Nowe forum 125559 551

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 3.08.2013 roku

Wyświetleń 125559

Odpowiedzi 551

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nikt tego nie zgłasza, to zgłoszę ja.
Ukryjcie skowyt, chyba że prowadzone są/będą prace nad reaktywacją :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Przecież ten dział jest opiździały od kilku lat.

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szkoda ze usuneliscie dodawanie propsów tematach
Jak dla mnie zajebiście. Koniec całej szopki i powrót merytorycznych dyskusji bez ostracyzmu

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Nie licz Dark na to, że tak zostanie już na stałe. Sam pragnę aby propsy były, zwłaszcza w działach graficznych/modderskich. Zawsze jakaś forma pochwalenia czyjejś pracy, nawet tak głupia, jest przyjemna.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
I co z tymi propsami?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
nie dostaniesz
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Nie chce zeby mi ich dawac tylko pytam sie czy beda bo jestem ciekawy
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie licz Dark na to, że tak zostanie już na stałe. Sam pragnę aby propsy były, zwłaszcza w działach graficznych/modderskich. Zawsze jakaś forma pochwalenia czyjejś pracy, nawet tak głupia, jest przyjemna.
Akurat w tych działach powinny być propsy wyłączone.
Chcesz coś pochwalić, napisz posta, od razu powiesz co Ci się podoba, co można by poprawić, co przykuło Twoją uwagę etc.

Ogólnie, jak się nad tym zastanowić, propsy nie mają sensu poza wymianami poglądów i flejmami.


Co innego gdyby wykorzystać je jako theModdersową walutę, za którą można sobie zmienić nick czy usunąć 10% warna, ale to naprawdę pojebany pomysł xD


No i... odnośnie warnów (właśnie one mnie tu przygnały) chciałem sobie zamarudzić że moglibyście mi już warny pousuwać i... nie mogę ich znaleźć, jak tu sprawdzić poziom warnów? Jest takie coś w ogóle?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Nie licz Dark na to, że tak zostanie już na stałe. Sam pragnę aby propsy były, zwłaszcza w działach graficznych/modderskich. Zawsze jakaś forma pochwalenia czyjejś pracy, nawet tak głupia, jest przyjemna.
Akurat w tych działach powinny być propsy wyłączone.
Chcesz coś pochwalić, napisz posta, od razu powiesz co Ci się podoba, co można by poprawić, co przykuło Twoją uwagę etc.

Nie zrobi tego 95 % ludzi, łatwiej dać propsa. Właśnie dlatego za nimi jestem.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Nowe forum
Nie wiem czy tylko ja tak mam ale na inferno nie wyświetla mi słowa wczoraj , jest tylko data np. napisano 22.08.2013.
Aha i w świetle nowych przepisów które niedawno weszły wartoby zmienić nieco regulamin forum coś w stylu:  "Rejstrujesz się na własną odpowiedzalność nie ponosimy odpowiedzalności za ew. groźby lub obelgi pod twoim adresem"
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Nie wiem czy tylko ja tak mam ale na inferno nie wyświetla mi słowa wczoraj , jest tylko data np. napisano 22.08.2013.
Aha i w świetle nowych przepisów które niedawno weszły wartoby zmienić nieco regulamin forum coś w stylu:  "Rejstrujesz się na własną odpowiedzalność nie ponosimy odpowiedzalności za ew. groźby lub obelgi pod twoim adresem"

Przekonwertuj się na presence. To nic w porównaniu z tym na co się Kyro przekonwertował.  :lol:

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Każdy kto ma problemy z funkcjonalnością forum, bądź po prostu nie odpowiada mu dziurawy styl, może przenieść się na inny skin, tutaj: http://themodders.org/index.php?action=profile;area=theme
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
kiedy ja nie mam zamiaru zmieniać inferno na ten drugi, badziewny : |
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
to nie zmieniaj (i ew. borykaj się z problemami) - to tylko opcja, do której nikt Cię nie zmusza.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
czy ty czytasz czasem swoje posty i posty innych?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Szczerze? Nie zamierzam zmieniać chujowego (Inferno) na bardziej chujowe (prescence etc.). Z dwojga złego lepiej z tej strony.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie licz Dark na to, że tak zostanie już na stałe. Sam pragnę aby propsy były, zwłaszcza w działach graficznych/modderskich. Zawsze jakaś forma pochwalenia czyjejś pracy, nawet tak głupia, jest przyjemna.
Akurat w tych działach powinny być propsy wyłączone.
Chcesz coś pochwalić, napisz posta, od razu powiesz co Ci się podoba, co można by poprawić, co przykuło Twoją uwagę etc.

Nie zrobi tego 95 % ludzi, łatwiej dać propsa. Właśnie dlatego za nimi jestem.
Te pięć osób wystarczy. Wolę porządną krytykę od Wojtusia, niż tysiąc propsów od nołnejmów "a wejdzie do gothica?"?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pierdolisz tak niemiłosiernie, że jeszcze zaraz coś spłodzisz.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Chciałem odpowiedzieć ale Aztek już wszystko powiedział. <props>
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Odezwała się propsowa dziwka i gimbus próbujący przedłużyć sobie huja przez internet, propsy są zbędne, nijak spełniają swoją rolę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry