Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1381415 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1381415

Odpowiedzi 4348

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
To chyba na 120 dopiero się zmieni.
 

Archded

Archded

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie mogę zdobyć broń 1H na szkielety 1.3.1patch
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
 

Archded

Archded

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy jako Paldyn mogę użyć szponu mam 134 u Beliara pomimo tego mnie razi piorunem
 

Sotis

Sotis

Użytkownicy
posty287
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Archded Jako Paladyn musisz mieć 200 z tego co wiem. Jak chcesz nosić Szpon nie mając tyle karmy, musisz wykonać zadanie z S'enyakiem - Zdobyć Amulet Triramar i oddać go Beliarowi, wtedy jest szansa, że da Ci runę Mora Ulartu (jak coś to zapisz i wczytuj, mi dał od razu na paladynie :D), dzięki której będziesz mógł zdobyć duszę S'enyaka i połączyć ją ze Szponem.
 

frans

frans

Użytkownicy
posty413
Propsy33
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie da sie założyć szpona, bez wykonania questa ze sferami dla smoka i zabicia S'enyaka; bez względu na ilość posiadanej karmy ; )
 

Fiedorr

Fiedorr

Użytkownicy
posty33
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam
Czy jako strażnik świątynny opłaca się uczyć zdejmowania smoczych łusek, spuszczania krwii itp?
 

XiriokPl

XiriokPl

Użytkownicy
posty55
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam, mam pytanie odnośnie rozwoju postaci, zastanawiam się jeszcze nad gildą ale:
Jako Nekromanta- ile opłaca się wydać PN na mane? w sensie np najlepiej mieć 100 many za PN a potem bonusami.
Jako Strażnik Świątynny- opłaca się wydawać PN na zręczność/mane czy zdobywać te statystyki tylko z bonusów?
 
Pokaż mi swoje towary.

Vanaadis

Vanaadis

Użytkownicy
posty137
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@XiriokPl Ja gram SŚ, jestem w 2 rozdziale w Górniczej Dolinie, po Jarkendarze i wyczyszczeniu Khorinis i bez nauki mam bazowe 201 many i 104 zręczności(hełm łucznika+25 amulet Franka+5, pierścień +5zrc i 5siły, zjedzenie chyba 14 goblinich jagód). Więc moim zdaniem nie warto pchać w te atrybuty punktów.
 

Deranei

Deranei

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, aktualnie mam 27 poziom jako Mag Wody, gram na poziomie Bardzo Łatwym i mam problem

Moje statystyki:
Siła 89 -> podstawowo 74
Zręczność 42 -> wypiłem sobie 4 eliksiry zręczności bo bez sensu inwestować jakiekolwiek PN + tabliczki
Mana 106 -> Kapelusz Maga + tabliczki
Punkty Życia 455 -> wypiłem parę eliksirów życia +tabliczki
Wytrzymałość 18 -> podniesiona do 18 za pomocą tabliczek
Inteligencja 100

1H 66%
Pierścień Morgana
Kostur Maga Wody
reszta nieistotna

Mam:
-300 ciemnych grzybków
-150 mięs kopacza
-120 leśnych jagód
-160 polnych jagód
-4 smocze korzenie
-5 szczawów królewskich
-4 goblińskie jagody
-Parę gniotków z któych będę miał +15 siły
-Tabliczki siły których suma da mi +18
-Tabliczki jednoręki których suma da mi +10%

Co powinienem zrobić, by ten denerwujący ogromny rozstrzał pomiędzy potworami wyrównać do poziomu gdzie smoczego zębacza biłbym zamiast 10 minut minutę i był w stanie ubić zwykłego orka wojownika? Przerobienie tego na mikstury dużo mi nie da, nadal będę gównem, wszystko w Jarkendarze ubite i wyzbierane (poza kilkoma tabliczkami), w Khorinis także poza smoczymi zębaczami, wargami i cieniostworami, lecz nie zebrałem jeszcze połowy roślinek póki co. Czy każdy potwór ma wbudowaną słabość na wyselekcjonowane bronie? Bo to nie ma sensu, gdzie szkielet ma 1500 hp, 500 siły i 1000 obrony i takiego warga którego biję tak samo jak smoczego zębacza 10 minut szkielet którym mykam na marvinie ma na 2 hity. Dlaczego jest tak z mojego punktu widzenia niezbalansowany rozstrzał siły ataku, hpków i obrony potworów? Przegrałem na tym modzie 40 godzin i nie widzę w tej chwili zadnych szans, żeby za parę lvli te same szkielety zabijać na kilkanaście hitów.


Kupiłem receptury, mogę zrobić sobie HPki, zwiększyć manę i obronę magiczną, i za 1 lvl będę mógł nauczyć się robienia mikstur siły. Po ocznej kalkulacji wyjdzie, że dostanę około 100 hp, 100 many, 50 obrony magicznej, około 50 siły oraz dobiję do 80% 1H. Dużo tego nie będzie biorąc pod uwagę mocarność tych potworów.

W jakim kierunku rozbudowywać postać, czy może zrobić to co w tej chwili uważam za niesłuszne?
Zastanawiam się jak kolega o nicku Silverek na Youtubie na 42 poziomie miał około 350 siły 300 many i 1500 hp z tego co kojarzę na Rzeźniku, z mojego punktu widzenia jest to awykonalne, nawet zbierając wszystko. Oświeciłby mnie ktoś? Wielkie dzięki za każdą odpowiedź.

 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Napisałeś wszystko, ale nie napisałeś najważniejszego, na jakim patchu grasz?

Bo 89 siły na warga czy cieniostwora z mele broni to zapomnij, jeśli to 1.3.2 to potrzeba ci ze 300siły więcej...

Skoro jesteś magiem, to musisz zabijać mocne stwory silną magią.
 

Deranei

Deranei

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gram na najnowszej wersji, 1.3.2

Silną magią, jedyną jaką mam do dyspozycji to mała błyskawica i lodowy pocisk czy jakoś tak, na który chyba głupota inwestować 15 PN
 

PROsiaku

PROsiaku

Użytkownicy
posty19
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
W sumie nie wiem po co idąc w magie wydałeś pn na siłę. Ja grając guru w pierwszym rozdziale wbiłem chyba 21 lvl czy jakoś tak , manę do 104 za pn i wtedy zostałem czeladnikiem u constantina i zacząłem ładować bonusy ,dzięki czemu szybko mogłem spamić spellami. Najważniejsze jest szybkie zdobycie pierścienia dzika i kocyka do spania w 2 rozdziale (regen many). 1h spokojnie za pn mogles wbic do 24 ,potem pamiętam wulfgar +2% ,ksiazka w porcie +1 i 3% z zabijania potworow w 1h - wojownik do kosturu wystarczy na start. PN jako mag będziesz miał i tak sporo , ja własnie zacząłem 4 rozdzial i mam 58 poziom (trochę się naczyscilem tego wszystkiego :D tez b.latwy) ,wiec wszystkich umiejetnosci i run do 10 pn na spokojnie mozesz potem zaczac pakowac , przede wszystkich wszystkie umiejetnosci poboczne jak lowiectwo co daje inta ,cala alchemia i wszystkie runy do 10 czy tak jak mowie nawet 15 pn. Z jarka 3 mikstury mozesz zrobic na +3 do inta z glow pelzacza. Kase zbieraj na recepty bo tez daja inta. Ogolnie i tak bedziesz mial ciezko klepac smocze zebacze czy inne takie potwory , ja guru w 2 rozdziale wyczyscilem cala gd ,ale guru ma op spell na 2 kregu , z tym ze robi sie potem nudno bo na 3 i 4 nie masz nic ciekawego ,a magiem wody chyba dopiero na 3 z piorunem kulistym i 4 z blyskawica zaczniesz spokojne czyszczenie (chociaz ta runka na 2 kregu chyba 135 dmg tez nie jest zla , jak dobrze inta nabijesz mozezs sie bawic
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Gram na najnowszej wersji, 1.3.2

Silną magią, jedyną jaką mam do dyspozycji to mała błyskawica i lodowy pocisk czy jakoś tak, na który chyba głupota inwestować 15 PN

W takim razie nie wiem co ci doradzić, nie masz po prostu szans z wargami i cieniostworami, moim zdaniem zepsułeś postać ;/

Mag w siłę?

Później będziesz miał z 500  wrogów o wiele mocniejszych od wargów, także nie wiem co ci doradzić po za tym abyś zaczął od nowa.
Albo skołował jakieś silne czary, no nie ma innej opcji.
 

xCancuN88x

xCancuN88x

Użytkownicy
posty41
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Proszę o w miarę szybką odpowiedź :)
1. Czy grając guru na 1.3.2 nauczę się zniszczenia ożywieńca?
2. Guru - łucznik, 1h, czy 2h najlepiej?
3. Czy na 1.3.2 na guru nie zostały zmienione warunki przyjęcia w stosunku do poprzednich patchy?

Z góry dzięki!
 

PROsiaku

PROsiaku

Użytkownicy
posty19
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
1. Tak od gallahada na drugim kręgu.
2. W sumie 1h czy 2h to raczej kwestia gustu , mi się najlepiej zawsze 1h atakowało. A ten łuk do guru po co Ci ?
3. Tego Ci nie powiem  bo oprocz 1.3.2 gralem na 1.3.1 ale to dawno temu , w kazdym badz razie musisz zrobic jedynie te zadania dla bractwa (najpierw przesylka do miasta ,a potem zbior ziela , mlot tarakota , 60 many dla jednego z baali i to chyba wszystko )
 

xCancuN88x

xCancuN88x

Użytkownicy
posty41
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@ PROsiaku - Super git majonez :), z tym zwojem nie bylem pewien czy guru jest traktowany jako typowy mag a jak wiadomo zniszczenia mogą nauczyć się tylko magowie. Z Łukiem to jest taka sprawa, że to chyba najciekawsza klasa pod łuk, a 1h i 2h to nie tylko kwestia gustu, ale i dostępnosc ciekawych broni i zasieg. A pyt. 3 to chyba standard dzięki wielkie.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Znaczy no nie wiem, Guru to mag czy wojownik?

Bo z tego co wiem to na 1.3.2 tylko magowie się uczą zniszczenia ożywieńca a Gallagad już go nie uczy...


Także jeśli guru to mag, to będzie, jak nie, to nie.
 

PROsiaku

PROsiaku

Użytkownicy
posty19
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ja na 1.3.2 guru mam nauczone zniszczenie ożywieńca , ale np kapelusza maga nosić nie mogę. Tak więc guru to ani mag , ani wojownik. Guru to guru xD
 

Deranei

Deranei

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest jakiś sposób na zdobycie runy zniszczenia ożywieńca wyłączając naukę od gallahada? Za wcześnie wsadziłem Fernada za kratki i się jej u niego nie nauczę. Nie da się kontynuować zadania artefakty starożytnych, które z tego co słyszałem jest ważne w fabule przez niezabijalne szkielety, kto wpadł na pomysł by tak wzmocnić te szkielety w 1.3.2? Co z ludźmi którzy nie maja tej runy.. od nowa maja grać? ;/ Runy zniszczenia ożywieńca nie ma żadna postać ? Z gallahada dropi tylko runa leczenia 
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry