Błędy w ostatecznej wersji moda 446938 1149

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 11.11.2013 roku

Wyświetleń 446938

Odpowiedzi 1149

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Zapewne paczka tekstur dalej będzie alternatywą, tylko nie wiem dlaczego aż tak przeszkadzają wam te tekstury, przecież gra się z nimi o wiele lepiej :D

Hmm, mógłbym zrobić instalkę z obecnym modem, ale skoro niedługo będzie patch to chyba nie ma to sensu, no i nie wiem jak mój net poradziłby sobie z plikiem 300mb ;D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Może dlatego że zabijają klimat koloni ?
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader

Baggio
DreamVader

Błędy w ostatecznej wersji moda
#182 2013-12-15, 12:25(Ostatnia zmiana: 2013-12-15, 12:39)
1. Pobieramy paczkę z modem.
- Cały mod(382 MB):
- Bądź w częściach(4x 96 MB):
Wypakowujemy zawartość, w folderze „gothic”  zaznaczamy wszystko i kopiujemy, następnie wklejamy to do naszego głównego folderu, w którym zainstalowany jest Gothic i zamieniamy(powinien wyskoczyć komunikat pytający)
W tym momencie mamy wgranego moda, w którego można już grać, lecz przystępujemy do następnych punktów.

2. Pobieramy z edytowany plik konfiguracyjny modyfikacji:
chomikuj.pl
Pobieramy i wklejamy do Gothic/System/
Powinien wyskoczyć komunikat pytający czy chcemy zamienić, klikamy Tak
Alternatywnie
Do pliku konfiguracyjnego CzasZaplaty.ini znajdującego się w Gothic/System/ dopisać na koniec:
ENGINE.zTexCacheSizeMaxBytes=52000000Te dwa działania skutkują tak samo, proponuje sposób pierwszy.

3. Pobieramy teraz tzw. GMDK:
http://worldofgothic.de/dl/download_28.htm
Wypakowujemy zawartość i wchodzimy w folder „gothic”, zawartość kopiujemy i wklejamy do naszego głównego folderu Gothic’a na komputerze. Powinien wyskoczyć komunikat czy chcemy zamienić – zamieniamy.

4. Pobieramy PlayerKit 1.08k:
Pobierz PlayerKit 1.08k
Instalujemy go do naszego głównego folderu Gothic'a.

5. Pobieramy „Freddy Textures” – paczka nowych tekstur, które odświeżą świat Gothic’a(nie jest konieczne posiadanie tej paczki):
http://www.worldofgothic.de/dl/download_247.htm
Pobieramy plik o nazwie „Textures_Patch_Freddy-0.8.exe”, jest to instalator , zatem wystarczy wybrać wasz główny folder gry Gothic i kliknąć dalej, paczka będzie zainstalowana.

6. Grę uruchamiamy przez „GothicStarter” w Gothic/System/
Wybieramy „Czas Zapłaty" i uruchamiamy klikając na „Play the Game”
Gramy :ok:
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Dla mnie z nowymi teksturami gra się o niebo lepiej., więc nie usuwajcie ich przy wydawaniu patcha :D
 

kuleczka229

kuleczka229

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sprawdziłem czy gothic działa z gothicmod. Gdy to uruchamiał włącza mi się normalny gothic bez żadnych dodatków.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
To najlepiej zrobić do wyboru instalator z nowymi i bez
 

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
Może tak:
Uruchom grę przez GothicStarter_Mod.exe (w katalogu system) tam wybierz CzasZapłaty.ini, jeśli masz GMDK to powinien sie uruchomić logger - ZSpy, po wywaleniu gry załącz tutaj 100 ostatnich linijek z loggera, da sie to zrobić poprzez: File->Copy last 100 to clipboard (w zSpy.exe). Tylko koniecznie zrob to PRZED zamknięciem okna z crashem, inaczej w loggerze pojawia się nowe wiadomości, mało zwiazane ze źródłem problemu.
 



kuleczka229

kuleczka229

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Proszę :  Mam nadzieję że o to chodziło :)

02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: passed offset: 89, val: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's aiv num: 1, bitOff: 7 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's old val: 0, newVal: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: passed offset: 90, val: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's aiv num: 1, bitOff: 8 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's old val: 0, newVal: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: passed offset: 91, val: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's aiv num: 1, bitOff: 9 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's old val: 0, newVal: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: passed offset: 92, val: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's aiv num: 1, bitOff: 10 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's old val: 0, newVal: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: passed offset: 93, val: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's aiv num: 1, bitOff: 11 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's old val: 0, newVal: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: passed offset: 94, val: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's aiv num: 1, bitOff: 12 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's old val: 0, newVal: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: passed offset: 95, val: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's aiv num: 1, bitOff: 13 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's old val: 0, newVal: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: passed offset: 96, val: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's aiv num: 1, bitOff: 14 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's old val: 0, newVal: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: passed offset: 97, val: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's aiv num: 1, bitOff: 15 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's old val: 0, newVal: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: passed offset: 98, val: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's aiv num: 1, bitOff: 16 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's old val: 0, newVal: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: passed offset: 99, val: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's aiv num: 1, bitOff: 17 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Npc_SetAivar: it's old val: 0, newVal: 0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: RespawnWP_ArrID: 3 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: RespawnDAY_ArrID: 4 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Update Controls! .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_GetCharAt: Reading out of bounds! returning 0. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: =>0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_GetCharAt: Reading out of bounds! returning 0. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: =>0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_GetCharAt: Reading out of bounds! returning 0. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: =>0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_GetCharAt: Reading out of bounds! returning 0. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: =>0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_GetCharAt: Reading out of bounds! returning 0. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: =>0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_GetCharAt: Reading out of bounds! returning 0. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: =>0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_GetCharAt: Reading out of bounds! returning 0. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: =>0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_GetCharAt: Reading out of bounds! returning 0. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: =>0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_GetCharAt: Reading out of bounds! returning 0. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: =>0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_GetCharAt: Reading out of bounds! returning 0. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: =>0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_GetCharAt: Reading out of bounds! returning 0. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: =>0 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      GUILDS:Guild-attitude-table changed : GIL_ATTITUDES .... <oGuilds.cpp,#132>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: MEM_AssignContentInst: ptr is NULL. Use MEM_AssignContentInstNull if that's what you want. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: forward_str: c800c700 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: forward[0]: 200 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: forward[1]: 199 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Key1: 25 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Key2: 30 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: ># left[0]: 203 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: ># left[1]: 210 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: ># Key_tRight1[0]: 205 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: ># Key_tRight2[1]: 201 .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_SubStr: The end of the desired substring exceeds the end of the string. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_SubStr: The end of the desired substring exceeds the end of the string. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: ># ERROR: MEM_Copy: src or dst is invalid (<= 0) .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_SubStr: The desired start of the substring lies beyond the end of the string. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_SubStr: The end of the desired substring exceeds the end of the string. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_SubStr: The end of the desired substring exceeds the end of the string. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: ># ERROR: MEM_Copy: src or dst is invalid (<= 0) .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_SubStr: The desired start of the substring lies beyond the end of the string. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_SubStr: The end of the desired substring exceeds the end of the string. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_SubStr: The end of the desired substring exceeds the end of the string. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: ># ERROR: MEM_Copy: src or dst is invalid (<= 0) .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 U:      Skript: Warning: STR_SubStr: The desired start of the substring lies beyond the end of the string. .... <zError.cpp,#462>
02:01 Info:  5 C:       Shutting down MSS .... <zSndMSS.cpp,#554>
02:01 Info:  5 X:       EmergencyExit: Releasing all DirectX-Objects ... .... <zRndD3D_Render.cpp,#266>
02:01 Info:  5 X:       EmergencyExit: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#284>
02:01 Warn:  0 X:       [RND3D-Destructor]: Can't uninitialize D3DX Utility Library ! Error: D3DXERR_D3DXNOTSTARTEDYET .... <zRndD3D.h,#124>
02:01 Info:  5 X:       [RND3D-Destructor]: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#292>
02:03 Warn:  0 C:       lost focus, setting to windowed mode .... <zWin32.cpp,#1254>
02:03 Info:  5 X:       Vid_SetScreenMode: Setting New Mode... .... <zRndD3D_Vid.cpp,#577>
02:03 Warn:  0 ==      ===================================== UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ====================================================== .... <zError.cpp,#467>
02:03 Warn:  0 ==      ============================================ CRASH INFOS: ============================================================== .... <zError.cpp,#467>
02:03 Warn:  0 GO      THIC 1.08k_mod, Parser Version: 50 .... <zError.cpp,#467>
02:03 Warn:  0 Us      er:  Tryb Konta,  CPUType: 586,  Mem: 1024 MB total, 807 MB free .... <zError.cpp,#467>
02:03 Warn:  0 St      artup Options: .... <zWin32.cpp,#2393>
02:03 Warn:  0 -g      ame:czaszaplaty.ini -zlog:5,s
 .... <zWin32.cpp,#2394>
02:03 Warn:  0 ==      ============================================= CALLSTACK : ============================================================== .... <zError.cpp,#467>
02:03 Warn:  0 00      1B:151990B9 (0x0FAA3D19 0x00000015 0x0000001F 0x00000000) <UNKNOWN> .... <zError.cpp,#467>
02:03 Warn:  0 ==      ===================================== UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ====================================================== .... <zError.cpp,#467>
 

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
Niestety, choć sam log zamiesciłeś własnie tak jak chciałem, to niestety nie przynosi mi on na tyle informacji ile potrzebuje, niestety, dalej debugowanie się trochę urywa w skryptach, i ciężko wskazać co dokładnie zawiniło, jedyne co mi przychodzi do głowy to może spróboj upewnic się ze masz ustawione przyciski do kroków w bok bohatera (nie obrót tylko wlasnie te wlasnie kroki w bok dzieki którym np. podczas walki okrążamy przeciwnika).
Jeśli to nie pomoże to możesz podesłać Gothic.ini -> bo jeśli zainstalowales wszystko jak nalezy, to jedyne co mi przychodzi to jakieś różnice w konfiguracji które powodują takie błędy.
 



kuleczka229

kuleczka229

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hmmm....Rozumiem :( no ale skoro można jeszcze spróbować to prześle gothic ini. :


;
; G O T H I C
;
; INI-File
;
; contains different settings
; ... some can be modified in gothics menu
; ... some not (feel free to hack, but don't cry if something strange happens ... :)
; ... others won't take any effect (they will be reset during gameplay)
; ... and a few may cause a crash or some other funny things :)
;
; Be careful but DON'T PANIC !!
;




[PERFORMANCE]

recalc=0
; ... indicates if your performance-settings should be recalculated (1) {analyses you computer} or not (0). Replays Intro-Video.

sightValue=4
; ... range of visibility: 0=20% ... 14=300%, default is 4 (100%)

modelDetail=0.5
; ... detail of models (LODing) from 0.0 to 1.0, default is 0.5



[GAME]

subTitles=0
; ... choose if you want to see windows with spoken words (1) or not (0), default is 0

animatedWindows=1
; ... turn fading of game-internal windows(views) off (0) or on (1), default is 1

; ... mouseSpeed in game between 0.0 and 1.0, default is 0.5



; ... turn weather-effects (rain) on (1) or off (0), default is 1

bloodDetail=2
; ... details of blood (0 = off), use values from 0 to 3

scaleVideos=0
; ... disable scaling of videos (0) if you have problems with your graphics-adapter, default is on (1)

extendedVideoKeys=0
; ... enables extra keys for videoplay: HOME (restart), RIGHT (step forward), UP, DOWN (volume), Q(uiet), default is 0

camLookaroundInverse=0
; ... inverts the camera-lookaround for UP and DOWN-direction (for both: mouse and keyboard)

cameraLightRange=0
; ... range of cameralight in cm, default is 0 (no camera-light)

invShowArrows=1
; ... show arrows beside inventory if there are more items above or beyond, default is 1

invSwitchToFirstCategory=0
; ... switch to first category (weapons) in trading-screen, when moving to your heroes inventory, default is 0

enableMouse=1
; ... enable your mouse for gothic, default is 1

mouseSensitivity=0.5
playLogoVideos=1
disallowVideoInput=0
skyEffects=1
[VIDEO]

zVidDevice=0
; ... index of graphic-device beginning with zero.

zVidResFullscreenX=640
zVidResFullscreenY=480
zVidResFullscreenBPP=16
; ... used resolution

zStartupWindowed=0
; ... should the game be started as a window-application? Just for debugging!
; ... ATTENTION: Not all resolution work in window-mode!!!

zTexMaxSize=16384
; ... size of texture in pixels, default is 16384 (max)

zVidBrightness=0.5
zVidContrast=0.5
zVidGamma=0.5
zDetailTexturesEnabled=0



[SOUND]

soundVolume=1
musicVolume=0.850000024
; ... volume of sound and music, ranges between 0.0 (off) and 1.0 (noisy)

musicEnabled=1
; ... enables (1) or disables (0) music. Gothic needs less memory without music.

soundEnabled=1
soundUseReverb=1
inExtremoVolumeScale=1
inExtremoRangeScale=2
; ... enables (1) or disables (0) sound.




[KEYS]

; *
; * keyboard-Settings
; * the values won't tell you anything interesting
; *

keyShowMap=3200
keyEnd=0100
keyUp=c800c700
keyDown=d000cf00
keyLeft=cb00d200
keyRight=cd00c900
keyStrafeLeft=d300
keyStrafeRight=d100
keyAction=1d00
keySlow=2a00
keySMove=3800b800
keyWeapon=3900
keySneak=1e003700
keyLook=52001300
keyLookFP=53002100
keyInventory=0f000e00
keyShowStatus=1f003000
keyShowLog=26003100


[INTERNAL]

; *
; * These options are for internal use.
; * Most of them won't have effect if you change them here.
; * Others might cause crashes!
; *

idComputerName=MARZENA-PC
idUserName=Tryb Konta
; ... something your computer told GOTHIC :-)

extendedMenu=0
; ... Value 1 activates some hidden menu-options (actually only one, guess what! :)

gameStarts=6
; ... number of gamestarts since installation





; ... To make life easier for developers ;)

gameStartFailed=0
; ... Indicates if the last start of gothic succeeded (0) or not (1). This value is invalid during gamestart.

gameAbnormalExit=1
; ... Indicates if the game was correctly shut down (0) or not (1). This value is invalid during gameplay.

menuShowVersion=1
; ... show version-number of gothic in menu, default is 1

gamePath=
gameScript=
gameCompile=1.0
playerInstanceName=PC_HERO
menuAction=LEAVE_GAME
debugAllChannels=0
debugAllInstances=0
debugChannels=
cutscenesDisabled=0
texDetailIndex=1
vidResIndex=12
perfQualityIndex=
soundProviderIndex=0
soundSampleRateIndex=0
soundSpeakerIndex=0
logStatistics=1
[RENDERER_D3D]

zFogDisabled=0
; ... Disable fog (1) if it makes problems on your graphics-device




[SKY_OUTDOOR]
zDayColor0=116 89 75
zDayColor1=80 90 80
zDayColor2=120 140 180
zDayColor3=120 140 180
[ENGINE]
zDetailTexturesEnabled=0
zSubdivSurfacesEnabled=0
zLevelLODStrength=13000
zVobFarClipZScale=1
zTexCacheOutTimeMSec=240000
zTexCacheSizeMaxBytes=22000000
 

kuleczka229

kuleczka229

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niestety z tymi klawiszami też nie działa :( jest jak zawsze daje Nową Grę pasek ładuje się bardzo powoli nagle przyśpiesz i wyrzuca mnie do pulpitu :(
 

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
Raczej kończą mi się pomysły, możesz jeszcze spróbować zagrać z save'a którego zrobilem zaraz na poczatku, jeszcze na plazy:
Jeśli nie to można jeszcze sprobować coś poradzić to jedyne co mi przychodzi do głowy to dodać troche debuga i podesłac ci taką wersje moda, ale to troche roboty :/
Save: https://mega.co.nz/#!7IlwyTYA!beBaIXDxJTzvhC6ezPJ0IULkF15tqOjFiAVjv7b7M4k
Jeśli nie pomoże, jeszcze raz upewnij się ze wszystko dobrze zainstalowałeś, może instalacja gothica na czysto w innym folderze i na to mod?
 



kuleczka229

kuleczka229

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dziękuję za pomoc. Szkoda tylko że się nie udało :) Spróbuje jeszcze te możliwości i zobaczymy :)

Spróbowałem wczytać save ale i tak dalej to samo :( spróbuje jeszcze reinstal gothica do innego folderu
 

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
U mnie twój konfig .ini na nic nie wpływa, wszystko jest ok, wiec pozostaje chyba problem z instalacją u ciebie bądź jakaś kwestia systemowa.
 



kuleczka229

kuleczka229

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie spróbowałem zainstalować do innego folderu moda zainstalowałem ponownie Bardzo dokładnie i dalej to samo ;(
 

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
No to w takim razie jedyne co pozostaje to faktycznie przygotować jakaś wersje z wiekszą il. debugów i sprawdzić dokładnie ten problem, jeśli jesteś zainteresowany i miałbyś chwilę zawsze moge się jakoś w niedalekim czasie skontaktować.
 



kuleczka229

kuleczka229

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli  byłaby taka możliwość to bardzo dziękuję  ;D Będę czekał z niecierpliwością.
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Baggio dokładnie o takie coś chodziło. "Jesteś... zwycięzcą :)"  Leci Probz. Zalinkuje zaraz ten temat(bo chyba bezpośredni odnośnik do posta nie działa?). Na przyszłość też się bardzo przyda w razie pytań jak, np. tutaj:
https://www.facebook.com/theModders.org/posts/656308957760042
 
Elo

Szpinak

Szpinak

Użytkownicy
posty9
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Pomocy mam problem mianowicie gdy próbuję porozmawiać z draxem lub taranem gra zawiesza mi się i wtedy muszę ją wyłączać za pomocą menadżera zadań. Do pliku ini wstawiłem tą linijkę mimo to nie pomogło. Wkurza mnie to bo nie mogę handlować... POMOCY !!!.
 

bongonh

bongonh

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam mam problem z misja "ornamenty" jestem na etapie gdy muszę iść po ostatni ornament jest tam HRABIA ale nie ma opcji dialogowej .
Wyszukałem na forum że powinien obok stać WĘGORZ , ale ale go tam nie ma bo gdy pierwszy raz go spotkałem przy tej samej misji tam obok cytadeli to go ZABIŁEM . Nie wiem co teraz próbowałem go przywołać kodem który również znalazłem na forum .."Grd_4079_Wegorz " ale nie działa!! próbowałem go poszukać w plikach gothic/work/data/scripts/content/story/npc ale nie ma go tam albo ja nie mogę znalezć ..POMOCY

pozdrawiam
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry