Gothic 2 NK Returning - Profesjonalne spolszczenie [Linki, Instrukcja, Galeria] 1269177 3149

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1269177

Odpowiedzi 3149

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
eizo to je returning dopiero podkoniec 3/ na początku 4 rozdziału będziesz mógł radzić sobie z grupką orków. Domyślam się, że grasz pierwszy raz w returna.
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


Harwing

Harwing

Użytkownicy
posty229
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam was.. mam pewien problem.. gram na patchu 1.32 bodajze i mam 30 poziom .. 177 sily 900 hp ogólnie postać jest mocna .. broń obrażenia 150 65 % 2 ręki i mistrza no i nie mogę pokonać nawet kurwa 1 zombi/szkieleta? co to ma kurwa być? tak samo jest z orkami jeden to jeszcze jakoś na blokach itd lajt ale 2naraz? mogę zapomnieć .. albo 2 te orkowe psy naraz .. powodzenia :x  czy to jest normalne? dodam, że jestem w 2 rozdziale po jarkendarze i ledwo co wbiłem do GD (porobiłem tylko kilka misji )

poziom .. "BARDZO ŁATWY" ...
Jak chcesz walczyć z zombie i szkieletami to polecam zaopatrzyć się w Srebrny Normardski Miecz który dostaniesz od Alberta za palisadą.
 

wowokowal

wowokowal

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Warto uczyć się zdobywania języków ognistych jaszczurów itp do zrobienia ULU MULU czy raczej składników szukać po całej mapie ?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Akurat myslistwa zawsze warto, bo mozesz to sprzedac za bardzo dobrą sume u mysliwych.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

wowokowal

wowokowal

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A wiecie może gdzie można się tego nauczyć ? :D

EDIT: Dobra, nieaktualne :)
Cytuj
Nauczyciele (Rodział 1):
Grom - Kły,Rogi cieniostwora,żuwaczki,serca,języki ognistych jaszczurów
Grimbald - Pancerze pełzaczy, pazury,skrzydła i żądła krwiopijców
Gaan - Rogi smoczych zębaczy
Niclas - Wytwarzanie strzał i bełtów
Alfred pazury,skórowanie gadów

Nauczyciele (Rodział 2):
Bagrus - Smocza krew,usuwanie smoczych łusek(Dolina Cieni)
Edgor - Pozyskiwanie trucizny krwiopijców
Alligator Jack - Skórowanie gadów

Nauczyciele (Rodział 4):
Gestah - smocza krew,usuwanie smoczych łusek (Górnicza Dolina)
 

eizo95

eizo95

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chłopaki problem rozwiązany.. grałem na patch 1.3.2 , przeinstalowałem na 1.3.1  i jest O NIEBO LEPIEJ kurwa .. masakra jakas.. na 1.3.2 nie moglem ubic ZADNEGO szkieleta/zombi  nie do ubicia NICZYM .. a na 1.3.1 jest jak najbardziej okej
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Chłopaki problem rozwiązany.. grałem na patch 1.3.2 , przeinstalowałem na 1.3.1  i jest O NIEBO LEPIEJ kurwa .. masakra jakas.. na 1.3.2 nie moglem ubic ZADNEGO szkieleta/zombi  nie do ubicia NICZYM .. a na 1.3.1 jest jak najbardziej okej

Przecież nordmara dostajemy za gówno-questa od Alberta i przy odrobinie wprawy kosimy szkielety jak chcemy... A tu płacz, że niby niezniszczalne są. A mag ma zniszczenie truposzy od R2 (tutaj odnoszę się do posta w innym temacie).
 

donno123

donno123

Użytkownicy
posty54
Propsy8
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Odnośnie modyfikacji, miałbym parę pytań.
1.Czy wraz z poziomem trudności statystyki npc'ów są zwiększane?(dotyczy wszystkich npc'ów)
2.Czy jest może lista wszystkich lokacji znajdujących się w tym modzie?
3.Którą klasą grać jest najłatwiej, a którą najtrudniej i dlaczego?
4.Czy wraz z upływem kolejnych dni respią się potwory/handlarze oferują nowe towary lub zwiększają ich ilość?
5.Na patchu 1.3.2 czar ,,Zniszczenie Ożywieńców" dalej ściąga mniej więcej wszystkich nieumarłych na strzała?
6.Jak bardzo zostali wzmocnieni orkowie oraz nieumarli.(różnica między patchem 1.3.1 a 1.3.2)
7.Czy mikstury u Constantina wył/wł pułapki i limit snu będą dostępne na najwyższym poziomie trudności gdzie te parametry powinny być zablokowane?(pytanie do patcha 1.3.2)
Z góry dzięki za szybką odpowiedź.
 

Harwing

Harwing

Użytkownicy
posty229
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
1. Ofc.
2. Z tego co wiem jest tylko mapa lokalizacji Opiekunów.
3. Najłatwiej jak dla mnie ma Mag Ognia jego czary na początku dają sporą przewagę, chodzi mi o podpalenie przeciwników. Najtrudniej to Nekromanta choć w którymś patchu balansowali nekromantę.
4. Tylko gdy ukończysz rozdział.
5. Na patchu 1.3.2 nie baw się w używanie Zniszczenia Ożywieńców, poprostu nic nie daje. Jedyną skuteczną bronią na Ożywieńców jest Srebrny Miecz Nordmarski, który zdobywasz w 2 rozdziale od Alberta za palisadą.
6. Orkowie są wzmocnieni 2-krotnie, a nieumarli są "niezniszczalni" w pierwszym rozdziale.
7. Tak.
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
1. Wszystkie NPC mają zwiekszone statystyki gdy wezmiesz większy poziom trudności.
2. Z tego co wiem jest tylko mapa lokalizacji Opiekunów.
3. Najłatwiej jak dla mnie ma Mag Ognia jego czary na początku dają sporą przewagę, chodzi mi o podpalenie przeciwników. Najtrudniej to Nekromanta choć w którymś patchu balansowali nekromantę.
4. Tylko gdy ukończysz rozdział.
5. Na patchu 1.3.2 nie baw się w używanie Zniszczenia Ożywieńców, poprostu nic nie daje. Jedyną skuteczną bronią na Ożywieńców jest Srebrny Miecz Nordmarski, który zdobywasz w 2 rozdziale od Alberta za palisadą.
6. Orkowie są wzmocnieni 2-krotnie, a nieumarli są "niezniszczalni" w pierwszym rozdziale.
7. Tak.

1.  :facepalm:
 

Harwing

Harwing

Użytkownicy
posty229
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 

domix

domix

Użytkownicy
posty237
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
mógłby mi ktoś opisać zmiany patcha 1.3.2 ?
 

VergilSparda

VergilSparda

Użytkownicy
posty239
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rusz dupe, poszukaj changeloga a znajdziesz info o zmianach.
 

Ugohfit

Ugohfit

Użytkownicy
posty9
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ma ktos link do dubbingu? Tylko nie z chomikuj, a te linki w partach mi nie dziajają.
 

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
 

Ugohfit

Ugohfit

Użytkownicy
posty9
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ma ktos link do dubbingu? Tylko nie z chomikuj, a te linki w partach mi nie dziajają.
https://mega.nz/#F!C4pD0LoZ!QVnN37ZsTuIf-G6XvRQxPg
plik z cyferką 5
Wielkie dzieki

Post połączony: 2015-12-13, 07:59
Mam pytanie z tego co pamiętam już na patchu 1.2 silnik gry nie wytrzymywał już obciążenia tych wszystkich ,,returning'owych" dodatków,(nie mówiąc już o obecnym 1.3.2) a coś czuje, że ten returning 2.0 który przyślą nam nas nasi ,,znajomi" ze wschodu (ehh... ci ruscy) to będzie to mod zupełnie niegrywalny, ponieważ pewnie coś spierdolą. A nie chciałbym, aby nasi polscy modderzy jebali się z naprawianiem tej wersji  przez jakieś +/- 2 lata. I w dodatku czy moglibyście rozbudować modyfikacje ,,Mroczne Tajemnice" ponieważ temu mod'owi (już dość starego)
przydałoby się jakieś odświeżenie. I chciałbym,aby ktoś mógł mi powiedzieć jak to jest: Ruscy wydali returninga i te wszystkie patche PL nie były ich autorstwa i oni tworzyli (i dalej tworzą) returna 2.0 bez tego wszystkiego czego dokonali tutaj w Polsce.(Polacy oczywiście) Raczej nie znam dokładnej historii powstawania returna, więc jeśli ktoś wie to mógłby się podzielić wiedzą z innymi.
Gothic 2 ma ulepszony silnik zen gin, wiec Returning go nie przeciazy
Co do mrocznch tajemnic, to one raczej przeciazaly Gorhic'a. mod powstal dzieki grupie The poziomkaz, ktora juz praktycznie nie istnieje, a z tego co wiem, to oni maja prawa autorskie, wic nikt nie moze tego ruszac.
 

Assult

Assult

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzień dobry. Mam problem gdyż wytrzymałość regeneruje się tylko do 10 (jednostek). Tak ma być czy u mnie jest nie tak. Oczywiście tyczy się to najnowszego patcha.

edit: + czarny ekran przy teleportach w jarkendarze (wchodzę w teleport, niby crashuje grę ale błąd nie wyskakuje)
 

troll1231

troll1231

Użytkownicy
posty66
Propsy3
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Właśnie nie wiem, ale mam tak samo. Chyba żeby było więcej trzeba się nażreć serafisu :D
 

Singed

Singed

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam

Po pierwsze chciałbym podziękować wszystkim którzy pomagali w tworzeniu i spolszczeniu moda. Kawał dobrej roboty.

Pobrałem całość łącznie z patchem z 1.31 z drugiej ręki  , wszystko śmigało dobrze do momentu korzystania z tych nieszczęsnych kosturów. Mam za sobą ponad 40h gry na poziomie trudnym i nie uśmiecha mi się zaczynać od początku chyba że będę musiał.
Gram jako Guru/Łucznik ... i się zastanawiam czy będzie konieczne korzystanie z broni magicznej aby przejść grę? aktualnie korzystam z łuku i miecza na zręczność wspomagam się kula ognia i mi styka , niemniej czy będe zmuszony na dalszym etapie rozgrywki jednak używać tych broni ?
Generalnie zauważyłem ze pod koniec rozdziału jestem mocny natomiast wchodząc w początek kolejnego potworki i npc dostają sporego buffa do obrażeń,  pancerza i znów trzeba kombinować .
Czy tak jest zawsze ?
Czy np w 4 rozdziale walcząc ze smokami jestem w miarę koksem czy raczej do końca gry poziom trudności będzie sprowadzał mnie na ziemie...
 

donno123

donno123

Użytkownicy
posty54
Propsy8
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ile w nowym patchu wynoszą obrażenia od szponu Beliara (chodzi mi o dodatkowe obrażenia) Czy ulepszony na max z duszą Seney'aka ma 80% na dodatkowe obrażenia? Czy karma wpływa na obrażenia run ŚS? Jak zwiększyć karmę u Beliara(wiem że za 20 dusz jest +1 do karmy i +1 za zabicie każdego sługę Innosa(paladyna/maga ognia) czy są jeszcze jakieś sposoby? Co ile zabitych NPC'ów są naliczane poszczególne statystyki?Wiem że jeśli chodzi o 1H/2H/łuki/kuszę  to pierwszy punkt jest za 10 zabić. Czy kolejna ilość potrzebna do kolejnego punktu jest opisana w skryptach?Jeśli,tak to z góry dziękuję za odpowiedz.

Edit:Gdzie można zdobyć zwój telekinezy?(zgaduję że runa byłaby dostępna tylko dla guru)
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry