Returning 2.0 740805 1769

Ankieta

 Która gildia powinna zostać najbardziej rozbudowana?

Paladyni
81 (16.2%)
Magowie Ognia
28 (5.6%)
Magowie Wody
27 (5.4%)
Guru
28 (5.6%)
Strażnicy świątynni
43 (8.6%)
Łowcy Smoków
58 (11.6%)
Nekromanci
102 (20.4%)
Bandyci (być może jako gildia)
53 (10.6%)
Najemnicy orków (być może jako gildia)
80 (16%)

Głosów w sumie: 500

O temacie

Autor panzpis

Zaczęty 26.11.2013 roku

Wyświetleń 740805

Odpowiedzi 1769

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Od premiery dzieli nas tylko skończenie dubbingu u paru postaci. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Wiedziałem że ruskie kończyli returninga tylko dubbing i instalator :D 
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Pytanie z innej beczki. Ponoć w Returningu Teraz wybór gildii będzie bardziej ściśle powiązane ze zmianą stosunków z innymi gildiami, To prawda?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Pierwsze słyszę.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Czytałem na ich Forum. Możliwe, że przez bełkot translatora źle coś zrozumiałem. Chodzi o to, że w późniejszych fazach gry, niektóre misje będą się lekko różniły gdy będziemy je przechodzić np Najemnikiem, co innego nekromantą.  I mają być też takie zmiany, że np Nekromanta nie będzie mógł się dostać do Krasztoru tak łatwo, jak Paladyn.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
AKTUALIZACJA: Gotowych jest w sumie 30 postaci. Stan spolszczenia dialogów wynosi 5%
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Bal-Sagoth

Bal-Sagoth

Użytkownicy
Kosmicyzm
posty89
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Kosmicyzm
A może 4.9 ? Ale naprawdę szybko wam to idzie, może zdążycie jeszcze przed wydaniem moda.
 
J. R. R. Tolkien
C. S. Lewis
Owen Barfield
Robert E. Howard

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
@Bal-Sagot raczej nie ale kto wie ... jak pisał Simen "Zostało tylko parę głosów postaci i mod wydany" może z tego wynikać że ruskie wydadzą returninga nawet do końca października...
 Bal-Sagoth
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Kolejna aktualizacja, tydzień po wszczęciu tłumaczenia: Mamy gotowych 50 dialogów. Utrzymując to tempo mówimy o ukończeniu prac nad tłumaczeniem w ciągu dwunastu tygodni. Oczywiście potem czekają nas testy, do których wpuszczę tylko grono tłumaczy, no i ewentualnie korekta. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

Returning 2.0
#1749 2015-10-31, 12:35(Ostatnia zmiana: 2015-11-06, 17:28)
Na rosyjskiej stronie moda pojawiła się lista aktualizacji dla Returninga 2.0, którą autor ma zamiar z czasem aktualizować. Pozwoliłem sobie na przetłumaczenie tego za pomocą Google Translate, więc nie daje gwarancji na stu procentach prawdziwe infomacje:

Bronie do walki wręcz:

Spoiler
Jednoręczne bronie - miecze, topory, maczugi, sztylety i buławy:

Posiada 4 stopnie umiejętności: 0-29% początkujący, szermierz od 30% - 59%, mistrz od 60-89%, arcymistrz od 90% i wyżej. Posiada na każdym poziomie własne animacje uderzeń i kombinacje ciosów.

Jednoręczne bronie: florety, szpady i szable:
Posiada 4 stopnie umiejętności: 0-29% początkujący, szermierz od 30% - 59%, mistrz od 60-89%, arcymistrz od 90% i wyżej. Ma charakterystyczne animacje ciosów na wszystkich poziomach.

Dwuręczne bronie - miecze, topory i młoty:

Posiada 4 stopnie umiejętności: 0-29% początkujący, szermierz od 30% - 59%, mistrz od 60-89%, arcymistrz od 90% i wyżej. Posiada na każdym poziomie własne animacje uderzeń i kombinacje ciosów. Animacje 3 i 4 etapu zależne od rodzaju noszonej dwuręcznej broni (miecz, topór lub młot)


Dwuręczne bronie - włócznie:
Posiada 4 stopnie umiejętności: 0-29% początkujący, szermierz od 30% - 59%, mistrz od 60-89%, arcymistrz od 90% i wyżej. Posiada na każdym poziomie własne animacje uderzeń.

Dwuręczne bronie - orkowe:
Obrażenia zależą od posiadanego zaawansowania w posługiwaniu się bronią dwuręczną, ale oprócz tego gracz musi być przeszkolony w zakresie używania orkowej bronie. Ma charakterystyczne animacje uderzeń i kombinacje ciosów na wszystkich etapach rozwoju.

Dwie bronie (siła i zręczność):
Obrażenia zależą od umiejętności w zakresie posługiwania się bronią dwuręczną i siły, ale gracz musi być wyszkolony w walce dwoma mieczami. Ma charakterystyczne animacje uderzeń i kombinacje uderzeń na wszystkich etapach rozwoju. Tutaj nie rozumiałem ostatniego zdania.

Opis nowych funkcji w używaniu broni:
- każdy rodzaj broni ma masę, która wpływa na zużycie wytrzymałości w walce i podczas biegu/pływania/nurkowania
- niektóre rodzaje broni mogą zostać zatrute, z wyjątkiem broni miażdżących i legendarnych
- bronie mogą zadawać obrażenia w walce od ognia, magii i trucizny
- dwuręcznym broniom zwiększono obrażenia ze względu na ich wagę
- niektóre bronie, głównie legendarne, dają bonusy bohaterowi podczas noszenia, w formie zwiększonej wytrzymałości, zręczności, energii życiowej i ochrony przed obrażeniami
- przeklęta broń zawsze zabija bohatera, gdy próbuje ją założyć
- Miecze paladynów mogą zostać poświęcone dwukrotnie
- Czasami podczas uderzenie, NPC może zostać powalony. Prawdopodobieństwo na to zależy od Twoich umiejętności i rodzaju broni
- Prawie każda broń ma własny indywidualny model i mapowanie
- Imienne bronie NPC mają znacznie zaniżone parametry obrażeń w stosunku do ich tradycyjnych odpowiedników.
Bronie do walki dystansowej:

Spoiler
- Obrażenia zadawane łukiem zależą od zręczności
- Obrażenia zadawane kuszą zależą od wytrzymałości
- Kusze mają szansę na przebicie pancerza wroga. To zależy od umiejętności i odległości kuszy od przeciwnika.
- Łuk może przebić pancerz każdego wroga (w tym istot z odpornością) po nauce umiejętności "Rozbicie". Obrażenia zależą od umiejętności w łukach i odległość od celu (poruszono kwestie obszaru "idealnego")
- Łuki i kusze wymagają specjalnych umiejętności do ich stworzenia
- Legendarne łuki są w stanie zadawać dodatkowe obrażenia potworom, w zależności od ich rodzaju.
- System celowania kuszą i łukiem jest domyślny na wszystkich poziomach trudności. Dla poziomu łatwego i normalnego można zmienić na automatyczne celowanie (system z G2NK)
- Łuki i kusze mogą stosować kilka rodzajów amunicji. Niektóre łuki / kusze strzelają tylko pewnym rodzajem amunicji.
- W zależności od rodzaju amunicji, wrogowie otrzymują dodatkowa obrażenia lub ulegają efektom osłabienia/unieruchomienia. 

Akcesoria ochronne:

Spoiler
- W modzie występują następujące rodzaje sprzętu ochronnego: zbroje, hełmy, tarcze, pasy.
- Każdy sprzęt ochronny ma teraz swoją wagę, która wpływa na zużycie wytrzymałości w walce/podczas biegu/pływania/nurkowania.
- Większość sprzętu ochronnego ma teraz wymagania w wytrzymałości, zręczności i maksymalnej magi (na przykład togi dla magów).
- Niektóre rodzaje sprzętu nie mają żadnych wymagań do używania.
- Niektóre rodzaje sprzętu oferują dodatkowe premie.
- Wiele zbroi można ulepszać wiele razy.
- Niektóre elementy wyposażenia pełnią dodatkowe funkcje w grze (wypełnianie zadań i zmienianie reakcji świata na bohatera).
- Niektóre elementy wyposażenia nie mogą być używane jednocześnie. Na przykład, zbroja z kapeluszem nie może być używana z niektórymi rodzajami hełmów.
- Niektóre rodzaje sprzętu będą wymagane do ukończenia głównych wątków gry.
- Orkowy pancerz i zbroja bandyty przyczyną agresji ze strony wielu innych NPC.
- Większość zbroi ma unikalne mapowanie lub nową teksturę.
- Zbroję paladyna można teraz zdjąć bez szkody dla zdrowia.
- Tarcze zapewniają ochronę tylko w bitwie.
- Tarcze wymagają nauki do korzystania.
- Tarcze wysokiego poziomu mogą wchłonąć część obrażeń magicznych.
- Walka z tarczą jest podzielona na 4 etapy, każdy z unikatowymi animacjami walki.

Pierścienie, amulety, trofea:

Spoiler
- Nowe modele i mapowanie.
- Pojawiają się wyjątkowe pierścienie i amulety z unikalnymi cechami
- Możliwe jest tworzenie pierścieni i amuletów: Aby je utworzyć potrzebne są klejnoty różnego rodzaju i jakiś rodzaj materiału (stal, złoto, magiczna ruda). Każdy klejnot określona premie, która zostaną dodane do obiektu po jego utworzeniu: rubin daje siłę, ametyst zręczność, szafir manę, opal punkty życia, topaz wytrzymałość, diament odporność na różne rodzaju obrażenia, bonusy są zależne od wykorzystywanego metalu. Tworzenie dopiero po nauce odpowiedniego rzemiosła. Liczba klejnotów w grze jest ograniczona.
- Trofea zdobywa się wyłącznie z bossów w grze i dają mały bonus postaci w przypadku ich noszenia.

To wszystko na razie, bo nie chce mi się tłumaczyć :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Propsuję inicjatywę i życzę powodzenia w dalszych pracach.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Zawsze możesz też wziąć udział w tłumaczeniu :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mnóstwo klas i długi czas gry... Połączenie idealne. teraz, żeby móc spróbować się każdą klaską, będzie trzeba duuuużo godzin.
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Pewnie już nigdy nie zagram w Gothic 2 NK bez modów. Przypuszczam, że Returning będzie zawsze brany pod uwagę.
 

xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Pewnie nie ma filmików prezentujących animacje walki? 
 

blabla_user

blabla_user

Użytkownicy
posty99
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest :cool:
https://www.youtube.com/watch?v=D28bSqFAf5A

 

xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Pisze ci co tu jest pokazane? 
 

blabla_user

blabla_user

Użytkownicy
posty99
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
nowe animacje walki
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Wydaje mi się że tu pokazali możliwości człowieka, który będzie sie zajmował animacjami w returningu. To co pokazali na 99% nie jest z gothica.
 

bestia

bestia

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mi te animacje walki bardzo przypominają animacje z wiedzmina.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry