Ciekawostki 160603 149

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 14.09.2013 roku

Wyświetleń 160603

Odpowiedzi 149

domen899

domen899

Użytkownicy
posty30
Profesjabrak
  • Użytkownicy
w takim razie gdzie pytać ? ?
 

Krętacz

Krętacz

Użytkownicy
posty34
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pytania odnośnie zadań i rozgrywki.
 

rbk17

rbk17

Użytkownicy
posty28
Propsy1
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Nie wiem czy to się mieści w tematyce ciekawostek ale kombinowałem jak zabić kowala i pomocnika w zamku w GD aby nadrobić karmę dla Beliara. Otóż można ich śmiało zabić w biały dzień i nikt do nas nie skoczy a Garond nie będzie nic mówił o przestępstwie. I tak w IV akcie ich nie będzie to można wykosić część ludności.
 

After

After

Użytkownicy
Kuglarz
posty236
Propsy79
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Kuglarz

After

Ciekawostki
#83 2015-01-30, 14:10(Ostatnia zmiana: 2015-01-30, 15:05)
Ciekawostka dla Nekromanty:
Po wstąpieniu do zakonu Czarnych Magów Xardas będzie od nas skupował takie rzeczy - Kość Goblina, Kość Szkielety, Martwe Ciało, Czaszka i Serce Demona. Za Serce Demona można wybrać sobie nagrodę: złoto, hp lub mane. Z Sercem Demona jest o tyle ciekawie, że w Świątyni Śniącego można uzyskać nieskończoną liczbę tych serc. Jak to zrobić?
W jednej z komnat z trzema przełączniki (ja odkryłem to w tej, obok której trzeba strzelać do przełączników) należy mechanizm włączyć nie pokolei. Pojawia się demon. I tak w kółko, można mieć dużo many. Dostępne do czwartego rozdziału włącznie, później Xardas opuści Khorini..
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Przyczym w 1.3 juz cały trick nie bedzie mozliwy bo to jest fixed :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

SiSu

SiSu

Użytkownicy
posty1
Propsy22
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nie wiem, czy była już o tym mowa, czy ktoś o tym wie, czy też może nie wie... Tak więc zamieszczę.
Sprawa tyczy się raczej klasy łucznika, chyba że ktoś wojownikiem idzie w zręczność - nie wnikam.

Jak każdy zapewne wie, kupiec Canthar staje się naszym celem na zlecenie Gildii Zabójców. Z wiadomych przyczyn, do wydania Patcha 1.3 nie opłacało się go zabijać na początkowym etapie gry. Ale do rzeczy.
Teraz również proponuję oszczędzić Canthara, a przynajmniej w 1 rozdziale. Dlaczego? W 2 rozdziale, asortyment owego kupca poszerza się o ciekawy mieczyk, a jest nim Błyskawica (wymagania: 105 zręki, obrażenia: 140, zasięg: 90). Mało tego, miecz ten po ubiciu Canthara podnosimy z gleby.
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Kody na miksy. Co który robi to chyba każdy z nazwy ogranie.

ITPO_veryeasy
ITPO_easy
ITPO_normal
ITPO_hard
ITPO_superhard
ITPO_butcher

ITPO_SleepLimit_On
ITPO_SleepLimit_Off

ITPO_Surprise_On
ITPO_Surprise_Off

Głowy nie daję, że działa. Poza tym poziom trudności można zmienić raz, więc nie zmieniać z głupoty.
 

Shermor

Shermor

Użytkownicy
posty177
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie wiem dokładnie czy to bug czy ciekawostka ewentualnie proszę o usunięcie , ale gdy uderzymy Dagotha jakimś czarem np. Ognistą Strzałą  przed rozmową to ten teleportuje się i nie można rozpocząć wątku u Opiekunów.
 

Sc@rpion

Sc@rpion

Użytkownicy
posty36
Propsy18
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
nie Shermor, to nie jest ani bug, ani ciekawostka. Mam natomiast ciekawostkę specjalnie dla Ciebie: jak go walniesz z miecza to tez zniknie.

I kolejna: z łuku i kuszy również, a nawet z pięści.
 

Shermor

Shermor

Użytkownicy
posty177
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Oj a widzisz wcale nie, bo ja mówię o początku gry gdzie znajdujemy jakiś zwój w skrzyni i wtedy możemy go użyć , na początku nie ma łuku ani kuszy, tym bardziej jakimi pięściami czy bronią???? Zanim dobiegniesz do Dagotha to ten rozpocznie rozmowę . Więc widzisz mylisz się:)
 

Sc@rpion

Sc@rpion

Użytkownicy
posty36
Propsy18
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
jesteś dałnem
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
jesteś dałnem
Potwierdzam, jest.


Cytuj
Oj a widzisz wcale nie, bo ja mówię o początku gry gdzie znajdujemy jakiś zwój w skrzyni i wtedy możemy go użyć , na początku nie ma łuku ani kuszy, tym bardziej jakimi pięściami czy bronią???? Zanim dobiegniesz do Dagotha to ten rozpocznie rozmowę . Więc widzisz mylisz się:)
Jesteś dałnem.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Czy moderator może usunąć zbędny spam z tego tematu?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Nie może, ja 2 razy swojego posta zgałaszałem, żeby któryś tam temat przeczyścić :P
 

Sc@rpion

Sc@rpion

Użytkownicy
posty36
Propsy18
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jeżeli ktoś by się zastanawiał jakie stworki jako nekromanta powinien tworzyć, tj. na jakie runy przywołania wydawać PN to:
goblin szkielet - wydatek many:25, obr:110, życie: 200, odprn. przed bronią: 75, krąg: 1, koszt: 5 PN
zombie - wydatek many: 30,  obr: 200, życie: 400, odprn. przed bronią: 170, krąg: 2, koszt: 10 PN
szkielet - wydatek many: 50, obr: 400, życie: 450, odprn. przed bronią: 100, krąg: 3, koszt: 15 PN

Pamiętajmy, ze w 3 rozdziale dostaniemy i tak za darmo runke przywolania goblina.
Wszystkie stworki są w pełni odporne na łuki i kusze (w tym zombie)

Korzystając z goblina powinieneś przywolywac ich jak najwięcej, siła leży w ilości: są zwinne i szybkie, lecz mało odporne.

Korzystając z zombie, posiadasz tanka. Zombie ma, jak na swój koszt i moment kiedy możemy już go mieć (przed Jarkiem) ogromną odporność na broń i sporo życia, co czyni z niego doskonałe mięso armatnie, a 200 obr również robi swoje.

Szkielet padnie szybko z racji swojej niskiej odporności na broń, zadaje jednak ogromne obrażenia: 400 i tylko do tego się nadaje.
Zalecam wybrać jednego z nich i tylko jego się nauczyć, jeżeli gracie na pzm. trudnym bądź wyższym, z racji oszczednosi PN. Niższe poziomy trudności mogą się bawic w nauczenie się wszystkich.

Później mamy już tylko demona, który kosztuje łącznie 60 PN (jeżeli chcemy ulepszyć go do księcia demonów (posiadanie nie uilepszonego demona w 5 rozdziale JEST BEZ SENSU) wykracza po za skale, Wszystkie jego atrybuty są wyśrubowane do granic możliwości, a oprócz bycia maszyną do zabijania używa czarów na odleglosc, które zabijają orka elite na 2 strzały. Nie zaleca się przywoływania więcej niż 1 demona na raz, gdyż demony to agresywne  skurwiele i za chwile będą się nawalać pomiędzy sobą. Olewając fakt, ze nasi przeciwnicy zaraz nas posiekają.
 

Trunkten

Trunkten

Użytkownicy
posty49
Propsy48
  • Użytkownicy

Trunkten

Ciekawostki
#95 2015-03-14, 09:02(Ostatnia zmiana: 2015-03-14, 10:16)
Jako że skończyłem Returninga postanowiłem wkleić tu moje notatki z wszelakimi bonusami, troche bardziej zrozumiałe niż ruskie translate  :P jest tu tak z 90-95% wszystkiego, może coś pominołem.

Khorinis
Spoiler
Kamienne tabliczki

Stare tablice

-  Wieża Xardasa
-  Jaskinia koło Lestera
-  Przez dodany most koło góry z „żywą skałą”
- Na szczycie góry z „żywą skałą”
-  Jaskinia czarnego trolla
- 3x bandyci na moście
-  W spalonej chacie koło mostu przy gospodzie
-  Koło teleportu do zadania z opiekunem ognia w ruinach jarkendaru
- Koło Skipa
- Jaskinia koło drogi z północnej bramy do farmy Akila

Tablice

1H:

-  +1 – w jaskini z bandytami koło farmy Akila
-  +2 – w drodze z obozu myśliwych do domu Erola za skałą
- +1 – nawiedzony cmentarz przy farmie Onara
-  +2 – na lewo od wejścia do klasztoru

2H

- +1 - jaskinia za farmą Onara niedaleko Pepe
- +2 – jaskinia przy słonecznym kręgu

Kusza:

- +1 - za wiatrakiem na farmie Lobarta
-+1 – w jaskini z gorzelnią Vina
- +2 – przy jaskini koło słonecznego kręgu

Łuk:

- +2 – jaskinia z polnymi bestiami koło farmy Onara
- +1 – za Martwą Harpią
- +2 – koło słonecznego kręgu
- +2 – w jaskini pod wiszącym mostem na górze z „żywą skałą”
- +1 – jaskinia z pełzaczami z próbą ognia

Życie:

1.  Życie +3 – na półce skalnej pomiędzy jaskinia bandytów koło Xardasa a kapliczką Innosa
2.  Życie +3 – w jaskini z bandytami przy północnej bramie Khorinis
3.  Życie +1 – nad kapliczką Innosa przy Martwej Harpii
4.  Życie +2 – w domu w obozie myśliwych
5.  Życie +1 – w miejscu z „żywą skałą”
6.  Życie +1 – w martwym kamiennym strażniku przy wejściu do portalu
7.  Życie +3 - przy kamiennym kręgu w wielkim lesie
8.  Życie +1 – jaskinia obok teleportu przy gospodzie
9.  Życie +3 – wśród jaszczurów przy wieży Xardasa
10.  Życie +2 – przy trolach koło Groma
11.  Życie +2 – za wieżą Xardasa
12  Życie +1 - obóz orków na przełęczy
13. +1 – jaskinia za obozem bandytów
14. +1 – za wodospadem na przełęczy

Siła:

1. +2 – za namiotem w ruinach jarkendaru w Khorinis
2. +3 – na plaży ognistych jaszczurów przy wieży z Necromiconem
3. +1 – za prychającym zębaczem
4. +1 – jaskinia cieniostwora przy latarni

Zręczność:

1. +1 - szczyt góry przy Niklasie
2. +2 – wrak statku na plaży pod latarnią morską Jacka

Magia

1.  Mana +1 – przy teleporcie koło północnej bramy Khorinis
2.  Mana +1 – w domku w obozie bandytów koło farmy Onara
3.  Mana +2 – w namiocie bandytów za farmą Sekoba
4.  Mana +3 – nad farmą Akila koło ???? opiekuna
5.  Mana +3 –  w namiocie w którym ratujemy Grittę koło farmy Lobarta
6. Mana +1 – w jaskini z teleportem na wyspę Etlu
7. Mana +2 – jaskinia pod słonecznym kręgiem
8. +1 – jaskinia pełzaczy w obozie bandytów
9. +1 – pod mostkiem niedaleko farmy Bengara

Wytrzymałość (+2)

1. W wieży w obozie bandytów
2.  Przy portalu do Jarkendaru w dziurze
3. Koło cieniostwora w ruinach jarkendaru
4. Jaskinia goblinów ze skarbem Grega
5. Jaskinia Amauntora
6. Za kratą w kanałach

Roślinność

Goblinie jagody

1.  Przy kamiennym kręgu przy farmie Lobarta
2.  Tereny przy jaskini z bandytami przy północnej bramie Khorinis
3.  Na farmie Akila przy drzewie koło owiec
4.  Niedaleko Martwej Harpii koło dwóch ścierwojadów.
5.  Przed wejściem do jaskini goblinów koło drogi do farmy Onara.
6.  Przy pniu koło drogi od Sagity do bandytów.
7.  Przed jaskinia czarnego trolla.
8.  Przy moście z farmy Akila do gospody
9.  Przy szkieletach koło nawiedzonego grobu przy farmie Onara
10.  Przed wejściem do jaskini koło drogi z północnej bramy do farmy Akila
11. Constantino R3
12.  Niedaleko cmentarza w wielkim lesie
13. 2x Constantino R4
14 . Wyspa ryboglava R4

Wypadają rzadko z leśnych goblinów i losowo w paladynach.

Królewski szczaw:

1.  Przy zbieraczach ziela z bractwa kolo kamiennego kręgu Lobarta po zapytaniu Zurisa gdzie Constantino szuka szczawiu
2.  Przy pniu na drodze do farmy Akila z Khorinis
3.  Na szczycie góry z „żywą skałą”
4.  Jaskinia czarnego trolla
5.  Nad farmą Akila koło trzeciego opiekuna
6.  Przy kamiennym kręgu w wielkim lesie
7.  J.W.
8. Koło spalonej chaty koło mostu przy gospodzie
9. J.W. na lewo od chaty nad urwiskiem
10.  Przy trolach koło Groma
11.  Sagitta R2
12.  Cmentarz za domem Sekoba
13.  Nawiedzony grób koło farmy Onara
14.  Szczyt góry przy Niklasie
15.  Za dostarczenie listu Vatrasa
16.  Nad jaskinią cieniostwora przy latarni
17. Constantino R3
18. U Inubisa
19. Jaskinia z pełzaczami z próbą ognia
20. Constantino R4
21. Sagitta R4
22. Z Senga
23. Salandril pierścień kupca
24. Mateo pierścień kupca
25. 2x Constantino R5
26. Lutero R5
27. Sagitta R5
28. Półka skalna nad ognistymi jaszczurami przy piramidzie R3
29. Półka skalna pod latarnią morską

Smoczy korzeń:

1.  Tereny przy jaskini z bandytami przy północnej bramie Khorinis
2.  Pień przy obozie myśliwych
3.  W miejscu z „żywą skałą”
4.  Przy namiocie Groma
5.  W drodze do  kamiennym kręgu w wielkim lesie
6.  Pień przy chacie Erola
7.  Z Grimgasha
8.  Za latarnią
9. Sagitta R3
10. Niedaleko cmentarza w wielkim lesie
11. 2x Sagitta R4
12. Constantino R5

Wypadają z goblinów berserkerów.

Mikstury Zręczności:

1.  Skrzynia w gildii złodziei
2.  Jaskinia z polnymi bestiami koło farmy Onara
3.  Nad namiotem bandytów za farmą Sekoba
4.  W jaskini koło Lestera po przyjęciu zadania opiekuna Dagotha
5.  Od Falka za skóry czarnych trolli
6.  Salandril R3
7.  Za przyniesienie Casii misy magnata
8. Jora pierścień kupca
9. Kajuta kapitana R7

Mikstury siły:

1.  Statek paladynów
2. Zuris R2
3. Od Zurisa po oddaniu płomienia Eligora
4. Erol pierścień kupca
5. Kajuta kapitana R7

Mikstury życia:

1. Od Rafy za zabicie topielca strzegącego jaja
2. U Nigela
3. Od Ulfa po zwrocie pierścienia
4. Erol R5
5. Zuris R5
6. Za uratowanie Kła
7. Za odprowadzenie Cavalorna i reszty na farmę Onara

Mikstury many

1.  W wieży Necromicon
2.  Zuris R3
3. Wieża Nergala
4. Zuris R4
5. Nie wydajemy karrasa lordowi andre
6. 2x – salandirl pierścień kupca

Inne bonusy:

1.  Bonus Wulfgara +2 1H
2.  Bonus +3 PM za zapalenie 5x fajki (guru i strażnik +1 dziennie)
3.  Bonus Darona +2 PM, 100 EXP, 5 PN, 40 PT
4.  Za użycie rożna magów wody przed portalem mięso +1 STR.
5.  Bonus dzienny +1 PM za ofiarę 100 ŹŁ dla Adanosa u Vatrasa
6.  Bonus Rafy +5% do łucznictwa za przyniesienie łuku
7.  Bonus Rengaru +1 DEX po dołączeniu do gildii złodziei
8.  Bonus Thorbena +1 DEX za uratowanie Gritty
9.  Zielony Nowicjusz +3 PM
10. Po pokazaniu Ashtarowi Szpona +1 PM (jarkendar)
11. Po powrocie zaginionych +3 PM u Vatrasa
12. Po otrzymaniu Ulu-mulu +1 PM (kolonia)
13.  Boska moc gwiazd - +2 PM
14. Przyniesienie zwoju przyzwanemu goblinowi +1 PM (kolonia)
15 . +15 ochrona przed ogniem – zadanie 4 opiekuna

Skarby:

Kapelusz Maga (+10 INT, +50 PM) - jaskinia obok teleportu przy gospodzie
Easter egg i 1000 szt zł. - pod wieżą z Necromiconem
Pierścień dzika – od Barama po pokonaniu dzika bossa
Chełm łucznika - jaskinia przy słonecznym kręgu
Smoczy oddech I - jaskinia przy słonecznym kręgu
Smoczy oddech II – skarbiec magów ognia w regale
Łaska Innosa -  jaskinia Amauntora
Księgi bezgranicznej wiedzy – u Nigela
Mikstura potęgi – u Gallahada
Srebrny miecz nordmarski 1H – Inubis w nawiedzonym grobowcu Onara
Gwiezdny pakt – U Inubisa
Cienie wśród nocy – wieża Nergala
Pierścień rytualny magów ognia – poszukiwacz przy zniszczonym Oku
Arcanum żywiołów – od Lutero za zadanie z Onarem / +5 PM
Pierścień Furii – z Senga
Eliksir potęgi – od Lutero za zadanie z Gomezem
Śledź - jaskinia z bandytami przy południowej bramie Khorinis


2x trollest Jaskinia czarnego trolla
1x trollest przy trolach koło Groma
1x trollest koło namiotu przy ruinach jarkendaru
2x czarna ruda – Jora pierścień kupca

Czarna ruda

grobowiec kolo teleportu
nawiedzony grób Inubisa



bonusy z kapliczek Innosa:

10x losowo co 1 rozdział, sukces zależny od karmy

bonusy za dusze beliara:

5x – 250 EXP

10x – 500 EXP +1 karma beliara

20x – 1000 EXP  +10 PT +2 karma beliara -1 karma innosa

Kolonia
Spoiler
Sczaw królewski:

1. Podwodna jaskinia przy Jergenie (pierwsze spotkanie)
2. Jaskinia ze szkieletem-magiem z amuletem Angara
3.  Przy przyzwanym goblinie koło wieży Xardasa
4. Z Kadara
5. Trolle przy starej kopalni
6. Ukryta jaskinia w starej kopalni
7. z Xash-gora
8. Cmentarz orków za zamkniętą kratą (tylko dla guru z telekinezą)
9. Świątynia śniącego
10. Bagna byłego obozu niedaleko bossa węży
11.  Bagna byłego obozu niedaleko dawnego miejsca wyrabiania ziela

Niby 1 jeszcze gdzieś koło klanu wysokiej skały ale nie znalazłem.

Smoczy korzeń:

- Jaskinia bossa Reshaza przy starym obozie na bagnie
- Ukryta jaskinia w starej kopalni
- 2x – jaskinia z zadania Coristo
- Cmentarz orków
- Z Hosh-paka
- Klan skały za ołtarzem kryształowym
- 4x orkowi dowódcy oblęzenia
-  Bagna byłego obozu przy pniu koło bossa węży
- Wolna kopalnia tam gdzie w G1 orkowa mikstura
- Ur-thrall
-  2x skarbiec Ur-thrala za kratą
- Ur-khan szaman w dolinie cienia
- Najwyższy kapłan orków w klanie wysokiej skały koło kryształowego ołtarza
-  Najwyższy kapłan orków w klanie wysokiej skały pod baldachimem
- Z Ur-daha z zadania ostatniego opiekuna
- Z Ur-thana

Leci czasami z elitarnych-czarnych orkowych dowódcow

OK

Goblinia jagoda:

1.  Nad miejscem pierwszego spotkania z Diego
2. Przy moście do Starego obozu
3. Po drugiej stronie jeziora przy wejściu do Nowego obozu
4. Chatka po drugiej stronie jeziora przy wejściu do Nowego obozu
5. Koło trolli przy starej kopalni
6. Przy miejscu ogniskującym w lesie
7. Klan wysokiej skały za murem
8. Skarbiec kamiennego smoka
9.  Bagna byłego obozu
10. Góry w Kotle

Chyba wszystkie


Mikstura many:

1. U Miltena
2. Magazyn paladynów
3. Szkielet-mag z amuletem Angara
4. Przy 4 chromaninie
5. Skrzynia miltena
6. Świątynia śniącego
7.  Bagna byłego obozu na piedestale

Mikstura życia:

1. Jaskinia ze szkieletem-magiem z amuletem Angara
2. Kajuta kapitana na drakarze orków
3. Na półce skalnej nad obozem orków na plaży w lesie
4. Cmentarz orków
5. Świątynia śniącego
6. Z Hoshkara
7. Góry w Kotle

Mikstura siły:

1. Od Ur Thralla
2. W skrzyni przy wejściu do miasta orków
3. Cmentarz orków
4. Świątynia śniącego
5. Górna część zatopionej wieży
6. Miasto orków w pomieszczeniu z młotem trolla w dziurze
7. Pod mostem do bossa wilków

Brakuje 1? Niby w zatopionej wieży ale nie ma go.
I 1 w obozie bractwa?

Mikstura zręczności:

1.  Zapadła chata koło jeziora przy wejściu do Nowego obozu
2.  Nad wejściem do kopalni z Grimesem
3. Szczyt wieży przy chacie Cavalorna
4. Odesłanie przyzwanego goblina
5. Na półce skalnej nad obozem orków na plaży w lesie
6. Ukryta jaskinia w starej kopalni
7. Cmentarz orków
8. Komnata z pierwotnym położeniem Uriziela w świątyni sniącego
9. Daszek w wolnej kopalni koło kotła

Tablica łuku:

1. +2 - jaskinia koło jeziora przy wejściu do Nowego obozu
2. +1 – ogniste jaszczury obok myśliwego Gestaha
3. +1 – skarbiec kamiennego smoka

Tablica kuszy:

1. +2 – wieża magnatów
2. +2 - po drugiej stronie jeziora przy wejściu do Nowego obozu
3. +2 – jaskinia Gilberta

Tablica życia:

1. +1 – jaskinia tam gdzie w G1 są zwłoki Neka

+2 gdzieś na północ od starego obozu przy orkach?

Tablica 1H:

+1 – jaskinia pomiędzy wejściem do nowego obozu a kryptą na ziemiach orków

Tablica zręczności:

1. +2 - szczyt wieży przy chacie Cavalorna
2. +1 – dach chaty Angara
3. +3 – od Draxa za pierścień Kruka
4. +2 - skarbiec kamiennego smoka

Tablica many:

- +2 – skarbiec lodowego smoka

Stara tablica:

1. W pobliżu krypty z amuletem Angara
2. Koło Urshaka
3. Cmentarz orków

Skarby:

- Bitwa o Varrant I – komnaty w zamku / 1% do 1H i 2H
- Wydobycie rudy – wieża magnatów
- Czarna ruda – wieża magnatów
Książka w wieży Xardasa do czytania (astronomia) - +2 PM
Mądrość bogów I -  wieża Xardasa +50 PT
Czarna ruda – skarb smoka ognia
Eliksir do wyboru – za informację o rudzie przy wrzodzie
Eliksir do wyboru – do zabicia Hosh-paka
Eliksir do wyboru – do zabicia orkowych generałów
2x śledź – jaskinia z zadania Coristo
Maska śniącego – z Hoshkara

trollest – przed opuszczoną kopalnią
słoneczny aloes - przed opuszczoną kopalnią
czarna ruda – wieża Xardasa
aloes – trolle niedaleko miejsca ogniskującego w lesie
trollest - trolle niedaleko miejsca ogniskującego w lesie
2x trollest – droga do wrzoda
aloes- trolle przy starej kopalni
trollest - trolle przy starej kopalni
aloes – za skałą z uzięzionym duchem wody
3x trollest – bagna byłego obozu
czarna ruda – góra w Kotle

Bonusy:

- +1 mana za uwolnienie 10 dusz w starej kopalni
- ochrona przed magią +5 u Ball Netpecka R4
- +1 mana rozmowa z Ur-dabem zadania opiekuna
- +3 mana za spytanie ur-shaka czemu orkowie oszczędzili paladynów

Jarkendar
Spoiler
Kamienne tabliczki

Stare tablice

1.  Przy portalu koło teleportu
2.  Od Morgana pod oddaniu pierścienia
3.  Skarb Grega przy wzniesieniu koło pierwszego posterunku bandytów
4. Skarb Grega na bagnie na wysokości
5.  Od Eremity
6.  Skrzynia przy moście do Eremity
7.  Budynek strażników umarłych
8. 3x skrzynia w bibliotece
9.  Skarb Grega koło domu z pełzaczami
10.  Skarb Grega na bagnie koło ogniska
11. Skrzynia przy grobie Quahodrona

Chyba wszystkie?

Życie:

1. Życie +3 – przy wyjściu z piramidy portalu
2.  +3 – szkrzynia przy wejściu do biblioteki
3. +2 - świątynia Adanosa
4.  +2 – od Abigail po oddaniu szpady
5. +3 – jaskinia z ołtarzem Beliara

Siła:

1. +3 - szkrzynia przy wejściu do biblioteki
2. +3 – świątynia Adanosa
3. +1 – skrzynia przy grobie Quahodrona

Zręczność:

1. +1 – skarb Grega przy centrum ruin Jarkendaru
2. +1 – grób Quahodrona
3. +3 – od Eremity
4. +1 – martwy bandyta w świątyni Adanosa

1H:

1.  +1 – jaskinia niedaleko urwanego mostu
2.  +3 - świątynia Adanosa
3.  +1 - martwy bandyta w świątyni Adanosa

2H:

1.  +3 – zwłoki Malcolma
2.  +1 - w skrzyni za urwanym mostem
3.  +2 – budynek strażników umarłych
4.  +1 – skarb Grega przy  wejściu do jaskini z pustyni na bagna


Łuk:

1.  +3 – szkrzynka w bibliotece

Kusza:

1. +3 - skrzynia w bibliotece

Mana:

1. +3 – w skrzyni za urwanym mostem
2.  +1 – skarb Grega z jaskini na pustyni z pełzaczami

Smoczy korzeń:

1.  Z Far-Nagara
2. Miguel R4

Sczaw królewski:

1.  Przy budowli na bagnach
2.  Ołtarz świątyni Adanosa
3.  Przy wyjściowym teleporcie z świątyni Adanosa
4. Miguel R3
5. Wspinamy się przy głównym portalu na półki, skręcamy w lewo i na dół R4
6. Za chatą Fiska R4
7. 5x orkowie szamani po najeździe na jarkendar R4

Jagoda goblina
– biblioteka uczonych R4?

Mikstura życia:

1. Skarb Grega w jaskini na bagnie

Eliksir siły

- za wybicie orków od Saturasa

Mikstura many:

1. W bibliotece

czarna ruda na pustyni
gulasz od kopacza +1 STR
ognista mieszanka snafa +1 STR +5 PT
młot lou +1 PM
podwójny młot lou +5 PT

Skarby:

Magiczny łuk - za urwanym mostem
Magiczna kusza – grób Quahodrona

czarna ruda - za urwanym mostem
trollest – czarny troll przy budowli umarłych

Wyspa Innosa
Spoiler
Sczaw - niedaleko chaty
Smoczy korzeń - przy pniu niedaleko chaty
Smoczy korzeń - przy plaży
Trollest - miedzy chatą a obozem
Jagoda globlina - plaża po stronie wyjścia
Szczaw - niedaleko wejścia do paladynów

Dolina cienia
Spoiler
Mikstura życia:

1. Miasto nieumarłych
2. Jaskinia przy ognistych jaszczurach

Mikstura siły:

1. Miasto nieumarłych

Mikstura many:

1. Miasto nieumarłych
2. Miasto nieumarłych
3. Mag szkielet w jaskini z krwią demona
4. Przy ognistym golemie koło obozu orków

Skarby:

Święty posłaniec - miasto nieumarłych
Dozownik - miasto nieumarłych
2x czarna ruda - miasto nieumarłych
Czarna ruda - mag szkielet w jaskini z krwią demona
Czarna ruda – kopalnia przy wejściu do miasta nieumarłych
Pancerz zbroi cienia – od Dakata
Pierścień zręcznych palców – od Dakata

Tablica 2H:

1. +1 – jaskinia trolla
2. +3 – miejsce walki z Azgalorem

Tablica zręczności:

+3 – od Elvaisa za pokój między orkami

Tablica siła:

1. +1 – jaskinia szkieleta maga

Goblinia jagoda
 – jaskinia trolla

Sczaw królewski
- kopalnia przy wejściu do miasta nieumarłych
-pod mostem
- z Dakata

Tablica wytrzymałości
- jaskinia za mostem

Smoczy korzeń:

-szaman orków
-półka skalna przy piramidzie jak się idzie do jeziora w khorinis

Bonusy:

- +1 mana za oddanie serca Azgalora Ur-thralowi

Fort Azgan
Spoiler
Smoczy korzeń:

1. Za pniem za fortem

Szczaw królewski:

1. Rozbity statek na plaży
2. Koło cieniostwora niedaleko plaży
3. Przy scieżce z wilkami przy drzewie koło zapaści
4. Jaszczurki niedaleko wejścia na górę
5. Daje Ren za zadanie z pomocnikiem jeśli oddaliśmy już Fernando kielich???
6. Koło mięsożernego krwiopijca

Goblinia jagoda:

1. Koło cieniostwora niedaleko plaży

trollest przy jaszczurkach koło plaży
trollest szczyt góry koło ścierwojadów

Bossowie:

Mięsożerny kwriopijca - szczyt góry / 1PN

Bonus:

Bonus Orto - +1 STR za zadanie

Mikstura zręczności - skrzynia w domku przy wejściu
Eliksir siły - magazyn paladynów
Czarna ruda - magazyn paladynów

Irdorath
Spoiler
2x szczaw Vatras
1x szczaw Milten
smoczy milten
smoczy przy wieżyczce przed wejściem
smoczy przed wejściem do orkowego pułkownika
szczaw z Archola
2x mikstura zycia magazyn
mikstura many magazyn
mikstura siły pokój przed final bossem

Zapomniana wyspa
Spoiler
Szczaw:
 - budynek świątynny z bagiennymi golemami, na ołtarzu
 - przy kamiennym kręgu

Smocze korzenie:

 - przed jaskinią czarnego trolla na pniu
 - na drzewie przy wąwozie blisko wieży
 - w wieży
 - budynek świątynny z bagiennymi golemami

Goblinia jagoda

 - blisko wieży i teleportu z questa z Miltenem

Skarby:

 -czerwona łodyga bagienna +3 PM /po oddaniu ziela Lesterowi
 - Sekrety starożytnych +100 PT / po queście z Miltenem
 - czarna ruda / budynek z teleportem do piramidy
 - eliksir siły - od Gorna za jedzenie

Tablice:

- życie I - przy teleporcie powrotnym z questa z Miltenem
- zręczność I - w wieży
- zręczność II - budynek świątynny z bagiennymi golemami
- siła II - budynek z teleportem do piramidy
- życie III - budynek z teleportem do piramidy

2x trollest - troll przy budynku świątynnym z bagiennymi golemami
trollest - przy czarnym trollu
- życie III - budynek świątynny z bagiennymi golemami
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Szulwik

Ciekawostki
#96 2015-04-25, 15:37(Ostatnia zmiana: 2015-04-25, 16:14)
Odkopię trochę temat, będę na bieżąco tutaj wstawiał różne ciekawe rzeczy które będę znajdował. (ale tylko takie, których nie ma w poście wyżej).

Tabliczka hp +5

Spoiler
Tam gdzie jest Skip, to dwie plaże dalej.


Miecz

Spoiler
Smocza zguba. Jedna plaża dalej od Skipa. Wejdźcie przez skały, bo przez wodę nie da rady wejść. Kombinacja P L P P L

Tabliczka. Nie zwróciłem uwagi jaka, ale chyba siła poziom 1
Spoiler
Jaskinia z Cieniostworem niedaleko wieży Jacka
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Cofnij się na 1 strone ciekawostek i nie będziesz musiał pisać drugi raz tego samego.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy18
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nie wiem, czy to jest wiadome. ja byłem lekko zaskoczony. gdy pod marvinem wyszedłem z lokacji wieży mgieł F8, to wylądowałem w GD. jednak nie było żadnego NPC
 

Wonsz

Wonsz

Użytkownicy
posty838
Propsy114
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Nie wiem, czy to jest wiadome. ja byłem lekko zaskoczony. gdy pod marvinem wyszedłem z lokacji wieży mgieł F8, to wylądowałem w GD. jednak nie było żadnego NPC
Łatwo to wytłumaczyć-szczyt wieży mgieł widać w GD tylko nie ma tam wejścia. Wyszedłeś do GD jednak bez ekranu ładowania,dlatego nie załadowała się żadna postać bo nominalnie postać była w wieży mgieł.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry