laptop 1626 4

O temacie

Autor

Zaczęty 6.10.2013 roku

Wyświetleń 1626

Odpowiedzi 4

Fraser
  • Gość
Zamierzam kupić nowy laptop za 2400 zł i tu zaczyna się problem... Po prostu nie wiem jaki model mam wybrać. Jeżeli chodzi o zastosowanie to przede wszystkim grafika, muzyka, programowanie no i chciałbym zagrać w nowe tytuły na średnich-wysokich detalach. Nie musi być ultra. Zainteresowałem się modelem Lenovo Y580 tyle, że u mnie w sklepach są tylko modele za 3000 zł co zupełnie nie wchodzi w grę. Myślałem o allegro, ale jestem bardzo negatywnie nastawiony do kupowania tam jakiegokolwiek sprzętu pomijając pierdoły takie jak klawiatury czy słuchawki. Przeglądałem też te najnowsze ultrabooki od Asusa i przyznam szczerze, że design cholernie mi się podoba, ale bebechy nie są już tak doskonałe jak w Lenovo. No i te ultrabooki też są drogie, ale za 2400zł wyciągnie coś sensownego. O Acerze również myślałem, ale jakoś nie podoba mi się wygląd tych laptopów.
Tak więc nie wiem co mam wybrać, a nie chcę wyrzucić pieniędzy w błoto.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie zastanawiałeś się nad desktopem? W tej cenie coś bardzo sensownego wyciągniesz, szczególnie jeśli sam go złożysz. 

Ogólnie nie wiem jak można mówić "gry" i "laptop" w jednym zdaniu. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fraser
  • Gość
Posiadam PC na którym odpalenie jakiejkolwiek gry nie stanowi problemu, ale teraz potrzebuję również laptopa. A skoro kupuję go za taką kwotę no to chyba przydałoby się, aby odpalił jakiś tytuł. Zresztą zauważyłem dopiero teraz w jednym ze sklepów w moim mieście Lenovo Y580A za 2545 zł, więc na 99% jego kupię no chyba, że cena wzrośnie.
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Fraser
  • Gość
Widziałem, grafika nie zadowala. Zresztą albo jestem ślepy, albo nie zauważyłem ale w kolejnym sklepie jest ten sam lenovo y580a tyle, że z procesorem i5, za 2600, więc o 55 zł drozszy. Normalnie kosztuje 3200, wiec to chyba jakas promocja. Tak wiec na 100% ten wezme.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry