[Wspólne granie] Quake 3 Arena 22369 169

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 11.11.2013 roku

Wyświetleń 22369

Odpowiedzi 169

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Jest darmowa z premiumami. Bodajże nawet do włsanego serwera trzeba premium, osobiście już prędzej pograłbym w tę podróbkę quejka "openarenę".
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Coś, ktoś, q3? ;> 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Jest darmowa z premiumami. Bodajże nawet do włsanego serwera trzeba premium, osobiście już prędzej pograłbym w tę podróbkę quejka "openarenę".
Czymś się różnią poza ciut lepszą grafiką w OpenArenie?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
feelingiem :F

podróbka to nie oryginał, mi się tam nie podoba. Jak wszyscy chcą to jasne, pogram, mogę nawet postawić serwer ale kurde
mamy jeszcze dwie mapki w demie do pogrania :F

No i jak już się znudzą, to można w sumie od biedy ściągnąć pełniaka prawdziwego q3a.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Przecież to jest na kodzie oryginalnego Queka! :F
Ale dzisiaj stawiaj jeszcze Queka.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

[Wspólne granie] Quake 3 Arena
#105 2014-08-28, 20:42(Ostatnia zmiana: 2014-08-28, 20:50)
connect 79.185.177.64
q3a

dobra, zasypali mnie jakimiś tematami o risenie ;_;
niech ktoś napisze jak tu zajrzy i mam stawiać
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
NIECH SERWER STOI!
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Coś nie mogę się połączyć.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
nie mogje się połączyć, wszystko wszystkim działa?

edit: och, okej.
 
makin' bacon

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
okej, już stawiam
:F


stoi.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
mea ale nie banuj za czity ;_;
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Gra ktoś teraz? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Proponuje zbanować tego kampera, Pasera.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Oddalam.
Spoiler
I have no idea what i am doing here :I
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Proponuje zbanować tego kampera, Pasera.
Wczoraj nie grałem, w dodatku co jest złego w kampieniu? Da się to robić tylko na jednej mapce w Q3A :D
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Znam tylko jednego kampera w Q3, nie oszukasz mnie :lol2:
 


Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Proponuje zbanować tego kampera, Pasera.
Wczoraj nie grałem, w dodatku co jest złego w kampieniu? Da się to robić tylko na jednej mapce w Q3A :D

Kampią tylko nuby i słabiaki  :lol:

Taki mam styl gry xD

Cienias  :lol2:
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Taki mam styl gry xD
Jak wam nie pasuje to mnie zbanujcie :P
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ja się pytam, czy gramy, a nie czy banujemy. :P


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry