1. A teraz ta nauka jest calkiem liniowa? Jeśli tak to faktycznie troche kiepsko, może zwiekszenie tego mnożnika(dzielnika) tak jak to było w NK to troche przesada, ale takie powiedzmy 2PN => 1pkt Siły/Zrecz/Many na półmetku tego skilla, albo coś w ten desen dalo by juz duża poprawę.
2. To faktycznie może niezbyt logiczne, ale w tej grze i modyfikacji też, jest wiele nielogicznych rzeczy, a tak chociaż mechanika będzie się bardziej kupy trzymała i gra będzie troche bardziej wymagająca
3. No własnie z potworami to tak jest ze takie liniowe zwiekszenie wszystkim hp mogło by przynieść srednie skutki, z tego co udało mi się w moda ugrać to zauwazyłem ze niektóre potwory za podobną il. expa, lub nawet taką samą były zupełnie odmienne w trudności do pokonania, i to też trzeba powierzchownie przetestować zanim cokolwiek zaczniemy zmieniać
. Pozatym trzeba tez poczekać na poprawki zw. ze skillami, jak wiadomo, gorsze bronie + mniej siły (wkoncu kowalstwa tez trzeba bedzie sie poduczyc) wiąże się z mniejszymi obrażeniami, a przyrost hp co poziom i zbroje pozostana takie same albo podobne.
4. Co do bagien to o ile wiem jest to dość późny etap w grze, exp za zombiaki mógłby zostać jak dla mnie, ale poprawienie im sposobu walki jaknajbardziej popieram, do tego tematu będe jeszcze podchodził bo i tak zombiaki jakoś wogole zabardzo same z siebie nie raczą atakować
Ze sprintem też bym coś faktycznie zrobił, akurat to z miksturą szybkosci to typowy błąd do poprawienia, ale jakieś zwiekszenie dł. sprintu w zw. z czymś mógłby być dobrą opcją, najchetniej podczepiłbym to pod jakąś umiejętnosć bądź atrybut, no ale zobaczy się.
Nauka walki bronią: coś się pomysli przy ogólnym poprawianiu wszystkiego.