Seria Dark Souls 170390 728

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 31.10.2013 roku

Wyświetleń 170390

Odpowiedzi 728

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
25 mnie zadowoli :F
No ale po spieprzonym porcie DS1, DS2 dostał porta wręcz doskonałego, odpalającego się na ziemniaku. Mam nadzieję, że przełoży się to na trójkę :D
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Z tego co czytałem za różowo nie jest, oby patch 1.03 wychodzący właśnie dzisiaj załatał te niedoskonałości.
A co do trailera jak zwykle.. O KIERWA :O

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kurwa, myślałem że to w sobotę, do miasta się muszę przepierdolić = |
Preorderuj grę - zapomnij odebrać :F
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Weź mi też kup c:
a nuż przejdzie drugi raz
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Weź mi też kup c:
a nuż przejdzie drugi raz
W sumie nie ważne co ostatnio aktywuję na steam dostaję drugą wersję darmo, jak będzie tak z DSIII to się odezwę :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jasne, czekam na odzew c:
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

Seria Dark Souls
#446 2016-05-02, 22:47(Ostatnia zmiana: 2016-05-18, 20:18)
Zaczęłem dużo bawić się Cheat Engine'm w Dark Souls 1. Chciałem zrobić coś takiego, żeby przyspieszyć przeciwników, a szybkość gracza zostawić bez zmian. Oglądnąłem tutorial cheatowania, zrozumiałem o co biega i dałem rady :) Stworzyłem Cheat Table, w której możemy zmieniać szybkość naszego bohatera, pod warunkiem że ma on założony Ring of Favor and Protection (nie wiem jak po polsku, jest to pierścien Lautreca dodający hp/stamine/equipment load, gram po angielsku :) ) Potrafię zmieniać pewien efekt w pierścieniach (grabityrate) odpowiadający za szybkość postaci, a że ten pierścień jest wręcz MUST-HAVE, to wybór padł na niego :) A więc do rzeczy, jak przyspieszyć przeciwników:

Spoiler
1. Instalujemy programik CE, pobieramy mój plik .CT,
2. Odpalamy gierke, wczytujemy save'a, minimalizujemy,
4. Odpalamy mój pliczek, wybieramy proces "Dark Souls.exe", upewniamy się, że mamy założony pierścień, I zmieniamy byle którą wartość z wartością "1" na wartość na 0.5 jeśli chcemy mieć niezmienioną szybkość naszego bohatera (prosta matma, jak najpierw przyspieszymy wszystko 2-krotnie, to później postać też zwalniamy 2-krotnie). Zalecam jednak wartość 0.6 lub większą, na 0.5 jest za ciężko,
6. Klikamy "Enable Speedhack" po prawej stronie, wybieramy wartość odpowiadającą za globalne przyspieszenie gry (dajmy na to bierzemy 2.0, czyli wszystko 2x szybsze), klikamy "Apply",
5. Wracamy do gry i gramy!
* Jeśli chcemy już od tutoriala cieszyć się zmianami, pobieramy cheat-table Technojackera, wchodzimy w Highlited Item Mod->Item Replacer i przemieniamy jakiś niepotrzebny przedmiot w Ring of Favor and Protection,

Efekt tego jest taki:

https://www.youtube.com/playlist?list=PL8EyhFzxdIksZQdzFxXczYQeK2_-f_yHZ


Nie wiem, może ktoś chciałby sobie zwiększyć poziom trudności i uczynić rozgrywkę bardziej emocjonującą, pograłem parę godzin na przeciwnicy x2, postać x0.6 i ng+0, i było nieźle - przy niektórych potyczkach, gdzie wcześniej zasypiałem teraz pocą mi się ręce  :lol2:

Linki:
- video-tutorial
https://www.youtube.com/watch?v=vnXRI0h8XkE

- direct link do mojego cheat-table http://forum.cheatengine.org/download.php?id=117160&sid=201ca7b50bd36cb16ff1e2e6f7f788d2
- forum CE http://forum.cheatengine.org/viewtopic.php?t=556500&postdays=0&postorder=asc&start=1875&sid=ebcc20df23c395d2340c37b01c57127c
- program CE http://www.cheatengine.org/downloads.php
- cheat table Technojackera, bardzo dużo opcji - zmiana poziomu ng+ w każdym momencie gry, możemy perma-gravelordować samych siebie, item-replacer i wiele wiele innych :) http://forum.cheatengine.org/download.php?id=117126
- tutorial cheatowania w Dark Souls
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=5bxhYTPxJEs

Życzę miłej zabawy  :D

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Heeeej :D Niedawno skoczyłem dark souls prepare to die edition.
Nie wiem czy to znacie, ja teraz odkrylem.  :ohmy:
https://www.youtube.com/watch?v=4DGe4RtPmWw
 


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gratulacje :D Ile godzin? Mi pierwsze ukończenie zajęło 70h - a, przeszedłeś Artorias of the Abyss?

Video znam, ale nie podoba mi się ani edycja, ani muzyka. Po coś lepszego zapraszam niżej. Ludzie tworzące te utwory zdecydowanie lepiej rozumieli soulsy.
https://www.youtube.com/watch?v=5N7J802QzP4

https://www.youtube.com/watch?v=0-8vp4akcPc

https://www.youtube.com/watch?v=u8faH18iOJg

https://www.youtube.com/watch?v=_E1WFw6G-Ds

https://www.youtube.com/watch?v=TAQMJZeYSe8

https://www.youtube.com/watch?v=55QmNK0uMyw

https://www.youtube.com/watch?v=lBNOV29Y-VU

https://www.youtube.com/watch?v=rsL7EJ2jOVM


Jak lubisz growl to masz tu zespół, który całą swoją twórczość poświęcił soulsom:
https://soulmass.bandcamp.com/

A tu bonus. What rings you got, bitch?
https://www.youtube.com/watch?v=kzHuCDDzP-E
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
88 godzin :D chciałem jak najwięcej achievementow ale jak zabiłem manusa i pozostał tylko lord gwyn to szybko zakoczylem gre. Mialem pyromancera, dex build. :P
 


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Achievement whore? Powodzenia przy Honorze Rycerza xD Sam niektóre osiągnięcia zdobyłem dopiero niedawno :D Jeżeli dwójkę będziesz przechodzić na podstawowej wersji (nie SotFS DX11), to oferuje swe towarzystwo.
https://www.youtube.com/watch?v=2kr7KDCsIws
 

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty159
Propsy161
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z Honorem aż tak źle nie jest. Najgorzej chyba z Trójzębem Tunelarzy i Księżycowym Wielkim Mieczem. Bardziej wkurza zbieranie cudów, bo albo jest się dobrym w multi, albo trzeba farmić durne uszy z kruków. :F Ogólnie jak się komuś chce, to do Mrocznej duszy nie tak trudno dobić.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Problem w tym, że do Honoru trzeba aż 3 dusz Sifa (NG++, kowal od broni z bossów jest dopiero w Anor Londo), jak chcesz zrobić jednocześnie cuda to musisz mieć 2 dusze Gwyna (też NG++). Co może być dość męczące - granie jedną postacią bez możliwości zmiany statystyk i próbowania nowych rzeczy jest dość słabe (Praise the DS2). Trochę przy tym oszukiwałem - graliśmy z Alim całą grę w coopie i po prostu rzucał mi dusze :D

Czemu Księżycowy Wielki Miecz miałby być problemem?
 

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty159
Propsy161
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hmm... Temu, że jak uda się wreszcie podejść do ogona Seatha, to przyjemniaczek zaczyna nawalać nim jak zwariowany? A trochę mu w ten ogon trzeba wpakować, zwłaszcza jak ktoś się obudzi z tym pomysłem w NG+  (brawo ja  :ok:).
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Good Ol' Days :D
https://www.youtube.com/watch?v=bzJDimvPW1Y
 


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
https://www.youtube.com/watch?v=plU06UPNQHQ


http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=99964
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Well, jest specjalna seria poświęcona DS zatytułowana 'Prepare to Cry'.
https://www.youtube.com/watch?v=7eJeUG1m6eI

https://www.youtube.com/watch?v=skV-q5KjrUA

itd.

Przechodzę właśnie DS na SL1, jestem w Anor Londo w tym momencie (z pokonanymi 4 królami). Jacyś chętni na PvP czy coopa?
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No niestety, zrobiłem to.... Kupiłem Dark Souls: Prepare to Die Edition. Najbardziej przekonały mnie recenzję na steamie :
"Ultra realistyczna symulacja życia w sosnowcu", "Lekka sympatyczna produkcja dla całej rodziny", "Ale mnie ta gra wkurwia", "Symulator rzucania padem", "Gra momentami doprowadza do płaczu"...
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bardzo dobrze, ale obawiam się, że zanim zaczniesz grać musisz zrobić coś jeszcze :D W ogóle zrobię z tego chyba tutorial do pierwszego posta :D

1. Podstawową rzeczą, którą chcesz zrobić przed graniem jest zainstalowanie DSFixa.
http://www.nexusmods.com/darksouls/mods/19/?
Najnowsza wersja 2.4. Pozwala na konfigurację ustawień graficznych (do optymalizacji/poprawy), odblokowanie FPSów i innych mniejszych opcji (wyłączenie kursora podczas gry, przeskakiwanie intro).
Niestety ale jest to raczej niezbędny plik, bo port PC leży. Dobrą wiadomością jest jednak to, że dzięki temu port zmienia się z tragicznego w raczej dobry (pomijam kwestie sterowania, gram na padzie).

2. Granie w multiplayer ZNACZNIE ułatwia zainstalowanie zainstalnowanie DSCM:
http://wulf2k.ca/PC/DaS/DSCM-2016-05-31-21.zip
Program ma swój własny matchmaking, pozwala na banalne łączenie się ze znajomymi i wyłącza wyrzucanie gracza z gry, gdy ilość FPSów chwilo spadnie. MUST HAVE.

3. Aby uchronić się przed hackerami (Dark Souls nie jest w żaden sposób zabezpiecozne na steamie), warto zaopatrzyć się w PVP Watchdog. Pozwala on na wyrzucenie gracza z twojego świata jednym przyciskiem (tylko wtedy, gdy zostanie wykryta jakaś nieprawidłowość).
http://www.nexusmods.com/darksouls/mods/849/?

W kwestii sterowania na klawiaturze i myszy nie pomogę. @Ali G może wiedzieć o tym coś więcej.
Podobnie z teksturami HD czy sweetfxami - nie bawiłem się to, ze względu na to, że DS i tak ledwo chodzi na moim lapku :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry