Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1151755 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1151755

Odpowiedzi 4348

Masochista

Masochista

Użytkownicy
posty54
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
na początku to masakra.. ale potem od 80 nie czuć że ubywa ale jak ci zależy to taką potke/kamienną tablice (czyli stado polnych besti/wilków i oni cie w tym czasie biją a ty pijesz i odnawia ci się w eq i tak nabij max wytrzymałości,ale to nie jest konieczne możesz jeść mięso jedzenie itp ale na początku ciężko jak mówiłem.. i nie wydawaj pn na wytrzymałość są od tego tablice i potiony
 

Yberion

Yberion

Użytkownicy
posty162
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Emmmm wytrzymałość od patcha 1.3.1 mi ani razu nie przeszkadzała, wałczyłem dwuręczniakami.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Okej gram na 1.3.1 i mam ogromny problem z wytrzymałością. Na patchu 1.3.2 działała dobrze (podczas walki chowałem broń i biegałem w kółko robiąc uniki przed przeciwnikiem i po chwili wyciągałem miecz i wracałem do walki). Niestety, na 1.3.1 to nie działa; mam wrażenie, że wytrzymałość regeneruje się kilkukrotnie wolniej i w dodatku nie mogę się poruszać bo nie będzie się regenerowała w ogóle. Bardzo nie podoba mi się ta wytrzymałość; w wersji 1.3.2 była spoko, ale tutaj jest zbędna.
Ktoś ma pomysł jak ją usunąć (bez MARVINA) lub coś innego?
Tak w sumie.. to ona jest bez sensu. Załóżmy, że zwiększę ją sobie z 10 do 50.. i tak prędzej czy później się skończy. Wtedy będę musiał stać w miejscu i pójść zrobić sobie kawę? W G3 działała spoko, ale tutaj to jakiś żart.

Tak działa wytrzymałość w returnie, to jest normalne, tylko na 1.3.2 jest ona ułatwiona, ale za to przeciwnicy są nie do pokonania, także walcz zawsze 1v1 i będzie ok.
 

styxu

styxu

Użytkownicy
posty64
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Do ludzi grających na rzeźniku. Czy mieliście tyle punktów nauki, żeby uczyć się mikstury siły i zręczności czy tylko starczyło na jedną?
 

Wonsz

Wonsz

Użytkownicy
posty838
Propsy114
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
@Masochista
Co ty w ogóle gadasz, przeszedłem 1.3.2 na rzeźniku Magiem Wody. Niektóre potwory są faktycznie przesadnie silne (Warg, Smoczy Zębacz, Gobliński Wojownik) ale gra w końcu stwarza jakieś problemy w ukończeniu, a nie to co na poprzednich patchach gdzie w 2 rozdziale na najwyższych poziomach trudności taki Łucznik czy Woj rżnął wszystko na 2 strzały i gra traciła sens. Z tymi potworami da się walczyć tylko trzeba właściwie rozwijać postać i myśleć co się robi (uniki, odbijanie przeciwnika w połowie ciosu, w ostateczności lurnąć do wody i stanąć tak, że przeciwnik nie może cię bić, a ty jego już tak).
@styxu
PN spokojnie starcza na wszystko jeżeli się ich nie marnuje. Jak coś zaczyna kosztować 15 PN (siła, zręka, mana) to już się tego nie uczyć. Nie pakować PN w żadne wytrzymałości, HP i inny szajs, bo z bonusów i tak idzie dobić kolosalne ilości. Na magu większość PN idzie na kręgi magii i runy, na innych profesjach miecz/łuk/obie. Obowiązkowo PN na mikstury many/hp/siły/zręki/wytrzymałości/pozyskiwanie trofeów/starożytne języki. Na rzeźniku poza pierwszym rozdziałem jedyna droga do rozwijania postaci to właśnie bonusy i ewentualnie jakieś hełmy, amulety, pierścienie i inne bibeloty dodające staty.
 

Masochista

Masochista

Użytkownicy
posty54
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1.3.2 oczywiście da się przejść ale gra na tym pachu szybko mnie zniechęciła,szczególnie po czytaniu komentarzy graczy którzy wyrażają się na temat tego pacha często bardzo w negatywach,nie próbowałem go przejść i nie zamierzam.. wczytywać grę setki razy.. nie to nie dla mnie ale pewnie znajdą się jakieś wyczynowce co może i to przeszli . gra na tym pachu traci też sens żeby jeden gobliński wojownik czy warg gdy by wpadł do miasta zabił by tam wszystko .. dla mnie bezsens albo taki szkielet... szkielety na 1.3.2 .. to dopiero szopka . przeszedłeś 1.3.2 ale mag/wojownik różne sprawy ja gram tylko wojownikiem bo magowie często są za łatwi .. w początkowej fazie gry tylko z nimi ciężko a potem to już tylko deszcz ognia.. spam spam spam spam jeb nie ma nic .. ja tam wolę pomachać mieczem :)
 

bambooz12

bambooz12

Użytkownicy
posty52
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie jest golem którego pokonujemy za pomocą  młota z klasztoru ?
 

TheMrFalwack

TheMrFalwack

Użytkownicy
posty246
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam w planach zacząć grę na 1.3.2 magiem ognia. O tak, bo nigdy w sumie nie grałem magiem w Gothic'a.

Czy opłaca się na początku dać w 30 siły/30% jednoręcznej, żeby jako-tako radzić sobie przed zostaniem magiem?
Jak już zostanę magiem ognia, to oprócz many, kręgów, magii etc. W co opłaca się inwestować? (oczywiście zakładam tutaj, że będę miał już wyuczone zbieranie trofeów)
 

Duch

Duch

Użytkownicy
posty63
Propsy108
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Opłaca się zainwestować w jedno lub dwuręczną broń. Do wyboru będziesz miał kostur - po zostaniu magiem. W siłę nie inwestuj. Obrażenia od kosturów są zależne od inteligencji - ale to już zapewne wiesz.
 I nie graj na patchu 1.3.2 bo jest bardzo trudny. No chyba, że lubisz taką rozgrywkę.
 
Nazywają go śmiercią, ale nie mają racji. Śmierć jest przy nim pełnią życia.

venuen

venuen

Użytkownicy
posty94
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałbym pograć w returna i mam kilka pytań:
1. Jest sens robić postać pod zręcznośc?
2. Jesli mag to jaki
3.na jakim poziomie grac zeby nie wyrzucić kompa przez okno
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Chciałbym pograć w returna i mam kilka pytań:
1. Jest sens robić postać pod zręcznośc?
2. Jesli mag to jaki
3.na jakim poziomie grac zeby nie wyrzucić kompa przez okno

1. jakiś jest, jeśli chcesz być łucznikiem, a istnieje tez pare 1h tylko pod zręczność.

2. Wsumie każdy jest równie dobry, w sensie każdy ma swoje zalety i wady, może jednak nekro jest lekko mocniejszy, ze względu na szkielety.

3. to zależy, bo trudność w returnie wpływa na expa a nie na siłę potworów.
Przede wszystkim nie graj na 1.3.2 bo wtedy wyrzucisz kompa przez okno ;p
 

Wonsz

Wonsz

Użytkownicy
posty838
Propsy114
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
@Masochista
Deszcz ognia? Dopiero od 5 rozdziału jest dostępny. A żeby na taki etap się dostać, trzeba posiekać cztery piękne smoczki z całą obstawą, zarżnąć milion orków w Jarkendarze, załatwić xx poszukiwaczy (który przy 2.5 k hp i 400 odporności na magię/ogień w 5 rozdziale ładuje hita za olaboga pół hp).  Według mnie wojownikiem byłoby łatwiej, bo pod koniec 2 rozdziału tym moim Magiem Wody przy zebraniu 95 % bonusów (ba, nawet smokom podkradłem tabliczki) nie byłem w stanie zadać obrażeń Wargowi czy Smoczemu Zębaczowi. 

Patch 1.3.2 jest właśnie stworzony z myślą o takich psycholach, którzy  wyczyszczą całą mapę do zera, zbiorą wszystko co się da i znajdą sposób na wszystko. Niestety na 1.3.1 gra kończyła się po ukończeniu GD w drugim rozdziale, nie było już żadnych wyzwań (ork elita na 2 hity od takiego woja, od łucznika powiedzmy na 3-4 strzały z łuku).

Zamierzam właśnie sobie wrócić do starego dobrego Returna i chyba właśnie wybiorę wojownika, skoro niby jest ciężej, gra ma sprawiać problemy w przejściu, a nie być spacerkiem. Kiedy pierwszy raz grałem w G2 bez dodatku i poleciałem czysto pod fabułę mając bonusy koło dupy to na 9 lvlu walczyłem z Bagiennym Smokiem i zastanawiałem się dlaczego ten Bezi taki słaby.

@venuen
1. Postać pod zręczność przy dużej zręczności bardzo mocna, tylko na starych patchach bronie 1H pod zrękę nie skalują się z jej ilością i dmg ciągle jest ten sam.
2. Każdy mag to praktycznie to samo. Przez rozdziały 1-4 bazujesz na spellach atakujących 1 target naraz i kosturze, a od 5 rozdziału obszarówki (nieszczególnie ciekawe zajęcie).
 

Pawlak673

Pawlak673

Użytkownicy
Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe
posty270
Propsy36
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe
Chciałbym pograć w returna i mam kilka pytań:
1. Jest sens robić postać pod zręcznośc?
2. Jesli mag to jaki
3.na jakim poziomie grac zeby nie wyrzucić kompa przez okno

1. Nie, bo przelicznik na broń pod zręczność nie działa na obrażenia jak siła, są chyba tylko 3 zbroje na zręke, no i łuki są dobre tylko na początki gry, dalej jest coraz gorzej. Jeżeli już grać w Returninga pod zręczność, to tylko w wersji 2.0
2. Ogólnie z tego co zauważyłem (po moich przejściach) to Nekromanta i Guru znacznie dominują nad Magami Ognia i Wody
3. Zależy jaki patch (jak grasz pierwszy raz)  1.2   to spokojnie normalny możesz wziąć
                                                                             1.3.1 normalny/trudny
                                                                             1.3.2 bardzo łatwy
 

Smutek z dymem wylewam z płuc na zewnątrz .. <3

Wonsz

Wonsz

Użytkownicy
posty838
Propsy114
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
@Pawlak673
1. Grając łucznikiem na rzeźniku na 1.3.1 w 2 rozdziale przy zręce około 250 kładłem chyba na 4 hity jaszczuroczłeka, a przy lepszym łuku i dobrej zręce można łoić orków na 1-2 hity, łuk skaluje się bardzo dobrze. Ze zbrojami nie ma problemu. Na początek skórzany pancerz, później zbroja z pełzaczy zapewniająca świetną ochronę. Następnie Zbroja Kruka (1000 hp osiągalne już po Jarku), a po zrobieniu Doliny Cienia pancerz łowcy orków, jeden z lepszych w grze. Potem na 3k hp Zbroja Pana Cienia, na 1.3.2 chyba trzeba na nią też 400 czy 500 siły.
2. Grałem tylko Nekro i Wody, jedyna różnica to summony, które poza demonami i tak nie są zbyt użyteczne, bo jest jakiś limit.
 

TheMrFalwack

TheMrFalwack

Użytkownicy
posty246
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Opłaca się zainwestować w jedno lub dwuręczną broń. Do wyboru będziesz miał kostur - po zostaniu magiem. W siłę nie inwestuj. Obrażenia od kosturów są zależne od inteligencji - ale to już zapewne wiesz.
 I nie graj na patchu 1.3.2 bo jest bardzo trudny. No chyba, że lubisz taką rozgrywkę.

No dobra, to jak sobie radzić z przeciwnikami typu wilk, goblin po wyjściu z Khorinis? Bo zanim zostane magiem, to trochę czasu potrwa (wszystkie zadania dla poszczególnych gildii, bicie potworów itd).
 

Krzychuu1909

Krzychuu1909

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, zabieram się pierwszy raz za returninga (patch 1.3.1) i chciałbym zostać magiem wody/ognia. Czy w returningu jest możliwość nauczenia regeneracji many ? Pogrywam na razie z pałaszem bandytów i robię questy, nie wydaję PN na nic ale główne pytanie to jak wygląda sprawa z maną, w zwykłym gothicu NK można było robić myk z magiczną różdżką (zakładanie ponowne) i +20 się zregenerowało to miksturkami martwić się nie musiałem co będzie później a w returningu ?

Ogólnie kilka rad jeśli można chętnie przeczytam w co inwestować, czego unikać i takie tam drobiazgi :)
 

venuen

venuen

Użytkownicy
posty94
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Krzychuu1909
Regeneracji uczy Vatras gdy osiągniesz 3 krąg magii, kosztuje 20 pn.
A co do maga to zainwestuj 30% w 1h, no i oczywiście podstawowe umiejętności jak skradanie się/zamki kradzież. Zbieraj wszystkie rośliny bo z np jagód jakiś tam robi się eliksiry stałe.
 

Wonsz

Wonsz

Użytkownicy
posty838
Propsy114
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
@TheMrFalwack
Wilk? Goblin? To idzie naklepać lagą po wyjściu z wieży Xardasa. Walka z większością przeciwników jest banalnie prosta, bo ich technika walki powtarza się w nieskończoność. Grając magiem uczyłem się zręczności do 20 i latałem z tym pizdrykiem z bandytów 40 dmga. Jednoręki na niższych poziomach trudności możesz się nauczyć, bo PN i tak starczy.
Ewentualnie co mocniejszych przeciwników zaciągnąć pod skałę czy coś tego typu i ustrzelić z łuku.
Do tego Zuris ma chyba 90 ognistych strzał, a większość tego dziadostwa poza miastem spada na 1-2 zwoje.

@Krzychuu1909
Ile możesz po zostaniu magiem niszcz kosturem. Ja zawsze mimo oszczędzania miałem problem z potami, bo po prostu nie starcza ich  u NPC, a samemu i tak za wiele się nie uwarzy.
 

KrzychuZBełcza

KrzychuZBełcza

Użytkownicy
Mistrz na Golemowskim Uniwersytecie w bełczu Górnym. Prekursor żuków.
posty10
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mistrz na Golemowskim Uniwersytecie w bełczu Górnym. Prekursor żuków.
Jest ktoś w stanie napisać wszystkie sposoby zdobywania hp? Bo mam tylko ok 500 pod koniec Jarkendaru
 
"Ty mówisz na to postęp? To w zasadzie zbyt proste.
Jak suka o anielskiej twarzy z tatuażem JD."
Pozdro z Bełcza!

Wonsz

Wonsz

Użytkownicy
posty838
Propsy114
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
-Jedzenie
-Mikstury z jagód u Lutero
-Eliksir czy jak on tam się zwie hp z 3 korzeni leczniczych i rdestu
-Mora Ulartu
-Wina Zapomnienia
-Tabliczki
-Daron
-Bonusy z kapliczek
-Eq
-Śledzie
Pewnie coś jeszcze się znajdzie. 1000 przed GD jak najbardziej osiągalne na każdym poziomie trudności.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry