Czas Zapłaty - premiera! 307422 561

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 11.11.2013 roku

Wyświetleń 307422

Odpowiedzi 561

AndArea14

AndArea14

Użytkownicy
posty3
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Okej, zobaczymy czy będzie działało :)
 

AndArea14

AndArea14

Użytkownicy
posty3
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Kolejny problem:/ po włączeniu moda gra działa, nie ma najmniejszych problemów, tylko że po (ostatnio 5 minutach) gra sie całkiem zacina :/ nie moge sie ruszać, ruszyć kursorem myszki, ani nawet wyjść normalnie z gry . Wiecie jak to naprawić?
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Pracujecie w nowym patchu nad zwiększeniem poziomu trudności? 
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tak, ale najpierw trzeba poprawić balans, bo bez tego nawet nie można się zabrać za poziom trudności.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
Jestem w trakcie opracowywania jakiś wstępnych założeń co do balansu, ale także poprawienia użyteczności niektórych umiejętności, przedmiotów w świetle innych, do tej pory zgromadzone (bardzo ogólne założenia to):
  • Właściwie usunąć wystąpienia bardzo dobrych broni w gotowej formie w grze, nawet jesli gracz musiał sporo poszukać po mapie, otworzyc skrzynie z długa kombinacją, to mimo tego nie znajdzie tam napewno jakiejś bardzo dobrej broni, już szybciej recepte na takową, dobrych bronie ot tak, gdzieś pochowane będa ograniczone do minimum.
  • Dodać recept, za zadania, w skrzyniach, po prostu wszędzie, tak aby na kazdy item był do wytworzenia, dodatkowo na bardziej generyczne/potrzebne itemy takie jak podstawowe potiony, materiały do tworzenia przedmiotów itp.
  • Co wynika z pkt 2 dodać także w znacznej ilości samych materiałów do tworzenia przedmiotów, u handlarzy, w losowych skrzyniach itd.
  • Upewnić się że wszystkie Runy mogą być odnalezione przez maga, w szczególności te bardziej podstawowe muszą się pojawić w grze w wiekszej ilości, jako że handlarze nie maja ich zbyt wiele, ani nie ma żadnej nauki tworzenia run.
  • Uzupełnić 'florę' o roślinki których brakuje do wielu mikstur itd. (przede wszystkim rośliny dodające perm do atrybutów)
  • Upewnić się że dodatkowej amunicji w grze będzie dużo więcej, zarówno do kupienia, jak i znalezienia, także Recept na nie nie może zabraknąć.
  • Aby faktycznie zwiekszyć użycie Alchemii i Kowalstwa przez graczy 1PN = 2% Skilla.
Ogólnie to chętnie wysłucham jakiś dodatkowych rad i rozwiazań problemu poziomu trudności, może ktoś z was grając poprostu zauwazył ze pewne zadanie znacznie odstaje od reszty swoim poziomem trudnosci?

Aha, całość na pewno zajmie sporo czasu do wdrożenia, dlatego nie wiem jak reszta teamu, ale ja jestem za tym aby w miedzyczasie wydać jednak mniejszego patcha, który także wprowadziłby wiele poprawek, tych bardziej krytycznych, chyba nikomu nie muszę przypominiać o kopiących się save'ach i przejsciach miedzy światami, tak naprawde jest to już naprawione i patcha można by w najblizszym czasie wypuścić.
 



Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
  • dobrze by było gdyby np. od któregoś poziomu siły/many/zręczności wymagano więcej pkt nauki, co skutkowało by musem nauki, np. tworzenia mikstury do danego atrybutu, coś ala Gothic 2/noc kruka
  • może nie będzie z tego powodu końca świata, ale dziwne będzie kiedy łucznik będzie musiał bawić się w kowala, bo przecież nie znajdzie w grze dobrego łuku bez utworzenia go
  • ogólnie to co podałeś to główne czynniki powodujące łatwy poziom gry czyli oręż, którym dysponujemy - ale tak czy siak trzeba zwiększyć statystyki potworów, a głównie ich punkty życia
  • bagno - zombie zadają mocne obrażenia, ale przy odpowiednim orężu także mocno obrywają, ale największą farsą jest to , że zamiast zaatakować serią to odskakują co chwile, czasem uda się im nas trafić, wniosek = bardzo łatwy i dobry exp. Proponuje:
  • zmniejszyć doświadczenie za nich, co będzie się w sumie wiązało z innymi problemami - czyli raczej to odpada
  • poprawić ich atak/szybkość ataku - jest to możliwe?
  • zwiększyć im ilość punktów życia

a tak poza poziomem trudności to:
- jest możliwość zmiany klawisza sprintu - czasami przy podnoszeniu kilku przedmiotów włącza się sprint, a np. mają miksturę szybkości zostaje ona zdeaktywowana  (oraz - tutaj zaryzykuje zwiększenie długości sprintu bądź, np. zwiększenia się jego długości w zależności od posiadanego lvl'a czy coś w ten deseń)
- przyśpieszenie możliwości nauki walki bronią na mistrza, bo czekanie na któryś tam rozdział to trochę denerwuje - tutaj proponuje dodać stopień pkt od którego wymagane jest więcej pkt nauki
 [/list]
 

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
1. A teraz ta nauka jest calkiem liniowa? Jeśli tak to faktycznie troche kiepsko, może zwiekszenie tego mnożnika(dzielnika) tak jak to było w NK to troche przesada, ale takie powiedzmy 2PN => 1pkt Siły/Zrecz/Many na półmetku tego skilla, albo coś w ten desen dalo by juz duża poprawę.
2. To faktycznie może niezbyt logiczne, ale w tej grze i modyfikacji też, jest wiele nielogicznych rzeczy, a tak chociaż mechanika będzie się bardziej kupy trzymała i gra będzie troche bardziej wymagająca :P
3. No własnie z potworami to tak jest ze takie liniowe zwiekszenie wszystkim hp mogło by przynieść srednie skutki, z tego co udało mi się w moda ugrać to zauwazyłem ze niektóre potwory za podobną il. expa, lub nawet taką samą były zupełnie odmienne w trudności do pokonania, i to też trzeba powierzchownie przetestować zanim cokolwiek zaczniemy zmieniać :). Pozatym trzeba tez poczekać na poprawki zw. ze skillami, jak wiadomo, gorsze bronie + mniej siły (wkoncu kowalstwa tez trzeba bedzie sie poduczyc) wiąże się z mniejszymi obrażeniami, a przyrost hp co poziom i zbroje pozostana takie same albo podobne.
4. Co do bagien to o ile wiem jest to dość późny etap w grze, exp za zombiaki mógłby zostać jak dla mnie, ale poprawienie im sposobu walki jaknajbardziej popieram, do tego tematu będe jeszcze podchodził bo i tak zombiaki jakoś wogole zabardzo same z siebie nie raczą atakować :D
Ze sprintem też bym coś faktycznie zrobił, akurat to z miksturą szybkosci to typowy błąd do poprawienia, ale jakieś zwiekszenie dł. sprintu w zw. z czymś mógłby być dobrą opcją, najchetniej podczepiłbym to pod jakąś umiejętnosć bądź atrybut, no ale zobaczy się.
Nauka walki bronią: coś się pomysli przy ogólnym poprawianiu wszystkiego.
 



Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ja tu mam jeszcze propozycję dot. sprintu. Gdy biegamy sprintem i skoczymy biegnąc sprint się ładuje. Przez to można sobie ładować sprint i biegać nim bez końca. :D

WE NEED "IF"
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
Cytat: Splash
Ja tu mam jeszcze propozycję dot. sprintu. Gdy biegamy sprintem i skoczymy biegnąc sprint się ładuje. Przez to można sobie ładować sprint i biegać nim bez końca.

WE NEED "IF"
https://github.com/orcwarrior/Czas_Zaplaty/issues/53 takie coś, może być? :)
Bo w sumie nie wiem, czy dobrze zrozumiałem posta.
 



Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Chodzi mi o to, że gdy sprint jest włączony i gdy podczas biegu skoczymy, sprint się regeneruje. Czyli Bieg + skok = regeneracja sprintu. Czyli, gdy sprint się kończy, można przez
jakiś czas skakać w biegu (dziwaczne machanie rękami bohatera) dzięki czemu można sobie zregenerować sprint nie zatrzymując się i nie wyłączając go.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Nie wiem czy pytanko było, ponieważ nie śledzę tematu Czas Zapłaty :) Po wgraniu patcha można grać dalej, czy jednak od nowa?
No i nie wiem czy było to zgłaszane, ale jeśli mamy pełny pasek sprintu i wciśniemy ESC lub zapiszemy grę, pasek sprintu jest zapełniony do połowy i nie rośnie. Trzeba wyłączyć i włączyć sprint.
 

Martinos

Martinos

Złote Wrota
Leo
posty178
Propsy109
ProfesjaReżyser
  • Złote Wrota
  • Leo
Nie wiem kto pisał dialogi, ale jest geniuszem. Ogromne propsy dla tej osoby! Przemyślane, intrygujące i najczęściej z jajem. Najlepsze są te polityczne nawiązania... czerwoni, związki zawodowe :D Albo to nawiązanie do Quentina Tarantino i jego filmu "Wściekłe psy" :D
 



Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jest jakieś info odnośnie patcha ? 
 

Orion7

Orion7

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Orion7

Czas Zapłaty - premiera!
#373 2013-12-15, 13:32(Ostatnia zmiana: 2013-12-16, 14:24)
Mam pytanie - czy wie ktoś co mam/mogę zrobić jeśli po rozmowie z Gornem, Laresem i Torlofem nie mam żadnych opcji dialogu dotyczących rebelii u Wilka? Ani u Pluskwy?(4 Rozdział, Nowy Obóz)
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
No to gramy :D
Nadszedł czas zapłaty za to czekanie !
 

Gogetto333

Gogetto333

Użytkownicy
posty10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam pytanie: kiedy wyjdzie jakiś patch? (o ile już nie wyszedl xD)
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Trudno powiedzieć. Dużo błędów zostało naprawionych. Jednak cały czas są wyszukiwane błędy przeszkadzające w grze. Jest jeszcze trochę błędów, których poprawa nie oznacza dopisanie kilku linijek w funkcji i wszytko będzie ok. Niektóre funkcje trzeba pisać na nowo, a to nie jest takie proste. Niektóre błędy albo ich poprawa czasem powodują błędy w innych funkcjach, a znalezienie winowajcy nie należy do przyjemnych i prostych zadań. Trudno powiedzieć kiedy będzie wydany patch. Ork i Adanos stale wyszukują i poprawiają błędy. Gdy patch będzie bliski do wydania, na pewno damy znać :D :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Mabashi

Mabashi

Użytkownicy
posty13
Propsy1
  • Użytkownicy
"Bug buga bugiem popycha". Najważniejsze, że i tak się da grać mimo tych utrudnień. :)
 

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
Sam przyznam szczerze że sam jestem zdziwiony że to wszystko jakoś się kupy trzymało :D Nawet takie funkcje jak do porównywania NPCtów które nieukrywajmy były wykorzystywane w wielu systemach itd. potrafiłybyć skopane, mimo to mod jakoś funkcjonował i niektórym udało się go nawet ukończyć :P.
A co do patcha to jeśli jakiegoś wydawać to na pewno już z pompą, więc trzeba by przed wydaniem poprawić jeszcze chociaż czysto teoretycznie balans rozgrywki. Potem to już ewentualnie jakiś final patch bo chciałem dość mocno poprawić ostatnie momenty rozgrywki, jak dla mnie bardzo kuleją, chociaż poprawa final-battle byłaby wskazana, walką w OC też chętnie bym się zajął, jednak takie porządne poprawki tutaj wymagałyby od gracza gry zupełnie od nowa, a to już się trochę mija z celem :)
EDIT:
Tutaj można tak poglądowo spojrzeć co zostąło naprawione:
https://github.com/orcwarrior/Czas_Zaplaty/issues?direction=desc&page=1&sort=updated&state=closed
 



Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
Dodajcie może jakiś przymuś pójcia do OR, ja tam na początku nie zaglądałem tylko wtedy jak demony zaatakowały :).
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry