami na krzyż. Lepiej wykorzystać ten obszar do zasiedlenia bestiami albo do misji. Obóz myśliwych jest dla mnie świetnie zrobiony. Co rozdział jakieś zadanko jest, komuś można pomóc. Tak samo, tylko przy zachowaniu proporcji zadań do wielkości frakcji rozbudować resztę gildii.

PS
Syneczku powiedział 18-latek to 20-latka :D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Tak żeby po przyjęciu do głównej gildii (straż, najemnicy, bractwo, magowie ognia) naprawdę jesteśmy jej częścią, a nie że dołączenie to tylko pretekst że dostać zbrojkę i pchnąć fabułę.

Przecież w g2 właśnie czuć że należymy do jakiejś gildi.  :pokerface:
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

HAHAHAHA Syneczku lepiej nie opowiadaj o rzeczach, o których nie masz pojęcia.
Co ci nie pasuje w tym że będziemy wspierać daną stronę przez całą grę? Zawsze możesz olać te zadania. Teraz dołączenie do jakiejś gildii to parę zdań, zamiast tego powinniśmy ich wspierać całą grę, jak w 3. Żeby kupić lepszy pancerz nie wystarczy tylko forsa, trzeba się zasłużyć. Nawet w g1 nie kupowałeś pancerza kiedy chciałeś, tylko musiałeś pierw zapracować. Na spotkanie z Hagenem powinniśmy zasłużyć. Najwyżej najemnicy mogą nas ot tak wysłać bo Lee nas zna. Ale magowie czy straż? Dopiero co dołączamy i już możemy robić co chcemy. Nikt nas nie zna a pozwalają nam wejść do najważniejszego człowieka na wyspie bez żadnego zezwolenia czy czegoś. Powinno być więcej zadań dla głównych gildii. Dla straży jakieś walki z najemnikami, śledztwa w mieście, walka z bandytami, ochrona farm wiernych królowi i nachodzenie tych po stronie Onara, jako najemnik moglibyśmy częściej zbierać kasę, przeganiać straż, też chronić farmerów przez agresywną fauną, może jakieś przeszpiegi w mieście, mag to wiadomo, moglibyśmy pomagać innym magom w badaniach i eksperymentach, zaopatrzenie dla klasztoru czy coś. Nekromanci i Obóz Bractwa też coś dać. Lepiej rozbudować wątki tych gildii co są niż stawiać kolejne obozu z 5-10 imiennymi NPC i 5-10 zadaniami na krzyż. Lepiej wykorzystać ten obszar do zasiedlenia bestiami albo do misji. Obóz myśliwych jest dla mnie świetnie zrobiony. Co rozdział jakieś zadanko jest, komuś można pomóc. Tak samo, tylko przy zachowaniu proporcji zadań do wielkości frakcji rozbudować resztę gildii.

PS
Syneczku powiedział 18-latek to 20-latka :D
Po prostu twierdzisz, że w G3 wspieramy cały czas jedną stronę, a jeśli serio tak uważasz to albo jesteś kompletnym idiotą, albo w tą grę tak naprawdę nie grałeś i o tym cały czas mówię. W G1 zbroję kupowało się z postępem fabularnym, a nie jak ktoś zasłużył (czyli tak samo jak w G2), więc po raz kolejny pokazujesz że po prostu w te gry nie grałeś...
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Co Ty pierdolisz Gothicman? Z jakim postepem fabularnym? Owszem, fabula ruszala, ale nie dlatego dostawalismy zbroje a dlatego, ze podczas tego postepu robilismy zadania dla poszczegolnych stron i dzieki temu wlasnie mamy. Za to, ze zasluzylismy.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry