Chodzi oto ze brak jest wpisania czy kradzież jest dziecinie łatwe itp, problem w tym ze to nie jest konieczne bo w żaden sposób nie pomoże graczowi to w kradzieży
Kradzież w recie działa na innej zasadzie i jest losowa chociaż można to zniwelować
Jesli coś źle napisałem to mnie Thompson poprawi
Kradzież kieszonkowa działa na zasadzie ze opcja pojawia się w dialogu zależnie od nasze zręczność ( ofc umiejke trzeba posiadać ) gdy mamy 100 zreki dla pewności 101 to u każdego npc u którego jest opcja kradzieży ta pojawi się w dialogu, jeśli u kogoś jej niema to nawet mając 10000-1 zręczności to i tak ona się nie pojawi
Sama kradzież przebiega w prosty sposób dla npc i gracza są losowane wartości od 1-100 ( lub mniej dla gracza zależy od zręczności ) osoba która ma większa wygrywa i kradzież kończy się sukcesem dla gracza lub npc, dla npc sukces daje nam kare w postaci agresji mając retoryke i inta który odpowiada za % szansy wyłgania sie możemy uniknąć kary
W skrócie mając retoryke 100 inta i 101 zreki okradniemy każda postać bez konsekwencji jedynie to to ze nie zawsze uda się nam to za 1 razem bo możliwe ze kilka razy będziemy musieli się wyłgać ale 100inta -100% szansy na skuteczne wyłganie i z automatu pojawi się znowu opcja kradzież
Napisy ze kradzież jest łatwe czy trudna w niczym nie pomogą a w błąd wprowadza.